Aika, paikka ja väri vois sopia(abarth @ Kesä. 14 2011,17:44) kirjoitti
![]()
Yamaha FZ6-N -> Triumph Daytona 955i
No serlvisi ainakin se etta Anatooli ajaa Volvolla...(baritoni @ Kesä. 14 2011,11:49) kirjoitti
![]()
The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
Mahtoikohan sitä liikenteenohjausta olla kuitenkaan ihan joka risteyksessä/tienhaarassa? Ja jos tuollaisessa letkassa on hieman pisempi väli (mikä yllättävän monesti tulee) niin eipä sitä välttämäti sivutieltä tulija tiedä onko kyseessä järjestetty tapahtuma vai ihan vaan muuten isompi joukko mopoilijoita.............(cXlari @ Kesä. 14 2011,17:25) kirjoitti
R.I.P Jaska - Motoristi
Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
Ketkäs kolme matkapyöräilijää(?) mahto org-morotella Kontiomäen Shellin mäessä Paltamon ja Kajaanin rajalla maanantaina about yhen aikaan, ite tulin vihreellä Ninjalla vastaan. Tampereelle olin matkalla, teillä oli ihan hyvät kelit, mulla loppupäässä ei![]()
Kawasaki ZX-6R -98
EX Honda CBR 125R -04
2 org morotusta havaittu tänään ennen puoltapäivää Naantalin pikatiellä. Olisiko toinen ollut sininen Suzuki SV650 ja toinen joku customi, merkistä en tiedä. Itse ajelin punaisella Honda CB1000ärrällä.
Suzuki GSX 1100 G
Suzuki VS 1400 intruder
Yamaha XT 660 X Supermoto
Suzuki GSX 1340 R -08
Honda CB1000R-10 Xess
Ducati 749S-04
Suzuki GSX-R 1100
Kawasaki GPZ 1100
Kawasaki GPZ 750 R
Kawasaki Z 650
Näytit midget-merkkiä abaut kuusijärven kohdalla. Pyöränäsi joku adventure bmw kenties? Sä?
Oliks minkänäkönen möhkylä sielä sepon sarvissa? Saattaa itseeni osua(HeikkiL @ Kesä. 09 2011,17:18) kirjoitti
Pesen pesen, älä nalkuta!
mikäs keltanen cebari liimaantu mun peffaan tänään päivällä jokirantaan saakka, häh?
"What a splendid head, yet no brain"
Between rides
Suzuki gsr750 '11 -Valo-
Kawasaki z750 '10 -Martti-
Kawasaki er5 '05 -Eki-
http://www.facebook.com/profile.php?id=668811368
Olikos se Suzu-ukko joka tuli vastaan seiskan aikaan gesterbyntiellä?
Ainakin kuvajahtiajeluiden kuvissa muistelen nähneeni samannäköisen hepun?![]()
Kawasaki ZZR 600 -92
Olitko se sinä, joka meinasit tänään n.klo 7.30 ajaa harmaalla 156 Alfallasi kolmion takaa suoraan eteeni Pakkalantiellä Vantaalla.
-Suzuki DL650 V-Strom -06
-ex-Honda CB 500 -01
Pitääkö tämä ottaa kirjaimellisesti?(hattara @ Kesä. 17 2011,02:40) kirjoitti
jamaha 02 --> riumppi 11
Blue's brother
Olitko se sinä joka ajoit vastaan etusormi pystyssä Vanhalla Hämeenlinnantiellä Klaukkalan liittymän kohdalla noin klo 8.10? Ajoit mustalla customilla pohjoisen suuntaan. Vastasin tervehdykseen asiaankuuluvasti samalla tavalla *![]()
CBR1000F -99
Motoristi, mutta muuten terve.
No kukapa siihen peffaan ei liimautuisi?(hattara @ Kesä. 17 2011,02:40) kirjoitti
![]()
Juu pakko tunnustaa(L18 @ Kesä. 17 2011,08:24) kirjoitti
![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
No kylläpä se siinä pitkään pyrstön tuntumassa jaksoi ollakin, ihmettelin vaan kun valoissa ei uskaltanutkaan tulla rinnalle.. aatella, mähän olisin voinu sanoo vaikka moi, mitä siihenkin muka vastaisi(jyke @ Kesä. 17 2011,08:46) kirjoitti
![]()
"What a splendid head, yet no brain"
Between rides
Suzuki gsr750 '11 -Valo-
Kawasaki z750 '10 -Martti-
Kawasaki er5 '05 -Eki-
http://www.facebook.com/profile.php?id=668811368
mä menin ihan hämilleni tänään ku tuuppas kaks xx:ää töihin mennessä tesomalla valoissa vastaan.. oli siinä kolme komeeta samoissa valoissamun oli vaan niin kamalan kuranen ja toisilla kiiltävät, mutta kun soratien varressa asuu ni se on sitä
![]()
- Jännittää sanoi mummo kun kahvimerkkiä vaihtoi-
- Honda CBR XX -99
Hartolassa Jari-Pekan pihaan n. klo 14 tuli pari Norton Commandoa ja vanhempi Bemari. Tekö?
Olitteko te ne jotka ohitti minut kolme kertaa 14 pv. Välillä Tukholma-Malmå Isoja Trumppia näytti olevan, hienot saundit
Matkasin tummalla 500 sarjaisella kotterolla ja yritin morjestella sivuikkunasta![]()
Aina sattuu:/
En mistään cebarista tiedä.(hattara @ Kesä. 17 2011,02:40) kirjoitti
Mutta jos jokirannalla tarkoitat Porvoon jokirantaa niin ajelitko jollain sinisellä mopottimella vastaan siinä Porvoon sillan jälkeisissä valoissa tuossa 19 aikoihin?
Itse pöristelin mustalla busalla, heti jäi mieleen kun kypärästä paistoikin vaihteeksi kauniit silmät ;)
04 636 zx-r -> 05 cbr 1000rr -> 01 Hayabusa
Olitko se sinä, joka olit menny miljoonaa Kotkasta Kouvolan suuntaan ennen tykkimäkeä ja hetken päästä poliisit perässä tänään iltapäivällä...?
Mahtoko olla DizzySpell tänään tossa klo 13 kieppeillä Micralla Motonetissä / Hong Kongissa??
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Olitko se sinä, jolta taisi hajota pyörästä jotain tänään vähän ennen ihoden kahvilaa.
Pyörä oli joku custom tms pitkäkeulainen.
Ajelin autolla takanasi, kunnes pyörästäsi lähti joku kierrejousi tms.
Löytyikö osa? Mikälie osa irtosi...?
Onneksi tuo osa lensi oikealla puolelle ojaan, eikä vastaantulijoiden kaistalle.
Pysähdyit itse hieman kauemmaksi kuin mihin tuo esine jäi...
aika pikainen parkkeeraus oli sulla tienviereen. Onneksi oli edes vähän autoilijoilla turvaväliä.
-Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-
* * * * * *****KTM 640 LC4 Prestige Supermoto -06***
Oho, aika hyvin!(Suzu-ukko @ Kesä. 18 2011,15:37) kirjoitti
Mäkin bongasin sut ja tunnistin niistä sun "sponsori" tarroista, ja sulla oli harakka kyydissä...![]()
Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...
Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea
ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
Keuruulla vajaan 300:n motoristin paraati
Ajelin pullella tätä letkaa vastaan ja siinä saikin olla käsi pystyssä jonkin aikaa... se olin minä...
Kato *ittunetistä!
Buell XB12Ss Pirun harvinainen ku ei näitä enää tehdäkkään.
Samas pihas on 1200 porsteri kans
http://kouhia.pictures.fi/kuvat/
Oliko kirkontorni vielä näkyvissä?(ihis81 @ Kesä. 18 2011,16:00) kirjoitti
Olitko se sinä joka ohitti vanhan Mersun kolmostiellä Sasin kohdilla, perjantaina 14-15 aikaan?
Itse en ollut paikalla mutta mieheltä terveisiä että helevetin komeasti vedit keulan pystyyn vielä 110 vauhdissa kun ohittamaan lähdit.![]()
I ride the Lightning (XB9S -03)
Jep näin se meni(DizzySpell @ Kesä. 18 2011,17:29) kirjoitti
![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
CBR1000F -99
Motoristi, mutta muuten terve.