Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Tulipa tuossa kevällä fiksailtua vanha sotaratsu uuteen kuosiin; (mustat) muovit ja umpiot löytyivät jo vuosi sitten vm-04 purkupyörästä. Purkupyörässä oli ollut myös tumma tuplakupla, mikä ei myöskään haitannut. Lisäksi tilasin Ermaxin undertrayn, leditakavalon ja -vilkut, vilkkupeilit, yms. Aiemmat vilkunpaikat laitettiin edestä umpeen, ja takaa sahasin koko vilkku/kilpi häkkyrän mäelle. Mustaksi tarkoitetut osat pinnoittelin 3M Di-Noc hiilikuitu kalvolla, muut vedettiin "Tropical Red" sävyyn maalaamossa. Katteiden teipit löytyivät Ebayn kautta, ja ne sai vieläpä haluamillaan sävyillä, vimoseksi vedin vielä vanneteipit. Ennen-aikana-jälkeen kuvia projektista:

"Never play cowboy in a room full of Indians."
    ihan hieno, pakoputki on aika tuubi. vois semmonen high pipe toimia tossa.

mistä ostit tota 3m hiilaritapea?

we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Siisti peli. Itse olisin valinnut toisen värin, mutta sehän on makuasia.
    Retired
    komia on.
    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

McJäykät
    Väri oli mullakin pitkään ja hartaasti harkinnassa, candy-sunburst-punaisesta oranssin, ja mattaoranssiin... kyljen teipit on musta-(flake)kulta-väriset, joten torppasin candyt liian joulukuusimaisuuden takia...

Putken pörinä muistuttaa kiihdyttäessä syöksyyn lähtevää Spitfireä... IMO Yläputki vois toimia myös OK.

Di-Nocia (ja Oracalia) saapi täältä: verkkari.fi. Kannattaa pyytää ilmaiset mallipalat ennen tilaamista, esim tuo Oracal-tarra on huomattavasti kiltävämpää kuin matta Di-Noc.

Asennukseen tarvitset kuumailmapistoolin, muuten homma on melkoisen helppoa. Ihan käypästä kampetta, ja muotoutuu hyvin. Esimerkki asennuksesta löytyy esim.täältä: http://www.youtube.com/watch?v=fGwho...eature=related.
    "Never play cowboy in a room full of Indians."
    Lainaa (Cyberias @ Kesä. 22 2010,12:04) kirjoitti
    Väri oli mullakin pitkään ja hartaasti harkinnassa, candy-sunburst-punaisesta oranssin, ja mattaoranssiin... kyljen teipit on musta-(flake)kulta-väriset, joten torppasin candyt liian joulukuusimaisuuden takia...

Putken pörinä muistuttaa kiihdyttäessä syöksyyn lähtevää Spitfireä... IMO Yläputki vois toimia myös OK.

Di-Nocia (ja Oracalia) saapi täältä: verkkari.fi. Kannattaa pyytää ilmaiset mallipalat ennen tilaamista, esim tuo Oracal-tarra on huomattavasti kiltävämpää kuin matta Di-Noc.

Asennukseen tarvitset kuumailmapistoolin, muuten homma on melkoisen helppoa. Ihan käypästä kampetta, ja muotoutuu hyvin. Esimerkki asennuksesta löytyy esim.täältä: http://www.youtube.com/watch?v=fGwho...eature=related.
    mulla ois tarpeeton yläputki speed triplestä. ja sopuhintaan lähtee
    Lainaa (meggeri @ Tammi. 26 2011,22:30) kirjoitti
    955i Speed triplen käyrät on ymmärtääkseni on erilaiset, tai siis väliputken liitos- siinä on supistus väliputkenliitokselle. Daytonassa putken pää on suora, tasapaksu.

Mulla on Telcon lyhyt titaani kuorinen slipari, tuli ensin S3´n väliputkella, sit sain oikean.

Tuokin vois olla myynnissä, ku vähän normi mittaista haaveillu.

McJäykät
    Lainaa (specka @ Tammi. 27 2011,08:05) kirjoitti
    Lainaa (meggeri @ Tammi. 26 2011,22:30) kirjoitti
    955i Speed triplen käyrät on ymmärtääkseni on erilaiset, tai siis väliputken liitos- siinä on supistus väliputkenliitokselle. Daytonassa putken pää on suora, tasapaksu.

Mulla on Telcon lyhyt titaani kuorinen slipari, tuli ensin S3´n väliputkella, sit sain oikean.

Tuokin vois olla myynnissä, ku vähän normi mittaista haaveillu.
    hmmm... jos laittaa yläputken, niin joutuu rälläköimään alkuperäisestä mutkasta pätkän pois. Supistukset ja muutkin katoaa samalla Muistaakseni sama racing-hormi on molemmissa.

Tosin vaikea verrata, ku omassa triplessä oli toi race kiinni jo ostettaessa...
  9.  
    Uutta tietoa tulee jatkuvasti.
    En oo koskaan tuota hi-pipea miettiny niin ei oo tullu tuo vastaan.

Penkin alle /lokasuojaan integroitua vaimenninta joskus miettiny, kuten "mahan" allekin tulevaa, mut en oo päässy ajatusta pitemmälle noissa.

McJäykät