Ei me kyllä semmosiin ruveta. Paitojen, nykyisten ja tulevien, hintaa voidaan toki nostaa jos tuntuu että ne on liian halpoja nykyään.(jarska @ Loka. 22 2011,23:24) kirjoitti
Ja aikaisemmalle kysyjälle, jonka postauksen valitettavasti olin aiemmin ohittanut, kyllä niitä paitoja on nimenomaan hertsikan myymälässä jossa voi käydä sovittamassa ja ostamassa. Kiitos
Hitaus on malttia!
ANY10.
No toihan ratkeaa sillä et paidan hinta olis 50 ekee.(Mika 14R @ Loka. 22 2011,23:40) kirjoitti
![]()
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
(jarska @ Loka. 23 2011,00:02) kirjoitti
Näin realistina kuitenkin luulisin että niitä paitoja myytäisiin noin 5 kappaletta vuodessa. Parempi vaihtoehto lienee ois tehdä semmonen valinnainen "osta1, maksa2 tai 3"-nappi tonne shoppiin.
Toi paitamyynti nyt muutenkaan ei oo mikään bisnes, alkaa vissiin pikkuhiljaa niiden hankintakulut olla kuoletettu ja paidat on melkein loppuunmyyty. Ollaanhan me tietty saatu "ilmaiseksi" siinä ohessa tiimipaidat.![]()
Hitaus on malttia!
ANY10.
teettäkää yksi paitamalli lisää "ANY10 support" logolla ja sille se 50e hinnaksi. voisin jopa ostaa.(Mika 14R @ Loka. 23 2011,00:17) kirjoitti
henk.koht, muutenkaan tule mitään painatettuja paitoja pidettyä kuin korkeintaan remonttihommissa tai kalsaripaitoina.
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Kylläpä tuntu voimakkaalta kun pukeutu ANY10 paitaan![]()
Jeppistä
Semmonen vaikutus niillä on.(vegelius @ Loka. 28 2011,09:15) kirjoitti
![]()
Hitaus on malttia!
ANY10.
any10 pajalla on näemmä ahkeroitu...
täytyy perua kaikki epäilyt valokatteen sopivuudesta
aika munakas peli tuosta on kyllä tulossa![]()
itteä saattaisi mietityttää tuommonen h e l v e t i n m o i n e n fööni 20cm naamasta![]()
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
voi ristus...
ainakin kuski pysyy lämpimänä, voi vetää vaikka joulukuussa...
voikos sillä ajaa ilman asbestihanskoja??![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
On me TFM:lla kans koitettu olla jonakin. Tänään (29.10.2011) päästeltiin eräällä 2700m pitkällä korpikentällä SUOMESSA. Ei oikeen ollut lykkyä mukana. Tässä listaan nopeusajon kolme pahinta huolta:
1. Sivutuuli
2. Kentän tasaisuus
3. Pito
Noh, me ajeltiin Taxia säätöön. 5m/s sivutuuli, töyssyt 950m ja 1500m kohdissa, märkä kiitotie. Ennuste ei ollut kovin hyvä. Paperilla Taxin piti mennä +400km/h 0-tuulessa. Eipä tietoa, miten teoria toimi. Kenttässä oli niin pahoja töyssyjä, että ei puhettakaan, että olis pystynyt päästeleen täysiä koko mailin. Vähintään 1200m kohdassa oli jo pakko löysätä kun pyörä vatkasi sivutuulessa (töyssyissä).
Lopuksi kokkeilin ajaa lievään sivuvastaiseen tuuleen, josko kenttä olis ollut tasaisempi toisesta ajosuunnasta. Eipä ollut. Vatkas aivan perkuleesti. Päätin löysätä vauhtia n. 1km jälkeen. Kun vauhti hiljeni, niin noin 100km/h (logitieto) vauhdissa pyörä karkasi alta. Ei kerinny kissaa sanoa. Siinä sitä liukuin asfalttia vasten ja katsoin kun Taxi liukui vähintään tuplamatkan kuin itse. Yllättävän pienin vammoin mentiin. Pikkusormeen pieni nirhauma ja oikeaan lonkkaan mustelma (ei vielä näy, mutta tuntuu). Ajopuku muuttui kiiltävästä nahasta mokaksi noin kämmenen kokoiselta alueelta. Taxin vammat oli lähinnä naarmuja katteissa ja 10-15mm lyhentynyt jalkatappi. Ei siis mitään oikeaa vikaa.
Jos kypäräkamerasta tai muualta irtoaa rainaa, niin pistämmä juutuupiin.
On ainakin yritetty. *
Voi helkutta, onneks ei sattunu pahemmin. Taitaa riskit kasvaa kun panokset kovenee. Teemulle ja TFM:lle läjä rispektiä tuosta kuitenkin.
Joo, Jouni tossa jo aiemmin informoi telefoonitse asiasta.
Pääasia että kuski on kunnossa, kaikki muu on helppoa korjata. Eikä tää nyt NIIN vakavaa harrastamista oo että pitäis terveyden uhalla koittaa ennätyksiä parantaa.
Teemu vetää vaan sitten ens kerralla kumipuoli alaspäin![]()
Hitaus on malttia!
ANY10.
Jep miäs kunnossa, kaikki hyvin. Tietoisella riskillä Teemu ei ajanut, vaan kaikki vedot oli koe luontoisia "vajailla tehoilla / kaasun asennolla". Vedot oli tiedon loggaamista ja kenttään ja keliin tutustumista, mutta sekin oli liikaa :-((Mika 14R @ Loka. 29 2011,21:30) kirjoitti
Mutta ammattimiäs on ammattimieäs kaatuessaankin, kaunis hallittu liuku loukkaamatta itseään toisinkuin esim allekirjailija.
Toisaalta tuli todistettua se turvallisuus puolikin eli kentällä se kaatuminen oikeilla varusteilla vuorattuna on kuitenkin turvallisuudessa ihan eriluokkaa kuin kadulla.
Mutta nyt kun tänään jäi homma kesken, niin valitettavasti meillä ei vuodenaika huomioiden ole tälle vuodelle muuta vaihtoehtoa kuin eurooppa keikka joten kun halu on kuitenkin ajaa ja laite kuin kuskikin on suorityskykyinen niin teemme sen siellä missä sen vielä mahdollista.
Jaa Teemulle 10+ tilanteen hoitamisesta hienosti, mies oli aika tyyni ja totes vaan ekana kommenttina "käy nyt vedä päävirta poikki" kun meikeläinen hölmisteli jotta miten se nyt kävelee eikä näytä olevan moksiskaan.
http://www.teamforcemajor.com/
"taxi 911 242,47 mph, 8,7/277kmh"
"ex-ysi 192,04 mph"
"maailman nopein LKV"
"ysikerholainen"
Ei puuttunut vaan toimi niinkuin pitikin eli sammutti pyörän, herätevirta oli kuitenkin päällä kunnes päävirta poikki.(landspeeder @ Loka. 29 2011,22:11) kirjoitti
http://www.teamforcemajor.com/
"taxi 911 242,47 mph, 8,7/277kmh"
"ex-ysi 192,04 mph"
"maailman nopein LKV"
"ysikerholainen"
Kuskihan korjautuu itekseen ku jaksaa oottaa *
Onneksi ei mitään sen kummempia sattunut. Minä oon kyllä aina sanonut, että ihiminen korjaantuu itekseen, mopetia pitää ruuvata kuntoon. Riskit oli onneksi jo käytetty kun vedin 324km/h (ei vbox dataa, vain motec) niissä olosuhteissa. Kaatuminen ei oikeastaan liittynyt mitenkään vauhteihin. Märkä kenttä ja hidastelin vain vauhtia. Yhtäkkiä siinä vaan liu'ttiin kenttää pitkin. *![]()
Hyvä että oot kunnossa. En tiedä teidän katteista, mutta kawassa huomasin, että ei tarvii paljoa koteloida, kun sivutuuliherkkyys lisääntyy paljon.(tenhulttio @ Loka. 29 2011,22:31) kirjoitti
Vai kissa! On tainu Teemulla olla mirri mielessä.![]()
Tosimies saa salaatista ripulin.
Birra finito propello stoppo.
Kawasaki ZZR 1400 Turbo
Sipoo 260MPH club
Aina välillä rapatessa roiskuu, mutta mitään ei satu jos ei edes yritä. Pääasia että kuskille ei käynyt pahemmin! *(2jorma2 @ Loka. 30 2011,08:03) kirjoitti
Jormalle ja koko tiimille onnittelut Suomen nopein 2011 tittelistä![]()
Video oli korruptoitunu ja kun sai korjattua niin loppui siihen kun Teemu on vasta lähdössä tuohon vetoon. Ei siis videota...
Mutta kuvia:
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos....9_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos....1_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos....5_n.jpg
Vaikka kelloja siirrettiinkin tunti taaksepäin, niin ei se vuosi 2011 ole vielä loppunut. Ainakin mun kalenteri näyttää tänään 30.10.2011 joten niin TFM:llä, Any10:llä kuin Mustalla hevosellakin vielä aikaa parannella tulosta.(nenoat @ Loka. 30 2011,10:44) kirjoitti
TFM Taxi ainakin käy vielä ladulla tälle vuodelle.
http://www.teamforcemajor.com/
"taxi 911 242,47 mph, 8,7/277kmh"
"ex-ysi 192,04 mph"
"maailman nopein LKV"
"ysikerholainen"
Onnea Suomen ennätyksen yritykseen/tekemiseen sinne missä ikinä sen sitten aiottekin tehdä! Senhän voi tosiaan tehdä missä tahansa, mutta Suomen nopein veto kyllä varmaankin aika monen muunkin kuin allekirjoittaneen mielestä ajetaan täällä Suomessa.(jouniri @ Loka. 30 2011,16:06) kirjoitti
Joka tapauksessa tajuttoman kovaa te ja niinkuin kaikki muutkin kärkipään tiimit vedätte ja huimaa tuloskehitystä on mukava seurata![]()
Suomen nopein 2011 topikki ei määrittele paikkaa missä suoritus tehdään. Ei liene aihetta siten kesken vuoden laatia niitä sääntöjä ko ei aloittajakaan niitä ole laatinut. Ja mielipiteistä ei kysymys vaan nopeudesta. Toisaalta täytynee tavoitelistaan lisätä Euroopan nopein 2011 (mp maililla)"titteli", niin sehän taitaa sit pitää sisällään sen Härmänkin. Mutta ajetaan nyt ensin ja ollaan huolissaan vasta sen jälkeen.(nenoat @ Loka. 31 2011,17:18) kirjoitti
SM-kisat suoritetaan suomessa ja siitähän nyt ei kyse ja vastaavasti ennätykset tehdään missä vain.
ps. Katteet maalaamossa, hd startin koppa tilattu englannista ja pikku pusut paikattu joten päästään ensiviikolla ajamaan (ihan suomessakin) mikäli ei lumi maassa. Saa ainakin luistonesto töitä.
http://www.teamforcemajor.com/
"taxi 911 242,47 mph, 8,7/277kmh"
"ex-ysi 192,04 mph"
"maailman nopein LKV"
"ysikerholainen"
Vaikka niitä kelloja käännettiinkin se tunti taaksepäin niin onneksi ei kuitenkaan palattu takaisin äiti venäjän aikaan ja niitä mielipiteitä täällä saanee vielä jokainen esittää...(jouniri @ Loka. 31 2011,18:02) kirjoitti
Tosiaan aivan kuten itsekkin toteat niin ne SM-kisat ajetaan Suomessa ja vastaavasti ennätykset voi tehdä missä tahansa. Suomen nopein veto ajetaan Suomessa ja ennätys voidaan tehdä missä tahansa. Vaikka ei topikin aiheena olekkaan niin vertailun vuoksi esim. kun takavuosina Suomalaiset rallihemmot vielä voitti MM-titteleitä niin ei ne siitä huolimatta olleet samaan aikaan SM-tittelin haltijoita. Suomen nopeimmat ratkottiin ja ratkotaan siinäkin lajissa edelleenkin täällä paikan päällä.
Lämmintä on luvannut vielä ainakin tälle viikolle joten ainakin minun mielestäni Suomen nopein titteli on siis edelleen jaossa ja mahdollista napata. Ennätyksen tekoon aikaa onkin sitten reilummin. Ei muuta kuin luistoestoa testaamaan ja onnea matkaan.
Meinaatko että nää nopeusajot olisi rinnastettavissa moottoriurheiluun ennenmmin ku yleisurheiluun ?(nenoat @ Loka. 31 2011,19:00) kirjoitti
Missä kentällä oli tää lauantainen ajo ? Että tietää mihkä ei kandee lähtee jos semmosia pomppuja siel on. Ihan turvallisuuden nimissä.
Kauhavalla ajeltiin. Paha sanoa, oliko pomput niin pahoja, että haittais ajella tyynellä (tai suorassa myötä tai vastatuulessa).
Uus pinta tullee kenttään lähivuosina.
Sehän näyttää Jorman Kawakin valmistuvan ennätysajassa. Onko siellä vielä tarkotus ajella "tälle suvelle"?
Ja mulle tällähetkellä Suomen nopein on Jorma. Ja olis silti, vaikka tulos olis ajettu indokiinassa.
Edit: Rissalan kenttä näyttää olevan 2.8km!
Ja koska vieläkään ei olla siellä Venäjällä, niin Suomen nopein ei ole sama kuin suomen mestarruus kisojen voittaja vaan Suomen nopein 2011 on Suomen nopein 2011 eli nopein. Nyt siinä vahvasti kiinni Jorma. 1.1.2012 mennessä siis selviää kuka, missä, millä ja paljonko ajettuna?(nenoat @ Loka. 31 2011,19:00) kirjoitti
Tämä toki vain minun vapaa mielipiteeni ;-)
http://www.teamforcemajor.com/
"taxi 911 242,47 mph, 8,7/277kmh"
"ex-ysi 192,04 mph"
"maailman nopein LKV"
"ysikerholainen"
Tuossa yön hiljaisina tunteina tätä nopeusennätysasiaa vielä pohdin. Jos TFM menis vaikka huomenna Ruotsiin ajamaan ja saatais tulos 398km/h. Olisko se Suomen nopein vai Ruotsin nopein (tai joku muu, kerro mikä)?
Minen kovin paljoa viittis antaa kunniaa naapureille pelkästä kentän lainaamisesta. Vähän jankkaamiseksihan tämä menee, mutta mun logiikkaan ei vain aukea, että miksei muualla ajetut nopeudet kelpais. *![]()
Entäs jos käy ameriikassa ja lainaa siellä semmosta katettua turbobusaa ja ajaa siellä 500km/h niin onko taas Suomen nopein? O_o
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
Riippuu siitä, minkämaalainen kuski käy lainaamassa ja ajamassa. Jos Suomalainen niin kuski olis Suomen nopein (ja maailman nopein). Pyörä olis "vain" maailman nopein.(jyk4 @ Marras. 01 2011,08:22) kirjoitti
-Edes ameriikan turbo ei kulje mailille 500kmh, ME 456kmh/mile(jyk4 @ Marras. 01 2011,08:22) kirjoitti
-toisekseen warner veti sillä lipat, rikki
-kolmannekseen ei lainaa sitä (näin uskallan väittää)
-neljänneksi, mikäli jostain jenkeistä saat pyörän lainaan joka kulkee sen 500kmh mailille ja sä sen ajat niin kiistatta olet Suomen nopein.
Taitaahan ne Suomi rallissakin ihan jopa Suomessa laina kalustolla ajaa ja SM pisteitä silti kartuttaa.
Mutta niin kuin joku tuolla totesikin, niin kun ei olla venäjällä niin sana vapaa. Toki olisihan se melko mielenkiintoinen tilanne mikäli Tyrnävän nopein 2011 esim. +410kmh tuloksellaan olisi nopeampi kuin Suomen nopein 2011.
Mutta ettei jää väärää kuvaa, niin tällä hetkellä Suomen nopein 2011 tittelissä kiinni vahvasti SuperJorma/Any10! Onko tilanne sama 31.12.2011 jää nähtaväksi?
http://www.teamforcemajor.com/
"taxi 911 242,47 mph, 8,7/277kmh"
"ex-ysi 192,04 mph"
"maailman nopein LKV"
"ysikerholainen"
Tuota noin, ruotsin nopein tietty, ruotsin nopein suomalainen. Ja jos ne ei kelpuuta siihen suomalaista niin ne on tavan ho**ja.(tenhulttio @ Marras. 01 2011,08:13) kirjoitti
Ja jos jenkkeihin menee ajaan kovempaa ku Warner ni se tarkottaa vaan sitä että raha puhuu ja sillon voi sanoo Knecumille että tekee paremman pyörän ku Warnerilla ,että pysyy pystyssä ja kulkee.