Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 40:sta
  1. #1
    Elikäs tästä http://www.nettimoto.com/kawasaki/zx-10r/773170 olisi kyse

    Pyörästä vaimo soitti kerran, kehuttiin, mutta samalla sanottiin että on lievästi kaaduttu.
    Kävin itse eilen katsomassa ( ajoin hämeenlinnasta) pyörää, ja totesin ettei naarmut niin pahoja ole ollenkaan, ja sain tarjouksen pyörästä,10500€. Tänään vaimo sitten kävi liikkeessä myös, kun oli työmatkalla Espoossa aivan vieressä, mutta myyjä oli kerennyt lähtemään messuja puuhaileen. Mutta toinen myyjä tiesi tapauksen, ja tokaisi että 10 000 se hintahan sitten oli...
    No soittopyyntö jätetty toiselle myyjälle, joka sitten soittikin vaimolle. Vaimo kertoi käyneensä liikkeessä jne. johon tämä ko. myyjä sitten ettei se 10k€ ole ollenkaan ongelma, eli 500 lähti hinnasta noin vain... plaah plaah plaah,tule sitten maanantaina tekemään paperit tai ainakain varausmaksu kuittaamassa jne. kunnes, "Ai niin, eilen miehesi lähdettyä kävin vielä pyörän papereita läpi, ja huomasin siinä että pyörä onkin 2- kilpinen, papereissa lukee kylläkin että öljypohja on vaihdettu...

    Voiko öljypohja olla niin kallis että menee vekotin lunariin???

    Laitoin hakuun tuon pyörän rekkarin, mitään ei löytynyt ainakaan tuon rekisterin perusteella,hmmm Mistäköhän voisi johtua?

    No mutta, ei täällä sattuisi vaan luurailemaan joku, jonka vanha pyörä voisi olla kyseessä, tai, joku joka tuntisi pyörän entistä omistajaa???

    Paljonko tuollaisesta voisi tarjota? Kuitenkin 2-kilpinen pyörä on 2-kilpinen ja minun mielestäni pitäisi olla reilusti edullisempi kuin 1-kilpinen?

    Ja minkä hemmetin takia ilmotukseen ei voi laittaa sitä että pyörä on 2-kilpinen.tästä



  2. #2
    Pirauta Trafiin (ent. AKE) ja kysy entisiä omistajia. Jos siellä on joukossa joku vakuutusyhtiö omistajana, niin soitto tuohon yhtiöön, josta puolestaan pitäisi selvitä syy kaksikilpisyydelle. Muutaman euron taitaa Trafin palvelunumero kustantaa, mutta sittenpähän asia selviää.
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  3. #3
    Lainaa (JiiKoo75 @ Helmi. 03 2011,21:14) kirjoitti
    Paljonko tuollaisesta voisi tarjota? Kuitenkin 2-kilpinen pyörä on 2-kilpinen ja minun mielestäni pitäisi olla reilusti edullisempi kuin 1-kilpinen?
    TÄSSÄ nyt jotain osviittaa mitä kannattaa 2-kilpisestä tarjota.
    Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
  4. #4
    juu pitäs 2-kilpisten olla halvempia, mutta huomasin viime kesänä saman kun etsin uutta mopoa että niistä pyydetään ihan mahdottomia summia.
    mukamas mennyt vaikka mihin rahaa korjatessa ja niin pois päin. Mutta 2-kilpinen on aina 2-kilpinen. Pitää todellakin olle hyvin korjattu että sellaiseen luottaa samallalailla. Yhtä aikoinaan kävin ajaa, joka oli keulasta mälläty ja korjattu. Mutkissa kylläkin ajo oli epävakaata ja ei montaa mutkaa uskaltanut ajella. Soita ja kysele että miks 2-kilpinen.
  5. #5
    *miksi 2-kilpisen pitää olla halvempi????
    jos se on kaadettu ja korjattu niin hyvin että ostaja ehdokas ei edes huomaa sitä,(niitä naarmuja lukuunottamatta)niinkuin tässäkin kai on käynyt....niin eikö se silloin ole virheetön siltä osin??uusia osia rikkoontuneiden tilalle ei huononna härveliä!!
    tietenkään myyjän ei pidä tietojaan pimittää,mutta ei kai se pyörästä huonompaa tee jos se on niin hyvin korjattu että siitä ei löydy vikoja.
    ehkä mä en vaan ymmärrä...sama homma kun tässä "suomipyörä"
    hommassa...se on kalliimpi ku on parempi!?!



    bmw s1000rr 2011
    bmw s1000rr 2012
    bmw s1000rr 2014
    bmw s1000rr 2015
    bmw s1000rr 2017
    Don't argue the situation out on the road - you will not win!

  6. #6
    Lainaa (blackbullet @ Helmi. 03 2011,22:06) kirjoitti
    *miksi 2-kilpisen pitää olla halvempi????
    vaikka siksi, että sen jälleenmyyminen on huomattavan hankalaa. Esim. on mp-liikkeitä jotka eivät edes ota 2-kilpistä vaihdossa.
    Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
  7. #7
    Itselläni on 2-kilpinen R1, tosin kilvet olivat hävinneet keskolta maahantuonnin yhteydessä. Ostaessa tuli kopiot tutkintapapereista jne. Ihan soiva peli ollut
    Yamaha R1 -07
  8. #8
    Lainaa (blackbullet @ Helmi. 03 2011,22:06) kirjoitti
    *miksi 2-kilpisen pitää olla halvempi????
    jos se on kaadettu ja korjattu niin hyvin että ostaja ehdokas ei edes huomaa sitä,niinkuin tässäkin kai on käynyt....niin eikö se silloin ole virheetön??uusia osia rikkoontuneiden tilalle ei huononna härveliä!!
    Siksi, että joka ikinen täysjärkinen ostajaehdokas miettii sitä, miksi se on 2-kilpinen.

    Ja niitä korjauksiakin voidaan tehdä erittäin monella tavalla, joko hyvin tai mahdollisimman halvalla (sekä siltä väliltä).

    Kaksikilvettömyys tosin ei ole mikään tae, etteikö härveliä olisi kolaroitu ja korjattu. Mutta tuo vaan silti on omiaan karkottamaan ostajia, mikä kannattaa muistaa, jos on itse sellaista hankkimassa.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  9. #9
    Lainaa (JiiKoo75 @ Helmi. 03 2011,21:14) kirjoitti
    "Ai niin, eilen miehesi lähdettyä kävin vielä pyörän papereita läpi, ja huomasin siinä että pyörä onkin 2- kilpinen, papereissa lukee kylläkin että öljypohja on vaihdettu...
    vai Frank.....eiköhän Frank ole huomannut kaksikilpisyyden jo sisään ottaessa pyörän.

    Kaksi tonnii pois käyvästä hinnasta.
    WildStar rumble in skräddarskog

    ex. busa
    K12RS
    XJR1300
    VTR
    HORNET900
    SPEEDMASTER
    AMM.BONNE
    FMX650
    CR250
    XR250
    BETA250
  10. #10
    Lainaa (pecha @ Helmi. 03 2011,22:30) kirjoitti
    Lainaa (blackbullet @ Helmi. 03 2011,22:06) kirjoitti
    *miksi 2-kilpisen pitää olla halvempi????
    jos se on kaadettu ja korjattu niin hyvin että ostaja ehdokas ei edes huomaa sitä,niinkuin tässäkin kai on käynyt....niin eikö se silloin ole virheetön??uusia osia rikkoontuneiden tilalle ei huononna härveliä!!
    Siksi, että joka ikinen täysjärkinen ostajaehdokas miettii sitä, miksi se on 2-kilpinen.

    Ja niitä korjauksiakin voidaan tehdä erittäin monella tavalla, joko hyvin tai mahdollisimman halvalla (sekä siltä väliltä).

    Kaksikilvettömyys tosin ei ole mikään tae, etteikö härveliä olisi kolaroitu ja korjattu. Mutta tuo vaan silti on omiaan karkottamaan ostajia, mikä kannattaa muistaa, jos on itse sellaista hankkimassa.
    joo tottakai korjauksia voi tehdä miten vaan,mutta jos vaikka tässä kyseisessä pyörässä ne on tehty niin hyvin ettei niitä edes huomaa niin eikös ne silloin ole tehty todella hyvin,miksi siis hinta pitäisi olla reilusti alempi?!?
    se on totta että ostajat pelkää stä 2-kilpisyyttä mutta monesti ihan turhaa.
    niinkuin sanoit,myös yksi kilpiset voi olla lipattu ja korjattu.
    2-kilpisyys ei tietenkään välttämättä meinaa että laite olisi kaaduttu tai kolaroitu niinkuin totesitkin.
    täysjärkisen ostaja pitäisi tutkia sitä pyörää eikä miettiä onko sen kilvet ensimmäiset vai toiset,kolmannet..
    jos tässäkin tapauksessa on katseltu,soiteltu ja katseltu,eikä laitteesta ole vikoja löydetty niin ostaa pois sitten,on kilpiä kahdet tai kolmet.
    kyllä sen nyt huomaa jos se on huonosti korjattu ja silloin tietenkin hinta sen mukaan,niihän se menee..hinta kunnon mukaan.. mitäpä sitä murehtimaan menneitä jos laite on hyvä.
    käytetty aina käytetty ja uus aina uus..
    bmw s1000rr 2011
    bmw s1000rr 2012
    bmw s1000rr 2014
    bmw s1000rr 2015
    bmw s1000rr 2017
    Don't argue the situation out on the road - you will not win!

  11. #11
    niin ja olihan tässä mainittu että on lievästi kaaduttu,ja hintahan on ihan älytön vaikka olisi täysin virheetön 1-kilpinen,mutta taas...pyytäähän aina voi.



    bmw s1000rr 2011
    bmw s1000rr 2012
    bmw s1000rr 2014
    bmw s1000rr 2015
    bmw s1000rr 2017
    Don't argue the situation out on the road - you will not win!

  12. #12
    Mä pidän omaa nollaseiskaani erittäin hyväkuntoisena ja erittäin hyvin hoidettuna, lisäksi vielä hyvin varusteltuna.
    Mutta, en mä siitä yli 10k€uroa kehtais pyytää. Uutenakaan maksanut kun 15k€.
    Tää on 1-kilpinen mutta minusta se voisi olla 2-kilpinenkin, ihan sama kunhan työ on tehty kunnolla.


    Kevät tulee, lähdettekö mukaan
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  13. #13
    eikös palstalla joskus ollut tarinaa varastetusta/kadonneesta rekisterikilvestä jolloin viranomaiset tekivät pyörästä kaksikilpisen? paljonko pyyntihinta silloin tippuu?
    oikea hintahan on aina myyjän ja ostajan yhdessä sopima.
    TRX850 -96
    XT500 -80
  14. #14
    Lainaa (RHR @ Helmi. 04 2011,10:51) kirjoitti
    eikös palstalla joskus ollut tarinaa varastetusta/kadonneesta rekisterikilvestä jolloin viranomaiset tekivät pyörästä kaksikilpisen? paljonko pyyntihinta silloin tippuu?
    oikea hintahan on aina myyjän ja ostajan yhdessä sopima.
    Jos kilpi esimerkiksi katoaa tai varastetaan, tulee pyörästä kaksikilpinen, mikäli omistaja ei halua odottaa, että saa uuden samannumeroisen kilven. En tiedä, tuleeko siinä tapauksessa papereihin mitään merkintöjä kilpien suhteen.

    Yhteen pyörääni olen joutunut hakemaan kilven uudella numerolla kun vanha tippui enkä voinut odotella uutta samalle numerolle. Otin itselleni kopion siitä dokumentista, joka poliisiasemalla asiasta tehtiin eikä pyörää myytäessä ollut mitään ongelmaa kilpien suhteen. Totesin ostajalle, että tähän on kilpi vaihdettu ja tässä on paperi asiasta ja kehotin säilyttämään sen itsekin.
  15. #15
    Lainaa (blackbullet @ Helmi. 03 2011,22:55) kirjoitti
    joo tottakai korjauksia voi tehdä miten vaan,mutta jos vaikka tässä kyseisessä pyörässä ne on tehty niin hyvin ettei niitä edes huomaa niin eikös ne silloin ole tehty todella hyvin,miksi siis hinta pitäisi olla reilusti alempi?!?
    se on totta että ostajat pelkää stä 2-kilpisyyttä mutta monesti ihan turhaa.
    Ihan kaikki ei pyörästä aina näy päälle päin, eli tätä ei (ainakaan ihan keskiverto sukankuluttaja) yleensä voi tietää aivan 100% varmaksi.

    Oli se sitten oikein tai väärin - ja olipa olemassa myöskin 1-kilpisiä "miinoja" taikka ei - mutta hinta tulee tällaisen detaljin takia alaspäin.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  16. #16
    Lainaa (blackbullet @ Helmi. 03 2011,22:55) kirjoitti
    kyllä sen nyt huomaa jos se on huonosti korjattu ja silloin tietenkin hinta sen mukaan,niihän se menee..hinta kunnon mukaan.. mitäpä sitä murehtimaan menneitä jos laite on hyvä.
    käytetty aina käytetty ja uus aina uus..
    Mitenkä sinä siitä huomaat onko runkoa mitattu ja muutenkaan tehty kaikkea niinkuin pitääkin?

    Kyllä 2-kilpisyys on iso miinus ja mun mielestä sen pitäis vaikuttaa hintaan tuntuvasti. Lisäksi jos asia mennee niin ettei myyjä viitti ilmottaa sitä vastaku rahanvaihtotilanteessa niin pitäs ruveta hälytyskellot soimaa ja jättää kaupat siksee.

    Suomessa hintapyynnit on aina tommosia täkyjä ja kait niitä joku maksaa sitte kun samoja hintoja pyydetää vuodesta toisee. 90-luvun japanialainen pyörä ja alakaa kutosella hinta liikkeessä niin terve. Kakskilipine joka vaa pistetty kuntoo ja nettimotoon myyntiin niin mitenkähä ne olis ne korjaukset tehty, hyvin vai halavalla, mitä veikkaat?
  17. #17
    Ei näissä muoviluodeissa ihan hirveätä taitoa vaadi vaihtaa rikki menneen katteen tilalle uusi, vai miten on??
    Ei ole mitään syytä hylätä 2-kilpistä vaihtoehtoa ja ei sen hinnassakaan tarvi näkyä. Toki kusettajia löytyy, mutta sanokaas mitä pommeja voit löytää moposta mitä ei päälle päin huomaa (mittauspaperit kunnossa jne.)



    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  18. #18
    Viimeistään siinä vaiheessa kun yrität myydä pyörää huomaat miksi 2-kilpistä ei pidä ostaa...
    <p>Tunturi Tiger - Honda 125 MTX - Honda 750 CBX - Suzuki GSX 750 R - Suzuki GSX 750 F - Suzuki GSX-R 600 - Suzuki GSX-R 600 kilvetön - Yamaha R6 kilvetön - Honda Fireblade 1000 - Ducati Hypermotard 1100-&gt; ?</p>
  19. #19
    Juu, en kans ymmärrä et miks sen 2-kilpisen tarttis olla tuntuvasti halvempi. Uskon , että myynnissä on myös sellasii 1-kilpisiä, jotka on kaadettu ja pihinä omistajana otettu vaan se liikennevakuutus. Sit se on autotallissa pistetty kasaan ja myyty eteenpäin hyvällä 1-kilpisen hinnalla. Dokumentteja ei oo mistään oikaisuista yms, toisin kuin kakskilpisillä.
    PS. tiedän tällaisen tapahtuneen ja kaupaksi meni erittäin hyvällä hinnalla!!
    Eli mistä niistä tietää et onko ne hyviä vaikka on kuinka monennet kilvet. Koeajamalla se selviää.
  20. #20
    Lainaa (K1mble @ Helmi. 04 2011,13:40) kirjoitti
    Viimeistään siinä vaiheessa kun yrität myydä pyörää huomaat miksi 2-kilpistä ei pidä ostaa...
    Joo, siltä näyttää
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  21. #21
    Lainaa (-JuhaK- @ Helmi. 04 2011,13:44) kirjoitti
    Lainaa (K1mble @ Helmi. 04 2011,13:40) kirjoitti
    Viimeistään siinä vaiheessa kun yrität myydä pyörää huomaat miksi 2-kilpistä ei pidä ostaa...
    Joo, siltä näyttää
    Mitäs tämä nyt sitten tarkoitti?
    <p>Tunturi Tiger - Honda 125 MTX - Honda 750 CBX - Suzuki GSX 750 R - Suzuki GSX 750 F - Suzuki GSX-R 600 - Suzuki GSX-R 600 kilvetön - Yamaha R6 kilvetön - Honda Fireblade 1000 - Ducati Hypermotard 1100-&gt; ?</p>
  22. #22
    "lievästi" myyjän suusta tarkoittaa rusinasta hitsattu kasaan...
    "Little dirt never hurt anybody." - MacGyver
    "vrsca 1130cc & vrscdx 1250cc v2 HD"
    "Maximum speed: 58 knots V6 YAMAHA"
  23. #23
    Tuskinpa Suomessa on ikinä myyty 2-kilpistä, joka olisi todella pahasti kolaroitu, lievästi kaaduttuja kaikki on vain.
  24. #24
    Lainaa (-JuhaK- @ Helmi. 04 2011,13:21) kirjoitti
    Ei näissä muoviluodeissa ihan hirveätä taitoa vaadi vaihtaa rikki menneen katteen tilalle uusi, vai miten on??
    Ei ole mitään syytä hylätä 2-kilpistä vaihtoehtoa ja ei sen hinnassakaan tarvi näkyä. Toki kusettajia löytyy, mutta sanokaas mitä pommeja voit löytää moposta mitä ei päälle päin huomaa (mittauspaperit kunnossa jne.)
    Ei vaadi, ei. Silti katteet voivat olla vaikkapa kiinanlaatua ja apurungot kieroja, jolloin kate jää jännitykseen. Sitä ei silti välttämättä näe päällepäin, jos ei purkamaan ala. Ja voi siellä katteen allakin olla piilossa vaikka mitä. Vaikea niitä on jokaista luetella, kun on vähän tapauskohtaista.
    Jokainen tuleva ostajakin näitä sitten epäilee, ainakin jos on järkeä päässä.
  25. #25
    Lainaa (blackbullet @ Helmi. 03 2011,22:06) kirjoitti
    *miksi 2-kilpisen pitää olla halvempi????
    jos se on kaadettu ja korjattu niin hyvin että ostaja ehdokas ei edes huomaa sitä,(niitä naarmuja lukuunottamatta)niinkuin tässäkin kai on käynyt....niin eikö se silloin ole virheetön siltä osin??uusia osia rikkoontuneiden tilalle ei huononna härveliä!!
    tietenkään myyjän ei pidä tietojaan pimittää,mutta ei kai se pyörästä huonompaa tee jos se on niin hyvin korjattu että siitä ei löydy vikoja.
    ehkä mä en vaan ymmärrä...sama homma kun tässä "suomipyörä"
    hommassa...se on kalliimpi ku on parempi!?!
    Käännetäänpä kysymys niin päin että onko kaksikilpinen jotenkin parempi kuin yksikilpinen?

    Itse kiertäisin 2-kilpiset kaukaa. Se on vaikea jälleenmyytävä, sekä korjaukset voi olla sinnepäin tehtyjä (sama koskee myös ei lunastettuja kolarikorjattuja pyöriä, varsinkin jos korjauksen maksaja ei ole ollut vakuutusyhtiö).
    //CBF600SA -11
  26. #26
    Lainaa (Ande749 @ Helmi. 04 2011,11:08) kirjoitti
    Jos kilpi esimerkiksi katoaa tai varastetaan, tulee pyörästä kaksikilpinen, mikäli omistaja ei halua odottaa, että saa uuden samannumeroisen kilven. En tiedä, tuleeko siinä tapauksessa papereihin mitään merkintöjä kilpien suhteen.
    Eikös rekisteröintitodistuksessa ole ilmoitettu aina myös edellinen rekisteritunnus, jos sellainen on joskus ollut. Riippumatta syystä. Mukaanlukien myös ulkomaiset kilvet...
    Suzuki GSX600F -> Triumph Sprint ST 1050

    Mitä tästä opimme? *- emme yhtään mitään
  27. #27
    Lainaa (P.A. @ Helmi. 06 2011,19:19) kirjoitti
    Lainaa (Ande749 @ Helmi. 04 2011,11:08) kirjoitti
    Jos kilpi esimerkiksi katoaa tai varastetaan, tulee pyörästä kaksikilpinen, mikäli omistaja ei halua odottaa, että saa uuden samannumeroisen kilven. En tiedä, tuleeko siinä tapauksessa papereihin mitään merkintöjä kilpien suhteen.
    Eikös rekisteröintitodistuksessa ole ilmoitettu aina myös edellinen rekisteritunnus, jos sellainen on joskus ollut. Riippumatta syystä. Mukaanlukien myös ulkomaiset kilvet...
    Ei enää.
  28. #28
    Ei kannata ostaa kuin uusia pyöriä virallisilta maahantuojilta ja silloinkin pitää olla huolellinen, etteivät ne myy sulle ylivuotista!
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  29. #29
    Ite ostin 2- kilpisen ihan tieten tahtoen,ja oon ollu ihan tyytyväinen hankintaan. Ei huomaa ajossa mitenkään.
    Kaveri jolta ostin, on tosin korjannu pyöriä työkseen jotain 30 vuotta, että taitoakin kyllä löytyy.
    No totuuden nimessä täytyy sanoo et hintakin oli n. 3500e halvempi kun vastaava 1- kilpinen.
    GSF 1250SA -09
  30.  
  31. #30
    Lainaa (-JuhaK- @ Helmi. 04 2011,13:21) kirjoitti
    Toki kusettajia löytyy, mutta sanokaas mitä pommeja voit löytää moposta mitä ei päälle päin huomaa (mittauspaperit kunnossa jne.)
    no periaatteessa aivan mitä tahansa.

    On esimerkiksi vaikkapa konekin saanut hiukan kipiää siinä yhteydessä, kun pyörä vedetty lunariin, eikä sitä ole joko huomattu ensinkään, tai sitten vakuutusyhtiö on vaan todennut että "toivotaan toivotaan, että pysyy nipussa". Vaikkapa pienet hiushalkeamat lohkossa, kun on kampuran pää osunut kunnolla tonttiin, taikka jäänyt käyntiin, ja käynyt jonkin aikaa ilman öljyä (uusissa rupeaa olemaan kaatumistappokatkaisijat, mutta kaikissa vähänkään vanhemmissa ei). Voipi olla melko vaikea edes todistaa 100% varmuudella, mikä vika oikein johtuu mistäkin. Läheskään kaikki vakuutusyhtiöt eivät näe intressiensä mukaiseksi korjata aivan kaikkea, varsinkin jos jää pienikin epäilys, että kyseinen vika on voinut olla olemassa jo ennen vahinkotapahtumaa.

    Eräs ystäväni myi kerran R6:n vakuutusyhtiölle, ja silloin kävi nuo molemmat. Ne tosin huomattiin, ja lohkot oli saaneet myöskin ihan suoraa osumaa ja niistä puuttui paloja, joten kyseistä laitetta tuskin enää ihan pelkällä ´myyntipakkeloinnilla´ laitettiin kiertoon.

    Nuo on vain esimerkkejä - variaatioita on tietysti loputtomiin. Siksi kannattaa varsinkin muoviluotien ollessa kyseessä vilkuilla hieman sinne muovien sisällekin. Ja päästä tekemään myös ihan kunnon koeajo ennen ostopäätöstä. Näin jopa 1-kilpisessä, ja jos on kyseessä 2-kilpinen, niin sitä painavammin perustein.



    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen