Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Husaberg 470 vm 02 ei lähde käyntiin polkaisemalla. Hinaamalla lähti, sen jälkeen vaihdoin käynnistinpolkimen akselin ja nyt ei polkaisemalla lähde käyntiin. Hinaamista en ole kokeillu. Bensaa saa tulppa kastuu, kipinä tulee. Venttiili väljykset ok. Sytkä pitäis olla kohdallaan.Pyörä on tallissa jossa 10 astetta lämmintä.
    Olisko ideoita miten sais käyntiin?
    H-D Sportster 883
  2. #2
    jouduit siis halkaisemaan koneen ,että sait akselin vaihdettua??

    onko jako paikallaan ?

    onko siinä automaattipuolipuristin?

    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  3. #3
    Mikä kaasari siinä on? Merkki / malli.

    Jaahas... taisi jo löytyä... Dellorto PHM 40 tai jotain *

    K U V A PHM40

    Pura kaasarista toi ryyppy eli osa no. 23 irroitetaan kaasarista ja sitten osa 20 irti 23:sta. Useinmiten 22:n ja 23:n valissä on jotain schaissea. Putsaa kunnolla ja vaihda 23:n ja kaasarin rungon välinen tiiviste (helppo leikara itse tiivistepaperista). Sinisellä kierrelukitteella ruuvit 27 sitten kiinni.

    Tämä on ollut useinmiten syynä kuvaamaasi käynnistysongelmaan



    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  4. #4
    Lainaa (adville @ Maalis. 16 2011,20:03) kirjoitti
    jouduit siis halkaisemaan koneen ,että sait akselin vaihdettua??

    onko jako paikallaan ?

    onko siinä automaattipuolipuristin?

    * *
    Ei tarvinnu ku kytkin käyttää irti. Jakoa en ole tarkistanu. Ostaessa oli se akseli poikki, niin hinattiin käyntiin koeajoa varten, eli pitäis olla jako kohdallaan ku lähti käyntiin.

    On puolipuristin, tuntuis toimivan.



    H-D Sportster 883
  5. #5
    ...noi isot nelarit...

    ne on pilkunnus, tarkkoja siitä miten laittaa kylmänä käyntiin, mullakin oli alussa ton huskyn kanssa melkoiset tsembalot, mutta sekin tottelee nykyään ihan hyvin...

    kerroit että kastelee, joten bensaa tulee...
    miten sitä yrität??? lupaileeko edes ,vai onko ihan mykkä

    mulla lähtee kylmänä, nyt kun ryyppynuppi irtosi, parhaiten niin että kolme kertaa vääntää kaasusta ,että kiihdytyspumppu lykkää bensaa ja sitten ihan kevyellä potkulla hörähtää ja sammuu...

    yleensä kolmannella toistolla saa jäämään käyntiin...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  6. #6
    Oon kokeillu ryypyn kans ja ilman. Pumpannu kaasua, ja silleen että ei kaasua ollenkaan. Ei ole kunnon käynnistys yritystä ollu vielä havaittavissa. Vähän kyllä pari kertaa hörähtäny ja putkesta tullu bensan haju.
    Ei meinaa vaan vielä joka kerta löytää sitä oikeaa polkaisu kohtaa.
    H-D Sportster 883
  7. #7
    Jes! Lähti käyntiin, ilman ryyppyä.
    Puhdistin kaasarin niin sen jälkeen ku kokeilin niin lähti käyntiin. Ajelin pikku mutkan ja sammutin niin hienosti lähti lämpimänä käyntiin ainakin nyt.
    Varmaan kaasarissa oli jotain häikkää, vesihelmi tai jotain.

    Kiitoksia avustaneille.
    H-D Sportster 883
  8.  
  9. #8
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout