Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    galluppi:

    24tkm huollossa , onko kellään ollu tarvetta vielä venttiilien säätöön?

    itellä edellisessä tuli eka säätötarve jossain 70-80tkm kohdilla...silloinen mopo 900rr



    ...Blade...1000rr...2006...
  2. #2
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    24tkm ja 48tkm ei säätämistä.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  3. #3
    2 venttiiliä oli yli toleranssin.
    Tunturi Senator > Tunturi Tiger > Piaggio NRG PureJet > Honda CBR1000RR RR8
  4. #4
    24tkm huollossa kaikki pakoventtiilit yli toleranssin.
  5. #5

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (ronikko @ Helmi. 03 2011,23:25) kirjoitti
    galluppi:

    24tkm huollossa , onko kellään ollu tarvetta vielä venttiilien säätöön?

    itellä edellisessä tuli eka säätötarve jossain 70-80tkm kohdilla...silloinen mopo 900rr
    Kannattaa mitata. Ei siinä ole loppujen lopuksi isokaan homma. Tilaakin on ihan mukavasti kunhan purat vaan jäähdyttimen, ilmanputsarikotelon ja ilmanottotötteröt pois. Samalla peset sitten jäähdyttimen kennon oikein kunnolla kun on irrallaan.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  6.  
  7. #6
    1000rr 43tkm ja kaikki venttiilit säädöissään. Yleensä säätötarve tulee köröttelyajon seurauksena. Aika- ajoin satakilsaa rata- ajoa niin kone pysyy tikissä ja tyytyväisenä.

    ps. 929RR:llä ajoin yli 60tkm, ja edelleen kaikki venat alkuperäisissä toleransseissan.



    .