Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Olen harkinnut kesäksi 1200:sta Bandiittia vm 00-05 väliltä luultavimmin.
    Onko tyyppivika tietoja, joita kannattaisi tarkkailla ?
    Muuten kokemuksia ja tuntemuksia esim matkakäytössä ?

Niin ja jos on myynnissä, niin otetaan vastaan tarjouksia
    Ostin vuonna 2005 uuden GSF Bandiitin. Pyörä oli kuin unelma ja toimi täysin moiteetta viime vuoteen asti.( Vaihdoin Yamaha FJR :ään) Niin matka kuin kylällä gruisailuun soveltuva peli. Myös hyvä kuormankantavuus ajoominaisuuksia paljon heikentämättä. Tietysti moottoriteknikaltaan vanhanaikainen, mutta myös jo vuosia ollut Suzukin varmatoimisin kone. Mielestäni tärkein huoltotyö on: venttilien säätö/tarkistus. Vieläkin varsinkin Yamahan toiminta häiriöiden takia hiukka kaipailen Bandiittia. Mielestäni hyvä valinta hinta/laatu suhteeltaan varsinkin. Myös toimivuus ensiluokkaista. Ei muuta, kuin suitsa alle ja kevättä odotteleen. Se on sen arvoista
    rengas
    Hep!
    Täältä löytyy tietoa!

Mun Bandulla menty vasta 98000km...
    Suzuki Bandit 1200 N -96 (R.I.P.), Suzuki Bandit 1200 naked -03 (Myyty)
    Kawasaki Kx 125 -85
    http://www.youtube.com/watch?v=1RpsY...eature=related
    Varmasti hyvä valinta! X-appiukolla on bandiitti -03! En muista tarkalleen paljonko kertynyt kilometrejä mutta noin 80 000 vaivatonta taitaa jo olla takana. Ja edelleen kehrää kuin kissa.

<p>Moto Guzzi 1200 Sport</p><p>Suzuki Bandit 1250A</p><p>Suzuki Bandit 600</p>
    Mulla myynnissä 2008käyttöönotto 2009 toukokuu 24000km ajettu kaikilla herkuilla. valmiina matkaan. Katso nettimoto.
    Terv Raimo Kohijoki /Pori
    Savage 650
    Kawasaki VN 800
    Suzuki GSX 1400
    Suzuki Bandit 1250
    Kawasaki GTR 1400 FJR 1300
    Aiankin luottoa tuntuu olevan ihmisillä pyörää kohtaan, hyvä niin
    Hieno Bandiitti tuo on kyllä Rapi, mutta budjetti ei anna myöden noin hintavaan, siksi haenkin about max 05 Bandiittia :/

Viron liikkeistäkin hakenut, mutta en nyt ole loppupelissä havainnut suurta hinta eroa olevan tuontipyörän ja suomi pyörän välillä, koska kuluja tulee tuonti bandiittiin tonnista pariintonniin nopeasti.
    Eipä siitä pyörä voi tekniikaltaan enää varmemmaksi tulla. Ehkä ainoa miinus jos kuski tosi pitkä niin koko pienehkö...
    Cbr 1000 f -94

Mä pistin just omani myyntiin nettimotoon, linkki löytyy myös myynti-ilmoituksista. Tuli kelkka ostettua niin pakko luopua toisesta lelusta Soittele jos kiinnostusta
    Vanhan liiton miehenä sanoisin, että maksimissaan kannattaa ostaa -06 vuotinen. Sitä uudemmat on vesijäähdytteisellä koneella. Vanha kunnon iö kone on ainoa oikea Bandittiin. On ainakin tyyppiviat korjattu kun konetta on tehty kai jostain 80 luvun puolelta asti Lisänä hirmuinen viripotentiaali pienellä rahalla.
    GSF1200S
    Ostoa miettivänä ajattelin kysyä paljonkos tuollainen iso rosvo rosvoaa polttoainetta tuollaisessa "normaali" ajossa?
    Ja aiheuttaako kone häiritseviä resanointeja jollain kierrosalueella?
    (joku vanhempi 1100 kone täristi ikävästi juuri 80-100 alueella,ei kiva..)
    Tuohon jokasan kyselyyn vastasin, että "iso rosvo" ei rosvoa polttoainetta lainkaan liikaa.
    Jos ajelee rajoitusten mukaan ja valillä vähän lennätääkin, niin polttoaineenkulutus on ainakin minulla alle 5l/100 km.

Oli aikasemmin kuussatanen Gsx-f ja kulutus oli samaa luokkaa.

600 oli hieman viri, mutta bandit ei.

Olen tyytyväinen rosvon kulutukseen/tehoon.

ja edit.

Ei pahempia värinöitä pyörässä, mutta alkuperäiset peilit on perseestä. Bandit 1200S -04

parempi pienikin krapula, kuin ihan selvinpäin
  12.  
    Moro, olis valmiiksi tingattuna 1200 S vm.06 hintaan 6600 € 24 tkm ajettuna. Paljonkohan kannattaisi tarjota vuoden nuoremmasta, mutta enemmän ajetusta (33 tkm) 1250 SA:sta myyjää loukkaamatta? Ja mitä mieltä raati on noista ajomääristä, kun huomattavan vähän ajettujakin on tarjolla?
    <p>&quot;Trying is the first step towards a failure&quot; Homer J. Simpson</p>