Olis kyllä hyvä jos kankaiden ja kulutuspinnan välissä olis värikerros josta selvästi näkis että viime pyörähdykset on menossa. Multissakin on haarukkaan kiinnitetty apuloksu joten jos renkaan haluaa tarkistaa, on peli nostettava keskituelle ja pyöriteltävä takis huolella, muuten näkee vain liian pienen osan kehästä.
Nykykumeissa on todella vähän materiaalia, joten kulunut puhkeaa keskeltä tosi helposti, eikä uudetkaan häävisti sepeliä kestä. Nimim. Kolmas takis tänä kesänä.
SF 1098S
MTS V4S Sport
Panokallessa Supercorsa SP 2 Alppireisua ja baanaa yhteen 8tkm. Kauttansa finaalissa. Uskomattoman hyvä suoritus kun mukana on 3tkm baanaa jossa ei ole säästelty. Saksan kuumassa kelissä piti vaan painetta tiputtaa rajusti, kun tahto sulaa muuten keskeltä.
vuoristoatleetti
Street Triple RS:än alla on nyt 9tkm ajetut Supercorsa SP:t, tuosta mutkaa ja motaria euroturneella 6,5tkm, kerran radalla ja loput sekailasta ajoa lähinurkisaa. Ehkä tonnin noilla vielä päästelee joten hyvin kestää ainakin tuollaisessa vajaakuutioisessa tyttöjenpyörässä.
Noin se meni mullakin, FJR ja Z8 ja aika nopeesti kulahti, tuli yllätyksenä. Liettuasta sitten vaan uusi rengas alle, ei ollut muuta kun Dunlop GPR300 tarjolla. Sillä sitten. Mullakin ennen Z4, Z6 ja Z8 kestänyt paljon paremmin. Oliskohan omistajanvaihdoksella merkitystä.
Edit: Ei se varmaan siitä Pirellistä johtu, ostanut Metukan jo 1986
Viimeksi muokannut: Tinde; 07.08.2018 klo 12:24.
FJR -17