Aiheest jonkinverran puhuttu aiemminkin.
Mul on alle 3tkm ajettu gessu(650/800cm3, viime keväällä kilpiin), enkä oo viel oikeestaan mitään syyshuoltoo siihen tehny. Pessy oon tietty.
Pitäiskö öljyt+suodatin(ajettu 1500km) vaihtaa, ja kenties jotain muuta?
Voiteluu kenties muutamiin paikkoihin ois hyvä, akku irti vai? Sekottaakohan se kun irroitus jotai ajotietokoneesta?
Kait orkkis pakkasnesteet kestää kylmäs tallis?
nm. vihree mopomies
Super Duke 1290 R 2017
Nyt vast osuin mp-talliin, sieltähä tietoo näyttää löytyvät...
Toki kaikki kommentit on silti tervetulleit![]()
Super Duke 1290 R 2017
Onko ns. tonnin huolto tehty?(ariman @ Joulu. 07 2010,15:10) kirjoitti
Se ei joka merkillä ole välttämättä juuri tasan 1tkm kohdalla, mutta on huoltotoimenpiteenä suht tärkeä, koska juuri sisäänajossa öljyn sekaan kertyy normaalia enemmän yhtä sun toista.
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
Sen verran sekottaa ajotietokonetta, jotta nollaa laskurit ja unohtaa huollon eli näyttöön tulee huoltopyyntö ainakin 800 GS:ssä. Pakkasnesteet varmaan kestää. Hifistelijä vaihtais öljyt ja suodattimen (esim minä olen vaihtanut aina talveksi vaikka olis ajettu alle 2000 km).
Tuostahan puuttui se hauskin syyshuolto, kesäkumien vaihto piikkikumeihin...![]()
Tosi hifistelijä vaihtaa suodattimen joka käynnistyksen jälkeen. (ja ennen käynnistystä)(Perhokalastaja @ Joulu. 13 2010,20:01) kirjoitti