Viperit ollu uudesta asti, mölytaso mun korvaan sopiva. Tosin ei e-hyväksyntää eikä killereitä, joten orkkikset on tullu laitettua alle Ahvenistolla käydessä sekä euroopan reissulle.
Useastikin oon joutunu ratsiaan stoppaamaan, eikä virkavaltaa ole ainakaan toistaiseksi nuo kiinnostaneet.
Yöllä syöminen on kai yhtä harmitonta kuin unissakäveleminen?
Reissunainen & SV1000S
Nuo Viperit tietysti kiinnostaa. Devilin magnumit saisin aika edullisesti 6**€ hintaan. Leo vincet irtoais 550€ hintaan.
Vaihtoehtoja alkaa olemaan.
SV1000N on vasta varauksessa, mutta putkia olen jo vähän sillä silmällä vilkuillut. Brittien saarilla poijjat vääntää aika edukkaita putkia ja päällisin puolin vaikuttaa ihan laadukkaalta jäljeltä:
http://www.pipewerx.com/index_bikes.html
Triumph Street Triple R 2013
ex
-Suzuki TS125
-Ducati Monster 600
-Ducati Monster 1100
-Suzuki SV1000N
Siinä olis halvat putket
Viper
BMW F650GS '04
Entiset:
Yamaha TZR 125 '91 -> Yamaha FZR 600 '91 -> Suzuki SV650 '05 ->
Suzuki SV1000S '04 -> Kawasaki ZX-10R '05
On kyllä mukavan edulliset, noista lähtis varmasti ääntä. Kun nuo nyt ei aivan lailliset ole, niin kuinka hanakasti poliisi niistä ottaa asian ? ? ? Kiinnostaako niitä yleensä ?
Ei ne ainakaan ikinä oo mitään kyselly itseltä tai tutuilta ja tuntuu olevan sama mielipide lähes kaikilla. Sitten tietysti jos lykkää tutkaan yli 200km/h ja rupee vielä vittuileen niin kai ne sitten saattaa ruveta nipottaan.(Lobotomi @ Tammi. 25 2011,17:03) kirjoitti
BMW F650GS '04
Entiset:
itse viime vuonna ostin 06 sv1000s:n ja olen kyllä tykännyt. Hieno pyörä ja mahtavat äänet ja vääntöä löytyy. Alkuperäinen ajo asento ei oikein miellyttänyt, kädet puutui. Mut ostin lsl clip onit ja puutuminen loppui siihen. nyt olen hommanut touring pleksin ja mielenkiinnolla odotan onko vaikutusta kun pääsee taas ajamaan.
Sliparien vaihdon jälkeen tosiaan säädätykseen kannattaa viedä. SV:ssä ja Suzukeissa yleensäkin, pystyy omaa ruiskuboxia säätää, joten Powercommanderia ei tarvitse ostaa. Tuossa käppyrät takapyörältä K&N, ja devilin putket kiinni.
Edit: Kuvan kanssa sähläystä. *
No nyt on 1100 km takana mopo auton kyydillä. Melkoisen raskas reissu, mutta kaikki meni kuten pitikin. Sv oli just sellainen kuin pitikin, ei mitään yllätyksiä ja kaupat tuli tehtyä. Voin kyllä suositella Mimotoa imatralla.
Aika paha olotila kun odottaa tuota talven päättymistä
SV:n vein halliin odottamaan kesää ( pahimmilla pakkasilla noin 0 celsiusta) Ennen ajoa vaihdetaan sitten öljyt, mitä suosittelette ?
Putket menee vaihtoon, taidan ne Devilit laittaa siihen.
Itse omistin aikoinaan tuollaisen SV1000S 2005. Siihen tuli sitten laitettua kaikkea pientä ja myydessä se oli tämän näköinen Suitsa *
Pikkasen ikävä tulee kun katselee ja nostalgioi noiden kuvien parissa. Moottori on ehdottomasti parasta SV:ssä ja alustassa taasen olisi parantamisen varaa. Rahamiehenä olisin jättäny sen talliin mutta kun en ole ja oli tarve matkemmalle pyörälle reissujen pidennettyä (nykyään Sprint ST 1050).
Pönttöinä käytin Yoshin TRS.
Öljynä päädyin käyttämään Belrayn EXP 10/40.
Mistä toi kokokate oli ja oliko valmiiksi maalattu? Ei näytä Suzukin alkuperäiseltä lisävarusteelta.(maukka77 @ Tammi. 30 2011,21:46) kirjoitti
Oliko Giprosta millaista hyötyä?
Devilit lähti tilaukseen. Aluksi mennään ainakin omalla suzukin boksilla ja säädätetään vaan kuntoon.
Onkos teillä kokemuksia tuosta orkkisruiskun säädättämisestä jos sliparit ja paremmin hengittävän putsarin hankkii? Missähän pk-seudulla onnistuu/kannattaa teettää ja mihinkähän hintaan?
Triumph Street Triple R 2013
ex
-Suzuki TS125
-Ducati Monster 600
-Ducati Monster 1100
-Suzuki SV1000N
Niin, kerros vielä paljonko säädätys kustansi ja missä kyseinen toimenpide suoritettiin?(Flezet @ Tammi. 29 2011,14:58) kirjoitti
Ducati Monster
Rikuhuolto Lahdessa oli firma jossa käytin. 6000 km huollon yhteydessä ajettiin penkissä ja laskussa lukee: penkitystyö 84 eur. Tosin oli 2008 tammikuussa kun tuon huollon teetätin, että nykyhintaa en osaa sanoa.(hene- @ Tammi. 31 2011,16:43) kirjoitti
Pari kysymystä tuli mieleen SV1000:sta. Eli tälläistä olen vasta hankkimassa ensi kesäksi.
Tarviiko sen PowerCommanderin että saa säätöihin mm alakierroksilla alle 3000rpm nykimisen kuriin?
Ja missäs ne katit sijaitsee? Vaimentimissa vaiko jossain ennemmin? Ja onko tässä muita ku nuo ulostulo vaimentimet?
ei kai se commanderia tarvii mut en silti aja sillä säädätyksen jälkeenkään alle 2500rpm... tiedä sitte mistä se nykiminen johtuu...
katit on vaimentimissa, ja on painavat..!
ei ole muita vaimentimia!
Näillä mennään toistaiseksi...
Yamaha Tenere 700 -22
KTM XC350F -11
Honda CR500 -99
Yamaha DT Tenere125 -91
Itse tilasin täältä:
http://www.wolfracing.co.uk/suzuki_app.html
Viikko tai kaks meni kunnes vaimennin saapui. Jälki hemmetin hyvä (tilattuihin mittoihin käsin tehty.), äänet kohdillaan Yoshimuran RS3 2-1 putken kanssa ja hintakaan ei paha. Muistaakseni hinta oli 300€ toimituksineen (kiinnityskilkkeet + db-killeri mukana) ja carbon fibrenä.
![]()
Triumph Sprint ST 1050
ex: Suzuki SV1000s
Terve. Tuon katteen sai tilattua valmiiksi maalattuna. Kate on JMV lower fairing ja tilasin sen Fanbazar nimisestä verkkokaupasta. Hinta tuolloin oli jotain 450€ paikkeilla maalattuna. Sai muistaakseni tilattua maalaamattomana.(Tojo @ Tammi. 30 2011,22:20) kirjoitti
Giprosta sen verta että hankin sen vaihdenäytöksi ja TRE:ksi. Eli huijaa ECUa käyttämään vitosen sytytys karttaa jolloin osakaasuilla on parempi kaasun vastaavuus.
Edit: Tässä suora linkki katteeseen:
Fanbazar JMV kate
Howdy lajitoverit!
Olisikohan kellään pyörä sillälailla hollilla, että voisi ottaa mulle malliksi pari kuvaa? Olis tarve tietää etu- ja takapenkkien alla olevien läpinäkyvien teippien sijainti. Ite noita ei tullu kuvattua kun palikat läks maalattavaksi *
Kuvista luvassa isot kiitokset ja respektit *
Saapi lähestyä meiliosoitteeseen telluellu@gmail.com
Reissunainen & SV1000S
Tarkalleen en kyllä ymmärrä että mitkä läpinäkyvät teipit mutta jos meen kultaa katsoon vkloppuna niin voin kuvia otella satuloiden alta.(Tellu @ Helmi. 04 2011,19:50) kirjoitti
BMW F650GS '04
Entiset:
Minkäs merkkisiä power commandereita olette laittaneet sv:hen ? Jotain suosituksia ? Devilin putket tuossa jo odottelee kiinnitystä.
teipeistä en kyl tiedä kut tarviipa kans vilkasta huomenissa!
ja onko niitä muitakin ku dynojetin pc?
tai joku muukin oli mut tuo se taitaa olla se yleisin...
Yamaha Tenere 700 -22
KTM XC350F -11
Honda CR500 -99
Yamaha DT Tenere125 -91
Missäs vakuutusyhtiössä teillä on Sv:n vakuutukset ? Kyselin tuossa parista paikasta ja olin erittäin yllättynyt, kun ero oli huomattava ja vielä eri päin kuin vanhassa bandiitissa. Näköjään riippuu pyörästä, ajankohdasta ja tähtien asennosta.
Joutuu jalkautua käymään kaikki läpi, jos hajonta on näin suurta.![]()
Turvassa, napsun vajaan tonnin ekan vuoden liikenne + kasko.![]()
Husqvarna Vitpilen 401 -22
ex-GSX-R 750 K6
ex-SV1000S K5
Tsekkaas osoitteesta: http://hene.daug.net/mopo/teipit/(Tellu @ Helmi. 04 2011,19:50) kirjoitti
Ducati Monster
Miula on Tapiolassa liikenne+täyskasko karvan alle 900€. Liikenteen bonuksia en nyt tähän hätään muista, varmaan 30.
:-)
Tapiola näytti edullisimmalta netistä (ja muutaman soitetun) tehdyn hätäisen tutkimuksen pohjalta. Turva oli myös ihan jees.
If oli häntäpäässä aktian kanssa, hirveät erot.
Pitää tehdä uusintakierros kun saa viralliset laput kouraan.
Lähivakuutus, ympärivuotinen ilman kaskoja 330e bonukset 30%
ja hintojen erilaisuus johtuu paikkakunnan onnettomuustilastoista yms...
kun kerran siitä kyselin, onni on asua pienessä kunnassa! *
tyhmä minä, ettiskelin teippejä kirjaimellisesti penkin alta **
![]()
Yamaha Tenere 700 -22
KTM XC350F -11
Honda CR500 -99
Yamaha DT Tenere125 -91
Turvassa, täyskaskolla ja täysillä bonareilla karvan verran yli 500€ vuosi.
Olis ehkä pitäny tarkentaa toi teippijuttu niin, että penkkien alla katteissa *Kuvia ei ole kukaan vielä laittanut joten pyyntö on edelleen voimassa *
![]()
Reissunainen & SV1000S