Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 38:een 38:sta
  1. #31
    No huhhuh...

    oltiinpas koittamassa tota spoorijutskaa tänään , ensin kavilassa jossa oli ihan kiva rata aurattu ,ilman isoja mäkiä, vissiin kolmella hyppyrillä...
    ihan kivaa oli mutta hiukan lyhyt rata, lyhyempi kuin meijän peltorata mutta hypyt teki siitä kivamman...

    mutta sitten ... kaveri ties "hyvän" enskapolun siinä lähellä ja eikun kattomaan...
    viimeks siinä oli ajettu kelkalla ja nyt oli aika kerros pehmeetä lunta tuuli tuonu, olipa oikeeta kuntoilua, jätettiin se sitten ihan pikkupätkään ja jatkettiin pitkin mettäteitä...

    huomenna sitten jäätietä kokeilemaan,kun vielä pystyy...
    ei taida musta olla mihkään kisatouhuihin, vielä , pitää reenata viel lisää,niin ehkä ens talvena sitten ...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  2. #32
    Lainaa (garse @ Helmi. 16 2011,22:38) kirjoitti
    Lainaa (garse @ Helmi. 13 2011,21:30) kirjoitti
    Vielä olis pinteleen ajo ja sitten talvikausi ohi kisojen osalta
    Perkule, onhan tossa vielä Nurmijärven kisa joka pitää koittaa rämpiä läpi.
    Laitoin juutuubiin neloselta ja vitoselta kuvaa.

    MK4
    MK5
    Ai piru kun oli kiva katsella noita patkiä. Kai se on mopo taas hommattava kesällä, et pääsee itekin rämpimään
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  3. #33
    Lainataan nyt tätä topiccia. Pinteleen ajo oli lauantaina Pälkäneellä ja siellä kanssa kamera kiinni. Kisa meni ihan hyvin. Kakkosella ja kolmosella jo ihan tosi hyvät pätkäsijoituksetkin. Noille pitkille ja haastaville pätkille pitäisi saada vielä enemmän raivoa.

    Mk 2

    Mk 3
    Elämä on välillä melko karseeta
  4. #34
    Joo, Pinteleen kapinoissa tuli kans oltua, paramedic-mönkijällä. Mikähän ihme siinä on ettei vaan tajua ilmoittautua noihin kisoihin. Sit kun pelipaikoilla seurailee muiden pyörien menoa, alkaa joka kerta nyppiin ihan todenteolla ett on TAAS talkoilemassa eikä kisaamassa... * Ja joo, kait ainoa, joka teloi koko kisoissa itsensä olin tietty mä, kun kiskoin MK1:n "pahassa mäessä" kikottimia ylös ja kerran lipesi saapas vinhaa kyytiä pyörivän piikki-takasen alle. Vähäisissä määrin tunsin kipua jalassa... *



    * Yamaha Tenere 700 -22
    * KTM 200 EXC -10
    * KTM 250 EXC-F -10
    * KTM 300 EXC Six Days -11
    * Husqvarna TE 450 -10
    * Yamaha YZ 250 -00
    * Suzuki Bandit 1200 GSF -04
    * Honda Transalp 600 -96
  5. #35
    Lainaa (MadMax @ Maalis. 01 2011,23:56) kirjoitti
    Joo, Pinteleen kapinoissa tuli kans oltua, paramedic-mönkijällä. Mikähän ihme siinä on ettei vaan tajua ilmoittautua noihin kisoihin. Sit kun pelipaikoilla seurailee muiden pyörien menoa, alkaa joka kerta nyppiin ihan todenteolla ett on TAAS talkoilemassa eikä kisaamassa... * Ja joo, kait ainoa, joka teloi koko kisoissa itsensä olin tietty mä, kun kiskoin MK1:n "pahassa mäessä" kikottimia ylös ja kerran lipesi saapas vinhaa kyytiä pyörivän piikki-takasen alle. Vähäisissä määrin tunsin kipua jalassa... *
    No varmaan sitten revit muakin siinä . Toivottavasti en ollut se joka sua teloi...
    Elämä on välillä melko karseeta
  6. #36
    Jahas, TiTu menossa päijänteelle. Tsemiä reissuun, ei varmasti tule helppo kun kelejä katselee. Pitää muistaa numero ja huutaa kunnolla Evolla katsomosta
    Elämä on välillä melko karseeta
  7. #37
    Eipä jää sulta mikään huomaamatta Juu täytyy häpeäkseni tunnustaa, että näin ensikertalaisena kuntoluokkaan. Pitkä oli vääntö itseni kanssa, että josko kuitenkin C-luokassa lähtis kuraa, vettä ja loskaa roiskuttamaan, mutta tähän päädyin.

    Pikkusen on valmistautuminen jäänyt viime viikkoina vähille. Numibian jälkeen en ole ajanut metriäkään, kun edellinen pyörä vaihtoi omistajaa. Hyvällä tuurilla uusi samanlainen tulee ensi viikolla. Sitten ei ehdikkään paljoa muuta tekemään, kuin ajamaan pyörää sisään ja säätämään alustaa omalle ajolle sopivaksi. Niin ja tämä kaikki tietty töiden ohella.

    Mutta eiköhän se siitä... Ei paineita
    --Tärkeintä on lähteminen - jäiden lähteminen--
    (-Tosimies ajaa säällä kuin säällä - eikä kumipukuja käytetä-)

    Gas Gas EC 300
    Kawa z750
  8.  
  9. #38
    Lainaa (TiTu @ Maalis. 03 2011,12:34) kirjoitti
    Eipä jää sulta mikään huomaamatta * Juu täytyy häpeäkseni tunnustaa, että näin ensikertalaisena kuntoluokkaan. Pitkä oli vääntö itseni kanssa, että josko kuitenkin C-luokassa lähtis kuraa, vettä ja loskaa roiskuttamaan, mutta tähän päädyin.

    Pikkusen on valmistautuminen jäänyt viime viikkoina vähille. Numibian jälkeen en ole ajanut metriäkään, kun edellinen pyörä vaihtoi omistajaa. Hyvällä tuurilla uusi samanlainen tulee ensi viikolla. Sitten ei ehdikkään paljoa muuta tekemään, kuin ajamaan pyörää sisään ja säätämään alustaa omalle ajolle sopivaksi. Niin ja tämä kaikki tietty töiden ohella.

    Mutta eiköhän se siitä... Ei paineita *
    Eipä se kuntsarikaan mikään häpee ole. Viime vuonna ainakin itse pari kertaa kirosin että menin C:hen . Rankka reissu tulee varmasti silti varsinkin jos keli menee samanlaiseksi kuin viime vuonna. Ei muuta kuin kuvio kuntoon ja hyvät huoltomiehet mukaan niin reissusta tulee ikimuistoinen. Ainakin itse muistan varmasti että jäi tunti kisaa ajamatta ja takana oli 9 ja puoli tuntia maastokoetta
    Elämä on välillä melko karseeta
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12