Sivu: 2 / 28:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 827:sta
  1. #31
    Mistään en mitään tiedä mutta eikös tuolla rajoittimien poistolla aikaansaada se että joka vaihteella irtoo täydet tehot.
    Huippunopeus ei kasva koska puna-alueella meno toppaa rajoittajaan ellei sitten välityksiä muuteta.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  2. #32
    Lainaa (Toippari @ Marras. 11 2010,10:46) kirjoitti
    Mistään en mitään tiedä mutta eikös tuolla rajoittimien poistolla aikaansaada se että joka vaihteella irtoo täydet tehot.
    Huippunopeus ei kasva koska puna-alueella meno toppaa rajoittajaan ellei sitten välityksiä muuteta. *
    Kyllä ne täydet tehot irtoo ilman rajoittimenkin poistoa...tehoa rajoitettu vaan osakaasulla ja 1-4 vaihteilla.
  3. #33
    Lainaa (Toippari @ Marras. 11 2010,10:46) kirjoitti
    Mistään en mitään tiedä mutta eikös tuolla rajoittimien poistolla aikaansaada se että joka vaihteella irtoo täydet tehot.
    Huippunopeus ei kasva koska puna-alueella meno toppaa rajoittajaan ellei sitten välityksiä muuteta. *
    Zetorissa nopeuden rajoitin on kytketty nopeusmittarin näyttämään. Eli ei mene kierrosrajoittimelle asti kutosella vakio välityksilläkään.
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  4. #34
    Uusia turboprojekteja kellään? Bombermagazinessa oli hyvää juttua turboista.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  5. #35
    Lainaa (Athene @ Marras. 29 2010,09:51) kirjoitti
    Uusia turboprojekteja kellään? Bombermagazinessa oli hyvää juttua turboista.
    Kawan 10R odottaa tallissa turbopalikoiden tuloa..... * *

    Vanhempi turbo-Hornetti siinä vieressä seisoo. Odottaa et jos joku haluaisi sen itselleen ostaa..... * *
    Vain turbo antaa kunnon voimaa!
  6. #36
    Mie kokeilen saada 200mph varttimaililla aikaan
    No se on melko utopiaa (vielä), mutta 300kmh loparit olisi vartilla tavoite.
    Jorma hoitaa meiän kenttäkaahailut.
    -Rampe
    Klikkaa ja liity: ANY10 RACEBOOK!

    OUTLAW BIKE # 99
  7. #37
    Lainaa (cool´eri @ Marras. 29 2010,10:45) kirjoitti
    Lainaa (Athene @ Marras. 29 2010,09:51) kirjoitti
    Uusia turboprojekteja kellään? Bombermagazinessa oli hyvää juttua turboista.
    Kawan 10R odottaa tallissa turbopalikoiden tuloa..... * *

    Vanhempi turbo-Hornetti siinä vieressä seisoo. Odottaa et jos joku haluaisi sen itselleen ostaa..... * *
    Saako 10R:nkin laillisesti turbotettua ?!
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  8. #38
    Lainaa (v025ylr @ Marras. 29 2010,11:00) kirjoitti
    Mie kokeilen saada 200mph varttimaililla aikaan *
    No se on melko utopiaa (vielä), mutta 300kmh loparit olisi vartilla tavoite.
    Jorma hoitaa meiän kenttäkaahailut.
    -Rampe
    Ja me lähetään pirssillä kohti Bonnevilleä ja vedetään niin eniten jotta pallo pyörähtää akselillaan niin kovin jotta aika ero Ivalon ja Rion välillä on enää varttitunti. Eikä tulla takas ellei Kempele luovuta mulle kolmea merenranta tonttia keskustan alueelta. Mut mikäli ens suvena Jormalla on yksikin huoltomiäs vähemmän kuin tänä vuonna niin sit mää uskon jotta teittin laitteet on täysin huoltovapaita.

    Pysyhän Rampe ladulla sen kuurakettisi kanssa ja muista jotta kortti vie mut Taxi tuo.

    Mageeta kattoo kun eräät on keksineet lääkkeet ahtopaine hulluuteen..siis Eniten te.

    http://www.teamforcemajor.com/blog/default.asp

    JR
    http://www.teamforcemajor.com/
    "taxi 911 242,47 mph, 8,7/277kmh"
    "ex-ysi 192,04 mph"
    "maailman nopein LKV"
    "ysikerholainen"
  9. #39
    ^ Bonnevillestä tulee aina mieleen leffa "Maailman nopein Indian". Se vasta oli melkoinen peli .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  10. #40
    Lainaa (ysi-ärrä @ Marras. 07 2010,14:11) kirjoitti
    Menee offtopikiksi mut kiinostas tietää mitä kumeja isolohkobusanistit jouniri, jarim, ahtis ,titaani ,... käyttää/käytti lentokenttäajoissa kuluneen kesän aikana?
    Muistaakseni Titaanilla oli Joensuussa joku 190/55 sarjanen sliksi?
    entäs muilla?
    Joo ratakumi oli 200/55 Dunlop 211 GP ja vakio välitys.

    Konevikaa aika lailla tullut vedoissa, joten en enää ihmettele miksi ei kulkenut toivotulla tavalla.
    +100m/s club finland / 376,61km/h
  11. #41
    Lainaa (Titaani @ Joulu. 04 2010,13:54) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Marras. 07 2010,14:11) kirjoitti
    Menee offtopikiksi mut kiinostas tietää mitä kumeja isolohkobusanistit jouniri, jarim, ahtis ,titaani ,... käyttää/käytti lentokenttäajoissa kuluneen kesän aikana?
    Muistaakseni Titaanilla oli Joensuussa joku 190/55 sarjanen sliksi?
    entäs muilla?
    Joo ratakumi oli 200/55 Dunlop 211 GP ja vakio välitys.

    Konevikaa aika lailla tullut vedoissa, joten en enää ihmettele miksi ei kulkenut toivotulla tavalla.
    No helevata. Mitäs oli koneesta menny säpäleiksi?
    Ai sulla olikin noinkin suuri toi gummi.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  12. #42
    Männät hiponut kattoa, mutta ei täystuhoa. Kansipuolella sitten paininkuppia, nokkaa ym.
    +100m/s club finland / 376,61km/h
  13. #43
    Jokos olette tilanneet, http://www.iltalehti.fi/autot/2010121712880301_au.shtml AIVAN VAKIO ja jättää monen viritetynkin hayabussin lentokentän suoralla ;)

    Oiskohan tuossa vehkeessä potentiaalia rikkomaan nykyiset Suomen kenttäajoennätykset? 375km/hkös se oli?

    Eikun lottoamaan..



    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  14. #44
    Lainaa (jyk4 @ Joulu. 17 2010,08:22) kirjoitti
    Oiskohan tuossa vehkeessä potentiaalia rikkomaan nykyiset Suomen kenttäajoennätykset? 375km/hkös se oli?
    No "tehoversiolla" TAVOITE ainakin on...
    Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
  15. #45
    Kyllä varmaan pystyy yli 100m/s maililla, jos nuo lukemat pitävät todellisuudessa paikkansa. Kuulostaa todella hurjalta +2000hp/1300kg. Eli tehopainosuhdekin olisi jo samaa luokkaa kuin busa+kuljettaja yhdistelmällä n.500hp teholla.

    90-luvun bmw m3 oli alle 15% ton daggerin tehomäärästä, ja painoi suurin piirtein samanverran.
    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  16. #46
    Lainaa (SMRacing @ Joulu. 17 2010,18:21) kirjoitti
    90-luvun bmw m3 oli alle 15% ton daggerin tehomäärästä, ja painoi suurin piirtein samanverran.
    Mutta eihän ne mihinkään menekään. *
    Supermoto
  17. #47
    Jolleivät paljonkin custom osia tuossa nopeustestissä käytä, jos pääsevät sinne asti, niin maanopeus-kappaleiksi hajoamis-testi edessä.

    Onnea heille.
    Sinänsä. Pitkään ollut mielessä koska joku uskaltaa koittaa mitään maanopeus enkkoja tiellä hiekan sijaan. Ainakin mopoilla uskoisi pidon tuoman edun merkkaavan. Noin siis, jos tie vaan on tasainen.
    Testi
  18. #48
    Lainaa (jamas @ Joulu. 17 2010,09:46) kirjoitti
    Lainaa (jyk4 @ Joulu. 17 2010,08:22) kirjoitti
    Oiskohan tuossa vehkeessä potentiaalia rikkomaan nykyiset Suomen kenttäajoennätykset? 375km/hkös se oli?
    No "tehoversiolla" TAVOITE ainakin on...
    Jahas, onhan se tosiaan lupauksien mukaan nopea, 400+km/h seisova maili. Jos käytännössä menee noin niin siinä voi Suomen viriturbobusat jäädä kattelemaan vakioauton perävaloja :-D



    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  19. #49

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (jyk4 @ Joulu. 17 2010,21:44) kirjoitti
    Jos käytännössä menee noin niin siinä voi Suomen viriturbobusat jäädä kattelemaan vakioauton perävaloja :-D
    Oh Shit. Nyt tässä ihan pelonsekaisin tuntein odotetaan ensi kesää ja pelätään milloin tuollainen osuu yhtä aikaa liikennevaloihin. Sitten loppuu se kukkoilu täällä! Autot vs pyörät vääntö palaa taas alkulähteille kun Datsunit ojentaa pyöriä...
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  20. #50
    Joo 2000hp vakioauto, eiköhän tuo oo lähempänä suihkuhävittäjää, jossa 4 pyörää ja ratti.

    http://www.youtube.com/watch?v=yS1NU6xjTSY


    Kannattaa varoa, ettei käy niinkun tolle Texas milen ennätysautolle.
    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  21. #51
    Uhopaskaa kunnes toisin näyttävät.
    Auto on olemassa vasta paperilla ja porukka kumartelee jo sen "suoritusarvoille". Idiootit, hävetkää.
    Klikkaa ja liity: ANY10 RACEBOOK!

    OUTLAW BIKE # 99
  22. #52
    Jotenkin toi varttimaili 6,7 sekuntia kuulostaa hullulta? En usko ainakaan normirenkailla tuollaista menevät..No turha tässä on ihmetellä sitten, kun on faktat tiskissä niin ihmetellään sitten vasta Ja jos on varaa ostaa tollenen auto niin kyseinen henkilö voi ostaa heti 10 kpl niitä 400 kmh maililla meneviä hayabusia!
    Hayabusa K9 Harmaa/Hopea Tuned by Ecueditor
    Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
    Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06
  23. #53
    Jos tuulen voimakkuus on 25m/s, niin sitä kutsutaan myrskyksi. Kertokaa se neljällä, niin saatte jonkinlaisen kuvan siitä minkälaisen voiman kanssa ollaan tekemisissä. Nopeuden kaksinkertaituessa ilman vastus nousee neliöön. Vaatii kyllä tosi paljon suunnittelijoilta saada auto (purjepinta-alan takia) pysymään radalla. Pelkkä teho ei riitä ennätyksiin. Teoriassa on toki mukava laskeskella vaikka mitä. Mutta jonkun pitää sitä sitten käytännössä ajaakin. Henk.koht. ajan 100m/s mielummmin Kawalla kuin vaikka em. turbo gallardolla.
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  24. #54
    Äkkiä busista ruuvia kiriämmälle. Tulee 2000hv vakioautoja joka puolelta ohi.
    Supermoto
  25. #55
    Lainaa (jyk4 @ Joulu. 17 2010,08:22) kirjoitti
    Jokos olette tilanneet, http://www.iltalehti.fi/autot/2010121712880301_au.shtml AIVAN VAKIO ja jättää monen viritetynkin hayabussin lentokentän suoralla ;)

    Oiskohan tuossa vehkeessä potentiaalia rikkomaan nykyiset Suomen kenttäajoennätykset? 375km/hkös se oli?

    Eikun lottoamaan..
    Topicci Suomen nopein 2011, lienee alunperin ollut lähinnä moottoripyörällä ajettuna. Juu enkka on King Arthurilla vuodelta 2009 Hallissa ajettuna turbo busallaan. Lisäksi kyseessä on nimenomaan seisova maili. Onhan noita laitteta ollut ehdolla moto gp pyöristä Bugattiin vaan aina on härmässä nopein seisovalle mailille ollut pärrä.

    Ainakin meittillä on jatkossakin tarkoitus pitää huoli jotta "vakio autot" pysyy takana ja jopa muutama pyöräkin.

    http://www.teamforcemajor.com/blog....ar=2010



    http://www.teamforcemajor.com/
    "taxi 911 242,47 mph, 8,7/277kmh"
    "ex-ysi 192,04 mph"
    "maailman nopein LKV"
    "ysikerholainen"
  26. #56
    Lainaa (jouniri @ Joulu. 18 2010,14:50) kirjoitti
    Lainaa (jyk4 @ Joulu. 17 2010,08:22) kirjoitti
    Jokos olette tilanneet, http://www.iltalehti.fi/autot/2010121712880301_au.shtml AIVAN VAKIO ja jättää monen viritetynkin hayabussin lentokentän suoralla ;)

    Oiskohan tuossa vehkeessä potentiaalia rikkomaan nykyiset Suomen kenttäajoennätykset? 375km/hkös se oli?

    Eikun lottoamaan..
    Topicci Suomen nopein 2011, lienee alunperin ollut lähinnä moottoripyörällä ajettuna. Juu enkka on King Arthurilla vuodelta 2009 Hallissa ajettuna turbo busallaan. Lisäksi kyseessä on nimenomaan seisova maili. Onhan noita laitteta ollut ehdolla moto gp pyöristä Bugattiin vaan aina on härmässä nopein seisovalle mailille ollut pärrä.

    Ainakin meittillä on jatkossakin tarkoitus pitää huoli jotta "vakio autot" pysyy takana ja jopa muutama pyöräkin.

    http://www.teamforcemajor.com/blog....ar=2010
    Hyvin näkyy homma edistyvän. * *http://www.oamk.fi/extra/amk/artikkelit/224/



    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  27. #57
    Lainaa (2jorma2 @ Joulu. 18 2010,18:07) kirjoitti
    Lainaa (jouniri @ Joulu. 18 2010,14:50) kirjoitti
    Lainaa (jyk4 @ Joulu. 17 2010,08:22) kirjoitti
    Jokos olette tilanneet, http://www.iltalehti.fi/autot/2010121712880301_au.shtml AIVAN VAKIO ja jättää monen viritetynkin hayabussin lentokentän suoralla ;)

    Oiskohan tuossa vehkeessä potentiaalia rikkomaan nykyiset Suomen kenttäajoennätykset? 375km/hkös se oli?

    Eikun lottoamaan..
    Topicci Suomen nopein 2011, lienee alunperin ollut lähinnä moottoripyörällä ajettuna. Juu enkka on King Arthurilla vuodelta 2009 Hallissa ajettuna turbo busallaan. Lisäksi kyseessä on nimenomaan seisova maili. Onhan noita laitteta ollut ehdolla moto gp pyöristä Bugattiin vaan aina on härmässä nopein seisovalle mailille ollut pärrä.

    Ainakin meittillä on jatkossakin tarkoitus pitää huoli jotta "vakio autot" pysyy takana ja jopa muutama pyöräkin.

    http://www.teamforcemajor.com/blog....ar=2010
    Hyvin näkyy homma edistyvän. * *http://www.oamk.fi/extra/amk/artikkelit/224/ *
    OAMK:n tiimi on kieltämättä tehnyt hyvää duunia, maanantaina alkaa vaihteeksi meidän duuni. Mylly pöydälle ja esim. kisalaatikko sisään sekä ainakin veivit vaihtuu vielä faliconeihin jne jne.

    Kai sä nyt käyt ens suvena näyttämässä Elvingtonin pojille mistä on SuperJorma tehty? Hengessä ollaan mukana.
    http://www.teamforcemajor.com/
    "taxi 911 242,47 mph, 8,7/277kmh"
    "ex-ysi 192,04 mph"
    "maailman nopein LKV"
    "ysikerholainen"
  28. #58
    ^Houkutus on kyllä melkoinen, mutta pitää ensin täällä koto-suomessa päästä kokeilemaan miten on muutokset onnistunut. Ei viitti lähteä jos ei ole mahiksia voittoon. Näillä näkymin Kawasta tulee vain vartille ja nopeus-ajoihin tarkoitettu laite. Näin se näköjään nälkä kasvaa ... huoh.
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  29. #59
    Lainaa (2jorma2 @ Joulu. 19 2010,09:01) kirjoitti
    ^Houkutus on kyllä melkoinen, mutta pitää ensin täällä koto-suomessa päästä kokeilemaan miten on muutokset onnistunut. Ei viitti lähteä jos ei ole mahiksia voittoon. * Näillä näkymin Kawasta tulee vain vartille ja nopeus-ajoihin tarkoitettu laite. Näin se näköjään nälkä kasvaa ... huoh.
    mites se kattoremontti?
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  30.  
  31. #60
    Lainaa (zeta1 @ Joulu. 19 2010,13:41) kirjoitti
    Lainaa (2jorma2 @ Joulu. 19 2010,09:01) kirjoitti
    ^Houkutus on kyllä melkoinen, mutta pitää ensin täällä koto-suomessa päästä kokeilemaan miten on muutokset onnistunut. Ei viitti lähteä jos ei ole mahiksia voittoon. * Näillä näkymin Kawasta tulee vain vartille ja nopeus-ajoihin tarkoitettu laite. Näin se näköjään nälkä kasvaa ... huoh.
    mites se kattoremontti?
    Katto vuotaa edelleen. Mut vuotakoon. Kun ilmat paranee, niin vedän pressun päälle tai etin vuotokohdan ja pistän pikeä tai silikoonia tai jotain. Se on sitä prioirisointia. *



    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
Sivu: 2 / 28:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen