Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 34:een 34:sta
    Lainaa (Staga @ Helmi. 05 2011,14:09) kirjoitti
    Lainaa (Roadkill @ Helmi. 05 2011,11:14) kirjoitti
    Ei tolla hinnalla kauheesti mettään voi mennä, osta ja testaa
    Jos noita louiskin myy niin en usko että ihan kuttaperkkaa on.

MUTTA jos varaat semmosen 200e niin valinnanvara kasvaa huomattavasti.

Eikä se hinta aina mukavuuttakaan määrää. Oma simpsonin potta joka maksaa 399$+ toimituskulut jenkeistä on aika huonon tuntunen päässä *
    Saako arvata? Potan malli on "Bandit"?

Juu kyllä

Ei voi odottaakkaan paljoa kun hyväksynnät on autourheiluun.
    1300cc Suzuki
    Lainaa (Jube-setä @ Touko. 27 2011,12:21) kirjoitti
    Tappelu on näköjään laantunut. Good, good.

Nyt oon ajellu kuukauden ja noin 1500km tolla Louisin potalla ja enpä nyt hirveästi osaa haukkuakkaan. Kyllähän se satasen vauhissa vähän ujeltaa, mutta en tiiä sit miten nää joidenkin v*tun kalliit cyberpotat pitää ääntä.

Visiiri pysyy kiinni, ei tuule välistä, kypärän alta tuulee mutta sehän on buffilla hoidettavissa. Sateisella kelillä tuppaa vähän huurtumaan mut kääntää kaasua nii siitä se aukee tai avaa sit visiiriä.

Mukeja en oo vielä onnistunut vetämään (eikös se niin mee, että on kahdenlaisia motoristeja. Niitä jotka on kaatunut ja niitä jotka kaatuvat tulevaisuudessa) mutta kerran tuo on jo saanut iskun maapalloon kun en mahataudissa jaffaa ostamaan mennessä laittanu sitä hirveen tarkasti peiliin ja se mätkähti tonttiin. Olin varma, että kun se on nyt niin halpa nii se on paskana, mutta ei. Saattohan siitä ne jotkut pintajännitykset kärsiä mutta jos kunnolla kolahtaa nii eipä niitä enää jää kaipaamaan.
    Oon kanssa huomannut että nää samat ominaisuudet saattaa löytyä ihan samanlailla siitä 700e+ shoei:ista, HJC:stä yms kuin siitä halpahallin kukkaruukustakin.

Ei kerro hinta aina kaikkea
    1300cc Suzuki
    Mjoo, sittenhän tuon näkee kun nykäsee kunnolla nurin.. se et jos kypärä tippuupeilistä ja pysyy ehjänä ei viel paljon mua vakuuta ;)

Ite huijasin itseäni hankkimalla "laatukypärän" (Arai Viper-GT), sain mielenrauhan, ja nyt kelpaa ajella. tokkopa mielenrauha paljon vaakakupissa painaa kun lähdetään testaamaan tositilanteessa, ja eiköhän kypärästä riippumatta voi hengestään päästä, mutta eipähän tartte funtsia, että tuliko säästettyy väärässä paikassa.
  4.  
    Älä nyt ainakaan vilkaise tuon kypärän Sharp testituloksia, ettei mielenrauhasi katoa, se on nimittäin korkeintaan keskikastia tuossa testissä. Täyttää toki CE speksit ihan ok.

http://sharp.direct.gov.uk/testsratings/arai-viper-gt
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12