Sivu: 16 / 28:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6141516171826 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 451:stä 480:een 827:sta
  1. #451
    Lainaa (JuMaHa @ Elo. 30 2011,19:59) kirjoitti
    Itse olin ensimmäistä kertaa busalla lentokenttäajoissa tänä kesänä Joensuussa.Helpostihan toi 300 km/h rikkoutui....315 km/h vedin ekalla lähdöllä. Eli vakiokorkuinen 2009 busa kyseessä,välit vakiot, Yoshin R-77 kokoputkisto, ecueditorsäätö, peilit pois ja takarengas 190/55/17.Kyllä ton 200 mph "pitäisi" saada, kun vielä madaltaa pyörää, 42 ratas taakse, 180 rengas taakse, huggeri paikoilleen ja kilpi veks.Ainakin jos keli on yhtä hyvä, kun Joensuussa se oli. Itellä oli kiekat tapissa paljon ennen mittauspistettä.Sifteri vois olla kans hyvä, kun ei sellaistakaan vielä ollut!Ajoasennolla on todella paljon merkitystä näissä touhuissa...Marjut ajoi muuten Joensuussa 328 km/h putkivirillä!
    Joo, itelläkin olis toi 200 mph kiikarissa. Okulaarit, vaan viellä, taitaa olla väärinpäin päässä, kun kaukaselta näyttää . Mut jääpi nähtäväks, tuleeko ikinä rikottua .

    Ps. Muistaisin lukeneeni Busanistien sivuilta, et Marjutilla olis ollu, jopa 40 ratas takana, siin ensimäisessä yli 200 mph:n vedossa??? Mut TODELLA kova tulos toi 328 km/h pelkällä putkiviri/madallus/välitys virillä

    *.
    PPS. Huomasin just, et oon noussu "piikkihirmu" kategoriaan *. Paljoks tänne täytyy postata, et pääsis ajamaan kovempiakin vehkeitä? *



    Kawasaki 1100 ZZR -91
    Suzuki GSX 1300 R *-00
    Suzuki GSX 1300 R *-08
    +300 km/h Club of Finland
  2. #452
    [B].. Ehkä koneen sisuksilta vakio. Tuo 322km/h mopo muistaakseeni: putkisto vaihdettu, ecu flashittu uusiksi, vakiosta poikkeavat renkaat, katteita teipattu, madallettu, pidemmät välitykset.. ?
    IMHO vakio on sellaisessa kunnossa jossa se tulee suoraan tehtaalta..[/QUOTE]
    Eihän ne ihan vakioita voi olla vakiovälityksellä, nopeudenrajoitin poistettuna vain voi 300km/h ylittyä vakiovälityksellä.

    Mutta varsinkin gen2 näyttää kulkevan rajoitin pois: vakiona taikka putkivirinä kuskin koosta riippumatta sinne 310km/h tietämille kentällä, esimerkiksi Joensuussa 2011 näytti busa(gen2) kun busa melkeen sinne menevän, ja rajoitinta vasten suurin osa satoja metrejä ennen mittauspistettä, joten välittämällä olisi menneet vieläkin kovempaa. Mukava oli myös nähdä että isommankin kuskin kanssa(tietysti ajoasento pitää olla kunnossa) jaksavat vetää siihen n.310km/h, johon välitys loppuu kesken.

    Joten jos kyseessä gen2 busa ja lentokenttäajot niin eiköhän keskivertokuskilla, joka osaa nopeusajon niksit kohtuullisesti tulokset ole seuraavat hyvissä olosuhteissa:

    Vakio(rajoitettu)= n.290km/h
    "Vakio"(nopeudenrajoitin pois, vakioputki/slipari)~310km/h
    "Putkiviri"(rajoitin pois, putkisto+säätö, pidempi välitys)310-320km/h
    "Putkiviri+madallus" 315-325km/h

    Omasta mielestä vakiopyörästä voi puhua niin kauan kun tekniikkaan ei suurempia muutoksia ole tehty, putkistolla voi muutaman hepan huipputehoa saada, muttei merkittävästi. Madallus+putkiviri voi mielestäni sanoa vakioksi hyvillä mielin, sitten jos sisuskaluja tai muuta on vaihdeltu, ei kyseessä ole vakio. Voi tietysti puhua myös putkiviristä, mutta epäilen että vakioputkistolla vrt. putkiviriin ei juurikaan eroa kentällä tule, jos pyörään on vaan muuten tehty samat modaukset.



    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  3. #453
    miten paljon tuo madallus vaikuttaa loppunopeuteen?
    miten takajousitus (vakio) pitäisi säätää?
    löysälle/kireälle...
    kaikk kolmen vedon jälkeen voin sanoa et etunen oli mielestäni ilmassa 1 ja 2 vaihteella ja sitä jotenkin varo koko ajan?
    Suzuki Hayabusa -08 319,6 km/h
    Kawasaki kx 450 f
    Yzf-R1 -07
  4. #454
    Todettakoon, että kyllä kokoputkistosta on iloa ainakin jos puhutaan näistä ns. vajaakuutioisista

    Eli vaikka huippuja ei tulisi lisää, niin jos saa keskialueelle lisää puhtia vaikka +10 hp ja vääntöä myös reilusti lisää, niin kyllä se antaa lisävauhtia jos ei aikaisemmin ole kerennyt rajoittajalle asti vedellä
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  5. #455
    "Keskialueella" ei näissä hommissa ole mitään merkitystä, ainakin oma pyörä käy siinä ainoastaan ykkösellä ja sen jälkeen ollaan välillä 8000-11000 koko ajan.
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
  6. #456
    Lainaa (sky @ Syys. 03 2011,09:56) kirjoitti
    Todettakoon, että kyllä kokoputkistosta on iloa ainakin jos puhutaan *näistä ns. vajaakuutioisista

    Eli vaikka huippuja ei tulisi lisää, niin jos saa keskialueelle lisää puhtia vaikka +10 hp ja vääntöä myös reilusti lisää, niin kyllä se antaa lisävauhtia jos ei aikaisemmin ole kerennyt rajoittajalle asti vedellä
    tulossa on akran koko putkisto+suutinsarja

    pyörä talvehtii Korpiaholla ja talven aikana asennus...

    mikä mahtaa olla realistinen kone/takapyöräteho putkiston vaihdon jälkeen?

    ilmansuodatinta en vaihda vapariksi,kun eipä taida olla paljoakaan hyötyä?
    kone haukkaa enemmän paskaa ja jatkuvasti pitäis olla öljyämässä?
    kutenkin pyörällä on tullut 10-15 tuhatta kilsaa kesässä.
    ny kiinnostaa huiput enemmän kuin kilometrit(perhe syistä johtuen,toukkaa pukkaa )



    Suzuki Hayabusa -08 319,6 km/h
    Kawasaki kx 450 f
    Yzf-R1 -07
  7. #457
    Lainaa (jarno73 @ Syys. 03 2011,10:20) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Syys. 03 2011,09:56) kirjoitti
    Todettakoon, että kyllä kokoputkistosta on iloa ainakin jos puhutaan *näistä ns. vajaakuutioisista

    Eli vaikka huippuja ei tulisi lisää, niin jos saa keskialueelle lisää puhtia vaikka +10 hp ja vääntöä myös reilusti lisää, niin kyllä se antaa lisävauhtia jos ei aikaisemmin ole kerennyt rajoittajalle asti vedellä
    tulossa on akran koko putkisto+suutinsarja

    pyörä talvehtii Korpiaholla ja talven aikana asennus...

    mikä mahtaa olla realistinen kone/takapyöräteho putkiston vaihdon jälkeen?

    ilmansuodatinta en vaihda vapariksi,kun eipä taida olla paljoakaan hyötyä?
    kone haukkaa enemmän paskaa ja jatkuvasti pitäis olla öljyämässä?
    kutenkin pyörällä on tullut 10-15 tuhatta kilsaa kesässä.
    ny kiinnostaa huiput enemmän kuin kilometrit(perhe syistä johtuen,toukkaa pukkaa )
    Korpiahon penkki antaa takarengastehoksi tällaisia lukemia.....Gen1 busa vakio 160hp, 1000RR -06 slipari 157hp ja Gsxr-1000 slipari -04 154hp. Tosta voi sitten päätellä mitä blackbird kokoputkistolla voisi antaa....veikkaan 140-145 hp takarenkaalta.



    Hayabusa K9 Harmaa/Hopea Tuned by Ecueditor
    Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
    Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06
  8. #458
    Lainaa (jarim @ Syys. 03 2011,10:20) kirjoitti
    "Keskialueella" ei näissä hommissa ole mitään merkitystä, ainakin oma pyörä käy siinä ainoastaan ykkösellä ja sen jälkeen ollaan välillä 8000-11000 koko ajan.
    Pitäisikö korjata yläkeskialueella. Mun R1 kiertää 14 K, joten keskialue on 4,7 K - 9,3 K. Ko pyörän vääntöhuippu on kohdassa 9,6 K. Olen myös ymmärtänyt, että pyörän välityksiä pitäisi säätää siten että haettu huippunopeus saadaan ennenkuin käppyrät alkavat putoamaan rajusti. Eli välejä pitäisi pidentää.

    Tämän logiikan mukaan vahvasta keskialueesta olisi käytännön hyötyä.

    Olenko siis ymmärtänyt asian täysin väärin?

    E: voisitko määritellä mikä sinulle on keskialue prosentteina, jotta puhutaan samasta asiasta



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  9. #459
    Toki, siis selvähän se on että optimaalisempi viritys on jos saat huippuihin lisätehoa ja pystyt estämään, ettei vääntökäyrä lähde laskemaan niin nopeasti kuin alkuperäisenä
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  10. #460
    Lainaa (sky @ Syys. 03 2011,11:13) kirjoitti
    Toki, siis selvähän se on että optimaalisempi viritys on jos saat huippuihin lisätehoa ja pystyt estämään, ettei vääntökäyrä lähde laskemaan niin nopeasti kuin alkuperäisenä
    eikös ton putken ja suuttimien vaihdon pitäis vaikuttaa just tohon keskialueen kuolleeseen kohtaan?
    Suzuki Hayabusa -08 319,6 km/h
    Kawasaki kx 450 f
    Yzf-R1 -07
  11. #461
    Mutta mutta, raporttia Lappeenrannasta saa laittaa jos joku paikanpäällä on. Keliennusteen mukaan 4 m/s vastatuuli jos "oikeaan" suuntaan ajatetaan.
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
  12. #462
    Lainaa (sky @ Syys. 03 2011,11:01) kirjoitti
    Lainaa (jarim @ Syys. 03 2011,10:20) kirjoitti
    "Keskialueella" ei näissä hommissa ole mitään merkitystä, ainakin oma pyörä käy siinä ainoastaan ykkösellä ja sen jälkeen ollaan välillä 8000-11000 koko ajan.
    Pitäisikö korjata yläkeskialueella. Mun R1 kiertää 14 K, joten keskialue on 4,7 K - 9,3 K. Ko pyörän vääntöhuippu on kohdassa 9,6 K. Olen myös ymmärtänyt, että pyörän välityksiä pitäisi säätää siten että haettu huippunopeus saadaan ennenkuin käppyrät alkavat putoamaan rajusti. Eli välejä pitäisi pidentää.
    Uskoisin minäkin, että vaikka välejä rykkösestä vähän pidentää, niin vakion tai "oikein" viritetyn tehokäyrän korkein "alue" riittää joka vaihteella. Siis, jos välejä pidentää (ja joo niitä pitää pidentää), niin oikealla hetkellä vaihtamalla koneteho ei minusta tipu sinne ns korkean alueen alle.

    Mielestäni ei ole nyt oleellista, että mikä on "keskialue" vaan se, että mihin kierrokset tippuvat kun vaihdon suorittaa heti laskevan tehokäyrän kohdalla. Jos alkuperäisen idean mukaan tuota huipputehon aluetta saadaan alaspäin jatkettua JA välitykset ovat niin pitkät, että ilman ko viritystä tiputaan pois parhaan tehon alueelta, niin olet oikeassa. Tuota kohtaa ehkä tarkoitatkin tällä keskialueen teholla.

    Vielä rykkösen välityksistä. Toistan varmaan jo aiemmin foorumilla kertomaani, mutta omien laskelmieni mukaan sekä vakiolla, että vähän viritetyllä rykkösellä pitää laittaa +1p eteen TAI -2p taakse. Verrattuna 2007 -> rykkösen vakioväleihin. Näin on mahdollista, että menee yli 300km/h, jos voima riittää ja on myötäistä. +1p ei vaan välttämättä mahdu eteen. Minua kiinnnostaa kovasti lopputulos, jos joku tekee tämän muutoksen ja ajaa mailin.

    edit: Äläkä sky nyt vaan sano, että pitää kiihdyttää parhaan väännön kohdalla...



    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  13. #463
    Lainaa (jarno73 @ Elo. 29 2011,20:22) kirjoitti
    ite en tekniikasta muuta ymmärrä,kuin perus jutut...,
    mut Hallin kentällä kävin kokeilemassa huippuja (291 km/h),
    ja koin valaistuksen *
    Ny talven aikana laitetaan pyörään uutta palikkaa sillä mielellä,et pääsis yli 300 km/h
    Nyt myös kaikki lukuaineisto mikä liittyy tekniikkaan,kiinnostaa. Myös tämä on erittäin mielenkiintoista
    luettavaa
    Tuo sun 291km/h bläkkärillä on todella hyvä veto, kun olen niitä seuraillut niin pakkaavat jäämään sinne 270km/h hujakoille.Taitaa olla kuskina oikea ajomies.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  14. #464
    Lainaa (zeta1 @ Syys. 03 2011,19:27) kirjoitti
    Tuo sun 291km/h bläkkärillä on todella hyvä veto, kun olen niitä seuraillut niin pakkaavat jäämään sinne 270km/h hujakoille.Taitaa olla kuskina oikea ajomies. *
    Muistan kun Bike-lehdessä vuonna -97 oli ensimmäinen testi Bläkkäristä ja siinä pyörä kulki 295 km/h. Oli silloin suurin mitattu nopeus vakio/tuotantopyörälle. Siitähän silloin lisää innostuin ja ostin ensimmäisen uuden pyöräni. Pari kesää silla ajelin ja kulkihan se mukavasti ihan vakionakin. Silloin ei vielä ollut Sigmaa millä olisi päässyt motarilla kulkua käytännössä mittaamaan gps:stä ja tutkasta puhumattakaan. Jotenkin oli vaan pyörä ilman "luonnetta". Moottori kävi kauniisti ilman pienintäkään mekaanista ääntä,tosin niinhän Hondat useimmiten tekevät. Nykyinen Hornettikin kun se vielä oli ilman turboa oli käyntiääni lähes naurettavan hiljainen. * *Hyvä pyörä kaikin puolin,no ehkä jokseenkin painava nykymittapuun mukaan.

    Kumpia muuten on enemmän liikenteessä Bläkkäreitä vai Busaa?? * *Siinä muuten kaksi pyörää joita löytyy kyllä tiellä ja myynti-ilmoituksissa lukumääräisesti varmaan eniten. Kertonee jotain niiden suosiosta vai oisko syy siinä että ovat merkkinä "vanhoja"?! *
    Vain turbo antaa kunnon voimaa!
  15. #465
    Itse en kyllä usko putkiviritteiselle Blackbirdille yli 290km/h lukemia lentokentällä, ei niitä ainakaan Suomessa ole koskaan tietääkseni ajettu. Länsivuoren Tepi on ahdetulla bläkkärillä ylittänyt sen 300km/h Joensuussa niukasti. Tai jos 290km/h on ylittynyt, niin voi epäillä että tekniikkaa on viritetty jo vaparina rajusti, mikäli tohon on päästy.


    255-265km/h väliin menee 90% bläkkäreistä, parhaat on vetäneet siihen 270km/h pintaan.

    Tietysti jos on mustaa valkoselle, esim. tulosluetteloissa tuo 290km/h+ niin pakko kait se on uskoa.

    Vaikka Honda tituleerasi sitä nopeimmaksi pyöräksi silloin, ei se kyllä sitä tainnut olla käytännössä. Ei ainakaan lentokentällä. Joensuussa 2010 258km/h&263km/h bläkkärit, 2011 258km/h. Jämsässä eräs veti bläkkärillä 271km/h pohjat tänä kesänä. Sielläkin ties kuinkamonta jäi siihen 260 pintaan. Mittariin menee sen n.300.

    Melkeen tulee erään heebon kirjotuksen mieleen tällä sivustolla, jonka 600 sradi kulki kuulemma 290-300 "gps-1 laitteeseen".

    Toki mielelläni olen myös väärässä, ei vaan oikein omaan järkeeni mene että kun kymmeniä kuski&pyörä -yhdistelmiä on bläkkärillä kentällä vuosien varrella ajanut, että yksi erottuisi joukosta niin räikeästi.



    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  16. #466
  17. #467
    aika kovalta kuulostaa. ite sain hallissa ensikertalaisena 292 zetorilla. tänään taasen ei kulkenut lappenrannassa ollenkaan: 281 paras ja ainoa veto. no tulipahan 650km heitettyä tourinkia että pääsi kerran koittaan

    **tuubi**
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  18. #468
    asiasta mittään sen enempää tietämättä...
    eka 264 km/h
    toka 286 km/h
    vika 291 km/h

    ...ja tietääkseni pyörä täysin vakio?
    Suzuki Hayabusa -08 319,6 km/h
    Kawasaki kx 450 f
    Yzf-R1 -07
  19. #469
    Lainaa (SamiN @ Syys. 03 2011,22:25) kirjoitti
    aika kovalta kuulostaa. ite sain hallissa ensikertalaisena 292 zetorilla. tänään taasen ei kulkenut lappenrannassa ollenkaan: 281 paras ja ainoa veto. no tulipahan 650km heitettyä tourinkia että pääsi kerran koittaan *

    **tuubi**
    Eiks tänään säätiedotusten mukaan ollut about 4 m/s vastatuuli, eli yli kymmenen kilsaa häviää huippuja sen vuoksi.
    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  20. #470
    Tämän vuoden kentillä autolla ajettuna Halli 216kmh, Joensuu 203kmh, Lappeenranta 203kmh. Lappeessa vastatuuli vastusti ja Halli nyt vaan muuten on paras paikka. Joten EX-BJ:llä kova lukema 360kmh lpr:ssa kun muut ajoi vähintään kymppiä vähemmän ku normisti. Muute olis Rocksterikin 200mph kerholainen.



  21. #471
    Lainaa (Mika 14R @ Syys. 03 2011,22:48) kirjoitti
    Lainaa (SamiN @ Syys. 03 2011,22:25) kirjoitti
    aika kovalta kuulostaa. ite sain hallissa ensikertalaisena 292 zetorilla. tänään taasen ei kulkenut lappenrannassa ollenkaan: 281 paras ja ainoa veto. no tulipahan 650km heitettyä tourinkia että pääsi kerran koittaan *

    **tuubi**
    Eiks tänään säätiedotusten mukaan ollut about 4 m/s vastatuuli, eli yli kymmenen kilsaa häviää huippuja sen vuoksi.
    joo ikävä tuuli siellä oli, sitä en tiedä mitä se vaikuttaa mutta näköjään vaikuttaa. peilit, kilvet kiinni (ja killeritkin kun en saanut niitä irti)

    kyllähän tuosta kiksejä saa! ens kesänä lisää ja kovempaa
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  22. #472
    Lainaa (SamiN @ Syys. 03 2011,22:25) kirjoitti
    aika kovalta kuulostaa. ite sain hallissa ensikertalaisena 292 zetorilla. tänään taasen ei kulkenut lappenrannassa ollenkaan: 281 paras ja ainoa veto. no tulipahan 650km heitettyä tourinkia että pääsi kerran koittaan *

    **tuubi**
    Oma nopeusmittari ei toimi...?
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  23. #473
    Lainaa (Mika 14R @ Syys. 03 2011,22:48) kirjoitti
    Lainaa (SamiN @ Syys. 03 2011,22:25) kirjoitti
    aika kovalta kuulostaa. ite sain hallissa ensikertalaisena 292 zetorilla. tänään taasen ei kulkenut lappenrannassa ollenkaan: 281 paras ja ainoa veto. no tulipahan 650km heitettyä tourinkia että pääsi kerran koittaan *

    **tuubi**
    Eiks tänään säätiedotusten mukaan ollut about 4 m/s vastatuuli, eli yli kymmenen kilsaa häviää huippuja sen vuoksi.
    Kyllä tuuli oli tosiaan melkoinen....itellä yks veto Tusinalla, 316km/h kaasuilla, sit loppu laulu ja kone alkoi valitusvirren 2/3 pytyllä...eli kentälle ajamalla, peräkärryssä pois toteutui mun kohdaltani tällä kertaa...
    ZX12R vm.2004
    muzzy 1427cc yms.
  24. #474
    Lainaa (TunturiTT @ Syys. 03 2011,23:22) kirjoitti
    Lainaa (SamiN @ Syys. 03 2011,22:25) kirjoitti
    aika kovalta kuulostaa. ite sain hallissa ensikertalaisena 292 zetorilla. tänään taasen ei kulkenut lappenrannassa ollenkaan: 281 paras ja ainoa veto. no tulipahan 650km heitettyä tourinkia että pääsi kerran koittaan *

    **tuubi**
    Oma nopeusmittari ei toimi...?
    speedohealer -90% (saa nopeusrajoittimen ohitettua, tosin ei olisi ollut tarvetta )

    tulokset löytyy tuolta: http://liy.fi/tulokset/
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  25. #475
    Lainaa (Simppa70 @ Syys. 03 2011,23:23) kirjoitti
    Lainaa (Mika 14R @ Syys. 03 2011,22:48) kirjoitti
    Lainaa (SamiN @ Syys. 03 2011,22:25) kirjoitti
    aika kovalta kuulostaa. ite sain hallissa ensikertalaisena 292 zetorilla. tänään taasen ei kulkenut lappenrannassa ollenkaan: 281 paras ja ainoa veto. no tulipahan 650km heitettyä tourinkia että pääsi kerran koittaan *

    **tuubi**
    Eiks tänään säätiedotusten mukaan ollut about 4 m/s vastatuuli, eli yli kymmenen kilsaa häviää huippuja sen vuoksi.
    Kyllä tuuli oli tosiaan melkoinen....itellä yks veto Tusinalla, 316km/h kaasuilla, sit loppu laulu ja kone alkoi valitusvirren 2/3 pytyllä...eli kentälle ajamalla, peräkärryssä pois toteutui mun kohdaltani tällä kertaa... *
    no nyt on talvi aikaa keksiä uusia kujeita
    jos jotain positiivista, niin tuskin siellä kovin isoa tuhoa kävi, äänistä päätellen.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  26. #476
    Lainaa (Simppa70 @ Syys. 03 2011,23:23) kirjoitti
    .
    Kyllä tuuli oli tosiaan melkoinen....itellä yks veto Tusinalla, 316km/h kaasuilla, sit loppu laulu ja kone alkoi valitusvirren 2/3 pytyllä...eli kentälle ajamalla, peräkärryssä pois toteutui mun kohdaltani tällä kertaa... *
    Kuinka iso shotti oli kaasua kwaakussa? Ensi kesänä sitten paremmalla onnella



    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  27. #477
    Näytti siltä että joku rykköskuski on osannut kiihdyttää, nimittäin vartin aika on ollut paras: 10.120s, huiput on olleet 279 km/h. Eli pyörä on tainut olla aika lailla vakio?

    Kuka tunnustaa?

    Ylläri pylläri, autopuolella voiton vei supra: 347 km/h
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  28. #478
    Lainaa (sky @ Syys. 04 2011,09:05) kirjoitti
    Näytti siltä että joku rykköskuski on osannut kiihdyttää, nimittäin vartin aika on ollut paras: 10.120s, huiput on olleet 279 km/h. Eli pyörä on tainut olla aika lailla vakio?
    Eipä tuolla muut varttia aja. Akrat oli ainakin. Lähettää kakkosella ja kuulostaa kovasti olevan -1p edessä. Kytkimelle kauheaa hommaa.

    Tuosta 2:00



    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  29. #479
    Aika vaikea kyllä on pyörän välitystä päätellä pelkästään videon/äänen perusteella
    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  30.  
  31. #480
    onko tuo videon lopussa oleva punainen 12r "Rainmaker"
    sillä olisi ollut Hallissa potentiaalia vaikka tuonne 340km/h suoritukseen jos tuolla vastatuulella noinkin hyvin,välityksistä riippuen tietysti.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
Sivu: 16 / 28:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6141516171826 ... ViimeinenViimeinen