Elikäs mulla on vakuutuksen jäljiltä ylimääräinen alkuperäinen bandit 2009vm äänenvaimennin. Mietin että mihin hintaan sen voi myydä. Korjaamossa väittivät että hinta olisi yli 900 euron mutta vaikea uskoa kysynnän ja tarjonnan lakien vuoksi.
EBAY
No et ihan kultasuoneen lyöny
Tossa heti yksi ebayssa yhdellä punnalla.
Realistisesti tosta vois saada suomessa jollekkin joka ei osaa ulkomailta tilata myymällä maks 100e?
1300cc Suzuki
Uudesta orkkis putkesta liikkeessä, saa maksaa paljon. Mutta muuten ei siitä paljoa rahaa saa. Muistaakseni joku yritti aiemmin tällä sivustolla myydä samanlaista n100€ hintaan. En tiedä menikö.
Myy se sille korjaamolle vaikka puoleen hintaan.
Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.
Yamaha FJR 1300A -08
Jos pyörille tulee katsastuspakko, niin silloin siitä voi saada enemmänkin, kaikilla sliparin asenteneilla kun ei sitä alkuperäistä ole tallessa. Jenkeissä tuollaisen pöntön hinta näkyi olevan 976$.
Pariin pyörään olen ostanut noita orkkiksia (tee se itse avarammaksi aihioiksi) ja satasen korvilla on hinnat olleet. Sekä yksityisellä, että romiksella.
Retired
Just vesirosmon roskapönttöä ei huoli kukaan edes ilmaiseksi.
Kokemusta on.Metallinkeräykseen meni.
Menee se katsastuksesta läpi E hyväksytyllä tarvikevaimentimellakin.(kake10 @ Tammi. 08 2011,20:45) kirjoitti
Miksi missään tilanteessa olisi "pakko" etsiä alkuperäistä vaimenninta pyöräänsä?
1300cc Suzuki