Vielä taitaa olla joitain "puolihulluja" olla joilla mopo ei ole talvisäilössä.
Ja kun TouRinki -kausi päätettiin 24.10. niin nyt tietenkin sanotaan ettei kukaan ole kieltänyt ajelemasta.
2 mopoa ainakin lähtee parinsadan kilsan lenkin vetämään maanantaina 1.11. Mankin nesteeltä klo 11.30 Tervetuloa mukaan!
Sääpäivitys: Melkosen lämmin ilma, tiet kosteita. MenoX!
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Puoli hullu, mutta maanataina tuohon aikaan ollaan duunissa![]()
Et antaisi niiden väli syndejen häiritä ajamista ja lähdettäis sunnuntaina ajelemaan.
Jos vain saan pyörän kasaan niin mikä ettei.
Mitä sitä marraskuussa muutakan tekisi.
Sori MauriOC!(MauriOC @ Loka. 29 2010,18:40) kirjoitti
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Perkkel, jos aamusta on keliä sen verran että sussun herättää töihin, niin harkintaanll
Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
Se valkoinen kikseri.
No maanantaina ei sovi. oikeesti pitää välillä käydä duunissakin. Minä lähden sunnuntaina 31.10.2010 klo vielä xxx jostain johonkin suuntaan. Todennäköisesti jotakin perinteistä PKS ajoreittiä seuraillen. Vapaaehtoisia vetäjiä kaipaillaan. Mä kun osaan pitää vaan perää. Toki voin vetääkkin, mut sit mennään minne nenu näyttää, ja mitään ennekkoreittiä ei tule oleen.(goza-G @ Loka. 29 2010,20:25) kirjoitti
Ja tämä kaikki tietyllä kelivarauksella, eli lämpötila yli +4 ja kuivaa.
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Kai sä kuitenki virität jonkun mopon rekkarin metrin(sikiviki @ Loka. 29 2010,23:03) kirjoitti
kepin päähän ja teippaat sen stongaan kiinni.....
et on edes jotain minkä peräs ajaa.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Nyt ne fillarit naftaliinista esille ja ajoon !!![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Ota tosta nyt sitte selvää...(Suzu-ukko @ Loka. 30 2010,15:58) kirjoitti
Yksi saarnaa että suola on epäterveellistä, toisaalta
suolahuoneita käytetään parantamiseen.
No, tuolla päivän rypemisellä kieli keskellä suuta ei saa
sellaista nautintoa että viittisi jynssätä hullun lailla
suolasotkua pois vehkeistä jos toisistakin.
Racin`with the wind....
Freedom !
Hei joo, ei huono, mä voisin livahtaa kaikista ennalta sovituista... Kattellaan![]()
Mopovapaa vuosi
Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
Juu. Näi on kai parasta tehdä. Eihän sitä muuten osaa. Eksyy kele vielä, kun ei oo ketään risteyksen merkkaajaa.(BadToThe Bone @ Loka. 30 2010,12:26) kirjoitti
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Sääpäivitys annettu, ilmeisesti 3-5 mopoa tulossa!!
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Voisitteko ystävällisesti nyt laittaa ne pyörät talviseisontaan.(goza-G @ Marras. 01 2010,09:38) kirjoitti
Etette häiritse meitä kunnon autoilijoita liikenteessä *
En ole katkera, mutta kuitenkin...![]()
Terveisin Reiska
- Kawasaki Z1000SX -
Juu EI laiteta!!!
15 kilsaa ajettu ja ihan loistava keli. Tien pinta on hieman kostea mutta ei roisku! 2 pyörää jo Mankissa paikalla!
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Käsittämätöntä urheutta ja asennetta Suzu-ukolta kun jatkoi matkaa selkeän ojanpohjan tutkinnan jälkeen.
Toinen lähes yhtä iso kädenojennus Leidi-Tenalle joka lähes yksin repi sen 250kg painavan F:n sieltä ojasta ylös.
Veturi pyytää nöyrästi anteeksi ja pahoittelee tapahtunutta kun ei mitään huomannut vaan ajoi innoissaan eteenpäin ja fiilisteli hienoja mutkia ja kuivaa tietä!
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Noniin... ja jonkun parvekkeen alla tietysti taas(goza-G @ Marras. 01 2010,16:08) kirjoitti
.
Eikäkön oikeesti, hyvä ettei ilmeisesti pahemmin käynny![]()
Racin`with the wind....
Freedom !
Elkää pojat täällä huudelko vaan tulkaa ajeleen. Huomaatte kuinka mä oon bodannu kun kertsi lähes yksin raavin varttitonnarin ojasta
Reeeiskaaa, ei voi, ei pysty, sori. Kerro tarkemmat reitit missä autolla ajelet ni mä lupaan että tuun kiusaan
Eimut, loistokeli ja reissuki oli hyvä, ootellaan mitä se suzu-ukko reissusta tuumaa vielä![]()
Mopovapaa vuosi
Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
Kyllä mopo on jo talviunilla, ei viitsi enää putsata ja puunata uudelleen. Neitseelliset öljytkin on sisällä ja uudet kumit saavat odottaa kevätkelejä![]()
1300 Gessu
Ajettu reitti.
Tuosta mutkasta se Suiza paukautti suoraks... Jos tutkitte street-viewiä tarkemmin niin siinä näkyy sisämutkassa sitä soraa jota oli reilumman määrän verran ajautunu itse mutkaan. Minä (veturi) jopa varoitin takana tulleita hiekasta jalallani, mutta silti kävi niinkuin kävi...
Toivotaan että kuskilla on luut suurinpiirtein ehjänä!!!
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Noo, täytyy katella bodaustuloksia sitten kesemmällä kevyemmissä releissä. Panin mopon piiloon kun jonnii verran jääny hommia rästiin kesän ajojen myötä...pkele (yks on just tuo kuntopuoli, joka täytyy nyt talven aikana taas hoitaa kondikseen). Jos vaikka jouluks sais hommat balanssiin....(-Anu- @ Marras. 01 2010,17:42) kirjoitti
Erittäin vakavasti ottaen mieli tekis kyllä baanalle...
Dodii, good night...
T7
Anun puku tais ottaa pahimmat damaget *. Multa meni vaan yks kylkiluu poikki ja fillarikin taas kohta ajossa..Kunhan tuo perspuoli tokenee niin uutta hiekkaa se vaan on sännättävä etsimään *
Eikä itte reissussa mitään vikaa ollut kivaa oli melkein koitia asti. Lopussa alko vähän pomput ja mutkat selkää vihlomaan ja ajatus siirtymään kohti lääkärin aparaatteja.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Sun pitäsi muuttaa nikki Hurja-Ukoksi
Hyvä ettei puhkonut keuhkoja toi kylkiluu.
Taas kerran havainto että adrenaliini se suuretkin vauriot peittää ja tarkkana saa olla vaikka kaveri kuis vakuuttaa olevansa kunnossa.
Onneksi ei kuiten enempää vahinkoja.
Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
KTM Super Adventure 1290 -2015
Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
Ei kait nyt sentäs *(suopo @ Marras. 02 2010,11:38) kirjoitti
![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
no voi himputti! Mähän sanoin et suorinta tietä kotia ja lekuriin, ja taas ei ukot uskonnu... Rukan puku pesty ja taas käytössäEnempi mua v*tuttaa se kynsi ko katkes... Paranna ny ittes rauhassa.
Mopovapaa vuosi