joku custon pyörällä ajoi vastaan pattijoella siikajoelta päin sormi pystyssä, olitko sinä?
Ajoin tänään kaatosaateessa kawalla kuravaatteet päällä. Oli kyl hauskaa. Ei kastunu. Ajoin Kuopion tietä pitkin Mikkeliin päin. Valko harmaa mustal kawalla. Ajoin tänään kangasniemen ja mikkelin tiel. Ja taisin pysähtyä myös pysäkil levähdys paikal Näkikö kukaan mut niissä. Morjenstettiin.(RBA @ Kesä. 23 2011,15:14) kirjoitti
![]()
Kolme motoristia tuli vastaan Kisko-Perniö Kaukurintiellä itse olin menossa Perniön suuntaan, siinä Aijalan risteyksestä Kiskon suuntaan joku kellä oli kyytiläinenkin ja sitten Kosken aseman risteyksestä Kiskon suuntaan kaksi.
Morotuksista en varmaks sano mitä oli kun yritin ite epätoivosesti tihrustella tietä kun iski joku saakelin allerginen reaktio silmiinJa sitten vielä kawa kärsi öljyvuodosta. Onnes ei ollu pitkä matka kotiin.
Mut tulipa moikattuu ees jotenki![]()
Kawasaki 454 LTD '90
Tuli komia org-moro, onko se nyt sitten Lokalahdentiellä (196), "Lahden risteyksen" ja Lokalahden välissä joskus neljän maissa tänään. Valkokypärä kuittaa.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Tänään taisi Kauhajoella ajella joku sormi pystyssä vastaan? Siinä keskustan seo:n kohdalla suunnilleen ja kello oli jotain 12:30 tai ainakin lähelle sitä.
-
Olitko se sinä joka juhannusaattona klo n.9.30 Lahden motarilla ennen Mäntsälää ihanasti näytit toppuuttelumerkkiä kertoaksesi valkoisesta autosta joka oli parkannut huoltoaukkoon. Kiitos![]()
CBR1000RR
Tuossa klo 18 aikaan nelostieltä laukaaseen päin tuli org-morotus. Käännyit joltain pienemmältä tieltä vastaan - siinä oli joku iso silta just kohalla.
Tuota tapausta ennen ajelin uuraisten läpi pitkän matkaa jonku perässä (oisko ollu Z750). Käännyit sitten vaasaan päin, kun itse lähdin kohti nelostietä ja jyväskylää.
Itsehän olin sinisellä naku-SV:llä.
Ducati Monster
Lapinlahden kohdilla valtatie5:llä Honda VTR SP2 yoshin vaimentimilla(vai liekkö ollut kokoputkisto), kuitenkin. Rek.numero jäi mieleen: SP-2... hyvät oli pörinät. Itse olin autolla liikenteessä.
Kawasaki ZX12R B1
EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R
Wingin kanssa kylellään Maskussa joskus alkuillasta?
Tais tulla kotilo kolmion takaa eteen? Kuski näytti olevan kunnossa![]()
Mukava ku pukama...eiku mukana
Mei tö iiköls SKRIIM!
The Mocamaster
Koska kortti ja leipä
Olitko se sinä joka tuli vastaan Porissa Isosannan uudella sillalla ilmeisesti alle 5-vuotias muksu edessäsi istuen kädet tankista tukea hakien?
Tuli mieleen joku Bombay mut molemmilla oli kypärät päässä, se ero. Arveluttavan näköistä touhua silti.
* If it ain't broken, fix it until it is!
Ducati Club Finland ry:n kouluttaja
Liikenneopettaja, mp-kouluttaja
Ducatisti aina ja...
tänään vähän ennen seittemää olin pohjoseen päin menossa, lahden motarilla, just ennen lahtea poliisesetä hyppäs eteen ja kysyi mistä olen tulossa, ja sanoi sitten "väärä pyörä"...
ketähän se etti?![]()
Yamaha FZ6-S
Tulit vastaan lähellä Tuulosta 10-tiellä 26.6 illasta. Ajelin Hämeenlinnan suuntaan kyytiläisen kanssa mustalla Suzukilla. Himmaa merkkiisi vastasin morotuksella. Suuri kiitos sinulle vielä.
Ettei vaa olis ollu Micsu, joka tuli Kaarinassa Pyhän Katariinantiellä n.21.30 aikaan vastaan Thunderacella.
Nii siis eilen.
GSF 1250SA -09
Minähän se olin vaimon kanssa.(Teme65 @ Kesä. 24 2011,16:16) kirjoitti
Bussimatkailu on mukavaa.![]()
Suzuki Hayabusa K8
Honda CBR 1100XX Blackbird
Kawasaki Z 750
Olitko se sinä joka parkkeerasit pyöräsi aitiopaikalle Anna Abreun keikalla
Tutun pyörä oli keikalla lainassa. Alkuperäisten suunnitelmien mukaan Annan olisi pitänyt ajaa pärrä lavalle, mutta onneksi suunnitelmat muuttui.
-91 ZZ-R 600cc
-97 CBR 1100 XX
jo vaan, kyllähän mä eilen tuohon aikoihin pyörisin tuolla suunnalla..(SuKaHo @ Kesä. 27 2011,00:39) kirjoitti
![]()
Olitko se sinä ja kyytiläisesi jotka 750 F suskalla org-morottelitte mulle suoraan tänne talliin. Itse asiassa tämä viesti lähti samaan aikaan, kun vielä siinä tiellä ihmetteletteHauskaa matkaa teille!
Kukas tuli aamulla, vähän ennen neljää, Renkomäessä vastaan? Keltainen takki, pyörä tais olla joku nakumalli.
DR 650 + XF 650
Olikohan orgilainen joka tuli tänään tuossa alkuiltapäivästä finnoontiellä vastaan mustalla bululla pienen mäennyppylän takaa? Kattelin että pyörästä tulee lentokone kun senverran keveni jousitus sulla siinä mäen laella, hienon näköistä *
Ja olikohan sama musta buelli joka kaarsi kivenlahden tebarin pihaan kun ite tein trumpetilla lähtöä? Äänet ainakin kohillaan, jotain hyvää sentään harrikan sukuisuudesta *![]()
Massey Ferguson 148 hupiin.
MB Atego romunkuljetin velvollisuuksiin.
Sama pyörä nähty muutama päivä sitten Kuopiossa Pitkälahden ABC:llä. Alkoi omakin tuntumaan tusinamopolta kun oli kaksi saman mallista ja -väristä pyörää siinä. Harmi kun ei ehtinyt kuskia nykimään hihasta kun oli omaa ohjelmaa puhjenneen renkaan vuoksi(SMRacing @ Kesä. 26 2011,22:43) kirjoitti
Sama pyörä oli Juankoskella pitkään myynnissä ja huhut kertoivat, että on/oli sittemmin Kuopion Yammu-centterillä myynnissä.
Olitko se sinä joka avasit kehä2:n tunnelissa?
Laud paips givs haartättäk!
Ei se kyllä mihinkään liikkunut.![]()
Sen kuvan saa paremmin yliajetusta, ei liiku niin paljoa.(pannaristo @ Kesä. 27 2011,21:34) kirjoitti
Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.
Yamaha FJR 1300A -08
ORG-morotus Tuomarinkylän suoran Vantaan puolen valoissa, eli siis siinä siltojen kupeessa. Meni pasmat sekasin, kun oli eka morotus foorumin tyylillä minkä näen
Olitko se sinä? Olin liikkeellä sinisellä zetalla.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
Kaikkihan sielä availee :-)(Akiva @ Kesä. 27 2011,21:05) kirjoitti
Honda VTR1000F
Joku bomberi tänään viittelöi et 'hitaammin hitaammin' kun lähdin köröttelemään tarjoustalon valoista Järvenpäässä. Ja mullahan on kurapyörä.![]()
![]()
Oletko se siis sinä? Joka tulet tänään vastaankun ajelen maalle
![]()
Suunnitemissa pikkuteitä...295,2953,3173,604,624 Kohta liikkeelle...lomaaaa![]()
JSP
Olitko se sinä jolta sain elämäni ekan mopomoikkauksen tänään hanko-mäntsälätiellä (tie nro 25) , lähellä sitä ST1 risteystä?
Sinä ajoit mäntsälään päin, kello oli noin 12.40. Mulla oli vaalea Honda CBF ja keltainen huomioliivi, takanani ajoi inssi harmaalla seatilla.
Eka moikkaus ja isoA kortti samalla kertaa, ei paha!
Onnet!!!(TuijaM @ Kesä. 28 2011,14:46) kirjoitti
Mäkin morottelin inssissä ja eihän tuo inssi siitä pahastunu.
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa.
Onnea ja tervetuloa korttilaisten joukkoon!(TuijaM @ Kesä. 28 2011,14:46) kirjoitti
- '11 BMW R 1200 GS
- IBA SS1600K
---
ex: '00 Honda CBR 1100 Super Blackbird / '08 Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special