Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 66:sta
    Mulla FJR ajettu n. 30 tkm Pyörä ei koko viime kesänä toiminut moitteetomasti. Suurin murhe oli esim. liikennevaloista lähdettäessä tasaisesti kaasua lisäämällä pyörä sammui toisinaan. Käytin tampereen KX-Centterissä. Tutkivat ja säätivät ymmäetääkseni jotain syngronointi hommaa polttoainetankin alta sekä tyhjäkäyntiä. Eipä auttanut. Palasin asiaan, mutta eivät osanneet vikaa todeta/löytää. Niin jäi asia hoitamatta ja tietysti hiukka menii euroja turhaan hommaan Centteriin. Eli ei tullut vika korjattua. Toinen murhe oli oikean käden kolmen sormen täydellinen puutuminen. Ed. Suzuki 1200 bandiitti ei moisia ongelmia.Onkohan tolla tangon asennolla tai kahvoilla (mielestäni ohuet vrt.suzuki) oleellista vaikutusta? Myös pyörän jotenkin "löysä" etu sekä takapää on mietityttänyt varsinkin kakspäällä. T: Aloitteleva Fjr kuski Ps. Onko muuten jotain tärkeetä huomioitavaa kyseessä pyörässä?
    rengas
    Veikkaan tuota sammumista samaan kun mun FJR -08:ssa, se vaan tuppaa "tukehtuun" välillä jos lähtee liikkeelle liian pienellä kaasulla. *Olen oppinut jo aukaisemaan hieman enemmän kaasua ja nyt ei mopo sammu ku kerran sadasta :P

Tohon oikeen käden puutumiseen vaikuttaa aivan varmasti se, että sun tarttee säätää/säädättää jousitus kohdilleen sekä etu- että takapäässä.

Voit myös kokeilla Throttle Rockeria mikä auttaa meikäläistä, kun saa käsi välillä levätä. Tää on ihan yksilöstä kiinni, että tykkäätkö vai et.

Neljän vuoden kokemuksella väittäisin, että kunnossa oleva FJR ei taatusti sammuile missään olosuhteissa eikä sitä saa edes pikkukierroksilla huolimattomalla kaasunkäytöllä sammumaan, kun tuota vääntöä on kuin pienessä kylässä. Omassa 2005-mallissa oli jossain vaiheessa tuollaisia mystisiä sammumisoireita, kylmänä kone toimi hyvin, mutta lämmettyään kone alkoi esim. liikennevaloihin jarrutellessa sammuilla. Aika vaarallista, kerran Saksassa mopo hyytyi rautatiekiskoille

Ensimmäinen käynti pajalla, antoivat mukaan pullon Fortea tai jotain vastaavaa ruiskunpouhdistusainetta -> ei auttanut.
    Toisella kerralla irroittivat koko ruiskusysteemin ja perusteellinen puhdistus -> kertaakaan ei ole sen jälkeen oireillut millään tavalla.

Joo, oikean käden sormet puutuu täälläkin pitkässä ajossa, Throttle Rockeria olen itse käyttänyt ja se kyllä auttaa. Isompia kahvapainojakin kannattaa harkita. Samoin olen huomannut, että tuohon puutumiseen vaikuttaa sekin, millaiset hanskat on käytössä. Paksuilla Gore-toppahanskoilla puutuminen tuntuisi olevan lievempää

Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
    Vielä pieni tarkennus sammahteluun. Eli esim pyörä paikoillaan tyhjäkäynnillä niin kun siitä alkaa hitaasti lisäämään kaasua niin huomaa helposti ettäjotenkin tukehtuu. Myös sama tapahtuu jos nopeammin avaa kaasun "löysä kohta" välissä. Tätäkään ei Kx- Centterissä huomioitu vaikka itse paikalla kun säätöjä tehtiin.
    rengas
    Rikasta tyhjakaynti/osakaasun seosta. Ohje tassa.
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
    Noita Co-arvoja on itsekin tullut joskus rukkailtua, säätämällä rikkaammalle sain FJR:n tyyppi"vian" eli tasakaasunykimisen vähenemään huomattavasti, tai oikeastaan lähes poistumaan.
    Jostain syystä määräaikaishuollossa suoritetun venttiiliinvälysten säädön jälkeen nykiminen palasi, eikä Co-arvojen muuttaminen enää parantanut vaivaa. Eli oli sitten ostettava Power Commander, joka kyllä parantaa FJR:n moottorin käyttöominaisuuksia niin paljon, että sitä voin vilpittömästi jokaiselle suositella.
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
    Lainaa (Sami@Vespa @ Marras. 07 2010,23:48) kirjoitti
    Noita Co-arvoja on itsekin tullut joskus rukkailtua, säätämällä rikkaammalle sain FJR:n tyyppi"vian" eli tasakaasunykimisen vähenemään huomattavasti, tai oikeastaan lähes poistumaan.
    Jostain syystä määräaikaishuollossa suoritetun venttiiliinvälysten säädön jälkeen nykiminen palasi, eikä Co-arvojen muuttaminen enää parantanut vaivaa. Eli oli sitten ostettava Power Commander, joka kyllä parantaa FJR:n moottorin käyttöominaisuuksia niin paljon, että sitä voin vilpittömästi jokaiselle suositella.
    2007 on näistä "uusista" FJR:istä ehdottomasti "pahin" ko.ongelmasta kärsivä...Jos haluat FJR:n toimivan niinkuin pitääkin, niin ostat Power Commanderin siihen ja käyt säädättämässä penkissä. Muuttuu aivan eri pyöräksi kuin kaupasta ulos ajettaessa.Ja investointi EHDOTTOMASTI kannattaa.

Itsellä ollut -03 ja nyt menossa -06 mallin FJR ja molemmissa ollut Commanderit kiinni.Kaverin vakio -07:lla kävin ajamassa ja ei samaksi pyöräksi tunnista...Kaverikin kokeili omaa säädettyä pyörääni ja ajoi sen jälkeen suoraan Power Commander-kauppaan
    -Jos olet päättänyt, niin pidä päätöksesi-
    Lainaa (tiiikeri @ Marras. 12 2010,17:01) kirjoitti
    2007 on näistä "uusista" FJR:istä ehdottomasti "pahin" ko.ongelmasta kärsivä...Jos haluat FJR:n toimivan niinkuin pitääkin, niin ostat Power Commanderin siihen ja käyt säädättämässä penkissä. Muuttuu aivan eri pyöräksi kuin kaupasta ulos ajettaessa.Ja investointi EHDOTTOMASTI kannattaa.

Itsellä ollut -03 ja nyt menossa -06 mallin FJR ja molemmissa ollut Commanderit kiinni.Kaverin vakio -07:lla kävin ajamassa ja ei samaksi pyöräksi tunnista...Kaverikin kokeili omaa säädettyä pyörääni ja ajoi sen jälkeen suoraan Power Commander-kauppaan
    Pitäis varmaan päästä kokeilemaan jonkun pyörää jossa kyseinen härpäkkä. Kyl munkin pyörään on kaikkee säätöö tehty Tampereen Kx-Centterissä mut ei oo auttanut ainoo mihin,niin lompakko on keventynyt. Kukahan noita Tampereella laittaa ja onko miten hintavaa kokonaisuudessaan? Kyl pyörä ens kesäksi pitäisi saada mallilleen joja puolelta. Yamaha 1300 FJR on muuten mielestäni hyvä matkustusväline kakspäällä ajettavaksi. Kuitenkin tän hintaisessa pyörässä ei mielestäni saisi olla enää mitään Käynti/ jousitus/alusta "vikoja". Jos Syzukilta löytyisi vastaava niin harkitsisin vaihtoa. ED. pyörä 5 vuotta suzuki bandiitti 1200 gsf/S ja oli tosi hyvä ei vian vikaa eikä mitään muuta huonoo kuin koko/ kakspäällä ahdas ehkä hiukka yksinajaessakin. Hinta/laatu mielestäni oli 110%.
    rengas
    Lainaa (Rengas @ Marras. 13 2010,14:42) kirjoitti
    Lainaa (tiiikeri @ Marras. 12 2010,17:01) kirjoitti

Pitäis varmaan päästä kokeilemaan jonkun pyörää jossa kyseinen härpäkkä. Kyl munkin pyörään on kaikkee säätöö tehty Tampereen Kx-Centterissä mut ei oo auttanut ainoo mihin,niin lompakko on keventynyt. Kukahan noita Tampereella laittaa ja onko miten hintavaa kokonaisuudessaan? Kyl pyörä ens kesäksi pitäisi saada mallilleen joja puolelta. Yamaha 1300 FJR on muuten mielestäni hyvä matkustusväline kakspäällä ajettavaksi. Kuitenkin tän hintaisessa pyörässä ei mielestäni saisi olla enää mitään Käynti/ jousitus/alusta "vikoja". Jos Syzukilta löytyisi vastaava niin harkitsisin vaihtoa. ED. pyörä 5 vuotta suzuki *bandiitti 1200 gsf/S ja oli tosi hyvä ei vian vikaa eikä mitään muuta huonoo kuin koko/ kakspäällä ahdas ehkä hiukka yksinajaessakin. Hinta/laatu mielestäni oli 110%.
    Harmi, kun olet tuonne KX-Centeriin joutunu laittaa rahaa tuon pyörän säätämiseen, etkä ole kerralla saanu neuvoja mikä pyörää vaivaa...nekin rahat ois voinu kerralla laittaa Power Commanderiin, säädättää se penkissä ja saada pyörä kerralla sellaiseksi, millaiseksi se on tarkoitettu (kiitos nypyttämisestä 2007 tiukentuneille EU-saastenormeille ).

Jenkeissähän Yamaha USA on vaihtanut tuosta nypyttämisestä ja korkean paikan ajossa aiheutuneesta nykimisestä moottorinohjausyksiköt takuuseen päivitetyillä ohjelmilla varustettuihin. Ihmetyttää kyllä miksei Yamaha Europe ole tätä tehnyt, vaikka asiasta varmasti täälläkin tiedetään, senverran paljon keskustelua asiasta on ollut. Ko.asiasta ja paljon muustakin lisää mm. FJR Forumilla (www.fjrforum.com)

Hyvä ja luotettava pyörä FJR kyllä on ollut ja ainahan hyvääkin voi vielä parantaa tuolla jousituksella ja Power Commanderilla Minulla ei valitettavasti ole Tampereen suunnalta tietoa, kuka asentaa Commandereita ja säätää penkissä, mutta varmasti täällä on "kavereita" jotka sen sulle piakkoin kertoo...
    Joo niin vaihdetaan nyt mun pyörään kans. Tosin kvin suuren työn jälkeen.Saa nähdä auttaako asiaan. Uskoisin kyllä, että paranee. Jenkkilässä kun näitä asiota ei jätetä puolitiehen. Mun pyörä muuten taitaa olla ensimmäisten joukossa mihin näin tehdään Suomen niemellä.Joka tapauksessa olen hiukka pettynyt niin Yamaha FJR:ään kuin myös merkkikohtaiseen huoltoon. Saa nähdä miten lasten uudet Yamaha 125 yzfr :t pelaa, toivottavasti hyvin.Toisella ehdittiin 2500 km ja toisella 1400km syssyn sateissa.
    On toi FJR kyl suunniteltu myös matkustajan kannalta aikas hyvin.
    rengas
    Lainaa (Rengas @ Marras. 13 2010,21:57) kirjoitti
    Joo niin vaihdetaan nyt mun pyörään kans. Tosin kvin suuren työn jälkeen.Saa nähdä auttaako asiaan. Uskoisin kyllä, että paranee. Jenkkilässä kun näitä asiota ei jätetä puolitiehen. Mun pyörä muuten taitaa olla ensimmäisten joukossa mihin näin tehdään Suomen niemellä.
    Tuohan on LOISTAVA uutinen ko.vuosimallin omistaville Hyvä, että edes tässä vaiheessa euroopassa asialle tehdään Yamahan (tehtaan) toimesta jotain konkreettista, eikä vaan selitellä maahantuojan ja jälleenmyyjän toimesta, ettei pyörässä mitään vikaa oo, vaan se vika on sun (omistajan) päässä Harmi vaan, että tämä ko. "ominaisuus" on varmasti aiheuttanut hallaa pyörän maineelle ja saanut osan varmuudella vaihtamaan tämän loistavan sporttimatkapyörän toiseen merkkiin...

Niin on, sillä isoissa Yamaha Centtereissä kohautellaan olkapäitä ruuvataan sieltä täältä,eikä edes kokeilla ennen säätämisen aloitusta pyörää eikä sen jälkeen. Tietysti kassan kautta xx euroo menettäneenä. Itse en enää asio kyseisissä liikkeissä vaan sellaisissa missä saa kunnon palvelua niitä kun vielä joitakin Tampereen alueella. Vien pyörän vaikka kauemmaksikin jossa työ ja asenne asiakkaaseen kohdillaan. Kyllä toi asiakkaan kuuntelu ja työn hyvin hoitanut huoltopaikka saa lisää asiakkaita kun tieto vaan etenee motoristejen keskuudessa. Laitan tietoo miten homma meni kokonaisuudessaan ja auttoiko asiaan. Yamaha& Pataässä
    rengas
    Kerroppas nyt tarkemmin Rengas. Siis vaihdetaan joku ohjainyksikkö maahantuojan puolesta ilmatteeksi sinun FJRrääsi? Koska vaihdetaan ensi keväänä vai jo talvella? Pistin muuten sinulle spostia.
    Lainaa (kilolokio @ Marras. 14 2010,14:41) kirjoitti
    Kerroppas nyt tarkemmin Rengas. Siis vaihdetaan joku ohjainyksikkö maahantuojan puolesta ilmatteeksi sinun FJRrääsi? Koska vaihdetaan ensi keväänä vai jo talvella? Pistin muuten sinulle spostia.
    Juu pyörä nyt huollossa, kävin mopoa kattoo perjantaina paikanpäällä. Purettu oli ja sellainen iso neliön muotoinen matala laatikko uusitaan. ( takuuseen ymmärtääkseni) joku boxi se kyl on vien koodiavaimen huoltoon jotta saadaan uudestaan ohjelmoitua. Palikka sijaitsee kuskin penkin alla aika syvällä paljon oli osia otettu pois.Mun sp. muuten dna vanha oli saunalahti. Eli postisi ei oo tullu perille. Kyl toi mun FJR meinataan nyt talven aikana muutenkin päivittää kokonaisuudessaan. Myös jousitus menee uusiin puihin koko pyörään.
    rengas
    Rengas pistä minun spostiin puh. nro. tai uutta sposti ositettasi.
    Minulla on -07 mallin FJR. Siinä on sitten varmaan joku vika, kun se ei sammuile koskaan lähtiessä, vaikka yleensä lähden liikkelle tyhjäkäynnillä. Vääntö riittää siihen hyvin.

Sormien puutumisen suhteen ei kyllä ole mitään tehtävissä. FJR:n tankoon tulee semmoista korkeataajuuksista värinää, että varsinkin kaasupuolen sormet puutuu takuulla tunnottomiksi pidemmän päälle. Minulla on se kaasulepuutin ja painavat kahvapainot, ei auta. Käsi pitää irroittaa tangosta, että saa taas veren kiertämään kunnolla. Ihan sama vika oli -05-mallissa.
    Lainaa (kilolokio @ Marras. 14 2010,16:24) kirjoitti
    Rengas pistä minun spostiin puh. nro. tai uutta sposti ositettasi.
    Laitettu on soittele jos heräs jotain kyssäreitä.
    rengas
    Sain tohon käden puutumis ilmiöön yhdeltä tyypiltä vinkin tiedä sit auttaako. Kokeilen jos pystyn ite asian hoitaa. Meinas, että vaihtamallä toisenlaiset kahvat(joustavammat/pehmeemmät) ottais hänen mielestään resonanssia paremmin vastaa, eikä siten niin resonanssi ohjautuisi suoraan käteen.Jos löydän hyvät kahvat niin ajattelin yrittää tota vaihtoa. Vaan miten mahtaa onnistua kun pyörässä vakio kahvanlämppärit? Oisko vaihtotyöstä kokemuksia,rikkomatta lämppäreitä?. Ajattelin myös ton tangon kulman muuttaa siitä täällä keskustelufoorumissa (Yamaha Talk) hyvät ohjeet kuvien kera.
    rengas
    Karavanaamari suopo:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Mar 2008
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mä laitoin throttlemeisterin, ei tarttee puristaa kahvasta.
    Auttaa puutumiseen ja voi moikkailla oikealla kädellä
    Kaasun palautusjousi on aika jäykkä, sitäkin ovat jotkut löysennelleet.

Jos säätelet noita ohjaustangon kulmia niin löysää molemmat puolet kerralla, liikkuu ihan helposti eikä tartte ruuvimeisselillä ängetä niinkuin jossakin ohjeessa seliteltiin. Ja kyllä ne pinnit sieltä irtoaa,
    itselläkin meinas usko loppua ja Bilteman pihdit meni hylkyyn operaation jälkeen *
    CRC:tä ja nitkutusta

Lainaa (Rengas @ Marras. 24 2010,11:36) kirjoitti
    Sain tohon käden puutumis ilmiöön yhdeltä tyypiltä vinkin tiedä sit auttaako. Kokeilen jos pystyn ite asian hoitaa. Meinas, että vaihtamallä toisenlaiset kahvat(joustavammat/pehmeemmät) ottais hänen mielestään resonanssia paremmin vastaa, eikä siten niin resonanssi ohjautuisi suoraan käteen.Jos löydän hyvät kahvat niin ajattelin yrittää tota vaihtoa. *Vaan miten mahtaa onnistua kun pyörässä vakio kahvanlämppärit? Oisko vaihtotyöstä kokemuksia,rikkomatta lämppäreitä?. Ajattelin myös ton tangon kulman muuttaa siitä täällä keskustelufoorumissa (Yamaha Talk) hyvät ohjeet kuvien kera.
    Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
    KTM Super Adventure 1290 -2015
    Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
    Hienoja "ominaisuuksia matkapyörässä" .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
    Juu kyllä on ja ei siinä vielä kaikki. Oothan sen tuolta "talli" osiostakin varmaan huomannut. Ens kesäksi kyllä kaikki varmaan tulee kuntoon ja "hyvään" uskon niin. Eihän nää mun kirjoitukset kauheen hyvää p:ärrää FJR:lle tuo, mutta kirjoitukset on mun omasta kokemuksestani kyseisellä pyörällä. Monissa muissakin merkeissä on kyllä vikoja, mutta harvalla on niistä julkisesti munaa kirjoitella ja myöntää. Silti ainakin ite ajelen vielä useita vuosia Yamaha FJR:llä (jos terveys sen vaan sallii) kun se kerran nyt omaan ajotarkoitukseen modifisoidaan.
    rengas
    Saman vuosimallin FJR, vastaavia ongelmia ei ole ollut, kylmissä alle 8C saattaa aavistuksen tuntea pientä epätasaisuutta, mutta se lieneen säädöistä kiinni. En tiedä onko säädetty jossain vaiheessa uudenpana, koska pyörällä oli ajettu 9tkm viime syksynä, kun ostin nyt mittarissa on 28tkm.

Pyörän sisäkumi kahvapainon ja tupin välissä (50mm), tuolla tuli ajettu 7000km keskieuroopan reissu+muutakin ajoa.. muutaman minuutin pitää nopeuden kohdallaan, jonka aikaa voi heilutella kättä (mulla ollu kyynärpää murskana jossain vaiheessa ja vaivaa muutenkin.. FJR:lle
    Sachs 50cc 6x, Solifer SM 50cc -78 ... Vt750 - 06, FJR -07, VFR 1200 XC => KTM 1290 SAS />Alias/karivei
    Lainaa (Rengas @ Marras. 24 2010,18:36) kirjoitti
    Juu kyllä on ja ei siinä vielä kaikki. Oothan sen tuolta "talli" osiostakin varmaan huomannut. Ens kesäksi kyllä kaikki varmaan tulee kuntoon ja "hyvään" uskon niin. Eihän nää mun kirjoitukset kauheen hyvää p:ärrää FJR:lle tuo, mutta kirjoitukset on mun omasta kokemuksestani kyseisellä pyörällä. Monissa muissakin merkeissä on kyllä vikoja, mutta harvalla on niistä julkisesti munaa kirjoitella ja myöntää. Silti ainakin ite ajelen vielä useita vuosia Yamaha FJR:llä (jos terveys sen vaan sallii) kun se kerran nyt omaan ajotarkoitukseen modifisoidaan.
    Fjiärpätin on ihan kelpo ratsu.
    Kaikissa peleissä on erilaisia ominaisuuksia tai vikoja.....
    miten ne kukin sitten haluaa nähdä .

Ajattelin kerran vaihtaa ton oman mökäleen Rockettiin....
    ettei vaan kävis niin että piru kiipee olkapäälle mutkapätkillä .

Kaupat olis tullu, mutta parilla eri yksilölläkin kokeiltuna oli ihan mahdoton ajatus ottaa cruiseri joka vibraa munat vaahtoon
    juuri mellevässä 3000 rpm matkatahdissa..... ihan mahdoton ajatus. No "munat vaahtoon" on ehkä hieman liikaa, mutta
    äärimmäisen pymppymäinen värinä sattuu juuri noille kohdin.
    Sellainen on kun nalkuttava akka..... luulee olevansa niin kova jätkä että siihen tottuu.... kun muut asiat ovat kohdallaan.... mutta.... ei se vaan niin mene .

Ne on noi... pehmeetä tuppia... kaiken maailman kaasukäsihärpäkettä, löysempää palautusjousta... jne....
    Ne on kun kuulosuojaimet kotona.... jos asiat on silleen .

Kyllä kohdillaan oleva reissupeli on sellainen, että välillä on vaan ukko ja mopo tankattava..... ja otettava torkut ennenkuin nukahtaa kyytiin.
    Itselle tuo mökäle ( 1400GSX) on nykyisessä kuosissaan
    juuri sellainen peli, että sillä vetää ihan loputtomiin ilman
    minkäänlaisia puutumisia. Hauskinta siinä on vielä se, että
    sillä voi jopa kohtuullisesti kanttaillakin innostuessaan.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
    Yamaha / Konekeskolla on pidennetty 5 vuoden takuu koskien juuri tuota 06/07 mallien oikuttelua. Vika pitäisi ilmetä Yamahan mukaan vain korkeammissa (n.1000m meren pinnan yläpuolella ja yli) olosuhteissa, mutta vika tuntuu tulevan päälle myös ihan täällä ei niin Alpeilla. Ainakin meillä pariin boxi vaihdettuun FJR1300:ään ei vikaa enää tullut. Kannattaa samalla kun on merkkihuollossa pyytää tarkistamaan vaihteensiirtäjä, kiinnike kun voi joissain yksilöissä murtua. Nykimiseen on vaihdettua takuuseen TPS-anturia ja rukattu CO-arvoja, näillä asia paranee. Paras toiminta tosin saadaan tuolla Power Commander:n laitolla.

Ulysses
    Juu näin mäkin saan uuden ohjausyksikön takuuseen pyörä on laitettavana. Kiitos noista lisävinkeistä varsinkin toi vaihteensiirto juttu hyvä nyt tarkistaa. KIITOS VIELÄ
    rengas
    Mielenkiintoista.. minulla 07 FJR 17.000 ajettu ja luulin jo etten osaa ajaa sillä, mutta nythän tuo selvisi miksi joskus sammuu (ei usein mutta joskus)...

Maahantuojaanko yhteyttä vai merkkikorjaamolle... ??
    Merkkikorjaamoon ja sieltä kautta tekevät takuuanomuksen maahantuojalle.

Ulysses
    Lainaa (Pepedro @ Marras. 28 2010,14:52) kirjoitti
    Merkkikorjaamoon ja sieltä kautta tekevät takuuanomuksen maahantuojalle.

Ulysses
    Juuri näin kuin edellä. Pitää vaan pitää pää ja olla asiallinen viasta keskustellessa. Näitä kun ei Suomessa juuri ole vaihdeltu. On vain puhuttu, että pitää olla n. 1000 metriä merenpinnan yläpuolella jotta vika ilmenee. Asia ei kuitenkaan näin ole. Aika paljon riippuu siitä minne pyörän viet. Itse tein tosiaan töitä asian eteen.
    rengas
    FJR -07 ja korkean paikan kammo...

Boxit menee takuuvaihtoon 6-0.
    Itellä ongelma tuli esille pyörän 1. kesänä Itävallassa ajellessa. Kun korkeutta oli yli 1000m niin noin 400m portaissa tuli ongelmat esille...kaasuvaste katoaa täysin....kun kaasua lisää, lisää,lisää niin sit lähte ku jänis makuulta...ei kiva kun on mutkaa mutkan perään...onneks ei tullu kumoja tuon takia. Ensiapuna auttaa kun oireiden ilmettyä sammuttaa(käyttää virrat pois) pyörästä ja käynnistää uudelleen. Syy ongelmaan on se, että viallisella boxilla ilmanpaine mitataan vain 1 kerran käynnistyksen yhteydessä. Boxi vaihdettiin 2008 syksyllä. Uudella boxilla ilmanpainetta mitataan toistuvasti. Ongelmat katosivat boxin vaihdolla.

07 omistajat, VAATIKAA boxin vaihto pyöräänne, että ei käy kumot alpeilla..

30.  
    Soitto MP huoltoo. (Kouvola) Asiallista keskustelua hetki.. korjaamo tehnyt ennenkin boxien asennusta. Eli mulle tulee ja uus boxi )
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen