Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Terve!

    Olen uusi Honda CBR 1000rr -07 omistaja. Tänään tuli ensimmäinen ongelma. Yritin käynnistellä pyörää, mutta se ei lähtenyt käyntiin heikon akun takia. Nyt haisee bensa sen verran, että sain kastettua tulpat? Yritin siis kokeilla uudella akulla käyntiin. Muutaman kerran vaan "hörähti". Mitä pitää purkaa että tulpat voisi irrottaa ja kuivata? Vai mitä pitäisi tehdä? *
  2. #2
    Nuku yön yli ja starttaa aamulla.Voit päästä niin helpolla.
  3. #3
    Joo tarkotus olis kattoa huomiseen. Mutta mitä jos ei auta? Mitä pitää purkaa että pääsee tulpiin käsiksi? Työkalut kyllä pysyy käsissä mutta en viittis "koko" pyörää purkaa..
  4. #4
    Kyllä nykyinen polttoaine haihtuu sen verran hyvin, että aamulla uudestaan.

    Jos näin ei kuitenkaan käy, niin yksi keino on ostaa purkillinen käynnistys-sprayta, sitä ilmanottoaukkoon pieni suihkaus ja uusi yritys...
    C-luokan meininkiä vuodesta 84
    Kai muuten tiesitte, että nykyään kaikki on kiellettyä?
    Suzuki GS 450S -87
    Kawasaki GPX 500R -88
    Ducati Monster 696 -11 -RIP-
    Suzuki RF 600R -96
  5. #5
    Lainaa (Vtane @ Marras. 06 2010,17:23) kirjoitti
    Mitä pitää purkaa että pääsee tulpiin käsiksi? Työkalut kyllä pysyy käsissä mutta en viittis "koko" pyörää purkaa.. *
    Ihan täysin hatusta mutulla veikaten; pari katteenpalaa, satula, tankki (pystyyn?), ilmanputsarikotelo.



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  6. #6
    Katsoppa manuaalista suositus tuohon tulppien kastumiseen.
    Tämä taitaa sopia myös 07:kaan (alla copy 06 manuskasta)

    "Tulvinut moottori
    Mikäli moottori ei käynnisty usean yrityksen jälkeen, on se voinut saada liikaa polttoainetta.
    1. Anna moottorin hätäkatkaisijan olla RUN asennossa.
    2. Aukaise kaasu täysin auki.
    3. Paina käynnistinkytkintä 5 sekunnin ajan.
    4. Kokeile normaalia käynnistysjärjestystä.
    5. Jos tyhjäkäynti on epätasaista, aukaise kaasua hiukan.
    Mikäli moottori ei käynnisty, odota 10 sekuntia ja kokeile uudestaan kohdat 1-4."
  7. #7
    Moi

    Vähän samanlaista taistelua oli keväällä oman pärrän kanssa , tosin töpeksin itte että bensa loppu , sitten loppu akku (ja sitten oluet). Sitten kun mopo oli taas tankattu ja akku ladattu niin pärrä ei startannu.

    Tulppien vaihdon jälkeen lähti kun "palmun alta"

    tossa linkki tohon mun säätämiseen

    link vink
  8. #8
    Joo eli autto pelkästään se että pyörä nukkui yön yli tallissa. Kiitoksia!!
  9.  
  10. #9
    Tuo startti kaasuhana täysille(=ilmaläppä selällään) käännettynä kuivaa tulpat hetkessä ja voi tosiaan muutaman sekunnin yrityksellä pärrä pärähtää käyntiin. Ei auta jos tulpassa on piikki ...
    Reissukuviani: http://picasaweb.google.com/halti.traveller
    -- DL650 -04 --