Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Tulipahan lopultakin hankittua puolenvuoden jahkailun jälkeen Tömäri Bläkkärin talli"kaveriksi"....en vaan löytänyt selaamalla palstaa "moposta" joten.....

    Niin että kai täällä muutema muukin kiinnostunut on...



    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  2. #2
    On, On!
    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
  3. #3
    Varmaan lymyilevät tuolla kurapyörä puolella, täällä tai muualla.

    Miten se honda onnistuikin antamaan tuolle noin komean nimen, eikös tuollaisen nimen takaa löydy yleensä jokin musta customi kromit kiillellen...

    Ihmetteleepi ex-RFVC kuski.

    ps.
    "One thing that a hemispherical head will never have is four valves per cylinder. The valve angles would be so crazy that the head would be nearly impossible to design."
  4. #4
    dominaattori olisi tällaiselle halukkaalle taitamattomalle, mutta innokkaalle viikonlopputömistelijälle ehkä myös sopivan lussu ja varmatoiminen harrastepeli.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  5. #5
    Mutta ilman telvakkia... tai sitten ei...
    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
  6. #6
    Öljythän tuohon nyt pitää vaihtaa ensimmäisenä,mutta ei D.....a vaan jotain muuta *. Öljythän tuosta lasketaan pihalle 2:sta paikasta rungosta ja moottorista....ja uudet sisään rungon kautta...siis runko on ikäänkuin öljypohja?
    Ja sen jälkeen lähtee etulokari vaihtoon jottei jää kepit pusikossa renkaan ja lokarin väliin



    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  7. #7
    Juu, runko toimii öljysäiliönä.
    Olikos tuossa rungon pohjassa korkki josta koneelle menevä letku lähtee?
    XL600r hondassa ainakin oli sihti siinä tulpan sisäpuolella.
    Vanhemmassa värkissä varmaan ihan hyvä idea kurkata onko kuinka likainen?
    Toinen sihti löytyy sitten kytkinposken sisältä.

    Ja uudet öljyt rungon kautta sisään, konetta välillä tyhjäkäynnillä käytellen.

    On sitten todella helppo kone ylitäyttää.
    Runkoputki valuu tyhjäksi ajatustakin nopeammin, öljytikku ei kastu...



  8. #8
    vanha ilmakone, sehän on alunperin suunniteltukin delvacille.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  9. #9
    No nyt on Tömäri saatu raahattua omaan kotiin ....huomenna öljyt vaihtoon....sulais nyt nuo jäät tieltä niin pääsis
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  10. #10
    Lainaa (suzuki03 @ Maalis. 05 2011,18:01) kirjoitti
    No nyt on Tömäri saatu raahattua omaan kotiin * ....huomenna öljyt vaihtoon....sulais nyt nuo jäät tieltä niin pääsis *
    Onnea nyt kovasti!

    Olis pitänyt tänään tallireissulle ottaa ajovehkeet mukaan, nelostie oli aivan sula ja kuiva...

    Mutta nyt...

    -H-
    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
  11. #11
    tiedän 650 domin jolla ajettu 180tkm tekemättä moottorille perushuoltoa kummempaa!
    Cbr 1000 f -94

  12.  
  13. #12
    Lainaa (exup1000 @ Maalis. 29 2011,21:43) kirjoitti
    tiedän 650 domin jolla ajettu 180tkm tekemättä moottorille perushuoltoa kummempaa!
    .....no en nyt ihan noin paljoa usko vaikka itellä moinen onkin...mutta ei tuo haittaa vaikka olisikin totta...
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh