Siis MOIKKA taas!
Kymysys
Meillä on Honda vs 600c, siis custom mopo
ja ajateltiin ottaa noi alkuperäiset putket pois
Motonetistä varaosa puolelta löytyi Hondasta tosin
1800cc shadow peräisin olevat putket.
Pitäis muokata paikalleen ehkä muuttaa mutkaa ynm...
Kuis pahasti toi Kromi kärsii ja voiko sitä mitenkään
estää tai myöhemmin yrittää Kiilloitellaedes vähän?
ONKO kellään kokemuksia tai TIETOO
KIITOS tv Tinippa
<p>Polta kumia älä sieluasi ;)</p>
Käytännössä ei, kromi rapsahtaa heti irti putkesta jos taivuttelet. Jos muutettava mutka on sellaisessa paikassa ettei se pahasti näy, niin taivuta putki kohilleen ja maalaa vannehopealla tai "Hornalla" ( jos joku sattuu muistamaan).
<p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988 _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
Saattaisi olla astetta miedompi savotta laittaa siihen pyörään tarkoitettu putkisto.
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
Jälleen kerran, kiitos vastauksista!
SE miksi yritämme tehdä näin on 1 kertainen
kun rakentelee samaan aikaan 3 pyörää!!!
Jostain pitää tinkii ja nää putket saatiin kohtuu
hintaan todella... joten kannataa edes yrittää.
Muuten olisimme halunneet Cobra putket n550e...
Joten![]()
<p>Polta kumia älä sieluasi ;)</p>