Aika rohkean näköistä hommaa, monelle varmaan tuttu tie.
Muutaman kerran tuolla ajellut mutten ole nähnyt kavereita hommissa, itse en noihin hommiin menisi
Tuommonen video
Ei ollenkaan huonot näkymät.
Mistä tuo alue löytyy, jos yrittäsi vaikka googlata kartalle?
Grenoblen etelä / kaakkoispuolella tuommosta on pitkiä pätkiä, mielestäni ne seudut päihittää näkymillään alppimaisemat, sekä myös Nizzan pohjoispuolella olevat reitit päihittää alppimaisemat.
Grenoblen kaakkoispuolen ja Nizzan pohjoispuolen vuoria kutsutaan alpeiksi.
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Huippu hommaa.
Grenoblen ja Valencen välissä tie D531, gorges de la Bourne.(oh2jrr @ Marras. 26 2010,19:24) kirjoitti
"Nizzan pohjoispuolen vuoria kutsutaan alpeiksi"
Jep jep, Merialpeiksi eli Alpes-Maritimes.
<p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
Joo, Gorges de la Bourne, tonne menossa taas kesä-heinäkuun vaihteessa...![]()
![]()
..Villard De Lansista länteen ja Pont-en Royansista itään, siellä välillä...
![]()
Kiitos. En vielä ehtinyt löytää itse tuota kuukkelilla.(Elämäntapamotoristi @ Marras. 26 2010,20:44) kirjoitti
Ties vaikka ensi kesänä korkkais tuonkin
Ei ehkä maailman kaikista helpoin työmaa äijillä.
Loistavaa sinänsä, että Ranskasta löytyy tarpeeksi extreme-henkisiä tietyömiehiä, kelpaa ensi kesänä ajella noilla seuduilla ympäriinsä... *![]()
BMW R nineT
Tarinoita: Alppihullun päiväkirja
Videoita: http://www.youtube.com/user/Alppihullu/videos
AT-BA-BE-CH-CZ-DE-DK-EE-ES-FI-FR-GR-HR-HU-IT-LI-LT-LU-LV-MC-ME-NO-PL-RO-RS-SE-SK-SLO-TH
Ne tietääkin mitä tehdä. Meilläpäin vaan ollaan täällä töissä.
MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
Nii ja ne pojat näytti nauttivan duunistaan.
olen ajellut tuollakin, grenoble ja alpit on tullut pyörittyä. maisemat ovat todella komeimpia ja tiet makeita mitä ajanut.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Tuollahan on noussut "tie pystyyn" ja lapioon nojaaminen melko hankalaa *![]()
BMW 1600 GT - ROCKET TURBO
BMW 1200 GT
HONDA PAN EUROPA
HONDA 1100XX
YAMAHA 900 DIVERSION
Muutama huono kuva ko. alueelta
Kuva
Toihan on ihan pakko ajaa Nizzasta tai jostain sieltä ylös tullessa ensi kesänä.
MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
Varpaissa tuntu nipistelyä kun katso ton videon, varsinkin alkupätkää.
Kuumottas vähän ajella noita teitä, jos sattuiskin joku erhe ja kippais reunan yli ;o Mutta rauhassa hyvin menee, tuli opittua viime kesästä![]()
Jukka
ja tuolla Grand Canyon du Verdon, Napoleon Route kuvia Napoleon routelta eli Nizzasta pohjoiseen Castellaneen asti sekä Castellanen länsipuolella olevalta Grand Canyon du Verdonilta sekä Castellanen itäpuolelta parin tekojärven ja pienemmän passon kautta Puget Theniersiin.(Carson @ Marras. 30 2010,20:47) kirjoitti
<p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>