Onko kukaan hankkina tollasta? Tekeekö yhtään mitään muuta ku tarpeensa tohon?
On vaan vähän halvan olonen, muttei viittis turhaankaan ostaa.
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa.
fuuuck... Sori.
Tämä: http://www.huuto.net/kohteet....5627605
Joku trokaa Lousin rojuja...
Näyttäis ainakin olevan rekisteröity firma tuo ironcross ettei siin kai mitää
Joo mut louisilta sama kyrpä 60e ja postit 10e
Onkos louisin postikulut pudonneet?
Henkilökohtaisesti kyllä sioittaisin kypärään ehkä hieman enemmän, ettei sitten halkee kun munan kuori.![]()
Kaipa sitten ajelet myös mummon kutomat villatumputkin käsissä..?? ja ajokengiksi sopii vaikka puukkarit..??![]()
Yamaha fz1-s
ex Yamaha xt660x
ex Honda CB 600 hornet
ex Kawasaki er-6n
Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
"Mulla on kalliimmat vehkeet kuin sulla"(Pavel Pude @ Helmi. 03 2011,17:57) kirjoitti
636 -> 998
Onneks olkoon, jos sun "vehkees" on kalliimmat...(Eki- @ Helmi. 03 2011,18:34) kirjoitti
Mutta niin kuin sanoin niin sioittaisin henk.koht. hieman enemmän, jos se pää ei oo arka kohta ottamaan iskuja tai on ottanut jo tarpeeksi niin kuin ekillä on ilmeisesti käyny ni mikä ettei...![]()
Yamaha fz1-s
ex Yamaha xt660x
ex Honda CB 600 hornet
ex Kawasaki er-6n
Ymmärtääkseni hinta korreloi enemmän muihin ominaisuuksiin kuin iskunkestävyyteen.(Pavel Pude @ Helmi. 03 2011,19:25) kirjoitti
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Joo, merkki ja ihqut vaikkapa tribaalikuviot tai muu vauhtiväritys maksaa ihan eri tavalla kuin tuollainen tylsä puolituntemattomuus, tottakai!(SamiN @ Helmi. 04 2011,00:00) kirjoitti
Triumph Thunderbird 1700 -10
Yamaha FJR 1300 -13
Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
Sijoittaisit enemmän?(Pavel Pude @ Helmi. 03 2011,17:57) kirjoitti
No mutta tuolla huuto.netissä se on äärettömän helppoa. Kypärästä on tarjottu nyt 84 euroa, tuosta kun tarjoaa esim. 1500 euroa niin homma on sillä kunnossa.
No onhan se sitten ihan sama jos turvallisuus on toissiainen asia, mutta kun en itse kuulu siihen ryhmään ketä ajelee hihaton paita päällä ja shortsit jalassa.
Jos sitten hakkaa kaikki viimiset €urot mopoon ja sit rupee tinkimään ajovarusteissa, niin ei se ole minun ongelma ole.
Mutta kunhan nyt kerroin mielipiteeni asiasta, joo ja saahan niistä tripal ym ym muista kuviollisista maksaa maltaita jos haluaa.
Yamaha fz1-s
ex Yamaha xt660x
ex Honda CB 600 hornet
ex Kawasaki er-6n
Jollet nyt ymmärtänyt, niin tuo on kyllä ihan laatukypärä...(Pavel Pude @ Helmi. 04 2011,11:13) kirjoitti
Joskus pitää ymmärtää, että aina hinta ja laatu ei kulje käsikkäin. Joskus sitä laatua voi saada jopa ilmaiseksi! Tai puoli-ilmaiseksi!!!
PS. itse maksoin pari vuotta sitten Suomyn kypärästä 249 e, kun alkp. hinta oli puolet enemmän...ja hyvin toimii alennuksesta huolimatta.
C-luokan meininkiä vuodesta 84
Kai muuten tiesitte, että nykyään kaikki on kiellettyä?
Suzuki GS 450S -87
Kawasaki GPX 500R -88
Ducati Monster 696 -11 -RIP-
Suzuki RF 600R -96
Aihe hieman karannut alkuperäisestä, joten jatkan sivuraiteella.
Eikös suurin osa kypäristä täytä ainakin jonkinlaiset turvallisuus vaatimukset. Kalliimmat on kevyempiä, hiljaisempia, nätimpiä jne.![]()
No ei se nyt iha aina korreloi se hinta sitä laatua, mutta vois sanoa että melekee
Itte en noita halapamerkkejä oo jaksanu suosia. Jos rupiaa tuoho hommaa nii Halpahallista lähtee Can-merkkisiä muovipottia aika halavalla.
MP-messuilla IXS:n kuitukypärä 30,-
sanoisin, että on halpa ja tuskin on huonoin kypärä.
Mun puolesta kukin saa ajaa niillä välineillä kuin haluaa. En silti ala vinoilla (kuten jotkut), vaikka joku ajaisikin niillä mummon villatumpuilla. Yhdenkään kypärän iskunkestävyysominaisuuksia en ole testannut, joten en tiedä miten hinta korreloi sen kanssa. Mutta käyttömukavuuden kanssa hinta tuntuu korreloivan.(Pavel Pude @ Helmi. 03 2011,19:25) kirjoitti
En myöskään väitä kenenkään pään saaneen iskuja, vaikka niinkin joku tekee.
636 -> 998
Anteeks eki jos sulle tuli paha mieli...(Eki- @ Helmi. 04 2011,21:45) kirjoitti
![]()
Yamaha fz1-s
ex Yamaha xt660x
ex Honda CB 600 hornet
ex Kawasaki er-6n
Mikä ihme sua risoo? Onko joku kussut sun muroihin aamulla? Ihme ***tuilua!(Pavel Pude @ Helmi. 04 2011,21:54) kirjoitti
Edullinenkin kypärä voi olla turvallinen. Katso vaikka eri testejä, joita on netti pullollaan. Hinnalla saa sitten ominaisuuksia, jotka ovat yleensä keveys, hiljaisuus jne...
Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
Ei tolla hinnalla kauheesti mettään voi mennä, osta ja testaa![]()
Jos noita louiskin myy niin en usko että ihan kuttaperkkaa on.
MUTTA jos varaat semmosen 200e niin valinnanvara kasvaa huomattavasti.
Eikä se hinta aina mukavuuttakaan määrää. Oma simpsonin potta joka maksaa 399$+ toimituskulut jenkeistä on aika huonon tuntunen päässä![]()
1300cc Suzuki
Kuttaperkkaalla ei vissiin tällä kertaa lasikuitua tarkoiteta vai?
Niin, kovasti näyttää Bandit-kypärältä mikä ei ainakaan mun päässä tule keikkumaan: laatu on oikeasti kyseenalainen (kaveri pudotti vahingossa pöydältä kyseisen potan jonka seurauksena se halkesi kahtia), on aivan kamalan äänekäs, visiiri ei mene kunnolla kiinni -> tuulee silmille jo alhaisistakin nopeuksista, sisäosan pehmusteet (styroksi) irtoaa omia aikojaan jnejne... ...porukoissa kun noita kypäriä on enemmänkin ollut kokeilussa.
Itse arvostan nuppiani siinämäärin että kyllä katson hieman tarkemmin mitä kuoren suojaksi ostan, en välttämättä sitä halvinta.
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Huonolaatuinen ja kirjoitustaidoton internetvittuilu on kaiken lisäksi vieläpä tylsää.(Hapa @ Helmi. 04 2011,23:41) kirjoitti
636 -> 998
http://www.louis.de/_407e95....dkosten(panman @ Helmi. 03 2011,17:11) kirjoitti
Saako arvata? Potan malli on "Bandit"?(Roadkill @ Helmi. 05 2011,11:14) kirjoitti
![]()
Dirty Nasty Furriner
Ihan sivuhuomautuksena haluaisin muistuttaa, että Artsikin ajaa puukengillä. Haluisko joku kritisoida esim. sen ajotaitoa?
"Voiko kyykkypyörää ajaa ylipäänsä?"
Mua ei kyllä yhtään kiinnosta millä varusteilla muut ajaa, ajakoon vaikka 20€ puuilon kypärällä, tai vaikka kokonaan ilman.
Suzuki Solifer S 50 '87 > Yamaha DT125R '90 > Yamaha FZS1000 '01
Jaa, täällähän isoja miehiä vituttaa niin maan perusteellisesti.
No, se Louis on nyt tuolla hyllyllä siihen 84 euron (+ tumma visiiri + toim.kulut) hintaan, sopii päähän ja vaikkei ois sopinut niin ko. myyjä olisi vaihtanut sen sopivaan. Hieno palvelua nettihuutokauppaan.
Semmonen on siis niinkun pitikin. Onko se sitten hyvä vai ei, enpä tiedä. Jos te jatkatte tässä tätä tappelua niin minä tuun syksyllä kertomaan oliko vai ei. Ja jos en tule niin siitä voi päätellä, että se perkele otti ja halkesi. Eli silloin se ei ole ollut sitten karmean hyvä ja minä olen matojen syötävänä.
Tappelu on näköjään laantunut. Good, good.
Nyt oon ajellu kuukauden ja noin 1500km tolla Louisin potalla ja enpä nyt hirveästi osaa haukkuakkaan. Kyllähän se satasen vauhissa vähän ujeltaa, mutta en tiiä sit miten nää joidenkin v*tun kalliit cyberpotat pitää ääntä.
Visiiri pysyy kiinni, ei tuule välistä, kypärän alta tuulee mutta sehän on buffilla hoidettavissa. Sateisella kelillä tuppaa vähän huurtumaan mut kääntää kaasua nii siitä se aukee tai avaa sit visiiriä.
Mukeja en oo vielä onnistunut vetämään (eikös se niin mee, että on kahdenlaisia motoristeja. Niitä jotka on kaatunut ja niitä jotka kaatuvat tulevaisuudessa) mutta kerran tuo on jo saanut iskun maapalloon kun en mahataudissa jaffaa ostamaan mennessä laittanu sitä hirveen tarkasti peiliin ja se mätkähti tonttiin. Olin varma, että kun se on nyt niin halpa nii se on paskana, mutta ei. Saattohan siitä ne jotkut pintajännitykset kärsiä mutta jos kunnolla kolahtaa nii eipä niitä enää jää kaipaamaan.