Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Kevättä,

Kävin pyyhkimässä pölyt pyörän päältä ja kokeilin joskos lähtisi käyntiin kun on lämpösessä tallissa ollut, virtaa oli viellä valoille asti muttei käynnistykseen.

Ajattelin että nappaampa akun mukaani että saan automaattilaturin päähän mutta mutta...

Akun irroittaminen onkin sitten toinen juttu. Tutkiskelin neitstä löytämääni ohjekirjaa ja sain sellaisen käsityksen että pitäisi purkaa koko takakate pois ennen kuin pääsee edes näkemään akkua.

Pitääkö tämä tosiaan paikkaansa?

Häärin penkin ympärillä ja yritin löytää jotain oikotietä mutta ei tullut vastaan. Ja takakatteen purkaminen tarkoittaisi käytännössä ensin takapenkin irroittamista, takavalon liittimien irroittamista, sitten koko takakate pois ja vasta sitten pääsee käsiksi penkin ruuveihin ja sitä kautta akkuun käsiksi.

Onko olemassa oikotietä? Ei mun siis toki tarvi akkua edes pois ottaa jos jotain kautta saisi vaan laturin kiinni.
    Buell XB12S -08

Menneet:Buell XB12S -04, KTM Super Duke 990 -08, Ducati Monster 1000DS -05, Honda CBR1000RR Fireblade -06 ,Honda CBR900RR Fireblade -99, Honda Shadow VT 750 -97
    Mun vanha prätkä oli just -99 blade ja siinä kun vääntää kuskin satulan pehmusteen takaosaa, niin alta paljastuu kaksi kuusiokolopulttia, ne auki, niin satula lähtee pois ja alla on akku tarjoittimella
    50cc -> 50cc -> 500cc -> 750cc -> 1200cc -> 900cc -> 600cc ->

Hyvä harrastus pitää pois kaduilta...
    Minullakin on fb900rr -96 ja siinä on samanlainen juttu että vähän kun raottaa kuskinpenkin takareunaa niin sieltä pilkottaa 2 pulttia jotka saa kivan kätevästi räikällä auki.Sitten vaan nostaa penkin pois ja siellä se akku on kiinni kivasti "kuminauhalla".
    Juu juurikin noin,pätee myös sama homma 929 ja 954 vielä. Juuri otin pois meinaan.
    Fun,right?
  5.  
    Kiitoksia!! Kyllä mä niitä penkin kulmia käsikopelolla kävin läpi mutta pitänee huomenna kattoa sitten tarkemmin. Ajattelinkin että olis vähän turhan hankalaa jos joutuis katteet irrottaa.
    Buell XB12S -08

Menneet:Buell XB12S -04, KTM Super Duke 990 -08, Ducati Monster 1000DS -05, Honda CBR1000RR Fireblade -06 ,Honda CBR900RR Fireblade -99, Honda Shadow VT 750 -97