Tuskin.kirjoitti
Mahdollista toki, mutta pirun työlästä kun kuviakin on aika monta.
KTM 690 Enduro R -2014
Moto Guzzi Griso 850 -2007
Yamaha XT660 Z Tenere -2009
Ducati Monster 696 -2008
Triumph Scrambler -2008
H-D Sportster 883 L -2007
Kawasaki ZR-7 -2000
Kyllä siellä oli esittelyssä, voimakaskin vielä kun hayabusaa nostelivat sillä.. :>(kake10 @ Helmi. 05 2011,08:16) kirjoitti
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
Ei tuollainen pikainen rajaaminen nyt ihan niin työlästä ole jos vähänkin uudempi 'shoppi on käytössä.(JMN @ Helmi. 05 2011,10:20) kirjoitti
Katso nyt miten vaikka tuossa Diavelin lampussa näkyy valinnan sahalaitaa. Ja etupumppujen välistä näkyvä lattia on unohtunut blurrata. Ja alustan reunojen rajauksessa blurria vuotaa alustankin puolelle. Ja alusta on skarppi, mutta alle puolen metrin päässä oleva kaide onkin jo täysin focuksen ulkopuolella. Ja kytkinkahva on lipsahtanut rajatessa blurrin puolelle. Jne.jne.
http://jarru.net/zenphot....184.jpg
Henk.koht. kyllä tykkään enempi ihan optiikalla tehdystä syvyysvaikutelmasta tai jos on pakko Photarissa lisätä niin kohtuudella korkeintaan. Mutta tää ei tainnut olla mikään valokuvausmakusteluketju -> takaisin messutunnelmiin.
Hienoa oli ja mukava käydä jo ihan sosiaalisena tapahtumanakin.
Tosiaan. eikös nuo vaaterääppiäiset voisi järjestää omassa putiikissa ? Messujen tarkoitus on mielestäni tuoda esille hienouksia ja tulevaa/uutta mallistoa. Uusia malleja reilusti esille kaikkine kokoineen. Niitä voi hyvin myydä tilauksien muodossa;
nyt on vähän vaikeaa kun ei ole näytillä ja jos on niin pari kokoa.
Messut eivät mielestäni ole kirppis, vaan niillä tähdätään tulevaan myyntiin ja saadaan ihmiset kiinnostumaan omista tuotteista/liikkeestä, jotka sitten tullaan myymälään ostamaan.
Itse haluaisin lähteä fiiliksellä, jotta nyt tiedän , mihin putiikkiin lähden ostamaan tarvitsemani varusteet, koska siellä on juuri minulle sopivia kamoja.
Ok, tämä vain osa kokonaisuutta. Mulla oli oikein mukavaa ja ainoa todellinen harmi oli, kun olin autolla ja bisseä olis tehny mieli....
T7
Nimenomaan! Ne keskenkasvuiset ovat yleensä peittämässä näkyvyyttä mopoihin!(Murina @ Helmi. 04 2011,22:42) kirjoitti
Menisivät kotiin kasvamaan!
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
hienoja kuvia. olit toistaiseksi ainoa jolta olen bongannut W800 kuvan jopa kaksi. siitä näkisi mielellään eri kulmista enemmänkin kuvia.(killa @ Helmi. 04 2011,11:42) kirjoitti
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Siksipä olenkin jättänyt Helsingin messut väliin , ja käynyt jo pari kertaa Milanossa Eicmassa, siellä on kunnon messut.(jarru @ Helmi. 04 2011,18:37) kirjoitti
![]()
Kawasaki GPZ 500 -97, *Honda CBR 1000 -93, Honda CBR 1100 XX -00, Honda CBR 1100 XX -05 ,Kawasaki ZZR 1400 -07 * *
Iron Butt *3x SS 1000, 4x SS 1600K, SS 2000K * * * * * * * * * *
MC TOUR *
N,EST,DK,D,A,I,HR,SLO,SK,CZ,PL,LV,LT,CH,F,SM,VA,S, SF
http://www.ikh.fi/~ikh....009.pdf(kake10 @ Helmi. 05 2011,08:16) kirjoitti
Ai tämmöistäkö ?
Kawasaki GPZ 500 -97, *Honda CBR 1000 -93, Honda CBR 1100 XX -00, Honda CBR 1100 XX -05 ,Kawasaki ZZR 1400 -07 * *
Iron Butt *3x SS 1000, 4x SS 1600K, SS 2000K * * * * * * * * * *
MC TOUR *
N,EST,DK,D,A,I,HR,SLO,SK,CZ,PL,LV,LT,CH,F,SM,VA,S, SF
Eilen tuli käytyä messuilla ja aikaa meni noin 8 tuntia. Ihan ok messut vaikka pienemmät kuin 2009. Ruuhkaa ei pahemmin ollut mutta huomasi että iltapäivästä väen määrä kasvoi kovasti. Parhaiten jäi mieleen ducatin 848 evo ja kotari RC8R
matka tappaa vauhdin
Ducati SF 1098S -09
Honda VTR 1000 SP1 -01
ex kawasaki ZX-6R -06
Honda CBR 600f -00
Eile tuli käytyä messuilla ja ite ainaski tykkäsin. Jotain ajo varusteitakin lähti mukaan esim.. mottowearin pisteeltä kesäks farkut. Mieluusti tuolla kävis toisenakin päivänä.
Joo, osaan kuvista on käytetty photoshoppia ihan vaan sen takia, että *kohteen saa paremmin esiin eikä taustalla olevan ihmiset näy liikaa. Kohteen rajaus --> select inverse --> feather --> lens blur ja näillä onnistuu kohtuu vaivattomasti tuo irroitus.(JMN @ Helmi. 05 2011,10:20) kirjoitti
Kaksi ekaa on napattu Canonin 17-40mm f/4L USM:lla ja loput Canonin 70-200mm f/2.8L IS USM:llä. Noista siis kahta ensimmäistä on avustettu photoshopilla taustasta irrottamiseen.(JMN @ Helmi. 05 2011,10:05) kirjoitti
Melki pää halkes kun se hakkas niitä vi*un rumpuja.. muuten oli mukava kierrellä ja kattella. Kohta..![]()
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Perussettiä joo. Hyvin kesti hermot tämän päivän kohtuutungoksessakin. Vuoden tauon jälkeen ihan käymisenarvoinen reissu.
Showkin tuli katsottua (ja kuunneltua). Rumpali(t) ja jenkki ihan hyviä, muutoin amatöörien puuhastelua.
Saman totesin itsekin. Kerkesin tilaamaan ennen messuja helmetcitystä juuri tuon RX-7GP:n ja hinta rahtien jälkeen ei juurikaan jää tuota tarjousta halvemmaksi.kirjoitti
XX -06 (2012 - 2014)
Yamaha R1 -08 kilvetön (2010 - 2012)
GSX-R 1000 k8 (2010)
XX -08 (2008-2010)
XX -05 (2005-2008)
CBR 600 F4 -00 (2001-2005)
tuli käytyä perjantaina.. stunttipuolella miksaajalla oli volumet tapissa. ilmeisesti kuulo on sittenkin tallella kun en viihtynyt kauaa, menin krossipuolen käytävälle sitten katselemaan ..
Kawan 10R oli mustana ja kaWihreenä. jotenkin tosiaan matalan ja pullean mallinen, sulautuma 12R:n ja ratakoneen välistä.
toistaiseksi merkkiuskollisena on tylsä tunnustaa että "omalla osastolla" ei ollut katseltavaa.
2016 > Triumph 675 team member
2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
(.. DKW-RT175VS im holz schublade)
.. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
.. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
Minua kiinnostaisi nostettava huoltopöytä, mahtoiko kukaan panna merkille oliko niitä näytillä?[/quote]
http://www.ikh.fi/~ikh....009.pdf
Ai tämmöistäkö ?[/quote]
Joo toi IKH:n pöytä on vahva vaihtoehto, pitänee sellainen hakea, jos ei muuta ilmene.
Kiitos Jarru.
Fotari on kyllä tuttu kun askartelen sen kanssa töissä päivittäin.
Tuli vaan epätoivo kun ajattelin ensin, että joku saa suoraan kamerasta tollasia ja minä en millään vaikka pitäis vähän kokemustakin olla.![]()
KTM 690 Enduro R -2014
Moto Guzzi Griso 850 -2007
Yamaha XT660 Z Tenere -2009
Ducati Monster 696 -2008
Triumph Scrambler -2008
H-D Sportster 883 L -2007
Kawasaki ZR-7 -2000
Hiukan sattuu kyllä silmiin nuo kommentoidut. Asiaan vihkiytymätön tosin saattaa olla kokonaan huomaamatta editointia. Toisaalta, kun katsoo keskimääräistä jälkeä aiemmiltakin vuosilta niin ihan asiallista kuvaus varmuutta.
Tässä päivän itse editoinut ja koittanut jälkikäteen parannella kuvia, välillä ihmetellen, miten kameran tekemä jpg onkin se paras versio...
Diavel ei omaan silmään oikein tuntunut Ducatilta. Paljon sitä samaan oloa, jota kumpusi, kun Porsche esitteli Cayannen.
Kunhan totun kameraan ja enempi ihmisten kuvaamiseen niin parannan minäki.
Testi
Joo-o. Tulihan käytyä tänään. Yhdeltä paikalle ja eikun jonottamaan sisäänpääsyä. Sisällä kammo tungos ja riittävästi känniääliöpunaniskoja. Krääsäosastolla rööki haisi niinkuin ennen ravintoloissa, ihme juttu että tollasessa messu baarissa saa ilmeisesti kessutella sisälläkin. Osa porukasta tosin poltteli muuallakin.
Eipä tuossa tungoksessa jaksanu varusteita ihmetellä.. Kawan uus kymppi sentään tuli katsottua ja istuttua ja mun silmään on kyllä ihan nätti kymppi verrattuna aiempiin rumiluksiin.
Lupasin itselleni että en enää ikinä osu tuonne lauantaina. Torstaita taidan ensi vuonna kokeilla.
'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
-Dunning-Kruger effect-
ZX12R
Olen samaa mieltä.(Murina @ Helmi. 05 2011,18:26) kirjoitti
Kokeile,jos mahdollista aamusta klo 10.00 ja perjantaina!
Tunturi Sport. Siitä se alkoi,,,,
Taas tuli käytyä lauantaina vaik jo muutaman kerran päättänny et ei enää ikinä. No ruuhkaa oli vähempi ku aiemmin, onneks. Katupyöräpuolella ei ollu kovin paljon uutuuksia jotka oikeesti kiinnosti mua, Ducati 848 helmiäisvalkonen sekä kawan zx10 herätti mielenkiinnon vaik tuskin sellasta hankkisin.
offroad rintamalla mielestäni aikas paljon uutuuksia eteenkin 2T tekee paluuta vahvasti. tollanen 300cc 2T vois kiinnostaa kuntopyöränä...
Varustepuoli olis kiinnostanu sport touring pyörään mut mun mielestä huonot valikoimat, jotain uutta tosin laukkupuolella joka saattaa iskeä kun on nukkunu yön yli...
Käteen jäi hiukan Sweepin halpaa nahkaa, ja sillä mennää jos ens kesä on kuten edellinen :-)![]()
KTM - Ready To Go
Jokainen ilmaislippu, ts. kutsulippu maksetaan Suomen Messuille näytteilleasettajien toimesta ja ne on vissiin apaut saman hintasia (13€?) kuin ovelta ostettaessa (pl. Suomen Messujen omat "vippi"liput joita ei ihan hirveästi ole jaettu, ja jotka kävivät myös tänään lauantaina). Että sikäli laskettuna toi 4700+ oli maksavia kävijöitä, maksu vaan tulee toisesta lompuukista. Eri asia sitte näytteilleasettajakortit kun ne kuuluu osastojen hintaan, mutta kyllä kai niistä osastoistakin jotain maksetaan. Se vasta oliski että pitäs työntekijöille maksaa vielä erikseen sisäänpääsylippu(kake10 @ Helmi. 05 2011,08:16) kirjoitti
Tänään aikasin aamulla kuulin kuuluttajatätiltä että messuihin oli to-pe tutustunut 23+ tuhatta kävijää. Huomenna aamulla jos kännykkä (ja ajatukset) toimii niin tännehän vois päivittää lauantain lukumäärän reaaliajassa
Mopovapaa vuosi
Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
Maksava asiakas tarkoittaa itse lippunsa maksavaa kuluttajaa, ei sitä, että joku maksaa kuluttajan pääsylipun saadakseen ostajia tuotteilleen. Tämä voi olla vaikea yhtälö jollekin, mutta aina voi kysyä neuvoa vaikka paremmalta puoliskolta.
vieläköhän suzuki esittelee pitkään uutuutena tuota GSX-R mallistoa..?
eikös tuo kilonen ole ainakin ihan sama laite jo kolmatta vuotta,
taisivat valmistaa niitä aika reilusti 2009..........
bmw s1000rr 2011
bmw s1000rr 2012
bmw s1000rr 2014
bmw s1000rr 2015
bmw s1000rr 2017
Don't argue the situation out on the road - you will not win!
äkkiältään en löytänyt määritelmänä maksavalle asiakkaalle että se pitäs olla just mun burberrystä kun ne rahat tulee.Mun mstä maksaa kuka maksaa kun kerran haluavat myyntiä ja odottavat kaupan vilkastumista.Tarkka tilasto on varmaan olemassa, sen varmaan sais näyttelypäälliköltä jos se on yleistä tietoa. Tämä oli mun näkemys asiaan,en tarkottanut pahalla,varsinnin kun en edes sua kake tunne enkä taatusti oo kussu sun muroihis. Suomen Messujen kannalta kaikki mainitut on maksavia. Ja ei en ole mopokaupassa enkä Suomen Messuilla töissä, sanottakoon se tässä. Olen se tavallinen kuluttaja joka kantaa eurojaan kauppaan jos toiseenkin,potkin myös renkaita ja sovin pari koeajoakin kevääksi vaikka myyjätkin tietävät että en ole vaihtamassa.Mun ymmärryksessä ei myöskään ole mitään vikaa eli ei mun tarvitse yhtälöitäni vahvistaa keneltäkään enkä tuntemattoman piiloloukkauksiasi sinällään ymmärrä. Mutta jos sulle tulee siitä hyvä mieli niin go for it,jos olen sua jotenkin loukannut joka kirvoittaa kielenkantasi niin sorry.Ainii,ja mä kuljen ilmaislipulla joka ikiselle messulle mitä järkätään.Mp:ssä oon ollu joka pvä.Jättänyt päälle tonnin firmoille joilla ei ole mitään tekoa mun sisäänpääsyn kannalta.Tavallinen kuluttaja (asiakas) siis,vaikken ovelle 13e jättänytkään,enkä 6 euroo parkkiin.(kake10 @ Helmi. 05 2011,20:36) kirjoitti
Mopovapaa vuosi
Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
Käytiin emännän kanssa tänään uudestaan, olihan noita Rukankin hyllyissä tänään, Airob ja AiRoad.(tonttuj @ Helmi. 05 2011,08:18) kirjoitti
Olivat puhtaasti normaalihintaisia ja saivat jäädä hyllyyn.
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Tuli käytyä, tsekattua "penkinlämmittimet" (etenkin verkkosukkahousu), kyylättyä stuntti-show ja penkitys, ajettua sähkömopolla (kuumotus nousi parilla asteella), koe-istuttua pari pyörää ja ihasteltua varsinkin Ducateja ja MW Agustoja...
Kansalainenkin oli juu saapunut sankoin joukoin paikalle, mutta onneksi ei hirveää tungosta ainakaan omalle kohdalle tullut.
Pari esitettä tartui mukaan, siinä kaikki.
C-luokan meininkiä vuodesta 84
Kai muuten tiesitte, että nykyään kaikki on kiellettyä?
Suzuki GS 450S -87
Kawasaki GPX 500R -88
Ducati Monster 696 -11 -RIP-
Suzuki RF 600R -96
No 600&750:nen on ainakin uudistunut ja neki on GSX-R:iä!(blackbullet @ Helmi. 05 2011,21:00) kirjoitti
No olihan mukavat messut. Tarakkaharakkani kanssa seitsemisen tuntia kului rattoisasti kera messujuominkien. Uutuuksia (pyöriä) näytillä mukavasti, tarjontaa muuten oli ehkä hieman niukasti mutta ymmärrettäneen sen tilan puutteen vuoksi. Huomaan tarttuneen mukaan liudan erilaisia muovikasseja...no jaa..säästyyhän kai tässä nyt taas hieman kauppakassikuluja..heh. *;)
Tuli käytyä...ei valittamista, nähty monen monta orggia ja muuta kyypparia. poliisit jututettu ja sovittu ettei nähdä eikä ole asiaa ennen seuraavia messuja. rahnaa paloi muutaman oluen verran.
Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
Se valkoinen kikseri.
Sen verran oli hiljaista perjantai iltana, että Suzuki-tytöt kuvasivat kännykkäkameroilla toisiaan, kun ei ollut muita kuvaajia
No, huomenna uudestaan...
Turvallisuus on tunne, joka sinulla on, ennen kuin olet tajunnut tilanteen.
FLHRCI -02