Uusi undertail on sovittelun alla. Hontturassa on monen muun urheilullisemman pyörän tapaan takakatteessa avaimella avattava "peräkontti" ja tuli mieleen kysellä arvon raadilta, onko kukaan omaansa askarrellut vaihtoehtoista avausmekanismia perinteisen pyörän avaimella toimivan lukkopesän sijaan? Kyseessä on siis ihan perinteinen vaijerivälitteinen systeemi, puhtaasti esteettisistä ja tilanpuutteesta johtuvista syistä joku huomaamaton mutta katseenkestävä ja jämäkkä mekaaninen avaussysteemi kiinnostaisi.
Sähköisestikin tuon voi toteuttaa, mutta en nyt välttämättä lähtisi tuohon.
Jos joku on tämänsuuntaista puuhastellut niin esimerkkifotoja voisi tiirailla.
muistuu johnakin, vuonna miekka ja kilpi..kokkareet jossakin korves...meni kopallinen muumi limskaa ku pähkäiltiin kuinka saatas jannun peräkärrin kuomu auki.
ongelma ku oli sellanen et se oli toteutettu pelkästään säköisesti ja ilmeisesti solenoidin piuha oli irronnut kärriä lastates.
eli kandee laittaa kuitenkin jokin aivan mekaaninenkin vaihtoehto.
vaikka tämähän on tietysti selviö![]()
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Puhe komennolla ehottomasti. Sitten ku kaveri tulee viereen selittään "viittikkö lainata bensarahaa, oon perse auki" niin peräluukku poksahtaa auki.
...anteeksi...
-Gsxr 1000 K2 --> KTM 450 exc 2004-