Tekisi mieli laitattaa geeliä gessun satulaan, ihan vaan niin että päällinen irti, normitoppauksen päälle geelilätkä ja päällinen takaisin... Onko kukaan teettänyt moista operaatiota? Jos kokemuksia löytyy, niin mistäpä kannattaisi kysellä ja millaiseen kustannukseen pitäisi varautua? Ensisijaisesti kiinnostaisi tekijät pääkaupunkiseudulla, mutta kyllä kusti tietysti polkee muuallekin.
Kysyppäs MHD:stä. Geelityksestä ei kokemusta (mainostaa sitäkin sivuilla), mutta verhoilutyössä ainakin todella hyvää jälkeä ja kohtuuhinnalla.
...
Mika Halonen Design - MHD vaihtoi mun R1:sen penkkiin palan geeliä ja teki vielä uuden hienon päällisenkin. Ei todellakaan tarvinnut pettyä kun avasi paketin. *(s&s @ Tammi. 05 2011,13:30) kirjoitti
edit: jaa olin vähän hidas kirijoottamahan
-Bmw S1000RR 2021-
http://www.jaha.fi/
Miltäs se geelipenkki tuntuu siinä jammus? Mietin vaan jos sijoittais kanssa, ja mitäs hintaluokkaa oli?(jaska_73 @ Tammi. 05 2011,14:28) kirjoitti
<p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p> </p>
Valitettavasti käyttö kokemusta ei ole kun pyörä on atomeina. Tais olla pelkälle geelipenkille hinta 150 euron luokkaa ja päällisen kanssa oli reilut 200 euroa.(mijumu @ Tammi. 05 2011,14:45) kirjoitti
Jenkkien R1-foorumilta löytyy kuvalliset ohjeet tuohon geelipenkin väsäämiseen. On vielä tehty tuohon sun vuosimallin pyörän penkkiin. Helppo homma ilta puhteiksi. Ebaystä saa ainakin geelitäytettä.
-Bmw S1000RR 2021-
http://www.jaha.fi/
Löysin Tämmösen verkkokaupan facebookista Näyttää olevan geeliä myynnissä, josta voi itse muotoilla haluamansa.
autodeco![]()
VOITIN ALKOHOLISMIN JA HUUMEONGELMAN!!!
-AIKA HUONOT PALKINNOT-
KAWASAKI Z1000
Oman pyörän (TuplaX) satulan ajattelin lähettää tänne. Hinta tais olla 240e (+40e jos ottaa matkustajalle geelit kans).
http://xxmeeting.fi/
IBA suoritukset: 5xSS1000, 3xSS1600K, SS2000K, BB1500Finland, SS2000Finland.
Laitoin oman satulan tuunattavaksi MHD:lle.
Voiskos tässä samalla kysellä vaikuttaako 4cm satulan madallus matkaenskoissa muuhun kuin ajoasentoon?
Lähinnä onko painopisteen muutoksella vaikutusta mopoon?
T7
Laiton geelin, kun sen avulla sain lasketuksi pari senttiä istuinkorkeutta. Geelityynyillä voi nimittäin muotoilla matalamman ja kapeamman istuimen alkuperäisen käyttömukavuuden kärsimättä. Geeli ei hiosta, mutta viileässä säässä vaatii enemmän aikaa lämmetäkseen, pakkasessa suorastaan jäätää. Kaikkiaan on hyvät kokemukset.
Pieni pala 35€. En ainakaan ihan äkkiä löytänyt ebaysta halvempaa. Olisko linkkiä?(AimoPamaus @ Maalis. 05 2011,07:55) kirjoitti
Enpä ole huomannut eroa,olen jo kolme satulaa madalluttanut,tosin en ihan noin paljoa.Madalluttamisen lisäksi syynä on ollut saada selkeästi parempi "pitkän matkan" satula joka ei ole kulmikas vaan reunat on pyöristetty jolloin ainakin omalla kohdalla puutuminen on hävinnyt.Ihan puhtaat kisapelit on sitten asia erikseen.(W-P @ Maalis. 05 2011,09:10) kirjoitti
Katupyörässä on valmistajan oma geelisatula,muutos vakioon on kyllä todella iso mukavampaan suuntaan.