...Ja sitten vouhotetaan että naiset ei osaa tehdä kahta asiaa yhtä aikaa(Kipee @ Kesä. 09 2011,10:28) kirjoitti
Voi teitä poikia![]()
Yamaha R1 '06
Hei hei, siinä tulee huomattavan monta asiaa yhtä aikaa - jarru, kytkin, vaihde, vastaohjaus, kaasua, perse, perse, tissit, tissit...(R1ivattu @ Kesä. 09 2011,10:31) kirjoitti
Delvac?
Eiku![]()
Oisit pysähtyny ja ottanu materiaalia kuvajahtiajeluun.(Taajuus @ Kesä. 09 2011,10:07) kirjoitti
![]()
- Kawasaki F6 125
- Honda cb 125
- Honda vt 600
- Honda vtx 1800r
Kuten sanottua, meinasi tulla ihan suunnittelematon pysähdys(Saive Star @ Kesä. 09 2011,11:15) kirjoitti
![]()
OT//
Ei muuta kun uusi "kuvajahtiajelu, bongaa paras perse ja mp:si"
//OT
<p>FZ1-N -08</p><p><strike>Z750 -05</strike></p>
Sinäkö näytit Citroen C4:n takapenkiltä peukkua kun kolautin ykkösen silmään Teollisuuskadulla? Ekkö sä oo ennen japanilaista vaihteistoa kuullut? *![]()
E: vai olitko se sinä kun yritit ajaa pitäjänmäen liikenneympyrässä yli jatkamalla oikeanpuolimmaista kaistaa ympyrässä?
ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
Damn, täytyy oottaa et riisori tulee kotiin ottamaan kuvaa.(Kipee @ Kesä. 09 2011,12:02) kirjoitti
Joo joo //OOOTEEEE
Yamaha R1 '06
Ajoitko Tuupakaska Seutulaan päin punasta CBR:ää neljän kieppeillä. Erittäin jees. *
Street Triple 08
Kuka meinas jäädä vähän ennen seittämää mustan madzan 6 sen alle öljytiellä? ajoit 2 päällä mustalla kyykyllä. Mazda lähti ohittamaan mun kotioloa ja meinas jyrätä vastaan tulevavan prätkän.. Hienot keskarit annoit kuskille![]()
Nooo? Me ootetaan täällä...(R1ivattu @ Kesä. 09 2011,16:27) kirjoitti
// Lissee oootee.
Olitko se sinä... joka morotti mulle eilen Nokialla kahden-kolmen aikaan?
Mun erityistuntomerkit: musta Honda CB 500 alla, päällä ylisuuri punamusta ajoasu jonka päällä keltainen huomioliivi. Huomioliivin selässä luki Nokian Liikennekoulu ja mun takana ajoi oudon punainen Nissan jossa istui Herra Tutkinnon Vastaanottaja.
Viimeisestä johtuen en morjestanut takaisin. Oli vähän jännitys päällä. *
Muoks: mutta kiitokset morosta, oli mun eka.
I ride the Lightning (XB9S -03)
Parit etusormet (paljaat sellaiset) bongattu tiksin uimahallin kupeilla eilen puol neljän aikaan, olikohan muuten vaan sormi pystyssä vai .ORGin tyyppei...
(Silver Bride @ Kesä. 10 2011,09:53) kirjoitti
![]()
![]()
Mahtavaa. Mun koulupuku oli myrkynvihreä, sit ne häikäisevät liivit ja potta joka keikkui merkein hartioilla!! Mua ei kyllä saleen moikannu kukaan![]()
"What a splendid head, yet no brain"
Between rides
Suzuki gsr750 '11 -Valo-
Kawasaki z750 '10 -Martti-
Kawasaki er5 '05 -Eki-
http://www.facebook.com/profile.php?id=668811368
Olitko se sinä joka tänään iltapäivällä ajoit Vt 13:sta t-paidassa kohti Jyväskylää? Trumppa alla.
Joo, oli lämmintä, auton mittarissa 31 astetta.![]()
My Webpage(Kipee @ Kesä. 09 2011,12:02) kirjoitti
Honda CBR650R 2022
BMW F800R 2011
Yammaha FZS1000 2004
Honda CB600F 2004
Honda CBR600F 2006
Olitko se sinä?
Kukas se siinä?
Purkaan sen joutuu kumminkin...
Ahhh niin ohut kuljettaja .... Tai isot renkaat ... Jos allekirjoittanut kokeilis .... Michelinmies *(Sepi @ Kesä. 10 2011,21:40) kirjoitti
![]()
sopii se vanha lentäjien vitsi että "noh, onpahan ainakin kuolinsyyntutkijalla ihmettelemistä"(Juippi69 @ Kesä. 10 2011,22:02) kirjoitti
![]()
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Paljassorminen orggimoro bongattu vanhalla porvoontiellä joskus seiskan aikaan, pyörä tais olla joku gixeri ellen ihan väärin nähny.
690 SMC
9-10.6.2011, pohjoisen reissulla n. 500km:n matkalla VAIN yksi terävä etusormi-morotus Himangan TB:n kohdalla, vaikka KokkoTreffen 2011 tapahtumasta johtuen bongattuja mopoja oli ~satoja.
KTM 950 SM
k8 750 gixxeri oli juu. Ei enää jaksanu pitää loppureissusta hanskoja kädessä ku hikos nii helv mukavasti *(Kusti1 @ Kesä. 11 2011,00:47) kirjoitti
![]()
Org-morot tuplana bongattu Tykkimäeltä jonkun matkaa Lappeenrannan suuntaan. Kolme pyörää matkalla Kouvolaan päin ja kahdesta jälkimmäisestä pyörästä irtosi komeet morot. Menin tästä ilmiöstä niin*häkellyksiin, että en älynnyt tarjota takaisin kuin pelkkää lapastaMuitakin yksittäisiä org-moroja bongattu tänään kutostiellä.
Terveisin: Mies musta/pinkistä FZR:stä
KTM 990 Adventure
Olitko se sinä lauantaina puolilta päivin sormi pystyssä Paraisten kohdalla Turun suuntaan tulossa? Itse matkalla valkopottainen ja -takkinen tarakkaharakka kyydissä Houtskariin päin. Ja kalliolla tätä naputtelen auringonoton lomassa, ukkosen jyristessä mantereen suunnalla.
Kyllä oli tänään iltapäivällä Mynämäen suunnasta Turkuunpäin liikkeellä joku emäntä nahkapuvussa, oli sillä jotain tummaa tiessien ja persuustan lämmikkeenä. Piti oikein katsoa peilistä.
Ja sitä ennen Turusta päin tulleelta kustomikuskilta oikein kunnon kertakaikkisen paljaskätisen töröttävän etusormimoron. Jämäkin koskaan nähty.![]()
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Olitkos se sinä,jonka pyörää nosteltiin auton lavalle alkuillasta Vaasassa laihiantiellä sulvan risteyksessä. Pikku pusu tainnut tulla, ei vissiin onneksi pahempaa.
Puimuriin uutta muovia tulee hankittua. Ajokamojen ansiosta vain pari mustelmaa miehessä. Vastapuolella nilkka ja jalka paketissa..(petke @ Kesä. 11 2011,21:33) kirjoitti
Vitutus maximus kyllä päällä.
R 1200R '08. ex R 1100RS '93
kukas tänää päivällä ennen kahtatoista lähti joutsenosta lappeenrantaa päi bandiitilla. härnäsin siuta vähä bemarilla (auto) ja sit ajoit perälaudassa kiinni 15km? ja sit ku ohitin rekan ja aattelin et teen siuhu haju rakoo ni sit sie paukutit miust ohi ja pyörittelit päätä? kannattasko miettii sitä omaa olemista?
600rr
Itse ruukaan näyttää sportti-bimmeri kuskeille vaan peukkua ennen kuin häivyn, niin mopolla kun riisikippo citymaasturilla... Paljon selvempää kuin pään pudistelu. *(factoryrider @ Kesä. 11 2011,21:53) kirjoitti
![]()
Supermoto
näin on ja siks mie siit rampista niin "rivakasti" kiihdytin et näkis miten hyvi se pärrä ohi vilahtaa =) en vaa tajuu et miks piti ajaa 15km kahenmetrin päässä takalaudasta, ois tullu rumaa jälkee jos ois pitäny jarruttaa...(jaulis @ Kesä. 11 2011,22:07) kirjoitti
![]()
600rr
Olitko se sinä: "Save"
(Muita kuvia Pudasjärven kiihdytyspäiviltä)
Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07