Terve,

Kyselisin asiaa semmoista että, kun olen tilannut saksasta (TLO bikeshop) kuristuosat, laitattanut osat kiinni yamaha liikkeessä ja saanut todistuksen laittamisesta.

Kävin tänään A-Katsastuksella muutoskatsastamassa pyörää, mutta TUV todistuksen runkonumero oli kirjoitettu JOSTAIN KUMMAN syystä väärin todistukseen joten isot herrat siellä eivät suostuneet muutoskatsastamaan pyörää koska valmistenumerot eivät täsmänneet keskenään. Joten ongelman nimi on seuraavanlainen; onkohan kenelläkään tietoa missä katsastusasemalla kävisi vaivattomasti muutoskatsastus ilman TUV todistusta, minulla on kuristuksen mukana selvitys että kyseiset osat muuttavat pyörän 25kw ja kuvia asennuksen tapahtumista, ja todistus valtuutetusta yamaha liikkeestä että osat on laitettu.

Oman maalaisjärkeni mukaan pitäisi olla aika helppo keissi muuttaa pyörä ilman TUV todistusta, mutta olisiko tarpeen pyörä käyttää vielä esimerkiksi dynossa että herrat saavat lisää todistusaineistoa asiaan?

Kiitos kaikille etukäteen ! kaikki apu on kultaa tällähetkellä koska olen umpikujassa