Sivu: 24 / 43:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14222324252634 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 691:stä 720:een 1263:sta
    Lainaa (kiivi3 @ Kesä. 30 2011,17:16) kirjoitti
    olitko se sinä Vaasassa aatamin asussa, mutta hankat kumminkin kädessä..
    http://www.iltasanomat.fi/kotimaa....06.html *
    Voi perkele!!! Meinas lentää kahvit näppäimistölle.
    Suzuki GSX 1100 G
    Suzuki VS 1400 intruder
    Yamaha XT 660 X Supermoto
    Suzuki GSX 1340 R -08
    Honda CB1000R-10 Xess
    Ducati 749S-04
    Suzuki GSX-R 1100
    Kawasaki GPZ 1100
    Kawasaki GPZ 750 R
    Kawasaki Z 650

kyllä kaljat suusta purskahteli kun luin. Syvä kunnioitus suoritukselle.
    Olitko se sinä ammattikuski, joka olit tuonut kuorma-autosi ohituskieltoalueella traktorin rinnalle Euran Biolanin kohdilla?

Kun minä ja edessä ajanut farmari-Focus satuimme mäen takaa keulasi eteen 100kmh-alueella, meinasi tulla aamupalat ennenaikaisesti pöksyyn. Nippanappa pysähtyi zetori hätäjarrutuksen tehneen Fordin taakse. Ja siitähän sinä mahduit juuri kyseisen auton edestä sitten kivasti jatkamaan matkaasi Euraa kohti.
    Ducati 750 SS -04
    (Kawasaki ZZR-1100 -93, Suzuki PV50 -90)
    Olitko se sinä joka Karkunvuoren tunnelin jälkeen motarilla ohitit jollain kyykyllä kaistalleen palaamassa olevan pakun oikealta. *Tapahtuma-aika varttia vaille kahdeksan illalla.

Jännitin siinä että ehditkö alta pois vai pääsenkö spekuloimaan turvallisuuspalstalle uuden tapauksen pariin.

Mielestäni tuollaisesta voisi ottaa sen lisenssin kokonaan pois.
    Leppävaarassa kuuden pintaan näkyi motoristi, jolla kultainen kypärä ja ilmeisesti keltaiset kumihanskat

Herätti kyllä huomion paljon paljon paremmin kuin turvaliivit, vinkki vinkki kaikille turvallisuushakuisille
    Sinisiä kirjaimia --> Harmaita kirjaimia
    Honda CBR600RR -08 --> Honda CRF250L -13
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Lainaa (Hapsu @ Kesä. 29 2011,11:13) kirjoitti
    Lainaa (baritoni @ Kesä. 29 2011,09:35) kirjoitti
    Olitko se sinä joka ajelit eilen siinä viiden nurkilla Hollolan suunnasta Lahden Renkomäkeen päin kustomilla tupakka huulessa? Oliko avokypärän korkean visiirin takana miten savuista?

Enpä oo aiemmin nähny ajaessa poltettavan...

*
    En ollut minä, mutta ei tuossa mitään ihmeelistä ole.. siinä on että joku polttaa ajaessaan umpipotta päässä.
    nyt menee epävarmaksi muistoksi mutta olikohan Graeme Grosby joka blaadas lähtöruudukossa leukaosaan tehdyn reiän avulla...
    Dirty Nasty Furriner
    ^tosta en tiiä mitään, mutta dynyn kuvassa on mielestäni Barry Sheene
    Mukava ku pukama...eiku mukana

Mei tö iiköls SKRIIM!

The Mocamaster

Koska kortti ja leipä
    tuosta kun olis vetäny lipat. Olis voinu olla kikkeli vähä ruvella
    Kawasaki ZX-10R vm:2006
    Exät.
    Kawasaki ZZR 1100 vm:1994
    Honda Cbr 1100XX vm:1998
    Suzuki GSX-R 1000 vm:2001
    Yamaha R1 vm:2000
    Kawasaki ZX9-R vm:1999
    Honda FireBlade 900RR vm:1994
    Suzuki GSX-R 750 vm: 1986
    Kawasaki GPZ 500 vm: 1984
    No mutta eihän noin saa ajaa
    KTM 990 Adventure
    Olitko se sinä kehä-1: llä?

Mopoilija
    Kawasaki Versys 650
    Eilen tuli käytyä saunomassa. Ruka-Kuusamo-Oulu-Temmes varrelta saldona 2 sormea. Ensimmäinen tuli Taivalkosken jälkeen vastaan, pyörästä en hoksannut mutta musta-valkoinen ajo-asuste päällä. (jumin siinä rekan perässä * ) ja toinen t-paitaan pukeutunut busamies(?) Oulussa Ruskon valoissa. Olitteko ne TE ? Ajelin vastaan punavalkosella ukkosässällä.

olitko se sinä joka perjantaina n.11.30 ajoit jyväskylän rantaväylää eteläänpäin gs:llä huomioliivit päällä ja sulla oli erikoinen tavarateline mopossa...n.1,5 m pitkä ja siinä oli polkupyörä pystyssä!!!
    z-500, fzx-750, bandit 1200, gsx 1250 FA
    ss-1000
    ss-2000k
    Joka ajelit eilen vastaan kolmen aikoihin 77 tiellä matkalla kohti Kuopiota mustalla? customilla? Tuli ihan iloinen olo reippaasta morotuksesta...

Ja olitko se sinä reipas vartti tuon jälkeen Viitasaaren aakkosaseman eteläpuolella? Tuntomerkkejä en kyllä yhtään kerennyt kattomaan ;)
    Mieki näin org moroja pari matkalla Kemistä Ouluun vähän ennen neljää leveäkaistatien tuntumassa. Sinisellä zetalla olin liikkeellä. Kävin kattoon street tripleä, mutta en ihastunu siihen yksilöön ja tulin sitten zetalla takasinki. Takasin tullessa tais myös yks sormimoro näkyä
    Isojen ja pienten poikien ero on lelujen hinnassa.
    Kovasti paljon oli harrikoita liikkeellä Levi-Kittilä alueella eilen iltapäivällä. About 20-30 kpl, jonon viimeinen heitti tyylillä hanskaa, kun itse olin jo luovuttanut enkä jaksanut enää käsi pystyssä ajaa, en aluksi huomannut letkan olevan nii iin pitkän.

Terveiset myös niille kahdelle custom kuskille jotka melkein tapeilla seisten morottivat ohi mennessään, itse olin juomatauolla levikkeellä. Kaikki oli kunnossa, ei hätää. Mukava välillä nähdä tuollaistakin.
    Lattia on liukas, eikä kukaan kerro.

Honda Shadow VT600C -93 ( ex )
    Honda Shadow VT750C -05 ( ex )
    Honda Vtx 1300s -06 ( ex )
    Suzuki Intruder C1500T -14
    Orggi moro, Joensuussa siilaisen rampin kohdilla. Tossa vähän ennen kolmea? Morottaja oli sininen busa ja itse vastailin ihan tylsästi vaan kämmenellä musta-oranssin rottanakun päältä.
    Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa.
    Org- morotuksen olin havaitsevinani tänään puol kolmen aikoihin Väinö Aaltosen tiellä Paimiossa. Ajelit Paimiosta pois päin. Pyörää en ehtinyt tunnistaa. Itse ajoin tumman harmaalla boxeri-bemulla, hopean harmaa kypärä päässä.
    BMW R850R -02
    web: www.oilhead.org
    mail: info@oilhead.org
    Olitko se sinä kuka tulit jonku kaveris kans vastaa customeilla Sattulan kylätiellä vähä ennen sitä golfrataa? selvä org-morotus. itse olin kaverin kans kilokyykyillä ja mulla vaatetuksena hihaton valkonen ja shortsit sekä alla musta blade =)
    drive fast, race hard or die yound...it´s your choice
    Olitko se sinä ja muijasi jonka perässä ajoin Porissa kakkostiellä klo 18.10. Tuli vettä nii paljo et tiet oli yhtä järveä ja salamoi nii p*rkeleesti. Tykkäskö muija olla kyydis muute?

Oli pieni tilanne ku koukkasin isolt tieltä pois ja jatkoin siit kotiipäi sen sillan alta mistä jatkoitte suoraa. Vauhtia n.70km/h ja iha järkyttävä järvi siinä sillan alla enkä nähny ku kohdal vasta. Hiuka sain jarrutettua pois vauhtia mut siltiki siitä mentii sellasel vauhdil yli et vesipatsas lens yli kokonaa ja sekuntiin en nähny yhtää mitää. Oli joteki iha epätodelline tilanne ku pyörä sukelsi sin. Onneks ei lähteny peli alta *

Hyvi piti muute Metzelerin M5 rankkasateel

636 -06
    eile juteltii lappeenrannan satamassa illalla puoltoist tuntii, olit liikkeellä kilo gikserillä ja myö oltii kaverinkaa tol miun seiskapuolikkaalla. hyvät oli jutut
    600rr
    Olitko se sinä, joka eilen ajelit äänen perusteella jollakin vähän isompikuutioisella yksipyttyisellä (tai kaksi) ja yritit ilmeisesti kytkeä eturengasta ylös? Ensin liian suurella vaihteella ja sen jälkeen uusi yritys pienemmällä ja *kraaaaash!* äänen saattelemana laskeutuminen telluksen pintaan. Matka kuulosti tosin jatkuvan 5 min päästä, joten todennäköisesti ja toivottavasti ei sen pahemmin käynyt.

Nimim: Äänihavaintoja metsän takaa
    KTM 990 Adventure
    Eilen olin havaitsevinani iltapäivästä orggimoron 9-tiellä jossain airakselan ja vehmasmäen välissä? Tultiin vastaan Jyväskylään päin, minä punaisella SV:llä ja kaveri edellä mustalla ärrätellulla.

Ja kukas se oli kun perjantaina morotit, ilmeisesti olit kontioon matkalla, oranssi-mustissa ajokamoissa jossain karvion eteläpuolella?
    Savosta tulossa, helevettiin mänössä.
    K5 GSX-R 600
    Viiden aikoihin tuolla vehmasmäki -airaksela välillä tulin kuopioon päin. Orggeja kyllä morottelin kaikille vastaantulijoille.

"Tyhmyys ihmisen tyhmentää" -FG
    Kukas on vetässy mutkan pitkäksi Hongisojantien alkupäässä Nurmijärvellä? Valkonen GSR tien poskessa ajo kelvottomana.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Lainaa (Suzu-ukko @ Heinä. 03 2011,17:03) kirjoitti
    Kukas on vetässy mutkan pitkäksi Hongisojantien alkupäässä Nurmijärvellä? Valkonen GSR tien poskessa ajo kelvottomana.
    Lopelta päin tulleena?
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Neljän pyörän muodostelma Mikkelistä Lappeenrantaan päin joskus neljän jälkeen tänään, orggimorotuksia niin paljon ettei laskea kerennyt .

Naapurin miehen kanssa ajeltiin vastaan.
    Husqvarna Vitpilen 401 -22
    ex-GSX-R 750 K6
    ex-SV1000S K5
    Lainaa (tonttuj @ Heinä. 03 2011,17:12) kirjoitti
    Lopelta päin tulleena?
    Nurmijärveltä kohti Klaukkalaa..
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Te, jotka tulitte vastaan tänään noin klo 14-15 Vääksyn kohdalla siinä ukkossateessa? *Itse ajelin kohti Lahtea, ja morottelin kaikille. Kivasti näkyi salamiakin taivaalla välillä, vaikka vettä tulikin niskaan *
    Jari71:n avatar
    Liittyi Apr 2010
    60°31'47''N, 24°45'36''E
    Lainaa (Suzu-ukko @ Heinä. 03 2011,17:37) kirjoitti
    Lainaa (tonttuj @ Heinä. 03 2011,17:12) kirjoitti
    Lopelta päin tulleena?
    Nurmijärveltä kohti Klaukkalaa..
    Siis Hongisojantiellä Lopentien risteyksen luona. Ei Nurmijärven kirkonkylän puoleisessa päässä.
    CBR1000F -99
    Motoristi, mutta muuten terve.
  30.  
    Juu kyllä.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
Sivu: 24 / 43:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14222324252634 ... ViimeinenViimeinen