Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Tuollainen voisi kiinnostaa. Myydäänkö Moto Guzzeja muualla kuin siellä Piikkiössä? Ei viitsisi Helsingistä lähteä sinne asti Guzzia ihmettelemään ja renkaita potkimaan.

    Messuillekaan en päässyt.
    'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
  2. #2
    Tällä hetkellä Guzzeja myy vain Moto Italia (Piikkiö) ja Riku Motor (Lahti). Kannattaa mennä Piikkiöön Guzzeja ihmettelemään. Suosittelen.
    -----------------------
    KTM Adventure 990
  3. #3
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Messuilla näin moisen, ja oikein läheltä. Täytyy sanoa että hieno on laite, täysin kromattu tankki kruunaa koko komeuden. Tuon kun olisivat tehneet vielä isolohkon ympärille, niin hankintaan saattais mennä.
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  4. #4
    Ei haittaa pikkukone tuossa. On jotenkin sellainen hyvän mielen pyörä, että oksat pois. Vanhasta konstruktiostaan huolimatta ketterä ja jämäkkä ajettava. Messuilla ihastelin tätä Racer koristelua. Kävis mun talliin hyvin pienin muutoksin.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  5. #5
    Hieno peli, mutta eriouto bensatankki; ei oo alumiinia, tai muutakaan metallia, vaan muovia... Se taitaa olla aika paljon halvempi, en keksi muutakaan syytä moiselle "mokalle".
    antti.kemppainen@smoto.fi - Suomen motoristit Ry - www.smoto.fi - Modified Motorcycle Association of Finland - www.mmaf.info
  6. #6
    Tyylikäs laite kaikenkaikkiaan. Ja italialaisten hepat on aina ollut jotenkin pirten oloisia joten kandee kokeilla aina ensin.
    Jos lompakko olisi paxumpi niin Thruxton tai V7..V7 tai Thruxton..??

    Siinäpä vasta kysymys!

    Mutta kun ei oo varaa...huoh..
    Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
  7. #7
    Kuvia? Tai noh. Google.

    http://www.autoreleaseinfo.com/wp-cont....ide.jpg

    Jep. Sopii munkin kieroutuneeseen pyörämakuun.

    Tankista: "The V7 Racer features an eye-catching chromed tank created using what Moto Guzzi calls an innovative metal particle deposition technology and finished with a leather strap that runs along the center of the tank."

    http://www.motorcycle.com/news....56.html

    Vajaa 50hv on vaan liian vähän. Thruxtonin 70hv on sekin siinä ja siinä. Ainakin omien hv/hauskuus kalibrointien perusteella. Mutkatiellä kurvista ulos kiihdyttämisestä katoaa jossain tehomäärässä se hauskuus ja tuo hauskuus on se mitä minä mp harrastukselta hyvin pitkälti haen. En kuitenkaan ole mikään tehonarkkari missään nimessä, sillä kalibrointini toimii myös toiseen suuntaan.
    Retired
  8. #8
    Empä ihan allekirjoita tuota tehon puutetta. Itse ajanut radalla vastaavalla tekniikalla useita kertoja. Hauskaa ollut mutkan ulostuloissakin. Välitykset tuossa on kuitenkin niin, että 170-175 on aikalailla se järkevä huippunopeus.
    Oli tosin viime kerralla kymmenisen hepaa säädöissä hukassa, joten se kyllä söi miestä loppupäivästä..

    Etupää tuossa V7:ssa soisi olevan vähän parempi. Tuo ilman säätöjä oleva Marsu on kovin peruskamaa.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  9.  
  10. #9
    Lainaa (TunturiTT @ Helmi. 15 2011,08:32) kirjoitti
    Empä ihan allekirjoita tuota tehon puutetta. Itse ajanut radalla vastaavalla tekniikalla useita kertoja.
    Rata-ajosta en osaa sanoa, mutta ainakin Scramblerin 59hv on aavistuksen liian vähän kunnon naatiskeluun mutkateillä. Joku 80 heppaa sitten jo riittääkin mihin tahansa Suomessa yleisillä teillä (esim. TRX).
    Retired