Soita Jukka Eerola, RM Heino, Tampere. Saat varmaan parempia vastauksia.
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
On siellä. Käväisin hakemassa pari öljynsuodatinta ja tilasin multiin uuden eturattaan. Toiminta näyttäisi olevan käynnistysvaiheessa, puitteet ja sijainti on erinomainen. Huollon puolella en käynyt, ei liene vielä toiminnassa. Eiköhän sieltä lähiaikoina kuulla uutisia. Hyvältä näyttää, varaosahinnoittelu näyttäisi kehittyneen asiakasystävälliseen suuntaan, siitä iso peukutus.
SF 1098S
MTS V4S Sport
Vaimon 620 Monsteri kävi täällä jakohihnojen vaihdossa.
WWW.PROITALIA.FI
Huolto on Guzzin merkkihuolto Turun seudulla, mutta huoltelevat mielellään myös Ducateja.
Viimeksi muokannut: Capi; 05.09.2014 klo 22:00.
Ridasjärventien varrella oli iso Ducati valomainos ja paku jonka kyljessä luki Ducati service.
Joku uusi huoltopiste ??
S 620 FF, 999S
Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
Hailacin tarviketiskin takaa tuttu Japi pajansa kanssa: http://www.corsenero.fi
JM-Motorsport Vantaalla.
Siellä sykkii iso Desmosydän.
<p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
Ehkä tarkoitus oli juurikin sanoa, että osaavat _jotain_ tehdä. Tampereella osaa sitten Jukka tehdä kaiken. Ja vähän enemmänkin. :-P
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
Harasoo, mutta kannattaako oikeesti lisätä tähän ketjuun mestoja joista otetaan heti kuuma linja nääsvilleen jos joku kysyy mitä öljyä tai mikä suodatin kuuluu laittaa?
Sittenhän tähän voidaan lisätä myös Lahnuksen Shelli, siellä kun voi vaihdattaa ilmat. Turha kai sitä on sen takia mopottia Guzzi huoltoon ajettava.
<p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
Hop.
Tuossa olis kokeeksi naapurista Ruottista osoite jos joku sattuu ajelemaan ohi.(On niin korves ettei sielä vahingos ajele!)Kurkata kyllä kannattaa:
www.proservice.se
.Sivut myös Lontoon murteella.Kasisatasta,kymppiysikasia ja Panigalea muutaman kerran käyttelyytetty.Huollot,kummit ja penkitykset säätöineen hoideltu sielä. On vehkeet ja vermeet millä puuhastella mitä vain asiakas mielessään keksii.Paremmin lontoota taitavalle käy kyllä hyvin ilmi mitä puulaakin sivuilla on tarjolla.
Viimeksi muokannut: Iisiraireri; 09.01.2015 klo 00:03.
Ja hop!
Tässä olis lisää tietoa tuosta www.proservice.se :stä
Onko se valtuutettu Ducati-huolto: Ei.(Kuka oli 2013 Suomessa kesällä,edellinen lopetti eikä uusi aloittanut?"Siitä se ajatus sitten lähti.")
Osaako se asiansa: Jup!Huoltaa ja on huoltanut Ducateja pitemmän aikaa.Hoitelee myös muita pyöriä,ja rakennellut kiihdytyspyörienkin koneita.Hoitaa ruiskutuslaitteistojen testaamista,vehkeitten virittelyä,kansien rakentelua ym ym.Tekee omissa tiloissa kaikkea mahdollista.
Jos kurkkaatte Facebook-sivuja,niin sielä muutama penkitetty Panegalekin,ja muita vehkeitä.
https://www.facebook.com/ProService1
16.10-2013 on ihan normaali Panigale penkitetty ja säädelty.(kuva teho ja -vääntökäyristä)
04.04-2014 Panigaleen lisätty Temignonin pöntöt ja moottorikartta USB-tikulta ja säädetty
22.05-2014 Panigalen kisapeliksi.Mutu-juttu et olisko koko putkisto ja vapaavirtaussuotimet ja jotain muuta.
Käppyröistä näkee ennen ja jälkeen tilanteen.
Nuota alan "käsityölehtejä" tullut irtonumeroina ostettua.Baikin 07/13 numeros tarjoovat perusPanigaalelle 177,8 hv takapyörältä.Mc-Varuhusetin dynojetis otettu ja korjattu Din-normin mukaisesti.Muitakin lehtiä on mutta ei nyt näpeissä,eroja on kaiken karvaisia.
Eroja löytyy lisempiki tuloksiin muista lehdistä,riippuu missä ollut penkissä.
Mutta siinä hieno kohde kesän ajeluille käydä käännähtääs jos sen vain jotenkin löytää ihan tuosta vain.
Amerikan ducatifoorumilla (ducati.ms) kirjottelee kaveri nickillä TomTom. On teksteistä päätellen asiansa osaava mekaanikko. Tekee karttoja ecuihin ja muutenkin tuunailee. Hypertrick.net taisi olla nettiosoite. Ja töissä Arboga Ducatilla. Italia motor center tjsp.
Jos merta edemmäs kalaan lähtee, kysyisin myös häneltä.
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
Elikkäs tallista löytyy noin 5v seissyt SS 900, 23tkm ajettuna.
Pyörä olisi tarkoitus ottaa ajoon, joten mitä kaikkea kannataisi huoltaa?
Hihnat, venttiilien säätö, suodattimet, öljyt, akku?
Ja kellään tietoa Oulun alueen huolloista ja mihin hintaan hoituisi?![]()
Suositelkaa ducatin huoltoa Jyväs-seudulla? Muita kuin marinen huolto??
Ducati 1198S
Ducati suomen huollon tyypit suositteli viime kesänä tehotippojen kaivamiseen Salon Raatalassa sijaitsevaa MP-asennusta, löytyy myös osoitteella Ducatihuolto (http://www.ducatihuolto.fi/palvelut.html). Monsteri oli siellä talvisäilytyksessä ja kevyessä virautuksessa (ilmanputsari, pakoputki, ecu). Luvattiin syksyllä myös dynokäyrät ennen ja jälkeen tilanteista, mitä en saanut pyörää noudettaessa.
Lisäys 21.8: Dynokäyriä ei sitten toimitettu. Haiskahtaa ...
Lisäys 8.9: Pelkät tehokäyrät saatu mutta vääntökäyrät puuttuu, syyksi annettiin melkoinen meriselitys, mikä todettii pupuksi muutaman pajan toimesta
Viimeksi muokannut: BenaK; 08.09.2016 klo 13:35. Syy: Täydennys
Missä Oulun seudulla kannattaisi teetättää monsterin kaasareiden puhdistus. Onko Sparewheel ainoa Ducatin huoltoliike täällä päin. Tai löytyisikö palstalta oululaisia, jotka korvausta vastaan auttaisi kädetöntä ducatistia?
Mikähän mahtaa olla Ducatin valtuutettujen merkkihuoltojen tilanne tällä hetkellä?
Mietiskelen kalustopäivitystä, mutta ei viitsisi satojen kilometrien päähän lähteä huoltolaskurin nollauksen takia. Takuun osalta ei kai enää (eu) ole pakko huollattaa merkkiliikkeessä.
SF 1098S
MTS V4S Sport
Tuossa Fb-sivuilta copy-paste, tilanne kesäkuu -18:
Ducati Finland
Ducati Finland·Keskiviikko 13. kesäkuu 2018.
Ducati Finland maahantuo ja huoltaa Ducati-moottoripyörät Suomessa. Toiminnan omistaa R.M. Heino Oy,
joka on perinteikäs, vuonna 1989 Tampereella perustettu täyden palvelun moottoripyöräliike.
Ducati-jälleenmyyjät:
Tampere: R.M. HEINO OY, Teerivuorenkatu 8, Tampere, puh. 010 6170 600
Espoo: R.M. HEINO OY, Hiirisuontie 2, Espoo, puh. 010 6170 600
Tuusula: TuusMotor Oy; Hiekkamäentie 11, Tuusula, puh. 09 8366 7830
Viralliset Ducati huoltopisteet:
Tampere: R.M. HEINO OY, Teerivuorenkatu 8, Tampere, puh. 010 6170 600
Espoo: R.M. HEINO OY, Hiirisuontie 2, Espoo, puh. 010 6170 600
Tuusula: TuusMotor Oy; Hiekkamäentie 11, Tuusula, puh. 09 8366 7830
Salo: MP-Asennus.com Oy; Heinäsuontie 1530, Raatala (Salo), puh. 041 539 1551
Turku: Hannu Kuparinen Motomarket Oy; Piispanristintie 1, Piispanristi, puh. 020 766 1146
Kouvola: Moottorihuolto P.Mäkelä Ky; Kaupinkatu 1 B, Kouvola, puh. 040 771 9808
Oulu: Spare Wheel Finland Oy; Kempeleentie 7 B 10, Oulu, puh. 040 5213809
MAD (mean absolute deviation)
Ajattelin, että jos sitä Diavelin hankinnan kunniaksi vaihteeksi kiikuttaisi fillarin ihan liikkeeseen huollettavaksi, joten pitänee kysellä onko kokemuksia Tuusmotorin, Espoon R.M. Heinon tai jonkun muun mahdollisen PK-seudun Duksu-huollon palveluista?
Edellinen kerta on tapahtunut Eerolan toimesta Tanperesterin Heinolla ja sekin on toki vaihtoehto, mutta jos joku PK-seudun huolto ajaa saman asian, niin ei välttämättä ole intressesissä kiikuttaa mopoa Tampereelle asti.
Useammalta olen kuullut, että tuo Corsenero Ridasjärvellä (Hyvinkään vieressä) olisi todella hyvä ja laadukas, sekä vielä paljon edukkaampi vrt. isot merkkitalot mitä kerran kyselin hintoja kun Ducatia olin harkitsemassa.
ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
ex. Kawasaki Z1000 (-08)
ex. Kawasaki ER-6N (-06)
Itse olen käyttänyt Cudaa. Jos karkeasti 2010 vuotta tuoreempi Ducati talliin tulisi, niin Corseneroa käyttäisin silloin(Cuda ei Panigaleja hoida). Eihän Espoon Heinolla mitään erikoisosaajia edes taida olla, mutta eiköhän ne öljyt yms vaihda.
Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.