Nyt on puurot ja vellit sekaisin sillä juuri metanolia *on aikoinaan käytetty denaturointiaineena. *Eli kun ennenvanhaan hyvään aikaan myytiin maitokaupoissakin tenua niin se oli samaa ainetta jota alkossa myytiin pöytäviinana mutta se tenu oli denaturoitu metanolilla jotta siitä ei kännejä otettaisi.(jamas @ Elo. 09 2011,22:06) kirjoitti
Jos sinä nyt puhut 1900 luvun alkupuolesta ja me 2000 luvusta niin varmaan on vellit sekaisin. Nykyään ei todellakaan käytetä myrkyllistä metanolia denaturointiaineena vaan etanoli denaturoidaan esim. metyylietyyliketonilla ja samalla aineella denaturoidaan myös metanolia juomis/myrkytystapausten välttämiseksi.(Geronimo @ Elo. 09 2011,22:39) kirjoitti
Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
Ei nyt ihan niin kauaksi tarvitse mennä mutta jonnekin 70-luvun alkuun asti myytiin tenua joka oli denaturoitu metanolilla. *Sen tilalle tuli sitten sinoli ja muita tuotteita.(jamas @ Elo. 09 2011,22:46) kirjoitti
Luulin, että tytöt eivät meikkaa kun he lähtevät baanalle..eikä kampaa tukkaa..(-Anu- @ Elo. 09 2011,22:36) kirjoitti
![]()
Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
+1(Banned @ Elo. 09 2011,23:02) kirjoitti
jamas: ei nii, me ollaa luonnostaa kauniita. Yeah right.
kiitos ja anteeks
Mopovapaa vuosi
Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
Kehä ykkösellä tänä aamuna bongattu bemari. On tuo sellainen mopo, että sanat loppuu kesken.
![]()
CBR 600 F -93 -> Busa vm. 2000 -> GSX-R 1000 K4 -> Daytona 675 -07 -> Fireblade -08 -> Busa -08 -> GSX-R 1000 K6
Kyllä hymyilytti aamulla Tuusulan väylällä kun joku veti keltaiset alepan muovikassit kenkien suojina kaameessa vesisateessa kohti pohjoista..Oltiin jossain Metsälän jälkeen ennen kehä 1. Mopotin oli keltainen, kiinnitin huomion mainokseen jaloissa että en huomannu mikä pyörä oli.. *
Kello oli jotain vaille seitsemän aamulla.. *
![]()
----Moottoripyörä on monessa suhteessa parempi kuin mies----
VTR SP1 <3
Valkoasuinen, org-morotuksen taitava kyykkykuski bongattu tänään iltapäivällä Nurmijärven Metsäkyläntiellä, alla jonkinsortin hopea taikka valkoinen Honda ellen ihan täysin erehtynyt. Itse liikehdin sinisellä R6:lla samanväriseen varustukseen kietoutuneena.
Minähän siellä olin kuvajahtaamassa. Tiedä tuosta kyykystä... VFR *(Hirsa @ Elo. 10 2011,20:11) kirjoitti
![]()
"Väärät harrastukset, jos kaikki rahat eivät mene."
Tallissa: 350EXC-F
Ex. F800GSA ja VFR800 Vtec
Olitko se sinä kun ajoit äsken Östersundomista kevyenliikenteenväylää poliisia karkuun, lippasit liikenneympyrässä ja jatkoit juosten metsään karkuun?
Toivottavasti oli edes oma pyörä joka siinä meni romuksi.
Everything I'd really like to do is either illegal, immoral or fattening.
Olitko se sinä kun patsasteli haagan liikenneympyrässä klo 11 aikoihin Pitskuun menevän kaistan keskikorokkeella maijan kanssa, vieressä joku tummansävyinen paku? Pyörä oli ehkä hopeinen Transalp tai ainakin sen näköinen. Ilmeisesti ei pahasti osunut kun omin jaloin seisten asiaa selvittelit.
-nomen est omen-
Olitko se sinä, *tankkaamassa Hondaasi Veikkarin ABC:llä ? Kyllä ne vaimo-ihmiset ymmärtää, kun välillä ottaa kyytiin *![]()
Yamaha FZS600 Fazer 1999
Honda Varadero 125 2003
-*-Kawasaki ZX10 1988
-*- Kawasaki GPZ 500S 1992
-*- Suzuki GS 500 E 1990
-*- Honda CB 350 Four 1974
-*- Pappa Tunturi vm 196X
Olitko se sinä joka toteutut pyromaanisia taipumuksiasi viime yönä itäkeskuksessa ja melkein poltit mun pyörän kun olin kaverin luona käymässä?
Tuli vähän kiire kun tuon parvekkeeltä näin. Kuvan kerkesin silti ottamaan ennenkuin siirsin pyörän turvaan =)
pyro
Olitko se sinä tänään Metsäkyläntiellä klo 1905 mustissa ajokamoissa ja mustalla kenties Z1000 Kawalla? Tulimme vastaan vihreällä ZX-10R:llä ja sinisellä R6:lla.
Komeasti sormi sojottaen morotit![]()
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Sinäkö se olit joka tulit reippahasti kiihdytelleen myllykosken suunnasta 353-tie ja käännyit 15:lle ja annoit mennä se mitä moposi liikkui kohti kotkaa 11.8 klo 21.15. Ajelit ilmeisesti 9r kwaakulla.
Et ilmeisesti ollut tietoinen LP:n partiosta joka tuli perässäsi sinivalot vilkkuen. Sen verran sinulla oli etumatkaa että saatoit selvitä kortti taskussa jos et pitkälle kotkaa kohti ajanut eikä transportterin iskuruhmä saanut rekkariasi ylös.
Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
olitko se sinä, vitun idiootti rekkakuski, joka ajoit jämsä-jämsänkoski-väliä 16 aikoihin. lähit sitten ohittaan sitä mopoautoo, kun olin ohittamassa sinua. vittu, että oli hengenlähtö lähellä mulla sekä takaritsillä istuneella tyttärellä. siinä vasemman puolen tienreunus pölis, kun jouduin väistään päälletulevaa perävaunua. keskaria sait sitten ihan ansiosta.
ps: opettele vaan katteleen niihin peileihin, sitä varten ne siinä autossas on!
kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
edelleen voimaa tarvittaessa.
olitko se sinä jonka Eskelisen linja-auto-ässä meinasi nokallansa laittaa ns laulukuoroon tänään 12.8 Roi-Kemi välillä n klo 17 (about) ? Toinen (etummainen oli ainaskin valkoinen Busa). Minä olin se kotilo jota tuo maanteiden urho lähti ohittamaan. Havaittuani linja-auton takaa että "widdu, sieltähän tulee mopoja vastaan jarrutin kotiloa paniikissa että tuo s***nan rottelo pääsee mun eteen (ja kahden muun auton taakse). Te molemmat olitte pientareella kun linjuri ohitsenne suhisteli ...
Triumph Tiger XC 800
Suzuki Hayabusa + Aprilia Pegaso
Suzuki B-King
Suzuki Intruder 1400
Yamaha Virago535
Honda CB125
-Jaska Kuuskajaskari-
Taitaa Eskelisellä tosiaan olla joku ääliö kuspiä duunissa, emäntä raportoi vastaavan tapauksen tuossa pari viikkoa sitten kun Eskelisen linja-auto oli Roi - Kemi välillä tullut mutkassa vastaan väärää kaistaa ja taas ohittaessaan hlöautoa. Idiootti mul**u oli vaan heilutellut lapasta kun emäntä oli vetänyt paniikissa pientareelle.(hullujussi @ Elo. 12 2011,20:40) kirjoitti
![]()
Lattia on liukas, eikä kukaan kerro.
Honda Shadow VT600C -93 ( ex )
Honda Shadow VT750C -05 ( ex )
Honda Vtx 1300s -06 ( ex )
Suzuki Intruder C1500T -14
Ehkäpä usempi. Ainakin näin kertoivat varusmiehet joita tämä kyseinen yhtiö kuskailee lomille. Olivat olleet kerran kyytissä kun oli ohittanut rekkaa ja auto tullut vastaan. Linjurin perä oli lähes osunut rekkaan ja vastaantuleva sutissa pientareelle. Hullua hommaa !!!(Chivas067 @ Elo. 12 2011,23:36) kirjoitti
Triumph Tiger XC 800
Suzuki Hayabusa + Aprilia Pegaso
Suzuki B-King
Suzuki Intruder 1400
Yamaha Virago535
Honda CB125
-Jaska Kuuskajaskari-
Olitko se sinä, joka Kouvolan keskustassa ajoit huomattavaa ylinopeutta, joutuen suorittamaan mallikkaan väistöliikkeen, välttääksesi osumasta eteen kaartaneeseen linja-autoon? Säikähditkö? Minä ainakin hieman säikähdin puolestasi, vaikka hyvin näytit tilanteen selvittävän.
Tuntomerkkisi: valkoinen pyörä sivulaukuilla, valkoiset ajovarusteet, siniset (vilkkuvat) lisävalot ja jotain muuta härpäkettä.
edit: olikohan ajovarusteet kuitenkin siniset ja kypärä valkoinen.
ER5 -> Yamaha FZ6 -> XT660Z Tenere -> HYM 1100 -> VFR1200X -> GSX-S1000A
Olitko se sinä naiskuski, joka ohitit autoa keltaisella viivalla Kuninkaantiellä mutkassa ennen mäkeä Långvikin paikkeilla?Onneksi ei tullut auto vastaan, vaan minä prätkällä...
Olitko se sinä, sinisessä asussa valkoisin lisävarustein valkoisella pyörällä, joka heiluttelit mulle syyttävästi etusormea? Ei tainut esittää org morotusta?
Jos neljä pyörää olisi hyvä, olisi ihminen luotu konttaamaan.
Yamaha XT660X 2009 (2014->), Suzuki GSF 600 2004 (2013-2014), Suzuki LS650 1996 (2012-2013)
Joo, nämä mopoautot on pahoja tuolla ruuhka-aikoina liikenteen seassa. Tulee juuri tällaisia tilanteita helposti kun nuo raskaan kaluston kuskit ei joko pysty tai viitsi hiljentää ajoissa eikä pysty lähtemään ohitukseenkaan ajoissa eikä pieniin rakoihin. Sitten kun näitä mopoautoja emme pysty välttämättä näkemään itsekään sen rekan takaa jotta voisimme ennakoida tulevan rekan ohituspyrkimyksen, silloin näitä tapahtumia tulee. Vaikea näitä on välttääkään kun kaikkien pitäs vaan sopia olemaan tuolla kaistoilla. Lisäksi vielä tuo peiliin katsominen jos unohtuu niin...(kake1969q @ Elo. 12 2011,16:25) kirjoitti
Honda XL1000VA 2006
Olitko se sinä
Punainen/oranssi kyykky joka tuli vastaan tänään puolenpäivän jälkeen Ylläksen ja Kolarin välisellä mutkapätkällä. Tyylillä mutkaan orggi sormi sojottaen, tällä kertaa minäkin muistin orgittaa, punainen customi isolla pleksillä.
Myöhemmin iltapäivällä Kittilän keskustassa mustan customin kuski orgitti, itse avokämmen, etusormi, heilutus hässäkkä, kun en ihan ollut tilanteessa mukana.
Bueno keli oli ajella ja mukevia teitä tuolla Ylläs/Levi alueella
Lattia on liukas, eikä kukaan kerro.
Honda Shadow VT600C -93 ( ex )
Honda Shadow VT750C -05 ( ex )
Honda Vtx 1300s -06 ( ex )
Suzuki Intruder C1500T -14
Näihin ja vastaaviin liittyen, sitä varten siellä on VILKKU, jota kuuluisi käyttää.(Jouni K @ Elo. 14 2011,07:40) kirjoitti
Aivan vitusti näkyy nykyään niitä jotka ei vilkuta lainkaan tai jättää sen aivan vitun myöhään, jolloin siitä ei ole juuri hyötyä.
NYT BMW HP2 SPORT 2008
ex BMW S1000XR
ex Ducati Multistrada 1200 S
ex Kawasaki ZZR1400
ex BMW Megamoto
Olitko se sinä, joka noin vartti sitten reippaasti pujottelit tiemerkintöjä samalla org.morottaen Ristiinan kohdilla? Ajelin sun perässä punaisella pösöllä ;)