Sivu: 21 / 23:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 111920212223 ViimeinenViimeinen
Tulokset 601:stä 630:een 677:sta
  1. #601
    Lainaa (998sFE @ Elo. 22 2011,12:54) kirjoitti
    Lainaa (Lauri_S @ Elo. 22 2011,12:41) kirjoitti
    Lainaa (998sFE @ Elo. 22 2011,11:59) kirjoitti
    Jos katsoo tuloksia, niin molemmissa lähdöissä aika hassusti sekaisin kuussatkut ja tonniset. Ihme homma että jotkut kerkiää kuussatkuillakin.
    Niin no.. veikkaan että tästä maasta ei löydy yhtään kuskia, joka saisi kaiken irti 600, tai 1000cc pyörästä, joten toki kuski ratkaisee. Tällä radalla vaan tuo ero tuntui olevan suurin näin ajajan näkökulmasta ja tällä pienellä kokemuksella, jonka radasta ehti saamaan. Tilastoja voi tulkita monin tavoin ja sieltä löytää juuri sen totuuden, jota etsii. Rata oli kyllä mielestäni oikein hauska ja peräti mukava ajaa, eli ehdottomasti pitää mennä uudestaan..
    Lauri, älä nyt ota hlökohtaisesti, mutta väänny mulle vaikka varmistuslangasta että mikä puoltaa sitä että isolohkot ei sopisi samaan aikaan radalle jos tulokset ei sitä puolla?
    Juupaseipäs ja jossittelua.. Mutta kun kerran kysyttiin, niin kerron mielipiteeni perusteluineen:

    Lähtösuoralla ei ole suurta eroa 600 vs 1000, koska avaus on röykkyinen ja kusiainenkin kiihtyy suhteellisen hyvin loppuun asti. Ohitus siinä on hyvin riskaabeli, kuten osoitti esim superbiken warm-up ja sb-kisan loppuratkaisu 3.sijasta. Sen jälkeen mutkissa rata on niin kapea, että ohi ei mahdu. Piikissä pääsee ohi, mutta sen jälkeen tuleekin sitten kilosen alue, eli vaikka nopeet mutkat menisikin huonosti, niin pääsuora on niin pitkä, että ohi pääsee melkoisella todennäköisyydellä. Sinne hitaaseen oikea-oikea yhdistelmään ei mahdu kuin yksi kerrallaan ja kun kilosella ohittaa jarrussa, niin ulostulo on aika pitkälti samanlainen, kuin normaalillakin ajolinjalla. Käytännössä siis mutkasta ei pääse kusiaisella ulos yhtään kovempaa, kuin tonnisella, joten suoralla on auttamatta jäljessä. Seuraavaksi vasurin jälkeen tulee "kaksi" oikeaa mutkaa, joista voi koittaa ohi, mutta aika riskillä menee. Ja taas ollaan alussa ja tonninen edessä.

    Ratkaisu olisi jättää hieman rakoa niin että nopeassa vasurissa saisi kunnon ulostulon, mutta silloin kisatilanteessa joku tulee takaa jo edelle. Mielestäni vastaavaa ongelmaa ei ole esim Alastarolla, josta Jukkakin puhui, koska siellä pääsuora on lyhyt (alle 200 km/h kusiaisella 1.28 vauhdissa) ja ykkösmutkassa on paljon tilaa. Alastaron Las Palmasissa on toki hyvä ohituspaikka, mutta siinä vauhti on vieläkin pienempi ja kusiainen kiihtyy elko hyvin loppuun asti. Räyskälässä huippujätkät taitaa puskea +260 pääsuoran jarruun ja harrastelijat jonkin verran hitaammin, mutta +200 nopeuksissa tuo tehoero kyllä tuntuu vaikka ei näykään kierrosajoissa. Jos haluat tuloksista analyysiä, niin esim SB-A:ssa top 10 ruutuun "riitti" korkea 1.23. Veikkaan että esim STK kärkimies Kostamo ei olisi top-10:ssä pystynyt ajamaan SB-kisassa vaikka aika-ajojen paras kierrosaika olikin 1.23:772.

    Lainaa (Moottoripyorailyn_tuki_ry @ Elo. 22 2011,13:13) kirjoitti
    Koska nyt Laurilla on kusiainen ja tonniset ovat tulppina mutkissa. Tiedän tunteen, koska eräs Lauri oli joskus tulppana mutkissa ja ohitteli suorilla, mutta eipä se minua stressannut, mutkissa mentiin ohi ja sillä sipuli.
    Ei kun nyt ymmärsit väärin. En tarkoittanut, että jokkiksessa pitäisi erotella 600, 1000, 1300 (joksi eräs sivustaseuraaja luuli minun pyörääni), 800 MotoGP tai 125GP eri luokiksi. Sivulauseessani, jota nyt on väännelty suurempaan rooliin, kuin olin tarkoittanut, tarkoitukseni oli sanoa, että jatkossa pyrin itse välttämään Räyskälään tuloa sillä tavalla että ajan kusiaisella kilosia vastaan. En siksi ettei Jukka saisi minua ohitella, vaan siksi, että on hauskempi ajaa, jos tilanne on tasaväkisempi. Esim Alastarolla se on hauskaa, kun pääsee kilosesta ohi, mutta Räyskälässä sitä vaan odotti että koska se tulee suoralla takaisin ja mitään ei ollut tehtävissä (paitsi aiemmin mainitsemani sikamainen peittely). *

    Lainaa (Moottoripyorailyn_tuki_ry @ Elo. 22 2011,13:13) kirjoitti
    Tästä saa Lauri pahastua. Mäkin pahastuin kun jätkä ei tullut telttaa pystyttämään eikä purkamaan. Ensi kerralla kusen tankkiin ja niin kusee koira, toinen Lauri (joka muuten kusi koiran päälle) ja Petekin.
    Mitäs kasasitte teltan ennen kukonlaulua ja puritte ennen kuin ehti kissaa sanoa.. Itse kuiskin "kissaa" ambulanssissa ja teippailin itseeni jääpusseja jeesusteipillä..

    edit: selkeytin yhtä lausetta jättäen sen silti epäselväksi.. Problem solved ja lisää internetvääntöä luvassa



  2. #602
    Lasselle pitää muuten nostaa hattua, se ikivanha 750 suzuki vastaa todellisilta tehoiltaan aika tarkasti ainakin r6r:ää.

    Ja lehtinen taisi kirjoittaa lassen karanneen suorilla?
  3. #603
    Poistettu
    Mitä tuohon voi sanoa? Yllättävän moni kuitenkin löysi radalta ne paikat joissa kuussatasella pätkittiin tonnisia turpaan. Jos sinä et sitä tehnyt, se tuskin on syy lähteä luokkaa jakamaan? Säännöt on olleet muuttumattomat koko kauden. Nyt vaan kipikapi kauppaan ja tonnista alle niin sitten voit vaatia kuussatasia eri luokkaan kun ne tulee niin rajusti perä edellä suorilla vastaan.

    Anteeksi etten jaksa olla diplomaattinen. Jotkut saattavat muistaa aikakauden kun kuussatasella sallittiin osallistuminen Supereihin. Sekin kiellettiin kun mm Lehtovirta ja Tuuli vetivät kuussatasilla mennen tullen suurta osaa SKB kuskeista pataan.

    Mä olen iloinen siitä miten YCC on kiistatta kiinnostavin luokka kuljettajille, vaikka JR:ää kovasti sitä alkuun laittaessa yritettiin latistaa. Ihmetyttää vaan sisäsiittoinen nillitys kuskien toimesta. Nyt teillä taisi olla tasoerot pienemmät kuin esim mainitussa SBK-luokassa. Räyskälässä täysi ruudukko olisi ollut jonkinlainen riski, luokasta riippumatta ja onneksi saitte tuplalähdöt.

    Jo Ducati Cup aikanaan todisti että yksinkertainen on kaunista ja kaikki turha masterointi tappaa kiinnostavuuden. Joka vuosi osa kuskeista nillitti luistokytkintä saatavaksi jne, kun kuulemma ilman ei pysy pystyssä. Kumma kyllä suurin osa pääsi aina maaliin saakka ja mestarikin saatiin joka vuodelle. Ducati Cup osattiin ajaa alas onneksi ajoissa, kun ko pyörämallin valmistus lakkasi ja mielenkiinto alkoi laskea. YCC:ssä on paremmat mahikset pysyä elinvoimaisena senkin puolesta.

    Yhdistäkää nyt ennemmin voimianne yhdeksi riviksi ja vaatikaa SM:ien yhteydessä entistä parempaa kohtelua. Äkkiä laskettuna rahoititte melko monen luokan ajamisia, kun lasketaan osallistujamäärä / luokka ja otetaan huomioon saatu ajoaika...
  4. #604
    Lainaa (998sFE @ Elo. 22 2011,15:08) kirjoitti
    Mitä tuohon voi sanoa? Yllättävän moni kuitenkin löysi radalta ne paikat joissa kuussatasella pätkittiin tonnisia turpaan. Jos sinä et sitä tehnyt, se tuskin on syy lähteä luokkaa jakamaan? Säännöt on olleet muuttumattomat koko kauden. Nyt vaan kipikapi kauppaan ja tonnista alle niin sitten voit vaatia kuussatasia eri luokkaan kun ne tulee niin rajusti perä edellä suorilla vastaan.
    Et ilmeisesti lukenut edellistä viestiäni siitä kohdasta, jossa jo kirjoitin tuosta, mutta en todellakaan haluaisi että luokka jaettaisiin minkään kuutiotilavuuden, istuma-asennon tai varikkopilttuun koon mukaan osiin. En ole missään vaatinut kusiaisille eri luokkaa jokkikseen enkä vaadikaan. Jos niin olet käsittänyt, niin olet käsittänyt väärin. Olen ajanut jokkislähtöjä enempi, kuin käsissä on sormia ja systeemi on hyvä niinkuin se on. Mielestäni Räyskälässä ero on vaan suurempi, kuin muualla, mutta sen kanssa pitää elää tavalla tai toisella. Itse ehkä sitten toisella ja vaikka supersportissa sen yhden kisan/kausi siellä, jos en muuta keksi. Ja ei, en vaihda kiloseen, lossiin, tai motogp-pyörään, vaan ajan tuolla ja sillä hyvä.

    Eli otappa herne pois nenusta itsekin.. ;)
  5. #605
    Lainaa kirjoitti
    Yhdistäkää nyt ennemmin voimianne yhdeksi riviksi ja vaatikaa SM:ien yhteydessä entistä parempaa kohtelua. Äkkiä laskettuna rahoititte melko monen luokan ajamisia, kun lasketaan osallistujamäärä / luokka ja otetaan huomioon saatu ajoaika...
    Räyskälässä homma toimi todella mukavasti, oli extra ajoaikaa ja muutenkin kohtelu oli ihan kuten muissakin luokissa, ainakin siltä tuntui itsestäni. Enempää en henk koht kaipaa, kunnia onnistuneesta tapahtumasta kuulunee Kahvakoplalle ja kyllähän JR tuolla taustalla oli asiaan vaikuttamassa, sivusta seurailin.

    Toisaalta vähempääkään ei kannata tyytyä, juurikin siksi kun miettii kuka tuo rahaa taloon...
  6. #606
    Lainaa (LL1 @ Elo. 22 2011,15:44) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Yhdistäkää nyt ennemmin voimianne yhdeksi riviksi ja vaatikaa SM:ien yhteydessä entistä parempaa kohtelua. Äkkiä laskettuna rahoititte melko monen luokan ajamisia, kun lasketaan osallistujamäärä / luokka ja otetaan huomioon saatu ajoaika...
    Räyskälässä homma toimi todella mukavasti, oli extra ajoaikaa ja muutenkin kohtelu oli ihan kuten muissakin luokissa, ainakin siltä tuntui itsestäni. Enempää en henk koht kaipaa, kunnia onnistuneesta tapahtumasta kuulunee Kahvakoplalle ja kyllähän JR tuolla taustalla oli asiaan vaikuttamassa, sivusta seurailin.

    Toisaalta vähempääkään ei kannata tyytyä, juurikin siksi kun miettii kuka tuo rahaa taloon...
    Homma kyllä toimi. Ajoaikaa oli oikein mukavasti, vaikka se pääosin itseltäni ohi menikin teknisten murheiden takia. Jokkiksen 2 lähtöä oli aivan loistava systeemi ja omalta osaltani ainakin lippumiehet, romuauto ja ampparipalvelut pelasivat erinomaisesti.
  7. #607
    Uusi aihe väännettäväksi, eli mahdollinen kerhokisa Alastarolla vielä tänä vuonna. Saa ottaa kantaa miksi kyllä, miksi ei tai ihan vain olisiko itse kiinnostunut. Aiheesta enempi tuolla: http://www.mp-foorumi.com/forum/shown.php?fid=5&id=4731

    Itse muutaman kilpailun järjestäneenä voin todeta, että sellaisia luokkia on kiva ottaa mukaan joista saa yleisö katsottavaa ja järjestäjä rahaa. Jotkut ovat (tietenkin) kitisseet sitä, että YCC:n kuskit maksavat vain 130 euroa kisasta vaikka esim. piikeillä ajavat 200. Itse kylläkin laskisin sen niin, että YCC tuo rahaa 5200 euroa ja piikit 1400 euroa. Ja kilpailijan näkökulmasta taas voisin todeta, että mukavampi on ajaa toisia kuskeja vastaan kuin tyhjää rataa ja kelloa.

    Mutta väännetään, ajankuluahan se on tämäkin ja halvempaa, ehkä turvallisempaakin kuin radalla.

    Jukka
  8. #608
    Lainaa (Moottoripyorailyn_tuki_ry @ Elo. 18 2011,18:13) kirjoitti
    Ja jotain aiheeseen liittyvääkin. Päätöskilpailuun ilmoittautuminen avattu. Ennakkoilmoittautuminen päättyy lauantaina 27.8.2011.
    Näytti toimitsija pyyntökin olevan MP-tuen sivulla. SM kisat jää itseltä väliin niin kait sitä yksi Motoparkinkin kisa pitää liputtaa tälle kesää. Laitoin siis viestiä aiheesta Sammylle.
    BMW F800S 2010 ja CBR600F 2005 (molemmat hitaita)
    ER-6f 2006
  9. #609
    Poistettu
    Lainaa (Lauri_S @ Elo. 22 2011,15:26) kirjoitti
    Eli otappa herne pois nenusta itsekin.. ;)
    En ole ikinä ajanut ainoatakaan jokkista, katsonutkin vähemmän kuin käsissä sormia. Hernettä tästä aiheesta saa kyllä mun nenästä hakemalla hakea.

    Kommentoin ja pyysin kertomaan miksi kuussataset ei kuulu samalla radalle Räyskälässä. Vielä en selitystä saanut, paitsi sen ettet saanut ohituspaikkoja suorilla. Nyt se muuttui niin että sinä et aio tulla kuussatasella Räyskälään tonnisia vastaan.

    Ei kyllä ole eka asia jonka olen ymmärtänyt väärin ja pahoin pelkään ettei jää vimmeiseksi.
  10. #610
    Lainaa (Lauri_S @ Elo. 22 2011,14:34) kirjoitti
    Sinne hitaaseen oikea-oikea yhdistelmään ei mahdu kuin yksi kerrallaan
    No ei sinne varmaan mahdu kusiainen ja tonninen, mutta kaksi R1:stä mahtui kyllä rinnakkain, herra Harju ja allekirjoittanut ja peräti kaksi kertaa. Ohi en kyllä päässyt, kun en iljennyt sitten rinnalle pukata kun Pete ei selvästikään ollut havainnut meikäläistä siinä punkemassa. Suoralla en päässyt ohi kun olen onneton ajamaan mutkaan ja Pete sai aina muutaman metrin etumatkan eikä sitten imu päässyt jeesaamaan, mutta jarrussa rinnalle ja mutkassa m e l k e i n ohi. Paluusuoran jarrussa kusiainen sitten tuli minusta ohi ja toki se hävetti, mutta mitään ei mahtanut enää siinä vaiheessa tai sitten ihan tätä keskustelua ennakoiden päästin tarkoituksella.

    Jukka
  11. #611
    Lainaa (paaton @ Elo. 22 2011,14:52) kirjoitti
    Lasselle pitää muuten nostaa hattua, se ikivanha 750 suzuki vastaa todellisilta tehoiltaan aika tarkasti ainakin r6r:ää.

    Ja lehtinen taisi kirjoittaa lassen karanneen suorilla?
    Luulin, että se oli tonninen kunnes vasta kisan jälkeen sain kuulla, että on 750. Hyvin Lasse ajoi ja varsinkin ne nopeat oikea - vasen mutkat ennen pääsuoraa. Sai niin hyvät vauhdit suoralle, että monesti meni karkuun. Lopussa juuri tuossa kohtaa piti itse kiristää mutkanopeutta, jotta pääsin pääsuoralla tarpeeksi lähelle ja jarrussa ohi.
    xxx
  12. #612
    Lainaa (998sFE @ Elo. 22 2011,17:25) kirjoitti
    Kommentoin ja pyysin kertomaan miksi kuussataset ei kuulu samalla radalle Räyskälässä.
    Niin.. No miten sen nyt siitä varmistuslangasta vääntäisi.

    Kyseessä oli sivulauseesa heittämäni mielipide, jonka tarkoitettu painoarvo ei ollut lähelläkään sen saamaa huomiota. Osittain ehkä siksi että en ilmaissut mielipidettäni riittävän selkeästi, joten koitan uusiksi, vaikka Internetin ihmeellisessä maailmassa se on varmaan yhtä tuhoontuomittua, kuin Jamaikalaisen pikajuoksijan kielteinen vastaus doping -käryyn.

    Minun mielestäni Räyskälässä kilosesta on enemmän etua kuussatkuja vastaan, kuin muilla radoilla Suomessa ja siksi samantasoisten kuskien kilpailu keskenään on hyvin vaikeaa jos tehoero on suuri. Tämä ei tarkoita sitä, että

    a) Kuka vaan voi voittaa, kun ostaa Hayabusan
    b) Kukaan ei voi ohittaa toista jos sillä on isompi kone
    c) Kukaan ei mahdu samaan lossiin
    d) Kukaan ei voi voittaa kuussatkulla missään
    e) Olisin ostanut bemarin
    f) Haluaisin jakaa YCC:n eri luokkiin
    g) Lisää tähän vielä joku väärä johtopäätös

    Lainaa (998sFE @ Elo. 22 2011,17:25) kirjoitti
    Vielä en selitystä saanut, paitsi sen ettet saanut ohituspaikkoja suorilla. Nyt se muuttui niin että sinä et aio tulla kuussatasella Räyskälään tonnisia vastaan.
    Missään en ole sanonut, että en saanut ohituspaikkoja. Jos sanoin, niin laitapa ihmeessä lainaus, niin lähetän sen lääkärilleni ja vakuutusyhtiöön, jotta voin todistaa aivotärähdyksen ja muistinmenetyksen ja nyhdän niiltä miljardi euroa korvauksia ja ostan MotoGP-pyörän.. Mikäli muistan kisatilanteen oikein, niin tein n. 10 ohitusta, mutta pakko myöntää, että tilanteet ovat vähän hämärtyneet. Kirottu kiinankamera kaatui ilmeisesti, kun en sulkenut sitä kaadon jälkeen ja videota oli tallella kaikki 0 Bittiä.. Tuo jälkimmäinen "päätelmä" sen sijaan oli luettavissa jo alkuperäisestä kommentistani melko selkeästi ja se ei ole myöskään mihinkään muuttunut.
  13. #613
    No laitetaan tähän omakin raportti vaikka perselleen meni!Perjantaina tonteille ja niinkuin aina, vähän myöhässä.
    Muuten oli fiilikset korkealla ja leiri pystytettiin Juhon ja Juutanan varaamalle paikalle harvinaisen nopeasti.Silti jäi
    eka treeni ajamatta ja vastoinkäymiset alkoi.Sammuttimet jääneet tallille kun haettiin vikat kamat mukaan.

    No peesaillaan poikia kun mennään toiseen settiin ajamaan kun oli kuullu kaikkien kauhukertomuksia radan töyssyistä.Sitä se
    todellakin oli vielä kun noi linjat oli aivan hukassa.Tais olla kauden eka ruutulippu minkä treeneissä näin kun oli ajettava kaikki
    setit!
    Pienet huilit ja valmistautuu toiseen (kolmanteen) settiin.Pyörä tulille jolloin teltan täytti sininen savu...WTF ja kotimaiset kiroilut päälle Tuli koneen öljyt putkesta ulos semmoisena savuna että homma oli sitten siinä.
    Sujuva siirtyminen mekaanikko-osastoon ja kaljan juontiin.Hyvin maistui ja toimi niin saatiin työkalut katoomaan!

    Muuten paska reissu mutta tuli voitto oikeaan telttaan!Onnittelut Jannelle
    Ei taidolla vaan tuurilla
    YCC #14
  14. #614
    Lainaa (Moottoripyorailyn_tuki_ry @ Elo. 22 2011,11:17) kirjoitti
    Höpö, höpö. Mun edellä oli koko kisan useampia kusiaisia (muun muassa Hirsimäki jeesuksen aikaisella pyörällään)
    vieläpä yhdellä kädellä, keulien...

    beast from the east
    teamvuokrakontti.blogspot.fi
  15. #615
    Lars se löytää osuvat kuvat.
    T: Renkaan tarkastaja.
    Edit. Ei tuo kun tarkastaa tässä ko. kuvasarjassa vaan ihan jossain muualla ;)



    Vanha&kädetön(mies)='tyttöjen' pyörä.
    Ei osaa/uskalla. Oppisi edes vähän ajamaan!
    Tauko 16/17.
    Nyt toi mopo on oma ja uusi yritys ;)
    Ihan ok 2018 ja 2019.
  16. #616
    Tuolla ois video räyskälän A lähdöstä.

    http://saarija.kuvat.fi/kuvat/MP+201...l%E4-ycc-a.mov

    Kuva on sijan 7 kyydistä, alussa näkyy muitakin...kunnes katoavat horisonttiin =)

    Jos jollain o taltioituna selostukset ottaisin miellään vastaan.

    T. Jarmo #131
    #131
  17. #617
    Lainaa (jamppa75 @ Elo. 23 2011,21:10) kirjoitti
    Tuolla ois video räyskälän A lähdöstä.

    http://saarija.kuvat.fi/kuvat/MP+201...l%E4-ycc-a.mov

    Kuva on sijan 7 kyydistä, alussa näkyy muitakin...kunnes katoavat horisonttiin =)

    Jos jollain o taltioituna selostukset ottaisin miellään vastaan.

    T. Jarmo #131
    ÖÖ ei näy vitejo vai onks joku kikka miten näkyy? muutkin tyypit kellä kamera ollut, laittakaa matskuu jakoon, hienoo ois katsella jänittävää kisaa uudelleen.
  18. #618
    Lainaa (kattinen @ Elo. 23 2011,21:59) kirjoitti
    Lainaa (jamppa75 @ Elo. 23 2011,21:10) kirjoitti
    Tuolla ois video räyskälän A lähdöstä.

    http://saarija.kuvat.fi/kuvat/MP+201...l%E4-ycc-a.mov

    Kuva on sijan 7 kyydistä, alussa näkyy muitakin...kunnes katoavat horisonttiin =)

    Jos jollain o taltioituna selostukset ottaisin miellään vastaan.

    T. Jarmo #131
    ÖÖ ei näy vitejo vai onks joku kikka miten näkyy? muutkin tyypit kellä kamera ollut, laittakaa matskuu jakoon, hienoo ois katsella jänittävää kisaa uudelleen.
    Toimiiko tämä ---> kliks
    xxx
  19. #619
    Kauden päätöskahinat lähestyvät. Nostellaanpas tätä topiccia hiukan ja aloitetaan nämä, aina niin tarpeelliset, esilämmittelyt.

    Keitäs kaikkia on mukana, mitkä ovat viimeisimmät huhut ja voittaako siponen vai lehtinen?

    Sitten hiukan offtopic. Ensi vuonna tämänkin ketjun voisi pilkkoa omiksi kisakohtaisiksi aiheiksi ihan vaan luettavuuden vuoksi.

    //Andy
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  20. #620
    Mä en ole mukana kun heräsin juuri pienen käsikirurgisen operaation jälkeen nukutuksesta. Jos kisa olisi viikon myöhemmin niin pääsisin kuulemma mukaan. Ensi kaudella sitten taas. Tulee varmasti hyvät väännöt Matopurkissa. Toivottavasti ei sada vettä ;-)

    Ihan hyvä ajatus tehdä kisakohtaiset hehkutustopicit
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  21. #621
    Kyllä muut sateessa ajaa Sä et vaan uskalla

    Alatko suunnittelemaan korkean ilmanalan leirejä?
    Ei taidolla vaan tuurilla
    YCC #14
  22. #622
    Tulossa ollaan,
    Eka kertaa viivalle YYC:n. Tavoitteena jaksaa ajaa kaikki 16 kierrosta, mikäli ei tule kierroksella varvatuksi.
    Rykkösvanhus valmiina viivalle, ettei lähtörivi näytä turhan komealta.
    t Jake nro 72 R1-00
  23. #623
    Mukana, mutta vain liputtamassa. Ja koeajamassa mahdollista ensi kauden kalustoa
    Road racing aiheinen blogi

    Yamaha YZF-R1 -07 Kilpuri

    ex Honda CB500 -01, Suzuki GSF 1200 S -06, Hond
  24. #624
    Lainaa (JPOL @ Syys. 06 2011,18:27) kirjoitti
    Tulossa ollaan,
    Eka kertaa viivalle YYC:n. Tavoitteena jaksaa ajaa kaikki 16 kierrosta, mikäli ei tule kierroksella varvatuksi.
    Rykkösvanhus valmiina viivalle, ettei lähtörivi näytä turhan komealta.
    t Jake nro 72 R1-00
    jesh, mukaan vaan. Tuo 16 kiekkaa on jo hyvä kisan mitta ja joku ehtii siinä jo varmasti väsyttää itsensä. Räyskälässä pituutta oli 15 kiekkaa ja itse ainakin tykkäsin. Ehti ottaa edellä pari suoranmittaa olleita jo kiinnikin tuossa ajassa.

    //Andy
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  25. #625
    Mukana ja ohessa lista muista ennakkoon ilmoittautuneista:

    Classic 248 aalto jaro
    Classic 156 Halonen Pekka
    Classic 130 Hietanen Reijo
    Classic 262 Hinkkanen Petri
    Classic 256 huomanen pasi
    Classic 340 Jäntti Mikko
    Classic 13 Kopra Kari
    Classic 68 kortelainen pekka
    Classic 188 lattunen harri
    Classic 253 lehtinen timo
    Classic 290 Orjatsalo Pekka
    Classic 27 partti osmo
    Classic 13 Pekkanen JUha
    Classic 409 pietilä keijo
    Classic 338 Puhakka John
    Classic 257 Pöllönen Kari
    Classic 267 Rinteelä Marko
    Classic 89 Seppo Palmroth
    Classic 224 Soiluva Rauli
    Classic 45 Tapaninen Erkki
    Classic 10 Tiainen Ari
    Classic 332 veijalainen jussi
    Classic 160 Väisänen Elmeri
    YCC 90 Asikainen Mikko
    YCC 34 Eronen Tuomas
    YCC 22 Frosterus Tomi
    YCC 39 Harju Petri
    YCC 42 Hirsimäki Jere
    YCC 31 Kärki Lasse
    YCC 41 Laamanen Pasi
    YCC 72 Laitinen Jarkko
    YCC 5 Lehtinen Janne
    YCC 25 Leino Joni
    YCC 43 Lindgren Lauri
    YCC 3 Louhelainen Janne
    YCC 26 Luoto Veli-Heikki
    YCC 33 Lähteenmäki Pasi
    YCC 82 Paakkinen Pasi
    YCC 128 Paunonen Jyri
    YCC 14 Poutiainen Timo
    YCC 29 Rahja Piia
    YCC 777 rannikko juuso
    YCC 46 Relander Jukka
    YCC 149 Rinkinen Marko
    YCC 8 Sorri Mikko
    YCC 96 Suokas Antti
    YCC 89 Suominen Jari
    YCC 36 Torniainen Jani
    YCC 19 Uski Mikko
    YCC 68 Vuorinen Hannu
    YCC 313 vuorinen ville

    Jukka
  26. #626
    Lainaa (jens @ Syys. 06 2011,16:19) kirjoitti
    Toivottavasti ei sada vettä ;-)
    Ei kai Motoparkissa vettä sada... ainakaan näin syksyllä *

    Mie ainakin toivon, että olisi poutaa, ettei tarvi kuunnella koko hiton talvea länkytystä tiimin nopeimman kuljettajan tittelistä. Tai mistä sitä tietää vaikka jäisi kuivalla kelilläkin toiseksi. Ajotoveri on päivittänyt laitetta kuusi vuotta uudempaan ja vaihtanut aavikkovälitykset. Tosin jos ajotyyli on sama kuin viime syksynä Alastarossa, uskoisin olevani vahvoilla.

    http://www.mp-foorumi.com/kuvat....80.html

    Omat tavoitteet ovat edelleen samat kun aiemminkin, ajaa pystyssä maaliin.
  27. #627
    Motopark on itselleni, niin uusi tuttavuus ettei hirveen suuria odotuksia ole. Pääasia on, että saisi kunnon kisan aikaiseksi ajaa sitten sijasta 5, 10 tai 25. 16 kierrosta kuullostaa ihan hyvältä, niin pääsee lopussa vielä kirimään, jos jotain kirittävää on.

    Höh, eikö Siponen ole tulossa kisaan?

    Edit. Niin ja katsotaan nyt pääseekö sitä edes radalle asti, jos tuo tie Juvalta radalle on tuossa kunnossa, niin ehkä olen rähmälläni jo siellä.



    xxx
  28. #628
    Lainaa (Streethawk @ Syys. 06 2011,21:03) kirjoitti
    Motopark on itselleni, niin uusi tuttavuus ettei hirveen suuria odotuksia ole. Pääasia on, että saisi kunnon kisan aikaiseksi ajaa sitten sijasta 5, 10 tai 25. 16 kierrosta kuullostaa ihan hyvältä, niin pääsee lopussa vielä kirimään, jos jotain kirittävää on.

    Höh, eikö Siponen ole tulossa kisaan?

    Edit. Niin ja katsotaan nyt pääseekö sitä edes radalle asti, jos tuo tie Juvalta radalle on tuossa kunnossa, niin ehkä olen rähmälläni jo siellä.
    Jos meinaat juva - matopurkki välistä tieosuutta kun siellä ne paikkaukset. Tuon voi kiertää kun kääntyy mikkelistä kt72:lle kohti pieksämäkeä, ja sieltä kääntyy kalvitsa vuorenmaa tielle, ja sieltä vuorenmaahan. Sit t-risteyksestä kohti pieksämäkeä, josta on 5km motoparkkiin.

    googlemapsiin speksit

    mikkeli -> kalvitsa -> motoparkintie

    jää aika paljon pois sitä remonttikohtaa.

    ja pikitietä koko tuo reitti.

    JP
    SE
  29. #629
    Lainaa (Streethawk @ Syys. 06 2011,21:03) kirjoitti
    Motopark on itselleni, niin uusi tuttavuus ettei hirveen suuria odotuksia ole. Pääasia on, että saisi kunnon kisan aikaiseksi ajaa sitten sijasta 5, 10 tai 25. 16 kierrosta kuullostaa ihan hyvältä, niin pääsee lopussa vielä kirimään, jos jotain kirittävää on.
    Itse olen ajanut motoparkissa viimeksi muistini mukaan 2009. Sen jälkeen treeniajat tuolla ovat vähentyneet varmaan muillakin, joten eiköhän siinä ole tasoitusta ihan mukavasti. Opit varmasti radan niksit nopeasti.

    Oma ratailuun käyttämäni aika on tällä kaudella ollut kortilla, mutta halusin mahduttaa mukaan "uusia" ratoja, kuten räyskälä ja motopark ihan vain uteliaisuuttani. Räyskälästä jäi todella hyvä maku suuhun ja odotan myös innolla tulevaa motoparkin viikonloppua.

    Ehkä tällaisista keikoista, joilla kehittyminen mitataan sekunneissa, saa enemmän irti kuin kemoran kaltaisista kymmenysten poishiomisesta.

    Tulipa samalla mieleen, että kausi 2007 päätettiin motoparkissa 8.lokakuuta. Lämpötila jossain 7-8 asteen tuntumissa ja kesken päivää alkoi sataa rakeita...=)

    //Andy
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  30.  
  31. #630
    Lainaa (jiipekki @ Syys. 07 2011,06:54) kirjoitti
    mikkeli -> kalvitsa -> motoparkintie
    Juvalla yötä, niin tämä vaihtoehto ei käy. Kiitos kuitekin.
    Mutta onhan sen tien oltava oikeesti ajettavassa kunnossa myös mopolla. Eihän ne voi sellaiseen kuntoon sitä repiä, että se olisi ajokelvoton.
    xxx
Sivu: 21 / 23:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 111920212223 ViimeinenViimeinen