Sinäkö tulit minua vastaan supermoto/enskapyörällä eturengasta säästellen Voikkaan ja Iitin välisellä tiellä? En tunnistanyt pyörää pohjasta katsottuna, tumma kuitenkin ja saattoi peräti olla kevarikin. *Tulit siis ässämutkissa vastaan ja kokoajan kun sinut näin niin eturengas osoitti taivaalle.
Tulin vastaan sinisellä R6:sella ja näytin peukkua.
<p><del>Yamaha YZF-R6 2005</del> --> Yamaha YZF-R1 2005</p>
Jaa, en kyllä näe mitään hienoa tuossa. Olisin näyttänyt persettä mieluummin.(JapiR @ Kesä. 28 2011,15:53) kirjoitti
Kawasaki ZZR1400 -07
Suzuki SV1000N -03
YZF-750 R -93
En usko, että olisit ehtinyt riisua goreajopukusi henkseleitä turvaliivin ja takin alta.(Juska2000 @ Kesä. 28 2011,16:08) kirjoitti
ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
(Medi @ Kesä. 28 2011,16:17) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
Oisko jopa ketjun paras vastaletkautus
Piristi ihan pirusti *![]()
CBR600F4i
Ai perhana, nyt osuin vetomiesten herkkään kohtaan kukkahattutätimäisellä kommentillani.
Kawasaki ZZR1400 -07
Suzuki SV1000N -03
YZF-750 R -93
NÄIN ON! *(Artsi1 @ Kesä. 28 2011,16:49) kirjoitti
Ei meinaa nauramisesta tulla loppuu ollenkaan!
Anna poikien keulia jos siitä tykkäävät.. Turhaa huutelua tuommoinen!(Juska2000 @ Kesä. 28 2011,18:07) kirjoitti
Ps: Piristi minunkin iltaa loistavasti kiivi3 kommentti![]()
Olitko se sinä, joka juuri hetki, ehkäpä vain vartti, sitten teit Oulussa Raatin stadikan ohi keskustaa kohti ajaessasi mustalla (kaiketi) ninjallasi hienot burnikset vauhdista. Lämmitti mieltä. Hienot olivat.
Kukas ajeli tänään kuuden maissa oranssi-mustalla SMC:llä Haagan suunnasta Kannelmäkeen? Itse menin edellä kokomustalla SMC:llä. Hyvät murinat kuului sullakin olevan![]()
Ducati Hypermotard 950 + Yamaha WR250R
Ex: Svartpilen 701, 690 Enduro R, 990 SMT, Dorsoduro 750, 690 SMC, SMS630, Hayabusa x 2, CBR600F
Kytäjän ja Klaukkalan välillä parikin morotusta bongattu, joku customin tyylinen jonka kuskilla avopotta ja gogglet sekä sininen Yamaha(?) jonka kuskilla valkomusta ajopuku.
Tänään on ihmeiden päivä. Ainakaan viimiseen 10tkm ei oo yhtään sormee näkyny ja nyt näky jo kaks.
Olitko se sinä joka selvästi org-morotit tänään about 17:40 110-tiellä Piikkiössä vanhalla enskalla?
JA olitko se sinä joka morottelit itäisen rantakadun ja aninkaistenkadun risteyksessä tossa 35min sitten?
![]()
Yamaha FZ6-N -> Triumph Daytona 955i
Olinhan se minä Fayout.....(fayout @ Kesä. 28 2011,23:28) kirjoitti
Kattelinkin että tulee vastaan tutun näkönen laite Kuvajahtiajeluista *
(Morotan kyllä muutenkin vaikkei tuttu olisikaan. Sormipystyssä on vaan niin kiva ajaa *)
-k-![]()
<KTM 1290 Superadventure S -23>
'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
SS1000 -2010
SS2000F -2011
Olitko se sinä joka ajelit eilen siinä viiden nurkilla Hollolan suunnasta Lahden Renkomäkeen päin kustomilla tupakka huulessa? Oliko avokypärän korkean visiirin takana miten savuista?
Enpä oo aiemmin nähny ajaessa poltettavan...
*
~SV1000N~
Toissapäivänä ajoin siitä ohi, tulin siis Flamingosta päin ja jatkoin Tuomarinkylän ABC:n suuntaan ja aina orgimorottelen, en vaan muista kaikkia vastaantulevia pyöriä.(MsG @ Kesä. 27 2011,23:35) kirjoitti
Jos kyseessä oli sinivalkonen gixxeri niin se olin minä!
Suzuki GSX-R 750 K6
Hahaa, viimeinkin tärppäsi tälläkin osastolla *(dasurpha @ Kesä. 28 2011,22:30) kirjoitti
Tosiaan Kytäjälle suunnistin kera sinisen Yamaha R6:sen eilen alkuillasta ja ainakin yhden varman morotuksen huomasin.
Aijai... ei natsannut(Hege @ Kesä. 29 2011,10:06) kirjoitti
Ajoin itse samaan suuntaan. Ei ole kukaan muuten ainakaan vielä vastannut ORG-morotukseen, jonka olen tehnyt autosta.
Kai kaikki luulee, että mulkku bemaristi näyttää keskaria.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
En ollut minä, mutta ei tuossa mitään ihmeelistä ole.. siinä on että joku polttaa ajaessaan umpipotta päässä.(baritoni @ Kesä. 29 2011,09:35) kirjoitti
![]()
- Jännittää sanoi mummo kun kahvimerkkiä vaihtoi-
- Honda CBR XX -99
En huomannut oliko tämä jo täällä, mutta olitko se sinä?
Tunnusta *
linkki
<p>Yamaha DT vuonna nakki ja kirves -> FZ6 -> Speed Triple -07</p>
No ei siinäkään jos on tarpeeksi kova tupakkimiäs kuten kuvan ukko jonka kypärään oli porattu reikä, että äijä pystyi vetämään röökiä vielä lähtöruudukossa(Hapsu @ Kesä. 29 2011,11:13) kirjoitti
![]()
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Kokomustissa punaisella hiharaidalla varustettuna Magnalla kruisailin. Ja kerrankin tunnistin näköjään vastaan tulevan pyörän merkin(Hirsa @ Kesä. 29 2011,10:16) kirjoitti
![]()
Tänään tuli vähän ennen kahdeksaa iltapäivällä sinertävä kyykky (ninja?) vastaan Markulantiellä ja etusormi pystyssä.
.org morottelin takaisin punaisen veturin puikoista, emäntä kyydissä.
KTM 640 "Monster"
Porin Noormarkkuun iso kiitos!!! Veljeni oli tulossa Noormarkkuun VFR:llään, kun sinä ajelit hänen perässään, huomasit Hondan vuotavan öljyä ja pysäytit jutulle. Annoit veljelleni kaiketi vielä öljyä koneeseen, jotta pystyi Poriin saakka ajamaan (Ruosniemeen muutamia kilometrejä).
Paitsi että olisi ollut vittumaista huomata öljyn loppuminen merkkivalosta, olisi ollut myös hengenvaarallista ajaa Noormarkun vanha tie öljyisellä takarenkaalla!
Todella suuri kiitos siis veljeni puolesta!!
Ja vikanahan oli alle 1000km sitten Moto-Raumassa vaihdettu öljyfiltteri, jossa oli pieni halkeama![]()
Liian pieni allekirjoitus poistettu.
Aina välillä tuota tulee harrastettua, varsinkin kaupungissa. Avattava kypärä helpottaa asiaa. Enkä ole ainoa, aina välillä näkyy valoissa jonkun kaivavan tupakit esille.(baritoni @ Kesä. 29 2011,09:35) kirjoitti
Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.
Yamaha FJR 1300A -08
Taattua laatutyötä suomalaisella huoltoliikkeellä jälleen. Näitä tapauksia voisi kertoa vaikka kuinka. Venttiilit käyn tarkastuttamassa huoltoliikkeessä (vain yhdessä tietyssä paikassa), muuten huolletaa velipojan kanssa itse aina pyörät. Itse ku o vaihtanu / asennellu nii tietää että on varmasti hyvin kaikki.(Max Power @ Kesä. 29 2011,21:44) kirjoitti
Tossaha ois tosiaa voinu henki men ku ois takarengas kunnol öljystyny ja siitä lipat..
636 -06
Kukas siel körötteli kehä3:lla kanssani about 15 aikoihin itään päin? sit toinen org moro tuli bongattua kotimatkalla klaukkalantiellä 21 aikoihin![]()
Yamaha R1 - 07 ex ---> Bmw s1000rr
Kuka tunnustaa tulleensa pysäytetyksi puoli kasin kieppeillä Oulussa motarilla, hiukan Kaakkurista kaupunkiin päin? Musta kyykky ja maija takana valot vilkkuen
2007 Suzuki Intruder 1500
Enpä ollutkaan hetkeen nähny yhtä selkeetä org-morotusta, kuin minkä sä etusormellas näytit.(Corex @ Kesä. 29 2011,22:29) kirjoitti
Vähän aikasemmin s-marketin valoissa takan oli kasa skootteri-poikia. Kypärän sisälle asti kuului, kun ne havannoi, että "Se on nainen, kattokaa nyt sehän on nainen!" *![]()
-paljon tuli tehtyä oikeinkin-
Olitko mimmosilla vaatteilla liikenteessä?(Tove @ Kesä. 30 2011,01:38) kirjoitti
![]()
ZX12R -03
olitko se sinä Vaasassa aatamin asussa, mutta hankat kumminkin kädessä..
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa....06.html![]()