Sivu: 40 / 43:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 303839404142 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1171:stä 1200:een 1263:sta
    Lainaa (Spede1 @ Syys. 30 2011,13:34) kirjoitti
    Olitko se sinä keski-ikäinen isomahainen mies isolla matkabemarilla tänään noin klo 13 täysi matkavarustus pyörän sekä miehen päällä, joka ajoit Helsingissä Amarillon eteen poikittain jalkakäytävälle ja huusit jollekin nuorelle blondille "Tuukko kyytii?!"?
    En ollut kyllä minä, mutta kerro lähtikö tyttö kyytiin. Kaveri kun käännyttää minua vaihtamaan Kawasakin Bemariin. Sikäli asia kiinnostaa...
    4/2010 Kawasaki Z750S vm 2005
    12/2011 Suzuki 1250 Bandit vm 2008
    Olitko se sinä, joka morjestelit tänään klo 15.30 maissa 5-tiellä Mäntyharjun risteyksen ja Hietasen välillä. Sinulla oli valkoinen Yamaha tien vieressä, sininen haalari. Samalla kun morjestit, osoittelit toisella kädellä jollain hiustenkuivaajan näköidellä vempeleellä. Morjestin takaisin, mutten uskaltanut tehdä org-morotusta. Jos vaikka et erottaisi mikä sormi on pystyssä.
    4/2010 Kawasaki Z750S vm 2005
    12/2011 Suzuki 1250 Bandit vm 2008
    Hieno sormi ojentui minua tervehtimään tänään joskus... klo 18:10 - 18:50 maissa..? Siuntion kirkon kohdalla. Ei tullut kelloa tuijoteltua, oli hieno fiilis ajella. <3
    Kawa ER-6F vm. 2013
    ex. Honda CBR600f vm. 2006
    ex. Kawa ER-6N
    Lainaa (noutaja @ Syys. 30 2011,18:31) kirjoitti
    En ollut kyllä minä, mutta kerro lähtikö tyttö kyytiin. Kaveri kun käännyttää minua vaihtamaan Kawasakin Bemariin. Sikäli asia kiinnostaa...
    "No en mä nyt kuule taida tulla kyytiin."
    Lainaa (Spede1 @ Syys. 30 2011,20:48) kirjoitti
    Lainaa (noutaja @ Syys. 30 2011,18:31) kirjoitti
    "No en mä nyt kuule taida tulla kyytiin."
    No noutaja taitaa sit pysyä japsipyörissä??
    BMW K1300S -13, ex BMW K1200S -07 ex Kawa ZZR600 ex Suzuki PV50
    Vähän ennen 5 tänään vuolenkosken nurkilla tuli joku musta customi kakspäällä vastaan ja orkkimoro tuli nätisti. Ajeltiin parin kaverin kans ja olis siinä joukon kärjessä...
    Ilma oli kuin morsian!
    Kawa Z1000SX
    Exät:Yamaha R1,Kawa ZX-6RR (rata), Honda CB1000R, GSX-R750 K7, Honda VFR800, CBR600F
    Lainaa (JuSu1978 @ Syys. 30 2011,21:06) kirjoitti
    Ilma oli kuin morsian! *
    Ai, täälläpäin onneksi paisto aurinko ja oli lämmin.
    Honda CB600F Hornet
    Lainaa (petke @ Syys. 30 2011,17:26) kirjoitti
    Olitko se sinä krummi kun org-morottelit tänään vähänkyrön tiellä vaasa-merikaarto välillä. Saman värisiä bemareita näkynyt täällä niin vähän, että tuli heti kuvajahdeista mieleen. Itse morottelin tylsästi kämmenellä.
    Kyllä tuli pieni lenkki ajeltua, jos vaikka saisi määräaikaishuollon kilometrit kasaan tämän vuoden puolella. Et kai itse ajellut kotilojonon keskellä Vähäkyrön suuntaan?
    R 1200R '08. ex R 1100RS '93
    Lainaa (krummi @ Syys. 30 2011,22:49) kirjoitti
    Lainaa (petke @ Syys. 30 2011,17:26) kirjoitti
    Olitko se sinä krummi kun org-morottelit tänään vähänkyrön tiellä vaasa-merikaarto välillä. Saman värisiä bemareita näkynyt täällä niin vähän, että tuli heti kuvajahdeista mieleen. Itse morottelin tylsästi kämmenellä.
    Kyllä tuli pieni lenkki ajeltua, jos vaikka saisi määräaikaishuollon kilometrit kasaan tämän vuoden puolella. Et kai itse ajellut kotilojonon keskellä Vähäkyrön suuntaan?
    Kyllä ajelin Pitänee opetelella morottelee sormi pystys
    Lainaa (frostBite @ Syys. 30 2011,22:21) kirjoitti
    Lainaa (JuSu1978 @ Syys. 30 2011,21:06) kirjoitti
    Ilma oli kuin morsian! *
    Ai, täälläpäin onneksi paisto aurinko ja oli lämmin. *
    Honda XL1000VA 2006
    kukas ajeli tänää päivällä lappeenrannassa aprilia tuonolla ja kypärässä oli kamera kiinni? tuliks hyviä vetovideoita?
    600rr
    Olitko se sinä, joka museotiellä otit kuvia mopedistasi Vilniemen risteyksessä. Mustat (Dainesen?) täysnahkat ja punainen kyykky (Ducati?). Saitko aikaiseksi mitään hienoa kansalle näytettävää, vai myyntiä vartenko räpsit?
    ER5 -> Yamaha FZ6 -> XT660Z Tenere -> HYM 1100 -> VFR1200X -> GSX-S1000A
    Olitkos klo 18:10 Kawan kanssa sormipystyssä Veikkolassa
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Lainaa (Suzu-ukko @ Loka. 01 2011,23:22) kirjoitti
    Minähän se siinä mökille matkalla!! Yleensä ajelen vanhaa tietä pitkin Veikkolan kautta, kun ei motaria jaksa paahtaa.Tuli varmaan tän kesän ensimmäiset varmat org-morot ja meinasin itsekin täällä kysellä.
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
    Herrakunnantie, vanhan porintien risteys. Org morotit mutta itse en ollut tilanteessa mukana ollenkaan. Oltiin kaksi mustaa gixxeriä.

Sulla musta gsf? takalaukulla. Tapahtuma-aika tänään 4.44
    Aprilia Tuono V4R aprc + KTM
    Lainaa (pupu @ Syys. 25 2011,18:48) kirjoitti
    Lainaa (Vmatti @ Syys. 25 2011,18:41) kirjoitti
    Lainaa (Makeka @ Syys. 25 2011,18:36) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Syys. 25 2011,16:44) kirjoitti
    Lainaa (Lowkku @ Syys. 25 2011,16:30) kirjoitti
    Olitteko te ne, tossa hyrylän shellillä puol tuntia sitte?
    Juu oltiin.
    Juu me kaikki.
    miekii *
    juu, tää kans * *
    Minä myös, tosin hippasen aikaisemmin..
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
    Lainaa (Kawa600 @ Loka. 02 2011,00:52) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Loka. 01 2011,23:22) kirjoitti
    Minähän se siinä mökille matkalla!! * Yleensä ajelen vanhaa tietä pitkin Veikkolan kautta, kun ei motaria jaksa paahtaa.Tuli varmaan tän kesän ensimmäiset varmat org-morot ja meinasin itsekin täällä kysellä. *
    Kyl vaan pitää samaa sanoa että varmat morot tuli.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    olitko sinä joku niistä 28 moottoripyöräilijästä jotka seuras mua *
    lauantaina 1.10.2011 pitkin itä-uusimaata yli 275 kilometrin matkan ?

Tein kauhusta kankeana kaikkeni saadakseni teidät jätettyä mutta huonolla menestyksellä. En tiedä kuka teistä morotti ja miten mutta aika monta orggimorotusta tuli matkanvarren taloista ja autoista. Eikös se orggimorotus ole se kun yksi sormi pystyssä tervehditään mopoilijaa ??

youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
    Lainaa (Lowkku @ Loka. 02 2011,18:19) kirjoitti
    Herrakunnantie, vanhan porintien risteys. Org morotit mutta itse en ollut tilanteessa mukana ollenkaan. Oltiin kaksi mustaa gixxeriä.

Mää ainaskii tulin noihin aikoihin Moksintietä ja Herrakunnantietä Vanhalle Porintielle HOPEISELL pikkurosmoll takalaukulla. Olipas herkulliset tiet ne. Täytyy palata sahailemaan niitä maisemia...mitä täs lomallaan muuta ko *
    Bandit 650SA
    Never hesitate to ride past the last street light at the edge of town.

"When in doubt, use full throttle. It may not improve the situation, but it will end the suspense."
    Lainaa (Mototar @ Loka. 02 2011,23:04) kirjoitti
    Lainaa (Lowkku @ Loka. 02 2011,18:19) kirjoitti

Mää ainaskii tulin noihin aikoihin Moksintietä ja Herrakunnantietä Vanhalle Porintielle HOPEISELL pikkurosmoll takalaukulla. Olipas herkulliset tiet ne. Täytyy palata sahailemaan niitä maisemia...mitä täs lomallaan muuta ko *
    Saattoi se olla harmaaki * Org moroon keskityin enemmän. Toivottavasti ei tullu asiointia poliisimopojen kans, pari km aikasemmi liputti meidät sivuun. Kääntyi takas sipoon nesteellepäin kun niillä tais jäädä kahvit kesken *
    Hyvät mutkat sielläpäin, tulee ajettua yleensä sitä kautta riihimäeltä tullessa.
    Aprilia Tuono V4R aprc + KTM
    Mahtoiko olla juuri sinun mp-jengisi Nurmijärven kirkonkylän keskustassa tänään, jokunen kyykky ja naku sekä Termignonin putkilla varustettu Ducati Diavel seisoi valoissa tänään, itse pysähdyin viereiselle kaistalle sinisellä R6:lla
    Hienot oli höpinät Diavelissa
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Joku morotti (normaali) autosta Lempäälässä Vesilahdentiellä joskus kello 13 jälkeen.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
    Olitko se sinä pelle autosta joka eilen 23:40-23:50 välillä yritit huutaa minulle jyväskylän seppälän lähellä rampilla moottoritieltä poistuessa? Oletkohan kenties sama idiootti joka huuteli minulle typeryyksiä lähes joka vuosi ilman mitään syytä?

Opettele sinä pelle autosta jatkossa pitämään leipäläpes kiinni jos ei ole mitään järkevää/tärkeää asiaa. Sinulla oli tuuria ettei minun kypäräkamera(merkin ja mallin pidän kaikilta salassa) ollut päällä sillä hetkellä unohduksen takia. Jos jatkat niin turha sitten voivotella jälkikäteen kun minulla onkin kypäräkamera päällä ja kuvaamassa niin sinun pärstäsi ja autosi rekisterikilpi pääsevät huutosi mukaanlukien 1080p HD videolle ja myöhemmin video löytyy netistä sensuroimattomana. Minun kypäräkamerassa on kyllä yökuvaus moodikin. Nykyinen kännykkäni saattaa joskus päästä toimimaan myös videokamerana kunhan ensin ostan paremman kännykän.

Minä olin se henkilö pyörällä(musta 140hv, malli salainen) jolle sinä huusit moottoritien poistumis rampilla liikennevaloissa.

No hei honey, se en ollut mä, mutta tuskin ne autourpot täällä vaanii lukemassa, mitä mopoilijat kirjoittelee. Mutta onnea vain videojahtiin. Mutta olitko se sinä, sinä ja sinä, joita katselin kateellisena auton ratista viikolla, kun ajoitte siilin ja kuopion väliä? Respect. Mulla palelee jo sormet ja viimeinen reissu tältä syksyltä lähenee vääjäämättä, vaikken niin tahtoiskaan * *
    Lainaa (Pyörämies @ Loka. 06 2011,19:39) kirjoitti
    Olitko se sinä pelle autosta joka eilen 23:40-23:50 välillä yritit huutaa minulle jyväskylän seppälän lähellä rampilla moottoritieltä poistuessa? Oletkohan kenties sama idiootti joka huuteli minulle typeryyksiä lähes joka vuosi ilman mitään syytä?

Opettele sinä pelle autosta jatkossa pitämään leipäläpes kiinni jos ei ole mitään järkevää/tärkeää asiaa. Sinulla oli tuuria ettei minun kypäräkamera(merkin ja mallin pidän kaikilta salassa) ollut päällä sillä hetkellä unohduksen takia. Jos jatkat niin turha sitten voivotella jälkikäteen kun minulla onkin kypäräkamera päällä ja kuvaamassa niin sinun pärstäsi ja autosi rekisterikilpi pääsevät huutosi mukaanlukien 1080p HD videolle ja myöhemmin video löytyy netistä sensuroimattomana. Minun kypäräkamerassa on kyllä yökuvaus moodikin. Nykyinen kännykkäni saattaa joskus päästä toimimaan myös videokamerana kunhan ensin ostan paremman kännykän.

Minä olin se henkilö pyörällä(musta 140hv, malli salainen) jolle sinä huusit moottoritien poistumis rampilla liikennevaloissa.
    Mitä tällä viestillä on tekemistä tässä ketjussa ??
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99

Lainaa (tahvo @ Loka. 07 2011,11:52) kirjoitti

*

Varjoankan vastaisku... Voi hyvää päivää taas
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
    Lainaa (GuessWho @ Loka. 07 2011,12:15) kirjoitti
    Lainaa (tahvo @ Loka. 07 2011,11:52) kirjoitti

*

Varjoankan vastaisku... Voi hyvää päivää taas *
    Se on han, The Secret Ghost Rider..! * * * * *

The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
    Sinäkö se olit? Yritit teilata mustalla erkki kutosella kaksi naista Karakallion Lidlin parkkisella. Toivottavasti siinä erkissä on jarrut tulevia tilanteita ajatellen
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  30.  
    Olitko se sinä, joka syksyisessä säässä näytit sormella sadepilviä - tai sitten morottelit sormi pystyssä - tänään joskus puoli kuuden maissa Sääksmäen sillan pengertiellä. Tulit vastaan jollain kustomilla, jonka kolme etuvaloa olivat sen verran kirkkaat, että en oikein tuota morotustakaan selvästi nähnyt.
    Honda S65 -> Honda CB100 -> Honda XL250 ......... -> Kawasaki ER5 ->Yamaha XJ900S Diversion ->
    SUZUKI DL650A
Sivu: 40 / 43:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 303839404142 ... ViimeinenViimeinen