Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 33:sta
  1. #1
    Tuli taas aika/halu vaihtaa.
    Vähän mukavampi ajoasento kuin Trumpan kyykyssä.
    Pyörä tuli talliin viime viikolla ja sen jälkeen en olekkaan sitä nähnyt kuin kuvissa ja unissa.

    Lisäosaa on tulossa vielä rutkasti ja kuvia tulee kiinnityksen mukaan uusia..



    SC-Project tarjosi putken suoraan Italiasta, ja on meinaan hyvät äänet. DAMN!



    Ilman pyörää mutta kuinka kauan.
  2. #2
    Sitten vaan -kliks- tuonne rekkamaan. Saadaan lisää näitä F-sarjalaisilla ajelevia.
    BMW F800S 2010 ja CBR600F 2005 (molemmat hitaita)
    ER-6f 2006
  3. #3
    Osaako joku kertoa, kun bemari on tykästynyt näihin "epäsymmetrisiin" etulyhtyihin, että mikä niiden tuoma etu on?
    Litranen sisävessa
  4. #4
    Lainaa (viltsu81 @ Tammi. 25 2011,07:56) kirjoitti
    Osaako joku kertoa, kun bemari on tykästynyt näihin "epäsymmetrisiin" etulyhtyihin, että mikä niiden tuoma etu on? *
    Hyödystä en tiedä, ei niissä kaikissa noita "venäjältä" kotoisin olevia työvaloja ole. On ne vaan kauheen näköset.
    Vielä se kumikehys.
    BMW F800S 2010 ja CBR600F 2005 (molemmat hitaita)
    ER-6f 2006
  5. #5
    Nasu antoikin jo Muikulle ohjeet miten pitää toimia seuraavaksi.

    Hienosti sopii yhteen pyörän ja ajovarusteiden väritys.

    Noista valoista jaksetaan aina vääntää, täällä palstoilla. Toki ne voisivat hienommat olla, mutta oleellista on niiden toimivuus. Mikä on...onneton. Mulla on periaatteessa samanlaiset, mutta eri paketissa.
  6. #6
    Lamput jakaa porukan just kahtia, musta ne on niin rumat että ne on jo aika hienot. Siitä saa niin persoonallisen kun vähän väsää ja laittaa osaa oman maun mukaan.
    Tämä moottoripyöräily kuitenkin on ihan hifistelyä ja mielipidekysymys kaikkinensa.

    Tänään tuli SC-project:in musta putki (tai pitäis olla ainakin just matkalla), saa nähdä miltä kuulostaa.. Harmi kun en itse pääse töiltäni sitä edes kiinnittämään. Menee puolet ihanuudesta ohitse.
    Pitäis olla paremmat äänet kui Akrassa..
    Ilman pyörää mutta kuinka kauan.
  7. #7
    Noiden lyhtyjen ulkonäköön mä en ota mitään kantaa, se on puhtaasti makuasia. Mutta joku tarkoitus noissa varmaan on. Kumpi noista on ajovalo ja kumpi "pitkä"?
    Litranen sisävessa
  8. #8
    Isompi on ajovalo, lyhyt. Tosi lyhyt yleensä. Xenonia peliin ja vähän säätöä ylöspäin, niin pystyy ehkä pimeessä ajamaan. Muutenhan sillä kantamalla ei ole väliä.
  9. #9
    Kolmas, vielä isompi lisävalo vaan rivin jatkeeksi
  10. #10
    Nonii, valot on nyt vissiin käsitelty.
  11. #11
    Hyvännäkönen peli Mistäs oot tommoset kahvasuojat löytäny? Meinaan nimittäin et jos on rahaa keväämmällä ni tommonen saattaa ittellekki tulla alle.. ;)
    Sielukkaassa pyörässä on Rock'n'rollia, patinaa, fuck you -meininkiä, se ei lähde käyntiin kun tekisi mieli ajamaan, ja kun on vikaa etsiessä juonut lavan kaljaa ja polttanut puoli kartonkia röökiä ja päätät taas kokeilla niin laakista tulille.
    -JaZZo
  12. #12
    Jep jep, on se vaan hieno!!! Hiukan joutuu oleen puolueellinen ku samaan talliin tulee oman kanssa.

    Mut kuhan tuohon vielä saadaan ruvattua loputkin osaset kiinni, ni avot... Äänet hoidettiinkin jo enemmän ku kohdilleen tuolla kannulla!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  13. #13
    En ehtinyt tarkistaa, joten avaan tyhmän suuni. Onko tämä väritys yksi normaaleista vaihtoehdoista, vai joku spesiaalijuttu? Tuo on vaan bemarin käyttämä kisaväritys ja myös GS:n 30-vuotis juhlaväri. Vai onko tämä sen stunttihemmon juhlakalu?
    Dixi et animam levavi
  14. #14
    Ek@: ei ole stunttihemmon malli vaan just se kisaväritys.

    Väre: Kahvasuojat on UFON Patrol-mallia ja meni heittämällä paikoilleen.



    Ilman pyörää mutta kuinka kauan.
  15. #15
    claymore:n avatar
    Liittyi May 2010
    Etelän makiat rannikkotiet vieressä
    Siistin näköinen peli!!!


    Harmi vaan kun joudut vielä tallissa ajamaan!!!!!
  16. #16
    Nyt on pultattu taas lisää osia ja raaseri se vaan räväköityy =)

    * *

    Vielä puuttuu moottorin suojaraudat ja hyllyllä oleva matkapleksi..
    Ilman pyörää mutta kuinka kauan.
  17. #17
    Kiva ja seksikäs projekti!

    Pakko puuttua noihin epäsymmetriakritiikkeihin... Mielestäni on hienoa kun mm. s1000rr:ssä on jopa yksilöllisesti kutsuttava keula. Tietää ja tuntee, että sieltä saapuu hieno mp...

    Esimerkiksi Hajabusan voi helposti sekottaa edestäpäin skootteriin ja se jää silloin jopa morjenstamatta.

    Takaisin kuitenkin asiaan. Ne epäsymmetriset valot on vaan toiminnallisesti ihan pskat. Parempi jättää pimeällä ajamatta kuin ajaa käsikopelolla. Jmalayuta! K1200S:ssä on niin hienot valot, että s1000rr:n "valo"rimpuloita ei uskoisi saman tehtaan tekeleiksi. Onneksi valoa kuitenkin riittää ajamiseen päiväsaikaan.
    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
  18. #18
    Juu, muistaakseni omassa K1200R Sportissakin oli periaatteessa ihan sama umpioratkaisu ku tässä 800R:ssäkin... Ja kyllä sillä nyt ihan hyvin näki eteensä ku päivitti vain kunnon polttimot sinne loimottelemaan. *

    Ja sehän on juuri noin ku edellinen tuossa mainitsi, että nuo epäsymmetriset ratkaisut on BMW:n suola. *

    Hippasen on kuvien uutukaiset katteet rasvaisien sormenjälkien peitossa. Mutta onhan tässä aikaa vielä vahailla kevättä odotellessa! Ei malta itekkään odottaa että pääsee tuolla kikkaileen mutkille, vaimo saa laahustaa Maxilla perässä...



    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  19. #19


    Tämän päivän teippikokeilusta jäi hyvä mieli =)
    Ilman pyörää mutta kuinka kauan.
  20. #20
    Bemari senkun paranee, just oikeita juttuja olet tehnyt. Noi vanneteipit tuo hyvin vanteet "esiin". *
  21. #21
    Hiukan toi salama tekee tepposiaan (heijastaa) noitten vanneteippien kanssa. Mutta livenä ne on juuri yhtä tumman siniset ku tossa bemussa toi muukin sininen...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  22. #22
    Toi Beemari on vaan niin ruma, mutta jokin siinä kiehtoo! Kertokaa mikä
    BMW R1200GS -13
    Ex. Kawasaki Versys -08
  23. #23
    No se on JUURI SE! Niin ruma, että on jo härski ja sitä kautta sitten hieno...
    Vanha kansahan tietää, että rumassakin repussa voi olla tolkuttoman hyvät eväät.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  24. #24
    Tankista ja etulokarista tulee mieleen vanha Yamaha. Väreistä siis. Ylimaalataan?

    edit: tällainen putkahti muistoista esiin: xj



  25. #25
    No ei taideta ylimaalata, kiitos vaan.
    Väreille pystyy tekemään aika paljon kaikilla noilla lisähärpäkkeillä kuten etulokari ja tankin keskiosan muovi, jos alkaa tuo värillisyys ottaa niin paljon pannuun että joutuu modaamaan. Ei kuitenkaan ihan vielä. *

    Ja tuo jammuhan on oikein uljas - mikäs tuota kopsaamaan =)
    Ilman pyörää mutta kuinka kauan.
  26. #26
    triumphin valot on niin rumat, että ne on hienot, noi on vaan rumat.

    epäsymmetrisyys ei tutkitusti ikinä vetoa ihmisen 'hienous' käsitteeseen. jos toinen tissi olis A ja toinen D, niin ei se kauheen hieno olis. tai jos ihmisen silmä olis tuplasti suurempi vasemmalla, kuin oikealla.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  27. #27
    Lainaa (jaket @ Maalis. 04 2011,08:36) kirjoitti
    triumphin valot on niin rumat, että ne on hienot, noi on vaan rumat.

    epäsymmetrisyys ei tutkitusti ikinä vetoa ihmisen 'hienous' käsitteeseen. jos toinen tissi olis A ja toinen D, niin ei se kauheen hieno olis. tai jos ihmisen silmä olis tuplasti suurempi vasemmalla, kuin oikealla.

    ...tuntuu se Jarkko Suokin (aka L.Tähkä) vetoavan moniin kansalaisiin...



    Macce

    http://www.mkkv.fi/
    https://www.facebook.com/Somethingbluetrio/

    ex. BMW K1300S -14
    ex. BMW K1300S -12
    ex. Triumph Trophy SE -13
    ex. BMW K1200R Sport -08
    ex. Honda ST1300 -07
    ex. Suzuki M800 -07
  28. #28
    Lainaa (Muikku @ Helmi. 23 2011,18:10) kirjoitti
    Vielä puuttuu moottorin suojaraudat ja hyllyllä oleva matkapleksi..
    Toivottavasti luin väärin.
  29. #29
    Eräs Baijerilainen pyörämuotoilia, kutsukaamme häntä vaikka Hansiksi, oli jo viikkoja miettinyt miten tehdä sellainen ajovalo, että se erottuu joukosta, mutta herättää kuitenkin mietteitä jostain tutusta ja turvallisesta, ja näin vetoaa pyöränostajiin. Sinä aamuna, matkalla työpaikalle Hans pysähtyi Aral-huoltamolle tankkaamaan, ja kävi samalla päästämässä aamukahvin ulos. Oivalluksen hetki näytti Hansin näkökulmasta tältä X
    Eikä herneitä, itse pidän tuon lampun näöstä.
  30.  
  31. #30
    Lainaa (willik @ Maalis. 04 2011,12:51) kirjoitti
    Lainaa (Muikku @ Helmi. 23 2011,18:10) kirjoitti
    Vielä puuttuu moottorin suojaraudat ja hyllyllä oleva matkapleksi..
    Toivottavasti luin väärin.
    Nou hätä, "matkapleksi" on suht maltillinen... ja itseasiassa jo paikoillaan tossa vimosimmassa kuvassa.

    Ja moottorinsuojaraudat, nekin on mallia "tyylikkäät". Ei siis mitään karjarautoja olla virittelemässä...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen