Sinulla oli Head of Gotka Life Member liivit päällä ja uusi pyörä alla. Olit ystäviesi kanssa liikkeellä ja ajoitte muodostelmassa. Ajoin teidät kiinni, splittasin teidät ja teidän edellä olleet autot liikennevaloissa. Mulla oli se matala pyörä ja lähdin niin helvetin lujaa valoista.
Eskopiippo: Harlei-Teivitsons, koffee änt deth.
joka splittasi autojonon kotarilla tänään halikon absin valoissa
olin tokana valoissa pakulla kun edessäni tumpelo sammutti maasturin valoihin , ja sitä kirotessani en huomannut vasemmalta takaa tullutta Kotaria joka onnistui yllättämään sen verran perusteellisesti että meinasi tulla pyykkiä tai melkein pakenin ikkunasta...
NIIN EI TEHDÄ... kele...
jatkoit sitten valojen jälkeen turun suuntaan etukumi voimakkaasti ylös kytkettynä, sillalle asti, komian näköistä...![]()
![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Se olin määääääää(Taajuus @ Touko. 17 2011,19:10) kirjoitti
![]()
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Suomea! Puhu suomea!!(BadToThe Bone @ Touko. 16 2011,06:58) kirjoitti
Acme Motorsport blogspot
-Gotham Squad-
joka oli kuvaamassa Kemorassa JMU:n ajoleirillä? Saisko kuvia jakoon?
Mitään en tunnusta!
1000RR YCC #141
Tosta:(TeroT @ Touko. 18 2011,07:57) kirjoitti
http://willik.kuvat.fi/kuvat/Ajoleir...8Medium%29.jpg
Ja tästä:
http://willik.kuvat.fi/kuvat/Ajoleir...8Medium%29.jpg
Acme Motorsport blogspot
-Gotham Squad-
Olitko se sinä kun käännyit ympäri ja tulit kattomaan onko kaikki kunnossa ku konttasin porkkalantiellä. Kiitokset vaan *
kuski on kunnossa mitä nyt hartiat jumissa ja kotarin muovit on halpoja. Nii ja vielä suuremmat kiitokset vieressä asuneelle ystävälliselle miehelle joka teki ihmeitä teipillä ja rautalangalla
690 SMC
Hiekkaa tiellä? Mikä kotari meni nutuilleen?(Kusti1 @ Touko. 18 2011,21:23) kirjoitti
![]()
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
Kävin siinä sitte kattelemassa ja kuvanki nappaamassa ku oli pyörä saatu takasin tielle ja ajokuntoo. Yksinkertasesti tais loppua vanhasta kovettuneesta pirellistä pito (tai kuskilta taidot) kesken ku ei siinä hiekkaakaan näkyny. Nii ja 690 smc:n kanssahan minä konttailin.(mattipoeka @ Touko. 18 2011,22:02) kirjoitti
Siinä ois sitte oikee kuvaki paikasta
690 SMC
Tais Teamgreen ajaa Sun ohi juuri kun olit saanut mopon pystyyn.
Sori ettei tajuttu tilannetta eikä siis huomattu pysähtyä jeesaamaan. Mun huomio nääs kiinnittyi siihen sun lähellä seisoneeseen naisihmiseen joka heristeli meille sormea...
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Ensimmäinen orggimorotus koettu Tuusulan/Lahdentien valoissa.![]()
Joku endurohenkinen härveli se tais olla...
Itse säksätin punaisella Ducatilla vastaan hämmennyksen vallassa. Ei vielä sormi oiennut.*![]()
Joo bongasin teiän kawat jo cafe porkkalan pihassa. Ja eipä kuule mitää, siinä oli ystävälliset vieressä asuneet ihmiset jo jeesimässä. Tosiaan hieman hymyilytti se sormea heristäny vanhempi naishenkilö(Goofy S @ Touko. 18 2011,23:02) kirjoitti
Olin kuulemma ensimmäinen kyseisessä mutkassa tänä kesänä, edellinen siinä kaatunu kuulemma törmäs siltarumpuun ja mursi reisiluun. Että onneakin oli näemmä matkassa ja sain hieman kyseenalaisen kunnian äänekkäimpämä pyöränä vähään aikaan
690 SMC
Hyvä ettei käynyt pahemmin Porkkalan tiellä, ihan hauska tie kuitenkin. Muistakaa nyt kuitenkin jumalauta, että tuolla Porkkalan pätkällä on ihan pirusti nelijalkaisiakin liikkeellä - ainakin virka-ajan ulkopuolella - siis jos vähänkin hämärtää. Löytyy kaurista, peuraa, hirveä - tiedä vaikka liito-oraviakin räpsii visiiriin...viimeksi oli 30 senttiä pupuun...
Kiitos!(willik @ Touko. 18 2011,15:16) kirjoitti
Mitään en tunnusta!
1000RR YCC #141
Olikos joku KTM-kuski täältä joka ajeli eilen suomenojalta kehä kolmoselle mustan Fabia vrs:n perässä? Joka ajelit jatkuvasti aivan hanurissa kiinni ja kikkailit jotain outoa siellä?
Kannattanee jättää vähän enemmän väliä jatkossa, vaikka itteäni jonninverran motoristina pidänkin, niin rupes aika huolella ärsyttämään, että ainakun vilkasee taustapeiliin niin se sama lamppu mollottaa siellä. Välimatkaa ei kovin paljoa valehtelematta ollut kun se pari metriä.
Kawasaki ZZR 600 -92
En ollut minä, mutta tuo Skoda kuulostaa jotenkin tutulta...Kokeillaanpas juuri luotua photobucket-tiliä neljä keväistä sinivuokkoa kuvassa(enkero @ Touko. 07 2011,18:33) kirjoitti
Piti tuo tili luoda mm. noiden kuvajahtiajeluketjujen vuoksi...
4/2010 Kawasaki Z750S vm 2005
12/2011 Suzuki 1250 Bandit vm 2008
Se olin minä ja kaverini, itse olin siinä se jälkimmäisenä ajanut.(Kusti1 @ Touko. 18 2011,21:23) kirjoitti
Onneksi ei käynyt pahemmin!
Suzuki GSX-R 750 K6
Jep, itselläkin pupu juoksi nenän edestä tien poikki... Onneksi ei tullut ajettua päältä.(v.ström @ Touko. 19 2011,00:46) kirjoitti
Suzuki GSX-R 750 K6
Blackbirdi (oisko ollu punertava) tuli vastaan Vesivehmaan risteyksen huitteilla tänään noin klo 18 ja sormea näytettiin, olitko se sinä?
-Freed-
Tuuskilla ihan Tuusulan kynnyksellä tuli suorastaan syyttävän sojottava .org sormi vastaan - ei kerinnyt rekisteröimään tarkemmin kuskin tai härvelin ominaisuuksia
Jotenkin nyt alkanut orggimoroja näkymään tässä kulmilla enemmän
PS. Rusan Shellillä noin 3,5 miljoonaa pappamopoa neljän maissa, ei kai siellä vaan ollut kukaan teistä![]()
Seiskan aikoihin?(Taajuus @ Touko. 20 2011,20:20) kirjoitti
Ja papat jatkoivat Järvenpäätä kohti ja puoli viiden korvilla ne pöristelivät siellä.
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Tänään tuli ajettua n. 600 kilsaa pirkanmaa/keskisuomi.. kolme org. moroa saldo.. hienoin hondamieheltä pihlajakoskella![]()
- Jännittää sanoi mummo kun kahvimerkkiä vaihtoi-
- Honda CBR XX -99
Oliksesää? Ajelin äsken sun mustan nakun perässä Klaukkalantietä kohti keskustaa punaisella supermotolla. Näytti rekkarikilpesi kiinnitys vetelevän viimeisiään...
Now playing: K7
monelta? itse päryyttelin siellä tos 16-17 aikoihi ja org morotus tuli heitettyy aika monelle(Taajuus @ Touko. 20 2011,20:20) kirjoitti
mopottimena sysimusta blade ja kuski mustas nahkas kanssa ja helvetin iso jenkkikassi seläs
![]()
drive fast, race hard or die yound...it´s your choice
Olitko se sinä, All Rigthtilla tänään pitkät vaaleat hiukset ja lähdit ilm. pun/valk cebarilla? huomasin vaan!
Ketäs voi bongailla huomenna Kiikalassa? Itellä ois tarkoitus mennä sinne huomenna.
Tänään, köh siis eilen, puol kahen jälkeen iltapäivällä. Olin kotilolla liikenteessä, kun Kuopio-Vuorela motarilla minut ohitti gikseri kivan näköistä vauhtiaSen perässä tuli sit toinen kyykky, cebari? vähän rauhallisemmin. Ite kyl org-morotan autoillessaki mopoille, nyt en ehtiny.
GSX-F750 -> FZ1-S -> RSV1000R Factory -> R1 -> XVS1100 Classic -> FJR
Joo, siinä maissa(tonttuj @ Touko. 20 2011,21:42) kirjoitti
TGS^:n varmaan bongasin myös, koska just 16-17 välillä pärryytin toiseen suuntaan samaisella paikalla.
Kaverin kanssa ajeltiin viiden jälkeen Hyrylän suunnalla ja taidettiin morottaa useampaa. Pyörinä mustavalkoinen FZ6 ja mustankiiltävä Duke.(Taajuus @ Touko. 20 2011,20:20) kirjoitti
<p>Yamaha DT vuonna nakki ja kirves -> FZ6 -> Speed Triple -07</p>