Klo 1710 Hyrylän Shellin eteläpuolella sini-hopealla Busalla. Huidoit himmaamaan ja siellähän ne sinivuokot olivatkin vähän ennen Shelliä föönin kanssa. Kiitos![]()
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
^^^
Minähän se, Varssoguu *![]()
Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
Juu me kaikki.(Jassu @ Syys. 25 2011,16:44) kirjoitti
Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
Se valkoinen kikseri.
miekii *(Makeka @ Syys. 25 2011,18:36) kirjoitti
![]()
Trust your instincts, be yourself!
Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
juu, tää kans * *(Vmatti @ Syys. 25 2011,18:41) kirjoitti
![]()
"Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
Aha... no eipä ihme et siinä föönäiltiin... *(pupu @ Syys. 25 2011,18:48) kirjoitti
![]()
K18... eikun K8
EB on cool... ja bussissa on vanhanajan tunnelmaa...
Missä ne kytät oli?(väiski @ Syys. 25 2011,18:53) kirjoitti
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Aikalailla tässä(Jassu @ Syys. 25 2011,19:40) kirjoitti
Ja sipoon kohdilla myös bongattu
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Ensimmäinen sormi minun kohdalle osui tänään kuutostiellä, olin itse ajamassa Kouvolaan päin, Luumäellä Hietamiehen risteyksen kohdalla. Mitäs se kello ois ollu... Siinä vähän ennen klo 19 tai niitä main? Tervehtijänä joku mustakypäräinen ja -asuinen, pyörän merkkejä en osaa vielä tunnistaa noista vauhdeista.![]()
Kawa ER-6F vm. 2013
ex. Honda CBR600f vm. 2006
ex. Kawa ER-6N
Olitko se sinä joka käännyit Kehä I idän suunnasta edelleni hämeenlinnanväylälle puoli tuntia sitten mustalla zetorilla foxin ajorotsi päällä ja pieni nyytti sidottuna takapenkille. Aika ripeästi lähdit ajamaan hämeenlinnanväylään ja hieman ennen Kehä III rupesitkin vilkkumaan sinistä jonkun epäonnisen auton perässä, haistoin todellisen luonteesi heti kun kurvasit edelleni![]()
Massey Ferguson 148 hupiin.
MB Atego romunkuljetin velvollisuuksiin.
Tänään aamulla puol seiskan aikaan custom tyyppisellä pyörällä tiellä nro:45. Suuntasi oli Hyvinkäältä Tuusulan suuntaan. Tiedoksesi, että takavalosi on pimeänä taikka sen valoteho on todella surkea!
Olitko se sinä, joka tulit taas aamulla vastaan Veturitiellä Pasilan suunnasta? Pyörä taisi olla joku iso matkaenska, mutta morotus oli vielä isompi. Piristi mukavasti näin harmaana aamuna vesisateen keskellä!![]()
<p>Hävittäjälentelijä vuodesta 2011. Supermatoilija vuodesta 2008.</p>
Minä sain oletettavasti samalta sini-hopea bussilta ehdottomasti kesän reippaimman org-morotuksen Rihan kohdalla noin klo 1345 *(dYNY @ Syys. 25 2011,17:35) kirjoitti
Yamaha R1 '06
Olitko se sinä joka siinä viiden maissa teit Turun moottoritielle mustalla busalla tai muulla mustalla pyörällä vetoa. Vähän matkan perässä sinivalkoinen auto yritti matkia.
Annoin moottoripyörille pikkusormen, se vei koko käden
Kuka kolaroi tänään about 15:30 aikoihin Tampereella Kalevan ABC:n kohdalla? Pyörä oli sinivalkoinen suhkot tuore GSX-R 600/750 joka oli kyljellään kaidetta vasten ja kovasti porukka yritti sitä repiä sieltä pystyyn.
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Saman näin minä. Seisoin valoissa siinä missä motari alkaa. Tuli vasemmalta ohi kovaa ja poliisi perässä. Jos oisin tajunnut siinä vaiheessa että poliisi on perässä ois voinu avaa auton oven niin matka ois pysähtyny siihen. Pyörä oli perus 2000-luvun GSXR, rekkarissa kirjaimet C ja G.(rantaile @ Syys. 27 2011,18:30) kirjoitti
En itse ymmärrä karkuun lähtemistä. Varsinkaan näin että rekkari on pyörässä
F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
Varmaan oli kyseessä tämä uutinen: http://www.aamulehti.fi/Pirkanm....la.html(-kepa- @ Syys. 27 2011,20:17) kirjoitti
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Ite olin kanssa siinä paikalla kävellen, jätkällä oli aika pahan näköset asfaltti-ihottumat ja ruhjeet polvissa ja selässä kun ajoasuna oli farkut + huppari mutta tuntu olevan muuten ihan kunnossa.
En nähny yhtään mitä tapahtu, kuuntelin vaan että mikä ihme raapiminen tuolta takaa kuuluu ja yhtäkkiä liukuu pyörä ohi... *Onneks ei sentään käyny pahemmin.
Suzuki SV650SA -08
tais olla vähintään 200 vauhtia ku mun kotilosta pyyhkäs ohi, ja tulihan sieltä muutaman minuutin päästä vielä poliisipyörätkin haistelee jälkiä.(sjobbe @ Syys. 27 2011,20:35) kirjoitti
KTM 660smc -05
mun mielest vauhtii oli ainaki 400 km/h(Sor sastaja @ Syys. 28 2011,01:26) kirjoitti
Horo Elää !
Kenenkä sinisen Hyosungin kanssa kurvailtiin Turunväylää Olarinluomaan saakka?
Now playing: K7
Sinäkö se olit joka tänään klo. kymmenen pintaan pysäköit Hondasi Petikon ABC:n pääovelle ja singahdit leidiis roomiin... toivottavasti ei lirahtanut housuun... *![]()
K18... eikun K8
EB on cool... ja bussissa on vanhanajan tunnelmaa...
Ja nyt syyttäjä ajaa kuskille sakkoja 400km/h ajetusta nopeudesta, koska Org.ssa on niin sanottu.(HondaCebari @ Syys. 28 2011,01:37) kirjoitti
Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.
Yamaha FJR 1300A -08
(R1ivattu @ Syys. 27 2011,11:37) kirjoitti
tuli niin iloisesti se morotus sieltäkin, että piti vastata "samalla mitalla" -heh
Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
(ilkka75 @ Syys. 28 2011,19:33) kirjoitti
jaksa edes kommentoida noin typerään provoon
Horo Elää !
Olitkos se sinä, joka tänä aamuna kasin maissa olit hitaasti mutta varmasti hidastuvalla prätkällä motarin sivussa, Tampereen suuntaan pari kilsaa kehä III:n jälkeen?
Ajelin toiseen suuntaan ruuhkassa, ja kävi niin sääliksi että meinasin ajaa takaspäin kehän liittymästä.
Toivottavasti matka jatkui :-)
Honda CB450 & HD Sportster 883. Toinen toimii enempi, toinen vähän vähempi.
... joka tänään ennen viittä treen nekalassa ryhmityit niinsunnäin useasti ja vetelit jakajien väärältäpuolelta hopeisella kustomillasi? Jopa näin sympatiseeraavana kaverina oli vaikea ennakoida sinun liikkeitäsi kotilollani. Olisiko niillä farkuilla ja tennareilla 10 asteen tihkusateessa ollut asiaan yhteyttä..?
Triumph T-bird 900 Sport -03
...Jonka kans ajettiin kovaa syyshämärällä kehäI:llä torstai-iltana![]()
Honda CB450 & HD Sportster 883. Toinen toimii enempi, toinen vähän vähempi.
Olitko se sinä keski-ikäinen isomahainen mies isolla matkabemarilla tänään noin klo 13 täysi matkavarustus pyörän sekä miehen päällä, joka ajoit Helsingissä Amarillon eteen poikittain jalkakäytävälle ja huusit jollekin nuorelle blondille "Tuukko kyytii?!"?
Olitko se sinä krummi kun org-morottelit tänään vähänkyrön tiellä vaasa-merikaarto välillä. Saman värisiä bemareita näkynyt täällä niin vähän, että tuli heti kuvajahdeista mieleen. Itse morottelin tylsästi kämmenellä.