Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Eli otsikon mukaisia alumiiniholkkeja olisi tarkoitukseni teettää. Esimerkkikappaleet repäisen omasta pyörästä ja samalla voisi teettää isomman sarjan jos vaan kiinnostuneita on.

Holkkeja menee 2kpl takapäähän ja yksi eteen. Kuuleman mukaan niitä on saanut teetettyä 30e hintaan/sarja muutama vuosi sitten, joten jonnekin sinne tienoille tod. näk. hinnan voisi olettaa asettuvan. Itse en tarvitse kuin takapään holkit yhteen vanteeseen, mutta samallahan noita tulisi useampia kappaleita kun kerran sorvaamaan aletaan. Saisi hintaakin todennäköisesti tiputettua hieman.

Holkit saattaa käydä muihinkin (K5/K6) mutta itse en sitä takaa.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
    Lainaa (Juutana @ Marras. 23 2010,10:40) kirjoitti
    Eli otsikon mukaisia alumiiniholkkeja olisi tarkoitukseni teettää. Esimerkkikappaleet repäisen omasta pyörästä ja samalla voisi teettää isomman sarjan jos vaan kiinnostuneita on.

Holkkeja menee 2kpl takapäähän ja yksi eteen. Kuuleman mukaan niitä on saanut teetettyä 30e hintaan/sarja muutama vuosi sitten, joten jonnekin sinne tienoille tod. näk. hinnan voisi olettaa asettuvan. Itse en tarvitse kuin takapään holkit yhteen vanteeseen, mutta samallahan noita tulisi useampia kappaleita kun kerran sorvaamaan aletaan. Saisi hintaakin todennäköisesti tiputettua hieman.

Holkit saattaa käydä muihinkin (K5/K6) mutta itse en sitä takaa.
    Soita
    Antti Kärkkäiselle
    050 342 9044

Pitäisi löytyä valmiina noita holkkeja niin ei tarvitse ruveta teettämään.
    joo niitä on laatikollinen valmiina... taitaa käydä tonniseen k2-k8 jos en väärin muista. ei ole vaan jaksanut/kerenny kauppaamaan... jos joku tarvii niin rimpautelee...
    t:antti kärkkäinen 0503429044
  4.  
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Loistavaa. Aina helpompaa jos ei tarttte itse alkaa värkkäämään.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..