Olitko se sinä joka tulit vastaan n. 20:15 vähän ennen suoraman ramppia lahden tiellä. Orggismorotusta tarjosin ja taisitpa vastata.
Honda CR1000R -10
ex.Honda CBR1000RR -05
ex.Honda CBR600F -00
Oikeesti jos hannkkis vaik elämän tai jotain kuin kytätä toisten ajeluja![]()
Zx 10r 05
Hankkii emännän (tai koko perheen), niin on onnesta soikeena kun JOSKUS pääsee ajelemaan ja kyttäämään toisten ajeluja. Muualtakin kuin takapihaltaan, kun ne ohi ajavat...(kawa zx12r @ Touko. 07 2011,04:50) kirjoitti
![]()
Haha! Sama ku kysyisi, että "kuka tämmöisiä palstoja lukee"(kawa zx12r @ Touko. 07 2011,04:50) kirjoitti
![]()
FXSB & ZX10R
AAMEN!(Taajuus @ Touko. 07 2011,09:08) kirjoitti
![]()
"If speed kills, I'm a dead man"
Mua ainakin kiinnostaa kuka mahdollisesti morottelee kun vastaan tulee.
Eilen tuli montakin morotusta raumalla ja lapissa.
Ei vain vielä näin aloittelijana kerkea paljon vastaantulevan pyörämerkkiä ym katsella, saatika että uskaltais kovemmissa nopeuksissa räpylää heilutella.
Mutta morjestan kun pystyn.![]()
-Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-
* * * * * *****KTM 640 LC4 Prestige Supermoto -06***
Olikohan se JinX, joka ajeli tänään takanani Kupittaalle kirkkokansaa pällistelemään
...ja olitko se sinä joka huusit: moro Naakka
samaisen kirkkokansan paraatista, olin tien vieressä katselemassa.
En ehtinyt tunnistaa, mut moro moro![]()
Mukava ku pukama...eiku mukana
Mei tö iiköls SKRIIM!
The Mocamaster
Koska kortti ja leipä
Minähän se olin, ja pikkasen edempänä huomasin myös Seikkalu_R(Naakka @ Touko. 07 2011,17:19) kirjoitti
tien vieres kuvailemassa jolle myös moikkasin, tunnistikohan sekään minua *![]()
Husqvarna Norden 901 -22
ex. Ducati 749 -06
ex. CBR 900RR -01
ex. CBR 900RR -96
ex. GSX750F -02
Melko varma olin heeppa-bongauksesta, mutten täysin...niin en sit laittanu(heeppa @ Touko. 07 2011,18:14) kirjoitti
Olis pitäny mennä Diisselin pihalle, ni ois bongannu Seikkailu ärrän kans??
Mukava ku pukama...eiku mukana
Mei tö iiköls SKRIIM!
The Mocamaster
Koska kortti ja leipä
Olitko se sinä mustalla Yamahalla (?) ottamassa huomautusta Mikkelissä vitostiellä Pieksämäentien rampin jälkeen harmaassa Octaviassa? Toivottavasti kortti jäi omaan lompsaan!
Husqvarna Vitpilen 401 -22
ex-GSX-R 750 K6
ex-SV1000S K5
.org morotus tänään klo 15 jälkeen Haukiputaantiellä Teknologiakylän nurkilla, pyörän tuntomerkit meni ohi kun keskityin ihmettelemään kuinka mutkaiseksi se tie olikaan sillä puolella piirretty, kyykky kuitenkin![]()
'01 Thundercat
Olitko se SINÄ(kin)
Satunnainen motoristi
Honda CBR900RR SC44 2001
exät: Kawa ZX10, Honda CBR1000F, Yamaha FZ750 (classic rata), Honda XL1000V Varadero -09'
Sillilän tiehaarassa oltiin kuvamassa juu.(heeppa @ Touko. 07 2011,18:14) kirjoitti
Ei vaan hirveästi ehtinyt huitomaan takaisin kellekkään kun kaikki kädet meni kuvaamiseen...
Mutta kyllä tuttujakin tuli bongattua.
Kyl takasin moikkasit, oliko refleksi, vai kimalaisiako huidoit pois. *(Seikkailu_R @ Touko. 07 2011,21:15) kirjoitti
![]()
Husqvarna Norden 901 -22
ex. Ducati 749 -06
ex. CBR 900RR -01
ex. CBR 900RR -96
ex. GSX750F -02
Olitko se sinä (tyttö) joka lähdit tänään gixxerillä (vissiin) teersalon rannasta tänään iltapäivällä? Olit kyllä niin hieno näky, että olis mieli tehny lähtee perään ajamaan samantien, vaikka just tultiin![]()
On se vaan hienoa nähdä aina nainen sarvissa![]()
Hakusessa..
Käännyttiin samaan aikaan Sastamalassa Ramsöön-mutkailulle ny lauantaina illalla joskus seiska-kasin aikaan, sää tulit Huittisista päin ekaks ja mää Tampereelta päin. Mää jäin siinä sitten jälkeen... ...ja jouduin vetämään jarrut kiinni – suhteellisen rauhallisesti tosin – kun peura seisoi tien vieressä valkoisella viivalla. Siinä kun melkein jo tiputtelin jalat maahan niin se läksi tien yli. Sykkeet nous aavistuksen... Onneks se ei saanut meistä kumpaakaan!![]()
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Todistetusti siis pystyy tekemään ainakin kolme asiaa samaan aikaan, kuvaamaan, moikkaamaan ja istumaan kaiteella ilman että putoaa...(heeppa @ Touko. 07 2011,21:20) kirjoitti
![]()
Näin sun kottaraisen, sit kattelin et mis mies on, kamera kourassahan äijä oli, niin kuin arvelin
![]()
Husqvarna Norden 901 -22
ex. Ducati 749 -06
ex. CBR 900RR -01
ex. CBR 900RR -96
ex. GSX750F -02
Tuplapostaus, sori
Husqvarna Vitpilen 401 -22
ex-GSX-R 750 K6
ex-SV1000S K5
Tänään noin klo 15 aikoihin Kellonväylällä Haukiputaalla tuli vastaan musta kyykky (?) ja kuskilta olin bongaavinani .org-morotuksen. Itse olin moottoritielle päin menossa sinisellä Yamaha YBR -piikillä.
Yamaha YBR -> Yamaha XJ600N
Sanokaapas tämmöiselle aloittelevalle .orgilaiselle että mikä on tämä org-morotus kun kovasti siitä puhutaan?
Matkat, mutkat ja HD
Tee haku sanalla "Tervehtiminen".(Frankie @ Touko. 08 2011,08:17) kirjoitti
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Olinhan se minä(kin)...(Jaggge @ Touko. 07 2011,20:47) kirjoitti
![]()
Kawasaki GPZ 500S -> Kawasaki ER-5 -> Ducati Monster 620D -> Ducati ST4 -> Ducati Multistrada 1000ds -> Ducati Monster 1100evo
olitko se sinä joka oli menettänyt korttinsa Busan koeajolla perjantaina.oli virkavallalle mennyt tieto rantakoneen koeajopäivistä,sillä varmaan koko kalusto oli sopivasti vahtimassa!
rakentaja Rane
Eilen Joensuussa jokiasemalle menevällä tiellä tuli vastaan joku customi ja "tuulilasin" takaa ilmestyi morotus, jonka tulkitsin .org moroksi. Ehkä? No, kello oli kutakuinkin puol kasi illalla ja itse tulin japsinakunlla ja tuplavaloilla, vaimo kyydissä.
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa.
Olitko se sinä kuka olit lipannut tien pientareelle harmaan Busan Kemin ja Simon välillä Maksniemessä tänään klo 14.15? Ajelin autolla ohi, poliisi oli jo paikalla, kuski jalkeilla mutta pyörä oli ottanut hieman enemmän kipeetä.
KTM 690 Enduro & Yamaha R6R
Kaksikko, jonka bongasin kolmesti iltalenkillä... Eri reittejä ajeltiin, mutta jatkuvasti samoihin risteyksiin osuttiin - Uudella Porvoontiellä, Brobölentiellä ja vielä Honkanummen kulmilla. Siitä ajelinkin perässä Tiksiin asti. Toinen sportti (putket tuli penkin alta) ja toinen joku komiasti lätkyttävä harrikanomainen, jossa isompi takarengas kuin mun autoissa.
Tosin tuskin orggilaisia, kun kolmannellakaan kohtaamisella en saanut vastausta morotukseen
Kehäkessalla toinen harrikkakaveri tuijotteli minua sen näköisenä että tunnisti ja meinasi sanoa jotain, tai sitten pohti pitäisikö tällaista riemunkirjavaa supermotonulikkaa kiskaista turpaan ihan urheilun vuoksi...![]()
Periaatteessa kuvaus sopisi minun pyörään (musta XX), ja sen hetkiseen olinpaikkaakin, joten saatoin olla minä.(Serri @ Touko. 08 2011,02:24) kirjoitti
Tämän päiväinen ajokeli oli kyllä hieno *
Ex:
Ducati Hypermotard 1100 -08
Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
Honda CBR 1100 XX -04