Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    Olen mietiskellyt jääkiekon MM-kisoihin ajelua mopedilla toukokuun 6-12 päivien välissä (töistä vapaata sillon). Viamichelin mukaan tampere-bratislava n. 1800 km . Ajattelin kysellä onko mikään porukka tai kukaan suunnitellut samanlaista retkeä noina aikoina. Takas ehkä tanskan ja ruotsin kautta n.2000km...voi olla kyllä että vapaat ei ihan riitä tolle reissulle ja täytyy jättää euroopan vallotus kesälomalla.
    -v.m.o.s
    Slovakiaan piti mennä jo viime kesänä, mutta tuli muita suunnitelmia. Mielenkiintoinen ajatus mennä MM-kisoihin. Pitää miettiä. Siis Viron, Latvian, Liettuan ja Puolan kautta ajamalla? Saako otteluihin lippuja?

LL
  3.  
    Lainaa (Lonely Lynx @ Helmi. 17 2011,21:18) kirjoitti
    Slovakiaan piti mennä jo viime kesänä, mutta tuli muita suunnitelmia. Mielenkiintoinen ajatus mennä MM-kisoihin. Pitää miettiä. Siis Viron, Latvian, Liettuan ja Puolan kautta ajamalla? Saako otteluihin lippuja?

LL
    liput on just nyt myynnissä... suomen alkulohkopeleihin taitaa vielä saada, jatkopelit suomen lohkon parhaille alkaa olla jo kiven alla.
    Itse oon menossa ihan lentämällä. Jos muita orgilaisia on tulossa niin eiköhän sovita ??