Eikun se on FZR 1000 ei 1100 pyörän miulle antanut mies sanoi että ei 1100:sta FZR:ää ole jos ei ole porattu. Mut oisko täällä kokeneita naismotoristeja munkanssa ajamaan hiljaa? miehet kuitenkin kaahais ja jättäis mut hurjastellessaan kauaksi![]()
Niin missäspäin se Jumppatyttö asuu?
Honda VF750C -95
Hei! Tässä yksi prätkämimmi lisää. Oon 25v, joista isäni kertoman mukaan olen 19v ollut kyytiläisenä, todistukseksi siitä kuva-aineistoakin.
Tänävuonna vihdoin päätin toteuttaa pitkäaikaisen unelmani ja eläinlääkäriksi valmistumisen johdosta annoin itselleni valmistujaislahjaksi A-kortin.
Eilen kävin ostamassa Suzuki SV 650:stä ikäänkuin streetfighter version, aika äreä ja katu-uskottava peliJuuri mun makuun.
Ajelen Etelä-Suomessa.
Ajoseuratarjouksiakin otetaan mielellään vastaan. Moikkaillaan ainakin kun tavataan liikenteessä![]()
Tämä oli mielestäni tosi hauska välispiikki ja mukavasti teki yhteenvedon meidän naisten tavasta keskustella asioista rönsyillen asiasta kuin asiasta, mutta kuitenkin lopulta siististi maalin päästen.
Olen päivän aikana lukenu koko viestiketjun läpi ja yllätykseseni löysin itseni luvulla 79 (joka ei ole tämän hetkinen juokseva numero).
Aikaisemmin jossain toisessa lohkossa kirjoittelin lippojen vetämisestä, mutta otan sen vielä esiin tälläkin palstalla, koska ilmeisesti se meille mimmeille käy ehkä hiukan helpommin kuin miehille.
Viisi vuotta sitten eka kertaa kaato kotipihalle kääntyessä. Syy liian täyteen painavia kauppatavaroita pakattu takaboksi. Kaato nurtsille, jossa hiukan hienoa soraa mukana. Vauriot: pientä naarmua sekä peili poikki (peilin olisi pitänyt kääntyä siihen kohdistuvasta väännöstä).
Seuraavana kesänä sain pienisäteisessä liikenneympyrässä pakun peräkärryineen eteeni. Liinat kiinni ja pyörä nurin. Sain hidastettua kahvasta kiinnipitämällä sen verran, että katteisiin tuli vain pieniä naarmuja. Otin tyypin kiinni parkkipaikalla ja ei kuulemma ollut nähnyt mitään. Poliisi antoi kaverille huomautuksen liikenteen vaarantamisesta.
Alkukesästä omalla kääntö omalla pihalla. En ottanut huomioon pientä rinnettä ja sateen liukastamalla nurtsilla nurin. Ei vaurioita.
Toissa lauantaina palatessa kolmen päivän Lapin reissulta. Samalla tankillisella yli 300 km Kemistä saakka. Kaato 1,5 metrin päässä huvilan portista. Syy pieni nousu sekä irtosoraa sekä tarkkaavaisuuden herpaamtuminen, mielessä jo lämmin sauna. Muutama pieni naarmu katteeseen. Tämä viimeinen oikeastaan vain nauratti, 1500 km takana ja sitten kippi.
Vaikka vauriot ovat olleet lähinnä kosmeettisia, niin tulipa mieleen, että onko olemassa jotain maxeihin soveltuvia kaatumatappeja. Ennemmin tai myöhemmin niitä paikaltaan kaatojakin tulee, vaikka kuinka yrittäisi olla varautunut kaikkeen. Kun 200 kg lähtee äkiste kaatumaan, niin ainakaan meikäläisen lihaksilla kippiä saa estettyä, korkeintaan hidastettua, jos on hyvä tuuri.
Olenko edelleenkin ainoa maxiskootteristi ja tyytyväinen sellainen prätkämimmienjoukossa?
Aikuinen nainen nexusti
Tähän sanoisin samaa kuin lääkärini, fysioterapeuttini, vakuutusmyyjäni sekä kaikki mopoilevat kaverini, että jos se mopo lähtee paikaltaan kaatumaan, anna sen kaatua. Pyörään tulee tilanteesta riippuen naarmu tai kaksi, mutta isommat tuhot tulee ittelles, jos yrität väkisin kiinni pitää.
Mulla revähti/venähti lähes koko oikea puoli kropasta, koska saatoin kotipihalla kunniakkaasti 250kg Banditini loppuun asti kyljelleen. En tee sitä ikinä toiste![]()
Suzuki GSF650SA -09
Mulla oli V*tutuskäyrä aika korkealla lauantaina kun olin toista päivää uuden prätkäni päällä ja kaadoin sen duunipaikan pihalla kun kylmä moottori sammu lähdössä. Tangonpääpeili paskaks ja pasmat siitä koko kotimatkan niin sekasin et kaadoin vielä kotipihalla kun piha on soraa ja ylämäkeä talliin. Sen jälkeen hirveä pelko kotiin tulemisesta, puhumattakaan nolostumisesta. Mies tosin sanoi, että kaikki naapurit ovat lomallaOnneks mies on siinä talliin laittamisessa luvannut olla mukana nyt alkuaikoina, jos suinkaan pystyy että jos se taas pihassa kaatuu niin auttaa ees ylös.
Duunipaikan pihassa sentäs jaksoin viimesillä adrenaliini-voimilla sen itse nostaa.
156.? Korjatkaa, jos olen väärässä.
Hainpa eilen itelleni vähän lisää haasteita, kun tuo Virago ei enää tuntunut omalta pyörältä. Liian helppoa ja varmatoimista, vai miten se meni... Taitojen karttumisesta en tiedä, mutta seura tekee ilmeisesti kaltaisekseen, joten miehen kanssa Ural-porukoissa kaksi kesää nyt pyörineenä piti sitten saada itellekkin ne täydellisesti toimivat jalkatapit. (Pahat kielet kun kertoo, ettei Uralissa ole mitään muuta hyvin toimivaa)
Nytpä on siis ens talveksi meille kummallekin rojektia.Se on saanut oman vm. 1965 Uralinsa uusilla sähköillä ja elektronisella sytytyksellä toimimaan niin varmasti, että uskallan uskoa, että munkin pyörästä tulee ihan luotettava (kop, kop) peli.
Mulla on astetta uudempi pyörä, vm. 1990, bokserimotissa kuutioita hurjat 650 ja tehoakin huimat 23 kW, leviä kuin leipäuuni ja äänet on 100-rosenttiset.
Tekniikkahan näissä ei juurikaan ole muuttunut vuosikymmenten saatossa, tässä mallissa on kuitenkin jo hieman edistystä, esim. vilkut... Mittari näyttää että tuolla ois ajettu 2000 kilometriä, ja se on seissyt viimeiset 10 vuotta lämpimässä tallissa, mutta mistä näistä tietää ennenkuin avaa motin. Saapi nähdä saadaanko siihen Suomen leima, nyt kilvessä on vielä kyrillisiä kirjaimia. Tullauspapereiden pitäis olla ihan kunnossa ja runkonumero täsmää kaikissa propuskoissa.
Mies tekee sähköt kokonaan uusiksi ja laturi vaihdetaan nipponiin, keulaan levyjarrut rumpujarrujen tilalle yms. käyttöä ja turvallisuutta parantavaa. Ihan ensiksi vaihdetaan vaihdelaatikko sellaiseen, johon saa sähköstartin, laiskana tyttönä kun en halua polkea sitä käyntiin...Mies saa tuosta sitten itelleen pakillisen vara-laatikon.
Alkuperäinen väri on kauniin liikenneopasteiden-sininen, mutta sen verran on etulokarissa taivaansinisiä paikkamaalauksia ja lisäksi haluan vaihtaa tankin tuolla nurkassa odottavaan luukulliseen malliin, että taidan syksyn pitkinä iltoina maalata sen valkoiseksi. Sininenkin on nätti, mutta valkoinen on unelma, ja kun maalipinta menee jokatapauksessa uusiksi, niin samalla vaivalla tekee sitten just sen värisen kun on haaveillut. .
Mikään kovin kätevä "tyttöpyörähän" tuo ei ole, mutta ehkä mä saan sen ite ylös lippojen jälkeen, soolona se painaa vaan 220 kiloa. Täytyypi harjootella hyvä nostotekniikka.Mitään järkeähän tässä mun mopon vaihdossa ei ole...
157. (Kai?)
Vastataas nyt tähänkin, kun Fb -ryhmäänkin kutsu tuli lähetettyä.
Innostus mopoihin ollu niin pitkään kuin jaksan muistaa, enkä yhtään tiiä mistä se on tullu.Kellään sukulaisella eikä kellään muullakaan lähipiiristä, ei edes kellään entisistä naapureistakaan, ole moottoripyörää ollut. Mut tarina kutakuinkin on mennyt näin:
15 vuoden lähestyessä
'Isi, isi, isi, osta miulle mopo!'
'Ei se oikein käy. Kun ei se ole tyttöjen juttu.'
16 vuotiaana
'Isi, isi, isi, osta miulle kevari!'
'Ei, kun ei se ole tyttöjen juttu.'
18 vuotiaana
'Isi, isi, isi, osta miulle moottoripyörä!'
'Ei, kun ei se vaan ole tyttöjen juttu.'
23 vuotiaana vuonna 2006
Oma tupa, oma lupa ja omat töissä tienatut rahat. Marssin autokouluun ja ilmottaudun A-kurssille. Ostan oman moottoripyörän ja hurautan sillä iskän luokse lällättämään.
Ja loppu onkin historiaa...![]()
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. " -Albert Einstein-
Kawasaki Er5 -99 -> Yamaha FZ6S ABS -07 -> Suzuki GSX-R750 -08 -> Yamaha FZ1-S -06
Näin se suunnilleen meni minullakin, minulle vaan isäni totesi että "Ne on liian vaarallisia vehkeitä sulle" ja sitten kun oli omaa rahaa riittämiin niin marssin A-kurssille ja ostin oman pyöränJa samalla aiheutin sen että avomieheni isä osti moottoripyörän ja oma isäni alkoi pohtimaan että pitäisikö hänenkin
![]()
Ex CBR 600F
Ducati Monster 620
Pakko tulla johkin paapattamaan, kun olen niin fiilareissani!
Tulin eilen Suomi- ja Ruotsi- sooloturneelta ja kilsoja kertyi rapiat 3500. Ei sillä, että tämä kauheesti ketään kiinnostaisi, mutta tämä rohkaisuna muillekin leideille siis jos olette moista sooloreissua miettineet, että kannattaa ehdottomasti tehdä moinen. Mukana kulki työkalut, ketjurasva ja renkaanpaikkausvermeet. Näillä mentiin ja tosi hauskaa oli!![]()
Lisään vielä pari kuvaa matkan varrelta.
![]()
![]()
![]()
![]()
Viimeksi muokannut: Eukko; 11.08.2013 klo 20:02.
*You only live once, but if you work it right, once is enough*
-
Honda CBR 1100 XX
Kawasaki ER-6F
Kawasaki ER5
158.
Ajaminen on kiinnostanut suht pienestä asti. Mopoa enkä kevaria en erityisemmin kaivannut koska tiesin etten kevaria saa ja mopoksikin oli tarjolla vain veljen vanha tasaisin väliajoin korjausta kaipaava mopo. Naureskelin tosin jo silloin, että kortti ja pyörä tulee olemaan viimeistään jonkun ikäkriisin seurauksena jossain kohtaa
Ikäkriisiä ei ehtinyt tulla, vaan tuli mies jolla oli pyörä. Muutama kesä meni kyydissä ja sitten ajoin kortin kun luvattiin ettei tarvitse omaa ostaa vaan saa ajaa miehen pyörällä. Loppukesästä oli kortti taskussa ja seuraavana keväänä oma pyörä alla![]()
^Nuin se kävi mullekin.
Ekat 80 (k)ilomeetriä on nyt ajettu sivuvaunun kanssa. Kun ajattelin kuitenni kokkeilla, ennenkö otetaan se siitä pois. Mutta... nyt en enää tiiä haluanko ottaa sitä pois.Kaksipyöräisenä ajamiseen verrattuna tuo on ihan älyttömän kohelo ajettava, mutta... Onko noissa sivuvaunuissa jotain riippuvuutta aiheuttavaa ainetta mukana?
Toisaalta haluaisin myös ajaa ilman vaunua, se on niin helppoa ja kevyttä se meno. On tuolla kyllä yksi 500:nen CX-Honda oottamassa museointia, ainoa mikä siitä uupuu on tankin maalaus, että josko sitten ajelisin sillä ne cruisailulenkit, kun semmonen olo tullee.
Aluksi tuo Uralismus käynnisty aina ekalla polkasulla, sitä ihmettelin kovasti, kun olen sivusta tuota miehen hikoilua seurannut; joskus käynnistyy ekalla, joskus sitten viimesellä. Sitä iloa kestikin mun yksilöllä 70 ensimmäistä ilometriä.Kotiin oli eilen enää 10 kilsaa, niin pyörä sano ei. Kärjet oli hylänny ittestään jonkun pikkupalasen, eikä sitte jassanu pyörä enää mennä eikä käynnistyä. Mulla on nyt onneksi tässä "sisäänajovaiheessa" oma teknikko takapiruna mukana omalla Uralismuksella ja se kävi sitten kotoa hakemassa uuden pakasta vetästyn jakajan tilalle. Sittenhän se taas onnistu. Selvästi ei oo jamaha, se on Urali.
![]()
Että kyllä se elektroninen sytytys on edelleen hankintalistalla. Sen sijaan nuo jarrut on ihan hyvät ja pysähtyy nopeasti, vaikka yli 100-kiloinen vaunukin on mukana. Että en mä nyt kuitenkaan niitä levyjarruja varmaan kaipaa. Enkä ehkä sähköstarttiakaan, hyvin tuo lähtee pärisemään polkemallakin, jos vain kipinää ja virtaa on tarjolla.![]()
159? Tuli sellainen päähänpisto, että ajanpa A:n tohon B:n eteen. No, mopoista ja skoottereista ja moottoripyörän takapenkillä istumisesta oli kokemusta yhteensä pyöreät 0 tuntia ja sama määrä on motoristeja lähipiirissäPäädyin sitten A2-luokkaan kun olemattomalla kokemuksella en viitsinyt ruveta turhaan rämpimään aivan liian ison pyörän kanssa heti alkuunsa. Projektin osa 1 eli kortti tuli valmiiksi viime perjantaina, ja lauantaina se toinen osa kun jo ajelinkin omaa ensipyörää
Kawasaki ER-5 on nyt alla ja vielä tarkenee hankkia kokemusta ennen talvehtimista. Lähdin siitä, että pyörä on hommattava Heti, ettei ehdi talven aikana unohtaa kaikkea koulussa opittua ja kehiteltyä mitään kammoa.
Nytkö mä sitten vaan huidon sormi pystyssä niinkun muutkin?![]()
Viimeksi muokannut: Loihe; 17.09.2013 klo 22:06.
^Onneksi olkoon kortista Loihe, A2:lla täälläkin mennään, sallituilla tehoilla pääsen todennäköisesti ajelemaan juuri niin kovaa ja kauas kuin haluankin.
Mä huidon yleensä ihan perinteisesti, joskus muistan että tämmönen erikoismorotuskin on olemassa. Mutta pääasia on että moikkaa. Mopopoikakin huitoi mulle viime viikolla, kun ajelin tuolla sivuvaunulla ja kyllä morjenstin takaisin.
Eilen kävin pitkästä aikaa jamaha-ajelulla, ja joo, onhan se kivaa kruisailla 2-pyöräiselläkin välillä.![]()
160! Noin vuosi sitten lähdin viimein ajokouluun A-korttia suorittamaan - lähes 15 vuoden harkinnan ja haaveilun jälkeen. Männä viikonloppuna ajellessa tuli vastaan niin monta sormi-pystyssä-org-moroa, että liityinpä myös orgilaisten iloiseen joukkoon![]()
Missä kaikkialla ajelit?
QUOTE=Eukko;6216136]Pakko tulla johkin paapattamaan, kun olen niin fiilareissani!
Tulin eilen Suomi- ja Ruotsi- sooloturneelta ja kilsoja kertyi rapiat 3500. Ei sillä, että tämä kauheesti ketään kiinnostaisi, mutta tämä rohkaisuna muillekin leideille siis jos olette moista sooloreissua miettineet, että kannattaa ehdottomasti tehdä moinen. Mukana kulki työkalut, ketjurasva ja renkaanpaikkausvermeet. Näillä mentiin ja tosi hauskaa oli!![]()
Lisään vielä pari kuvaa matkan varrelta.
![]()
![]()
![]()
[/QUOTE]
Kawasaki ZZR1200 -03
Eipä oo tullut tänne vielä ilmoittauduttua, joten.. 162 kaiketi![]()
ZX-6R -07
Täällä ilmoittautuu 163 naispuolinen ajelija. Heti 21-vuotiaana ajettu iso A, mutta nyt vasta parin vuoden kuluttua hankittu pyörä. Tänään kotiutui Yamaha-R6, aivan ihana. Ja jalatkin osuu riittävästi maahanTämän loppukauden ehtii rauhassa harjotella ja sitten keväällä oikeasti tien päälle
![]()
Kivaa kun joukko vaan lisääntyy! Mä en olekaan kortin saamisen jälkeen käynyt täällä, kun on tullut vaan sitten ajeltuaLähdin tuossa heinäkuussa pyörän kanssa autojunalla Turusta Rovaniemelle viikko kortin saamisen jälkeen, ja tulin sitten sieltä yksinäni Kuusamon kautta kotiin. Kuusamossa olin viikon lapikaskurssilla tekemässä itselle ajosaappaat (kuva eukosta, pyörästä ja lapikkaista löytyy FB-ryhmän seinältä). Oli kyllä hieno reissu kaikin puolin, ja oli kivaa matkata yksin ja ihan omaa vauhtia. Toki sen jälkeen olen nauttinut paljon myös letkassa ajamisesta. Ollaan käyty useamman kerran saaristoa koluamassa tallikaverien kanssa, ja saariston rengastielenkki ajettiin tuossa eräänä viikonloppuna, kun taisi olla paljon .orggilaisia liikenteessä yhtäkkisestä ruuhkasta päätellen...
Onnittelut RedLeatherJacketille Urren hankinnasta! Haaveilen itsekin sivuvaunullisesta itäpyörästäTosin ehdottomasti haluaisin pitää siinä polkustartin ja pakkilaatikon, ihan vaan siksi että se aiheuttaa hämmennystä parkkipaikalla kun voi peruuttaa ruutuun
Meidän tallilla on näitä itäpyöräharrastelijoita, ja osa ajaa kesät-talvet. Onhan se niin, että sivuvaunullisella ei kykene kaatumaan samalla lailla kuin soololla, joten se on turvallisempi vaihtoehto loskakelille. Siihen vielä nastat alle, niin mikään ei pidättele tämän hienon talviurheilulajin harrastamista!
Onks teillä muksuja, onko muksut olleet kyydissä? Meillä miehen vanhempi poika 5v on ollut kerran isin kyydissä, ja eilen sitten vähän pidemmän lenkin mun kyydissä. Ruinasi oikein kovaa että hän TAHTOO tulla kyytiin! Noh, siihen hätään ei sitten ollut lastenistuinta, joten mentiin sitten niin, että kypärä päähän ja Bilteman kuormaliinalla mukula muhun kiinni. Hyvin jaksoi olla mukana, piti silti koko ajan omin käsin kiinni musta, ja oli kuulemma NIIIIN kivaaTässä sitten olen harkinnut sellaista mp:n lastenistuinta. Tuo Givin malli https://www.mp-varaosat.fi/index.php...productID=1253 näyttäis ihan järkevältä, mutta se mua mietityttää, että miten tuo kiinnitetään pyörään. Ja että saako ton kustomiin kiinni. En tiedä tulisko pikkusälli 4v tuohonkaan kyytiin, kun pelkää kovia ääniä niin kamalasti, että aina mp:n käynnistyessä juoksee karkuun. Mut olis tolle isommalle sitten joku turvallisempi vaihtoehto.
Täytyy kattella miten ens kesänä tulee ajettua, kun meillä ilmoitti uusi perheenjäsen tulostaan heinäkuussa. Maaliskuussa olis siis laskettu aika, onhan siinä pieni hetki ennen loskan sulamista aikaa toipua...Toivon kuitenkin parasta, että mahdollisimman paljon pääsisin ajelemaan, ettei tuo pyörä seisois sitten ihan tyhjänpanttina.
Honda Shadow VT600C -95
Korvatulppien kanssa ei välttis ois niin kova jytinä? Nimimerkki mitään en lapsista tiedä, onko niillä pienemmät korvakäytävät?Tehdäänkö tulppia lasten kokoa?
Kelejä on ollut kiitettävästi ja tässä parin viikon aikana mitä mulla on pyörä ollut niin kilsoja on tullut jo pari tuhatta. Kun on noi työmatkat ja sit tuli käytyä pikku sooloturnee Etelä-Suomesta Pohjois-Karjalaan ja takaisin tuossa viikonloppuna ihan noin niinku kokeeksi. Kyllähän perse kesti istumista oikeinkin hyvin. Vähän sai jännitysmomenttiakin kun Varkauden seudulla iltakymmenen maissa bongasin hirven pientareella, mutta ei se onneksi ryhtynyt kokeilemaan miten lähtee aloittelijalta vastaohjaus tosipaikassa, ojaan vai pahki. Onneksi on autolla tuttu toi tieosuus niin tietää siellä himmailla, plus että jos siellä ei näe hirveä niin se on vielä huonompi keissi - silloin ei ole ollut tarpeeksi tarkkana.
Onko vielä täällä etelässä joku joka haluaisi päristellä yhdessä tai jotain? Onko pyörät jo tallissa? Jos ens viikolla (tai miksei nyt viikonloppunakin) on kans nättiä keliä niin vois jonain iltana jossain jotain jotenkin? En tunne ketään, mielelläni tuntisin, mites ois
edit. Niin ja onnittelut, kat![]()
ER5
Apteeksita ainakin saa Bilsomin 303 pehmosia tulppia joita saa eri kokoina. Luottotulpat.![]()
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Hurjaa, multa ois jäänyt tuo reissu kyllä tekemättä.
Kiitos onnitteluista, lähetän ne samantien takaisin uuden perheenjäsenen odotuksen johdosta.Hauskaa "törmätä" toiseen itäpyörästä haaveilevaan naiseen täällä, meitä on kuitenkin aika harvassa.
Oletko jo kokeillut ajamista itäpyörällä? Puhutaan nimittäin ajettavuudeltaan ja huollon tarpeeltaan ihan erilaisesta moposta kuin nämä jamahat ja hondat....
. Mutta joku siinä vaan kiehtoo...
Mulla on nyt vähän kahden vaihella, teenkö soolon, niinkuin alunperin ajattelin, vai jätänkö tuon vaunun paikalleen. Soolo ois kivempi ja helpompi ajaa, mutta onhan tuo perheenäidille tosi paljon kätevämpi tuo sivuvaunullinen pyörä, kun hakee lapsia koulusta ja käy kaupassa isojen ruokakassien kanssa. Kummatkin penskat on olleet kyydissä ja tytär varsinkin pyytää aina hakemaan koulusta moottoripyörällä. Poika taas tykkää enemmän iskän kyydistä, on kuulemma turvallisempaa...(miten niin, mähän olen über-varovainen ajelija
)
Sähköstarttia sen sijaan en tarvitse, kuten alussa luulin. Tuo mun Uralismus lähtee miehen vm. -65 pyörään verrattuna hullun hyvin käyntiin, yleensä eka potkulla, kunhan kaikki tarpeelliset itäpyörän mystiset ja taianomaiset käynnistysrituaalit on suoritettu oikeassa järjestyksessä.![]()
Kytkin- ja jarrukahvat täytyy kyllä uusia. Jamahaan verrattuna ne on kolme senttiä edempänä ja se vaikuttaa kyllä käytettävyyteen ja sitä kautta turvallisuuteenkin aika paljon.Miehellä on alkuperäiset suorat Urren kahvat, jotka on paljon paremmat kuin nuo ihmevänkyrät. Niitä on kyllä sairaan vaikea löytää mistään, täytyy varmaan vaihtaa japsiversiot, jollei nyt Viron rompetorireissulla tule samanalaisia vastaan.
164 sit vissiin?
Mukaan ilmottautuu ekaa kesää moottoripyörän selässä viettänyt ja sydämensä täysin lajiin menettänyt <3
Joskus vuosia sitten näin Ninjan jossain liikenteessä ja sen jälkeen päätin että tuommosen joskus haluan. Se joskus koitti vihdoin tänä keväänä kun sain ajettua kortin ja pääsin oman Ninjan kyytiin. On se ihanaaJos muita naismotoristeja löytyy etelä-karjalan suunnilta ni ois mukava tutustua
![]()
Kawasaki Ninja 250R <3
165
Kawan Ninja (300)ja ensimmäistä kesää ajelen.
Viimeksi muokannut: Ajnin; 29.09.2013 klo 09:43.
166
Kuusi vuotta sitten kauramoottori vaihtui pakottavista syista bensamoottoriin... ja taytyy sanoa etta takaisin en enaa vaihtaisi vaikka hepat kivoja onkinTalvipyorana on pikku-Zephyr ja kesapaivien kurvailuun kuusisatanen gikseri
Gikserin kanssa on tarkoitus tehda ensi kesana pikku pyoraretki Skotlannista Suomeen ja Baltian kautta takaisin...
![]()
Viimeksi muokannut: GixxerGirl; 05.02.2014 klo 21:03.
Kawasaki ER-5 1999 (ex); Suzuki SV650S 2002 (ex); Kawasaki Zephyr 550 1995 (ex); VFR800FI 2000 (ex)
Suzuki GSXR600 2012; Triumph Street Triple 675 2012; Royal Enfield Bullet 500 2002; Kawasaki KMX125 1999
167, ilmeisesti tässä oli laskut menossa montako naispyöräilijää täällä
Vai voikohan itseäni nyt vielä laskea, kun korttia ei ole...vielä.
Monen monta vuotta olen pyörästä haaveillut, vaikka ikääkin tulee kesällä vasta 24. Varsinkin aina keväisin on noussut ihan hillitön mopoilu-kuumeviime keväänä pääsi vähän lieventämään tätä kuumetta, kun hankittiin mulle 125cc kawasaki kx crossi. Tämäkin tosin loppui melko lyhyeen, kun naapuri oli sitä mieltä, että täällä ei millään kakstahti vehkeillä ajella. Kuulemma niin kauhea meteli. Pöh sanon minä
Nyt sit päätin, et pakko se kortti on ajaa ennenku ne keksii taas nostaa kortin ikärajaasaa heinäkuuhun asti odotella ennen, kun kortti taskussa. Ison A-kortin ajan samantien.
Pyöräkin löytyy jo tallista ja kovin sitä ollaan käyty koeistumassaNiin ja pirkanmaalla, Vesilahdella, vaikutan. Ajoseuraa kaipaillaan sitten heinäkuun alun jälkeen
![]()
no perhana hyvä. .. mikä pyörä siellä Tallissa pressun alla on?
29v
sähkömopo apupyörillä, italiet 50cc automaatti, kawa kx 80cc, honda cr 125,aprillia af1, ktm 125, honda cr 250r, kawa zr550,
yamaha r1
600cc suzuki bandit, 95 vuoden. Ei budjetti ihan riittänyt buelliin, niin tällä mennään. Vaikka hyvältä badittikin vaikuttaa. Hyvännäköinen ja mies kehui ajettavuutta, kun testaamassa kävi.
Joku valmiiks fiksannu ihan mun näköiseksi, löytyy mustaa ja oranssia;D