Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Moi kaikki!

    Olen tässä katsellut otsikon mukaista mopedia nykyisen R1100S:n tilalle.
    Luettuani lukemattomia artikkeleita ja yhtä monia ylistäviä lausuntoja luulisi ettei se huono peli ole.
    Arvelluttaa vaan tuon matkalaisen olotilat takapenkillä alkuperäis satulalla.
    Onko kokemuksia pariajelusta kyseisellä laitteella? Onko noissa ne servojarrut ja jos on niin miten pelaavat?
    Muutenkin mielipiteitä asiasta otetaan mielellään vastaan.

    Marko
    Caponord etv 1000
  2. #2
    Moro, servojarruasiaa ao. linkistä:
    Servojarruasiaa
    Itselläni on -03 mallinen GSA. Mukava jokapaikan peli, joka ei hätkähdä pieniäkään polkuja, ja saa surutta kaadella kyljelleen.
  3. #3
    Ei tarvi kaataa mut varmasti 100% mukavampi kuljetettavan kannalta kun ässä!

    P.s. älä kuitenkaan hävitä sitä ässää

    Kari



  4. #4
    Moi

    Jos se minusta olisi kiinni niin piha pihassa olisi kaikenlaisia
    moottorikäyttöisiä ajoneuvoja.
    Rajalliset valuutta määrät pakottavat pysyttelemään yhden mopon taloutena ikävä kyllä.

    Marko
    Caponord etv 1000
  5.  
  6. #5
    Lainaa (MarkoNy @ Helmi. 13 2011,18:56) kirjoitti
    Moi kaikki!

    Olen tässä katsellut otsikon mukaista mopedia nykyisen R1100S:n tilalle.
    Luettuani lukemattomia artikkeleita ja yhtä monia ylistäviä lausuntoja luulisi ettei se huono peli ole.
    Arvelluttaa vaan tuon matkalaisen olotilat takapenkillä alkuperäis satulalla.
    Onko kokemuksia pariajelusta kyseisellä laitteella? Onko noissa ne servojarrut ja jos on niin miten pelaavat?
    Muutenkin mielipiteitä asiasta otetaan mielellään vastaan.

    Marko
    http://www.matkalla.info/

    Tuossa linkissä on matkailtu aika kiitettävästi ko. mopolla kaks päällä, jotenka tuskin kovin huono siihen hommaan...