Sivu: 24 / 28:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 142223242526 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 691:stä 720:een 827:sta
  1. #691
    Lainaa (jarska @ Loka. 22 2011,23:24) kirjoitti
    Lainaa (Mika 14R @ Loka. 19 2011,17:40) kirjoitti
    Lainaa (kiivi3 @ Loka. 19 2011,15:41) kirjoitti
    todella hienoa myös, että any10 ei oo enää yhden tilipussin varassa, vaan sieltä löytyy nyt vissiin jotain muutakin rahoitusta.
    Totta kyllä että jonkun verran saatiin ulkopuolista rahoitusta, joka kattaa näillä näkymin noin kolmanneksen uuden tekniikan tekemisestä. Samalla tiimiin saatiin kakkoskuljettaja, Mr. XYZ *
    Loput menee tällä hetkellä mun pussista, ja toivotaan että toi Jorman vanha setti tekis kauppansa että saatais tappiot minimoitua.
    Nii että ostakaas se turpo, tai ainaski t-paitoja *
    T-paidat kyllä kelpaa ja sellaisen ostanki, mut pistäkääs nyt ihmeessä joku muukin supportti-tili esille, mä ainakin osallistuisin muutamalla roposella ja uskon et moni muukin, hyvän asian puolesta!
    Ei me kyllä semmosiin ruveta. Paitojen, nykyisten ja tulevien, hintaa voidaan toki nostaa jos tuntuu että ne on liian halpoja nykyään.
    Ja aikaisemmalle kysyjälle, jonka postauksen valitettavasti olin aiemmin ohittanut, kyllä niitä paitoja on nimenomaan hertsikan myymälässä jossa voi käydä sovittamassa ja ostamassa. Kiitos



    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  2. #692
    Lainaa (Mika 14R @ Loka. 22 2011,23:40) kirjoitti
    Lainaa (jarska @ Loka. 22 2011,23:24) kirjoitti
    Lainaa (Mika 14R @ Loka. 19 2011,17:40) kirjoitti
    Lainaa (kiivi3 @ Loka. 19 2011,15:41) kirjoitti
    todella hienoa myös, että any10 ei oo enää yhden tilipussin varassa, vaan sieltä löytyy nyt vissiin jotain muutakin rahoitusta.
    Totta kyllä että jonkun verran saatiin ulkopuolista rahoitusta, joka kattaa näillä näkymin noin kolmanneksen uuden tekniikan tekemisestä. Samalla tiimiin saatiin kakkoskuljettaja, Mr. XYZ *
    Loput menee tällä hetkellä mun pussista, ja toivotaan että toi Jorman vanha setti tekis kauppansa että saatais tappiot minimoitua.
    Nii että ostakaas se turpo, tai ainaski t-paitoja *
    T-paidat kyllä kelpaa ja sellaisen ostanki, mut pistäkääs nyt ihmeessä joku muukin supportti-tili esille, mä ainakin osallistuisin muutamalla roposella ja uskon et moni muukin, hyvän asian puolesta!
    Ei me kyllä semmosiin ruveta. Paitojen, nykyisten ja tulevien, hintaa voidaan toki nostaa jos tuntuu että ne on liian halpoja nykyään.
    Ja aikaisemmalle kysyjälle, jonka postauksen valitettavasti olin aiemmin ohittanut, kyllä niitä paitoja on nimenomaan hertsikan myymälässä jossa voi käydä sovittamassa ja ostamassa. Kiitos *
    No toihan ratkeaa sillä et paidan hinta olis 50 ekee.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  3. #693
    Lainaa (jarska @ Loka. 23 2011,00:02) kirjoitti
    Lainaa (Mika 14R @ Loka. 22 2011,23:40) kirjoitti
    Lainaa (jarska @ Loka. 22 2011,23:24) kirjoitti
    Lainaa (Mika 14R @ Loka. 19 2011,17:40) kirjoitti
    Lainaa (kiivi3 @ Loka. 19 2011,15:41) kirjoitti
    todella hienoa myös, että any10 ei oo enää yhden tilipussin varassa, vaan sieltä löytyy nyt vissiin jotain muutakin rahoitusta.
    Totta kyllä että jonkun verran saatiin ulkopuolista rahoitusta, joka kattaa näillä näkymin noin kolmanneksen uuden tekniikan tekemisestä. Samalla tiimiin saatiin kakkoskuljettaja, Mr. XYZ *
    Loput menee tällä hetkellä mun pussista, ja toivotaan että toi Jorman vanha setti tekis kauppansa että saatais tappiot minimoitua.
    Nii että ostakaas se turpo, tai ainaski t-paitoja *
    T-paidat kyllä kelpaa ja sellaisen ostanki, mut pistäkääs nyt ihmeessä joku muukin supportti-tili esille, mä ainakin osallistuisin muutamalla roposella ja uskon et moni muukin, hyvän asian puolesta!
    Ei me kyllä semmosiin ruveta. Paitojen, nykyisten ja tulevien, hintaa voidaan toki nostaa jos tuntuu että ne on liian halpoja nykyään.
    Ja aikaisemmalle kysyjälle, jonka postauksen valitettavasti olin aiemmin ohittanut, kyllä niitä paitoja on nimenomaan hertsikan myymälässä jossa voi käydä sovittamassa ja ostamassa. Kiitos *
    No toihan ratkeaa sillä et paidan hinta olis 50 ekee.


    Näin realistina kuitenkin luulisin että niitä paitoja myytäisiin noin 5 kappaletta vuodessa. Parempi vaihtoehto lienee ois tehdä semmonen valinnainen "osta1, maksa2 tai 3"-nappi tonne shoppiin.
    Toi paitamyynti nyt muutenkaan ei oo mikään bisnes, alkaa vissiin pikkuhiljaa niiden hankintakulut olla kuoletettu ja paidat on melkein loppuunmyyty. Ollaanhan me tietty saatu "ilmaiseksi" siinä ohessa tiimipaidat.
    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  4. #694
    Lainaa (Mika 14R @ Loka. 23 2011,00:17) kirjoitti
    Lainaa (jarska @ Loka. 23 2011,00:02) kirjoitti
    Lainaa (Mika 14R @ Loka. 22 2011,23:40) kirjoitti
    Lainaa (jarska @ Loka. 22 2011,23:24) kirjoitti
    Lainaa (Mika 14R @ Loka. 19 2011,17:40) kirjoitti
    Lainaa (kiivi3 @ Loka. 19 2011,15:41) kirjoitti
    todella hienoa myös, että any10 ei oo enää yhden tilipussin varassa, vaan sieltä löytyy nyt vissiin jotain muutakin rahoitusta.
    Totta kyllä että jonkun verran saatiin ulkopuolista rahoitusta, joka kattaa näillä näkymin noin kolmanneksen uuden tekniikan tekemisestä. Samalla tiimiin saatiin kakkoskuljettaja, Mr. XYZ *
    Loput menee tällä hetkellä mun pussista, ja toivotaan että toi Jorman vanha setti tekis kauppansa että saatais tappiot minimoitua.
    Nii että ostakaas se turpo, tai ainaski t-paitoja *
    T-paidat kyllä kelpaa ja sellaisen ostanki, mut pistäkääs nyt ihmeessä joku muukin supportti-tili esille, mä ainakin osallistuisin muutamalla roposella ja uskon et moni muukin, hyvän asian puolesta!
    Ei me kyllä semmosiin ruveta. Paitojen, nykyisten ja tulevien, hintaa voidaan toki nostaa jos tuntuu että ne on liian halpoja nykyään.
    Ja aikaisemmalle kysyjälle, jonka postauksen valitettavasti olin aiemmin ohittanut, kyllä niitä paitoja on nimenomaan hertsikan myymälässä jossa voi käydä sovittamassa ja ostamassa. Kiitos *
    No toihan ratkeaa sillä et paidan hinta olis 50 ekee.


    Näin realistina kuitenkin luulisin että niitä paitoja myytäisiin noin 5 kappaletta vuodessa. Parempi vaihtoehto lienee ois tehdä semmonen valinnainen "osta1, maksa2 tai 3"-nappi tonne shoppiin.
    Toi paitamyynti nyt muutenkaan ei oo mikään bisnes, alkaa vissiin pikkuhiljaa niiden hankintakulut olla kuoletettu ja paidat on melkein loppuunmyyty. Ollaanhan me tietty saatu "ilmaiseksi" siinä ohessa tiimipaidat. *
    teettäkää yksi paitamalli lisää "ANY10 support" logolla ja sille se 50e hinnaksi. voisin jopa ostaa.

    henk.koht, muutenkaan tule mitään painatettuja paitoja pidettyä kuin korkeintaan remonttihommissa tai kalsaripaitoina.





    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  5. #695
    Kylläpä tuntu voimakkaalta kun pukeutu ANY10 paitaan
    Jeppistä
  6. #696
    Lainaa (vegelius @ Loka. 28 2011,09:15) kirjoitti
    Kylläpä tuntu voimakkaalta kun pukeutu ANY10 paitaan *
    Semmonen vaikutus niillä on.
    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  7. #697
    any10 pajalla on näemmä ahkeroitu...
    täytyy perua kaikki epäilyt valokatteen sopivuudesta
    aika munakas peli tuosta on kyllä tulossa

    itteä saattaisi mietityttää tuommonen h e l v e t i n m o i n e n fööni 20cm naamasta
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  8. #698
    voi ristus...

    ainakin kuski pysyy lämpimänä, voi vetää vaikka joulukuussa...

    voikos sillä ajaa ilman asbestihanskoja??
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  9. #699
    On me TFM:lla kans koitettu olla jonakin. Tänään (29.10.2011) päästeltiin eräällä 2700m pitkällä korpikentällä SUOMESSA. Ei oikeen ollut lykkyä mukana. Tässä listaan nopeusajon kolme pahinta huolta:
    1. Sivutuuli
    2. Kentän tasaisuus
    3. Pito

    Noh, me ajeltiin Taxia säätöön. 5m/s sivutuuli, töyssyt 950m ja 1500m kohdissa, märkä kiitotie. Ennuste ei ollut kovin hyvä. Paperilla Taxin piti mennä +400km/h 0-tuulessa. Eipä tietoa, miten teoria toimi. Kenttässä oli niin pahoja töyssyjä, että ei puhettakaan, että olis pystynyt päästeleen täysiä koko mailin. Vähintään 1200m kohdassa oli jo pakko löysätä kun pyörä vatkasi sivutuulessa (töyssyissä).
    Lopuksi kokkeilin ajaa lievään sivuvastaiseen tuuleen, josko kenttä olis ollut tasaisempi toisesta ajosuunnasta. Eipä ollut. Vatkas aivan perkuleesti. Päätin löysätä vauhtia n. 1km jälkeen. Kun vauhti hiljeni, niin noin 100km/h (logitieto) vauhdissa pyörä karkasi alta. Ei kerinny kissaa sanoa. Siinä sitä liukuin asfalttia vasten ja katsoin kun Taxi liukui vähintään tuplamatkan kuin itse. Yllättävän pienin vammoin mentiin. Pikkusormeen pieni nirhauma ja oikeaan lonkkaan mustelma (ei vielä näy, mutta tuntuu). Ajopuku muuttui kiiltävästä nahasta mokaksi noin kämmenen kokoiselta alueelta. Taxin vammat oli lähinnä naarmuja katteissa ja 10-15mm lyhentynyt jalkatappi. Ei siis mitään oikeaa vikaa.
    Jos kypäräkamerasta tai muualta irtoaa rainaa, niin pistämmä juutuupiin.
    On ainakin yritetty. *



  10. #700
    Voi helkutta, onneks ei sattunu pahemmin. Taitaa riskit kasvaa kun panokset kovenee. Teemulle ja TFM:lle läjä rispektiä tuosta kuitenkin.
  11. #701
    Joo, Jouni tossa jo aiemmin informoi telefoonitse asiasta.
    Pääasia että kuski on kunnossa, kaikki muu on helppoa korjata. Eikä tää nyt NIIN vakavaa harrastamista oo että pitäis terveyden uhalla koittaa ennätyksiä parantaa.
    Teemu vetää vaan sitten ens kerralla kumipuoli alaspäin
    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  12. #702
    Lainaa (Mika 14R @ Loka. 29 2011,21:30) kirjoitti
    Joo, Jouni tossa jo aiemmin informoi telefoonitse asiasta.
    Pääasia että kuski on kunnossa, kaikki muu on helppoa korjata. Eikä tää nyt NIIN vakavaa harrastamista oo että pitäis terveyden uhalla koittaa ennätyksiä parantaa.
    Teemu vetää vaan sitten ens kerralla kumipuoli alaspäin
    Jep miäs kunnossa, kaikki hyvin. Tietoisella riskillä Teemu ei ajanut, vaan kaikki vedot oli koe luontoisia "vajailla tehoilla / kaasun asennolla". Vedot oli tiedon loggaamista ja kenttään ja keliin tutustumista, mutta sekin oli liikaa :-(

    Mutta ammattimiäs on ammattimieäs kaatuessaankin, kaunis hallittu liuku loukkaamatta itseään toisinkuin esim allekirjailija.

    Toisaalta tuli todistettua se turvallisuus puolikin eli kentällä se kaatuminen oikeilla varusteilla vuorattuna on kuitenkin turvallisuudessa ihan eriluokkaa kuin kadulla.

    Mutta nyt kun tänään jäi homma kesken, niin valitettavasti meillä ei vuodenaika huomioiden ole tälle vuodelle muuta vaihtoehtoa kuin eurooppa keikka joten kun halu on kuitenkin ajaa ja laite kuin kuskikin on suorityskykyinen niin teemme sen siellä missä sen vielä mahdollista.

    Jaa Teemulle 10+ tilanteen hoitamisesta hienosti, mies oli aika tyyni ja totes vaan ekana kommenttina "käy nyt vedä päävirta poikki" kun meikeläinen hölmisteli jotta miten se nyt kävelee eikä näytä olevan moksiskaan.



    http://www.teamforcemajor.com/
    "taxi 911 242,47 mph, 8,7/277kmh"
    "ex-ysi 192,04 mph"
    "maailman nopein LKV"
    "ysikerholainen"
  13. #703
  14. #704
    Lainaa (landspeeder @ Loka. 29 2011,22:11) kirjoitti
    Puuttuko kill switch ?
    Ei puuttunut vaan toimi niinkuin pitikin eli sammutti pyörän, herätevirta oli kuitenkin päällä kunnes päävirta poikki.
    http://www.teamforcemajor.com/
    "taxi 911 242,47 mph, 8,7/277kmh"
    "ex-ysi 192,04 mph"
    "maailman nopein LKV"
    "ysikerholainen"
  15. #705
    Kuskihan korjautuu itekseen ku jaksaa oottaa *

    Onneksi ei mitään sen kummempia sattunut. Minä oon kyllä aina sanonut, että ihiminen korjaantuu itekseen, mopetia pitää ruuvata kuntoon. Riskit oli onneksi jo käytetty kun vedin 324km/h (ei vbox dataa, vain motec) niissä olosuhteissa. Kaatuminen ei oikeastaan liittynyt mitenkään vauhteihin. Märkä kenttä ja hidastelin vain vauhtia. Yhtäkkiä siinä vaan liu'ttiin kenttää pitkin. *
  16. #706
    Lainaa (tenhulttio @ Loka. 29 2011,22:31) kirjoitti
    Kuskihan korjautuu itekseen ku jaksaa oottaa *

    Onneksi ei mitään sen kummempia sattunut. Minä oon kyllä aina sanonut, että ihiminen korjaantuu itekseen, mopetia pitää ruuvata kuntoon. Riskit oli onneksi jo käytetty kun vedin 324km/h (ei vbox dataa, vain motec) niissä olosuhteissa. Kaatuminen ei oikeastaan liittynyt mitenkään vauhteihin. Märkä kenttä ja hidastelin vain vauhtia. Yhtäkkiä siinä vaan liu'ttiin kenttää pitkin. *
    Hyvä että oot kunnossa. En tiedä teidän katteista, mutta kawassa huomasin, että ei tarvii paljoa koteloida, kun sivutuuliherkkyys lisääntyy paljon.
    Vai kissa! On tainu Teemulla olla mirri mielessä.
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  17. #707
    Lainaa (2jorma2 @ Loka. 30 2011,08:03) kirjoitti
    Lainaa (tenhulttio @ Loka. 29 2011,22:31) kirjoitti
    Kuskihan korjautuu itekseen ku jaksaa oottaa *

    Onneksi ei mitään sen kummempia sattunut. Minä oon kyllä aina sanonut, että ihiminen korjaantuu itekseen, mopetia pitää ruuvata kuntoon. Riskit oli onneksi jo käytetty kun vedin 324km/h (ei vbox dataa, vain motec) niissä olosuhteissa. Kaatuminen ei oikeastaan liittynyt mitenkään vauhteihin. Märkä kenttä ja hidastelin vain vauhtia. Yhtäkkiä siinä vaan liu'ttiin kenttää pitkin. *
    Hyvä että oot kunnossa. En tiedä teidän katteista, mutta kawassa huomasin, että ei tarvii paljoa koteloida, kun sivutuuliherkkyys lisääntyy paljon.
    Vai kissa! On tainu Teemulla olla mirri mielessä. *
    Aina välillä rapatessa roiskuu, mutta mitään ei satu jos ei edes yritä. Pääasia että kuskille ei käynyt pahemmin! *

    Jormalle ja koko tiimille onnittelut Suomen nopein 2011 tittelistä
  18. #708
    Video oli korruptoitunu ja kun sai korjattua niin loppui siihen kun Teemu on vasta lähdössä tuohon vetoon. Ei siis videota...

    Mutta kuvia:
    https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos....9_n.jpg
    https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos....1_n.jpg
    https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos....5_n.jpg
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
  19. #709
    Lainaa (nenoat @ Loka. 30 2011,10:44) kirjoitti
    Lainaa (2jorma2 @ Loka. 30 2011,08:03) kirjoitti
    Lainaa (tenhulttio @ Loka. 29 2011,22:31) kirjoitti
    Kuskihan korjautuu itekseen ku jaksaa oottaa *

    Onneksi ei mitään sen kummempia sattunut. Minä oon kyllä aina sanonut, että ihiminen korjaantuu itekseen, mopetia pitää ruuvata kuntoon. Riskit oli onneksi jo käytetty kun vedin 324km/h (ei vbox dataa, vain motec) niissä olosuhteissa. Kaatuminen ei oikeastaan liittynyt mitenkään vauhteihin. Märkä kenttä ja hidastelin vain vauhtia. Yhtäkkiä siinä vaan liu'ttiin kenttää pitkin. *
    Hyvä että oot kunnossa. En tiedä teidän katteista, mutta kawassa huomasin, että ei tarvii paljoa koteloida, kun sivutuuliherkkyys lisääntyy paljon.
    Vai kissa! On tainu Teemulla olla mirri mielessä. *
    Aina välillä rapatessa roiskuu, mutta mitään ei satu jos ei edes yritä. Pääasia että kuskille ei käynyt pahemmin! *

    Jormalle ja koko tiimille onnittelut Suomen nopein 2011 tittelistä
    Vaikka kelloja siirrettiinkin tunti taaksepäin, niin ei se vuosi 2011 ole vielä loppunut. Ainakin mun kalenteri näyttää tänään 30.10.2011 joten niin TFM:llä, Any10:llä kuin Mustalla hevosellakin vielä aikaa parannella tulosta.

    TFM Taxi ainakin käy vielä ladulla tälle vuodelle.
    http://www.teamforcemajor.com/
    "taxi 911 242,47 mph, 8,7/277kmh"
    "ex-ysi 192,04 mph"
    "maailman nopein LKV"
    "ysikerholainen"
  20. #710
    Lainaa (jouniri @ Loka. 30 2011,16:06) kirjoitti
    Lainaa (nenoat @ Loka. 30 2011,10:44) kirjoitti
    Lainaa (2jorma2 @ Loka. 30 2011,08:03) kirjoitti
    Lainaa (tenhulttio @ Loka. 29 2011,22:31) kirjoitti
    Kuskihan korjautuu itekseen ku jaksaa oottaa *

    Onneksi ei mitään sen kummempia sattunut. Minä oon kyllä aina sanonut, että ihiminen korjaantuu itekseen, mopetia pitää ruuvata kuntoon. Riskit oli onneksi jo käytetty kun vedin 324km/h (ei vbox dataa, vain motec) niissä olosuhteissa. Kaatuminen ei oikeastaan liittynyt mitenkään vauhteihin. Märkä kenttä ja hidastelin vain vauhtia. Yhtäkkiä siinä vaan liu'ttiin kenttää pitkin. *
    Hyvä että oot kunnossa. En tiedä teidän katteista, mutta kawassa huomasin, että ei tarvii paljoa koteloida, kun sivutuuliherkkyys lisääntyy paljon.
    Vai kissa! On tainu Teemulla olla mirri mielessä. *
    Aina välillä rapatessa roiskuu, mutta mitään ei satu jos ei edes yritä. Pääasia että kuskille ei käynyt pahemmin! *

    Jormalle ja koko tiimille onnittelut Suomen nopein 2011 tittelistä
    Vaikka kelloja siirrettiinkin tunti taaksepäin, niin ei se vuosi 2011 ole vielä loppunut. Ainakin mun kalenteri näyttää tänään 30.10.2011 joten niin TFM:llä, Any10:llä kuin Mustalla hevosellakin vielä aikaa parannella tulosta.

    TFM Taxi ainakin käy vielä ladulla tälle vuodelle.
    Onnea Suomen ennätyksen yritykseen/tekemiseen sinne missä ikinä sen sitten aiottekin tehdä! Senhän voi tosiaan tehdä missä tahansa, mutta Suomen nopein veto kyllä varmaankin aika monen muunkin kuin allekirjoittaneen mielestä ajetaan täällä Suomessa.
    Joka tapauksessa tajuttoman kovaa te ja niinkuin kaikki muutkin kärkipään tiimit vedätte ja huimaa tuloskehitystä on mukava seurata
  21. #711
    Lainaa (nenoat @ Loka. 31 2011,17:18) kirjoitti
    Lainaa (jouniri @ Loka. 30 2011,16:06) kirjoitti
    Lainaa (nenoat @ Loka. 30 2011,10:44) kirjoitti
    Lainaa (2jorma2 @ Loka. 30 2011,08:03) kirjoitti
    Lainaa (tenhulttio @ Loka. 29 2011,22:31) kirjoitti
    Kuskihan korjautuu itekseen ku jaksaa oottaa *

    Onneksi ei mitään sen kummempia sattunut. Minä oon kyllä aina sanonut, että ihiminen korjaantuu itekseen, mopetia pitää ruuvata kuntoon. Riskit oli onneksi jo käytetty kun vedin 324km/h (ei vbox dataa, vain motec) niissä olosuhteissa. Kaatuminen ei oikeastaan liittynyt mitenkään vauhteihin. Märkä kenttä ja hidastelin vain vauhtia. Yhtäkkiä siinä vaan liu'ttiin kenttää pitkin. *
    Hyvä että oot kunnossa. En tiedä teidän katteista, mutta kawassa huomasin, että ei tarvii paljoa koteloida, kun sivutuuliherkkyys lisääntyy paljon.
    Vai kissa! On tainu Teemulla olla mirri mielessä. *
    Aina välillä rapatessa roiskuu, mutta mitään ei satu jos ei edes yritä. Pääasia että kuskille ei käynyt pahemmin! *

    Jormalle ja koko tiimille onnittelut Suomen nopein 2011 tittelistä
    Vaikka kelloja siirrettiinkin tunti taaksepäin, niin ei se vuosi 2011 ole vielä loppunut. Ainakin mun kalenteri näyttää tänään 30.10.2011 joten niin TFM:llä, Any10:llä kuin Mustalla hevosellakin vielä aikaa parannella tulosta.

    TFM Taxi ainakin käy vielä ladulla tälle vuodelle.
    Onnea Suomen ennätyksen yritykseen/tekemiseen sinne missä ikinä sen sitten aiottekin tehdä! Senhän voi tosiaan tehdä missä tahansa, mutta Suomen nopein veto kyllä varmaankin aika monen muunkin kuin allekirjoittaneen mielestä ajetaan täällä Suomessa.
    Joka tapauksessa tajuttoman kovaa te ja niinkuin kaikki muutkin kärkipään tiimit vedätte ja huimaa tuloskehitystä on mukava seurata
    Suomen nopein 2011 topikki ei määrittele paikkaa missä suoritus tehdään. Ei liene aihetta siten kesken vuoden laatia niitä sääntöjä ko ei aloittajakaan niitä ole laatinut. Ja mielipiteistä ei kysymys vaan nopeudesta. Toisaalta täytynee tavoitelistaan lisätä Euroopan nopein 2011 (mp maililla)"titteli", niin sehän taitaa sit pitää sisällään sen Härmänkin. Mutta ajetaan nyt ensin ja ollaan huolissaan vasta sen jälkeen.

    SM-kisat suoritetaan suomessa ja siitähän nyt ei kyse ja vastaavasti ennätykset tehdään missä vain.

    ps. Katteet maalaamossa, hd startin koppa tilattu englannista ja pikku pusut paikattu joten päästään ensiviikolla ajamaan (ihan suomessakin) mikäli ei lumi maassa. Saa ainakin luistonesto töitä.
    http://www.teamforcemajor.com/
    "taxi 911 242,47 mph, 8,7/277kmh"
    "ex-ysi 192,04 mph"
    "maailman nopein LKV"
    "ysikerholainen"
  22. #712
    Lainaa (jouniri @ Loka. 31 2011,18:02) kirjoitti
    Lainaa (nenoat @ Loka. 31 2011,17:18) kirjoitti
    Lainaa (jouniri @ Loka. 30 2011,16:06) kirjoitti
    Lainaa (nenoat @ Loka. 30 2011,10:44) kirjoitti
    Lainaa (2jorma2 @ Loka. 30 2011,08:03) kirjoitti
    Lainaa (tenhulttio @ Loka. 29 2011,22:31) kirjoitti
    Kuskihan korjautuu itekseen ku jaksaa oottaa *

    Onneksi ei mitään sen kummempia sattunut. Minä oon kyllä aina sanonut, että ihiminen korjaantuu itekseen, mopetia pitää ruuvata kuntoon. Riskit oli onneksi jo käytetty kun vedin 324km/h (ei vbox dataa, vain motec) niissä olosuhteissa. Kaatuminen ei oikeastaan liittynyt mitenkään vauhteihin. Märkä kenttä ja hidastelin vain vauhtia. Yhtäkkiä siinä vaan liu'ttiin kenttää pitkin. *
    Hyvä että oot kunnossa. En tiedä teidän katteista, mutta kawassa huomasin, että ei tarvii paljoa koteloida, kun sivutuuliherkkyys lisääntyy paljon.
    Vai kissa! On tainu Teemulla olla mirri mielessä. *
    Aina välillä rapatessa roiskuu, mutta mitään ei satu jos ei edes yritä. Pääasia että kuskille ei käynyt pahemmin! *

    Jormalle ja koko tiimille onnittelut Suomen nopein 2011 tittelistä
    Vaikka kelloja siirrettiinkin tunti taaksepäin, niin ei se vuosi 2011 ole vielä loppunut. Ainakin mun kalenteri näyttää tänään 30.10.2011 joten niin TFM:llä, Any10:llä kuin Mustalla hevosellakin vielä aikaa parannella tulosta.

    TFM Taxi ainakin käy vielä ladulla tälle vuodelle.
    Onnea Suomen ennätyksen yritykseen/tekemiseen sinne missä ikinä sen sitten aiottekin tehdä! Senhän voi tosiaan tehdä missä tahansa, mutta Suomen nopein veto kyllä varmaankin aika monen muunkin kuin allekirjoittaneen mielestä ajetaan täällä Suomessa.
    Joka tapauksessa tajuttoman kovaa te ja niinkuin kaikki muutkin kärkipään tiimit vedätte ja huimaa tuloskehitystä on mukava seurata
    Suomen nopein 2011 topikki ei määrittele paikkaa missä suoritus tehdään. Ei liene aihetta siten kesken vuoden laatia niitä sääntöjä ko ei aloittajakaan niitä ole laatinut. Ja mielipiteistä ei kysymys vaan nopeudesta. Toisaalta täytynee tavoitelistaan lisätä Euroopan nopein 2011 (mp maililla)"titteli", niin sehän taitaa sit pitää sisällään sen Härmänkin. Mutta ajetaan nyt ensin ja ollaan huolissaan vasta sen jälkeen.

    SM-kisat suoritetaan suomessa ja siitähän nyt ei kyse ja vastaavasti ennätykset tehdään missä vain.

    ps. Katteet maalaamossa, hd startin koppa tilattu englannista ja pikku pusut paikattu joten päästään ensiviikolla ajamaan (ihan suomessakin) mikäli ei lumi maassa. Saa ainakin luistonesto töitä.
    Vaikka niitä kelloja käännettiinkin se tunti taaksepäin niin onneksi ei kuitenkaan palattu takaisin äiti venäjän aikaan ja niitä mielipiteitä täällä saanee vielä jokainen esittää...
    Tosiaan aivan kuten itsekkin toteat niin ne SM-kisat ajetaan Suomessa ja vastaavasti ennätykset voi tehdä missä tahansa. Suomen nopein veto ajetaan Suomessa ja ennätys voidaan tehdä missä tahansa. Vaikka ei topikin aiheena olekkaan niin vertailun vuoksi esim. kun takavuosina Suomalaiset rallihemmot vielä voitti MM-titteleitä niin ei ne siitä huolimatta olleet samaan aikaan SM-tittelin haltijoita. Suomen nopeimmat ratkottiin ja ratkotaan siinäkin lajissa edelleenkin täällä paikan päällä.
    Lämmintä on luvannut vielä ainakin tälle viikolle joten ainakin minun mielestäni Suomen nopein titteli on siis edelleen jaossa ja mahdollista napata. Ennätyksen tekoon aikaa onkin sitten reilummin. Ei muuta kuin luistoestoa testaamaan ja onnea matkaan.
  23. #713
    Lainaa (nenoat @ Loka. 31 2011,19:00) kirjoitti
    Vaikka niitä kelloja käännettiinkin se tunti taaksepäin niin onneksi ei kuitenkaan palattu takaisin äiti venäjän aikaan ja niitä mielipiteitä täällä saanee vielä jokainen esittää...
    Tosiaan aivan kuten itsekkin toteat niin ne SM-kisat ajetaan Suomessa ja vastaavasti ennätykset voi tehdä missä tahansa. Suomen nopein veto ajetaan Suomessa ja ennätys voidaan tehdä missä tahansa. Vaikka ei topikin aiheena olekkaan niin vertailun vuoksi esim. kun takavuosina Suomalaiset rallihemmot vielä voitti MM-titteleitä niin ei ne siitä huolimatta olleet samaan aikaan SM-tittelin haltijoita. Suomen nopeimmat ratkottiin ja ratkotaan siinäkin lajissa edelleenkin täällä paikan päällä.
    Meinaatko että nää nopeusajot olisi rinnastettavissa moottoriurheiluun ennenmmin ku yleisurheiluun ?

    Missä kentällä oli tää lauantainen ajo ? Että tietää mihkä ei kandee lähtee jos semmosia pomppuja siel on. Ihan turvallisuuden nimissä.
  24. #714
    Kauhavalla ajeltiin. Paha sanoa, oliko pomput niin pahoja, että haittais ajella tyynellä (tai suorassa myötä tai vastatuulessa).
    Uus pinta tullee kenttään lähivuosina.
    Sehän näyttää Jorman Kawakin valmistuvan ennätysajassa. Onko siellä vielä tarkotus ajella "tälle suvelle"?

    Ja mulle tällähetkellä Suomen nopein on Jorma. Ja olis silti, vaikka tulos olis ajettu indokiinassa.

    Edit: Rissalan kenttä näyttää olevan 2.8km!



  25. #715
    Lainaa (nenoat @ Loka. 31 2011,19:00) kirjoitti
    Lainaa (jouniri @ Loka. 31 2011,18:02) kirjoitti
    Lainaa (nenoat @ Loka. 31 2011,17:18) kirjoitti
    Lainaa (jouniri @ Loka. 30 2011,16:06) kirjoitti
    Lainaa (nenoat @ Loka. 30 2011,10:44) kirjoitti
    Lainaa (2jorma2 @ Loka. 30 2011,08:03) kirjoitti
    Lainaa (tenhulttio @ Loka. 29 2011,22:31) kirjoitti
    Kuskihan korjautuu itekseen ku jaksaa oottaa *

    Onneksi ei mitään sen kummempia sattunut. Minä oon kyllä aina sanonut, että ihiminen korjaantuu itekseen, mopetia pitää ruuvata kuntoon. Riskit oli onneksi jo käytetty kun vedin 324km/h (ei vbox dataa, vain motec) niissä olosuhteissa. Kaatuminen ei oikeastaan liittynyt mitenkään vauhteihin. Märkä kenttä ja hidastelin vain vauhtia. Yhtäkkiä siinä vaan liu'ttiin kenttää pitkin. *
    Hyvä että oot kunnossa. En tiedä teidän katteista, mutta kawassa huomasin, että ei tarvii paljoa koteloida, kun sivutuuliherkkyys lisääntyy paljon.
    Vai kissa! On tainu Teemulla olla mirri mielessä. *
    Aina välillä rapatessa roiskuu, mutta mitään ei satu jos ei edes yritä. Pääasia että kuskille ei käynyt pahemmin! *

    Jormalle ja koko tiimille onnittelut Suomen nopein 2011 tittelistä
    Vaikka kelloja siirrettiinkin tunti taaksepäin, niin ei se vuosi 2011 ole vielä loppunut. Ainakin mun kalenteri näyttää tänään 30.10.2011 joten niin TFM:llä, Any10:llä kuin Mustalla hevosellakin vielä aikaa parannella tulosta.

    TFM Taxi ainakin käy vielä ladulla tälle vuodelle.
    Onnea Suomen ennätyksen yritykseen/tekemiseen sinne missä ikinä sen sitten aiottekin tehdä! Senhän voi tosiaan tehdä missä tahansa, mutta Suomen nopein veto kyllä varmaankin aika monen muunkin kuin allekirjoittaneen mielestä ajetaan täällä Suomessa.
    Joka tapauksessa tajuttoman kovaa te ja niinkuin kaikki muutkin kärkipään tiimit vedätte ja huimaa tuloskehitystä on mukava seurata
    Suomen nopein 2011 topikki ei määrittele paikkaa missä suoritus tehdään. Ei liene aihetta siten kesken vuoden laatia niitä sääntöjä ko ei aloittajakaan niitä ole laatinut. Ja mielipiteistä ei kysymys vaan nopeudesta. Toisaalta täytynee tavoitelistaan lisätä Euroopan nopein 2011 (mp maililla)"titteli", niin sehän taitaa sit pitää sisällään sen Härmänkin. Mutta ajetaan nyt ensin ja ollaan huolissaan vasta sen jälkeen.

    SM-kisat suoritetaan suomessa ja siitähän nyt ei kyse ja vastaavasti ennätykset tehdään missä vain.

    ps. Katteet maalaamossa, hd startin koppa tilattu englannista ja pikku pusut paikattu joten päästään ensiviikolla ajamaan (ihan suomessakin) mikäli ei lumi maassa. Saa ainakin luistonesto töitä.
    Vaikka niitä kelloja käännettiinkin se tunti taaksepäin niin onneksi ei kuitenkaan palattu takaisin äiti venäjän aikaan ja niitä mielipiteitä täällä saanee vielä jokainen esittää...
    Tosiaan aivan kuten itsekkin toteat niin ne SM-kisat ajetaan Suomessa ja vastaavasti ennätykset voi tehdä missä tahansa. Suomen nopein veto ajetaan Suomessa ja ennätys voidaan tehdä missä tahansa. Vaikka ei topikin aiheena olekkaan niin vertailun vuoksi esim. kun takavuosina Suomalaiset rallihemmot vielä voitti MM-titteleitä niin ei ne siitä huolimatta olleet samaan aikaan SM-tittelin haltijoita. Suomen nopeimmat ratkottiin ja ratkotaan siinäkin lajissa edelleenkin täällä paikan päällä.
    Lämmintä on luvannut vielä ainakin tälle viikolle joten ainakin minun mielestäni Suomen nopein titteli on siis edelleen jaossa ja mahdollista napata. Ennätyksen tekoon aikaa onkin sitten reilummin. Ei muuta kuin luistoestoa testaamaan ja onnea matkaan.
    Ja koska vieläkään ei olla siellä Venäjällä, niin Suomen nopein ei ole sama kuin suomen mestarruus kisojen voittaja vaan Suomen nopein 2011 on Suomen nopein 2011 eli nopein. Nyt siinä vahvasti kiinni Jorma. 1.1.2012 mennessä siis selviää kuka, missä, millä ja paljonko ajettuna?

    Tämä toki vain minun vapaa mielipiteeni ;-)
    http://www.teamforcemajor.com/
    "taxi 911 242,47 mph, 8,7/277kmh"
    "ex-ysi 192,04 mph"
    "maailman nopein LKV"
    "ysikerholainen"
  26. #716
    Tuossa yön hiljaisina tunteina tätä nopeusennätysasiaa vielä pohdin. Jos TFM menis vaikka huomenna Ruotsiin ajamaan ja saatais tulos 398km/h. Olisko se Suomen nopein vai Ruotsin nopein (tai joku muu, kerro mikä)?
    Minen kovin paljoa viittis antaa kunniaa naapureille pelkästä kentän lainaamisesta. Vähän jankkaamiseksihan tämä menee, mutta mun logiikkaan ei vain aukea, että miksei muualla ajetut nopeudet kelpais. *
  27. #717
    Entäs jos käy ameriikassa ja lainaa siellä semmosta katettua turbobusaa ja ajaa siellä 500km/h niin onko taas Suomen nopein? O_o
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  28. #718
    Lainaa (jyk4 @ Marras. 01 2011,08:22) kirjoitti
    Entäs jos käy ameriikassa ja lainaa siellä semmosta katettua turbobusaa ja ajaa siellä 500km/h niin onko taas Suomen nopein? O_o
    Riippuu siitä, minkämaalainen kuski käy lainaamassa ja ajamassa. Jos Suomalainen niin kuski olis Suomen nopein (ja maailman nopein). Pyörä olis "vain" maailman nopein.
  29. #719
    Lainaa (jyk4 @ Marras. 01 2011,08:22) kirjoitti
    Entäs jos käy ameriikassa ja lainaa siellä semmosta katettua turbobusaa ja ajaa siellä 500km/h niin onko taas Suomen nopein? O_o
    -Edes ameriikan turbo ei kulje mailille 500kmh, ME 456kmh/mile
    -toisekseen warner veti sillä lipat, rikki
    -kolmannekseen ei lainaa sitä (näin uskallan väittää)
    -neljänneksi, mikäli jostain jenkeistä saat pyörän lainaan joka kulkee sen 500kmh mailille ja sä sen ajat niin kiistatta olet Suomen nopein.

    Taitaahan ne Suomi rallissakin ihan jopa Suomessa laina kalustolla ajaa ja SM pisteitä silti kartuttaa.

    Mutta niin kuin joku tuolla totesikin, niin kun ei olla venäjällä niin sana vapaa. Toki olisihan se melko mielenkiintoinen tilanne mikäli Tyrnävän nopein 2011 esim. +410kmh tuloksellaan olisi nopeampi kuin Suomen nopein 2011.

    Mutta ettei jää väärää kuvaa, niin tällä hetkellä Suomen nopein 2011 tittelissä kiinni vahvasti SuperJorma/Any10! Onko tilanne sama 31.12.2011 jää nähtaväksi?
    http://www.teamforcemajor.com/
    "taxi 911 242,47 mph, 8,7/277kmh"
    "ex-ysi 192,04 mph"
    "maailman nopein LKV"
    "ysikerholainen"
  30.  
  31. #720
    Lainaa (tenhulttio @ Marras. 01 2011,08:13) kirjoitti
    Tuossa yön hiljaisina tunteina tätä nopeusennätysasiaa vielä pohdin. Jos TFM menis vaikka huomenna Ruotsiin ajamaan ja saatais tulos 398km/h. Olisko se Suomen nopein vai Ruotsin nopein (tai joku muu, kerro mikä)?
    Tuota noin, ruotsin nopein tietty, ruotsin nopein suomalainen. Ja jos ne ei kelpuuta siihen suomalaista niin ne on tavan ho**ja.
    Ja jos jenkkeihin menee ajaan kovempaa ku Warner ni se tarkottaa vaan sitä että raha puhuu ja sillon voi sanoo Knecumille että tekee paremman pyörän ku Warnerilla ,että pysyy pystyssä ja kulkee.
Sivu: 24 / 28:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 142223242526 ... ViimeinenViimeinen