Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Eli nyt on sitten tutulla kotomaankielellä avautunut tuo kansainvälinen markkinapaikka. Joten nyt ne joilla kynnys on ollut tuo kolmas kotimainen kieli, voivat nyt helpomin etsiä tarpeetonta ja tarpeellista tavaraa ympäri maailmaa.

Ps.Joku kumminkin epäilee kytköksiäni Ebayhin... On niitä, meinaan tunnukset sen käyttöön.
    Tämä on maksamaton mainos, olen vaan tyytyväinen käyttäjä.
    Vielä kun huutaminen olisi yhtä fiksua kuin esim. Huuto.netissä, jossa oikeasti huutokauppa on "huutokauppamaista"

Ebay.fi
    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

Tuosta sivustosta taisi joskus aikaisemminkin olla täällä juttua? Jollain taisi olla ongelmia niitten arvioitujen postikulujen kanssa kun ei ollut näyttänyt niitä. Saatto tosin olla jokin muukin sivusto missä moista manailtiin.

Eikös tämä suomen ebay hae vain muiden maiden sivuilta, eli tuonne suoranaisesti ei "suomen ebayhin" pysty ilmoituksia laittamaan. Tuon kautta siis haetaan muiden maidean ebaysta tuotteita ja pelkät valikot on käännetty suomeksi. Itse ilmoitukset tietenkin on sillä kielellä minkä maan sivustolta kyseiset tuotteet löytyy.
    Itse olen todennut helpoimmaksi korkeintaan etsiä tuon ebay.fi sivun kautta tuotteita ja sitten kun löytyy mieluinen niin mennyt kyseisen maan omalle ebay sivulle ja tehnyt sieltä ostokset. Jotenkin tuo suomalainen ebay vaan on sekavempi, ei siis täysin samat valikot kuin esim us-veriosssa.
    Enpä koe tuosta olevan itselleni mitään lisäarvoa.
    Tietty voi helpottaa henkilöitä jos lontoo ei shoppailun verran taivu.
    Ei tosiaan taida olla oma suomen ebay vaan käännös britti/saksan/jenkkien ebaysta.
    Ebay on myös maksullinen paikka myydä niin en usko että tulee syrjäyttämään huuto.nettiä
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
    Lainaa (Heksa @ Loka. 29 2010,12:26) kirjoitti
    Vielä kun huutaminen olisi yhtä fiksua kuin esim. Huuto.netissä, jossa oikeasti huutokauppa on "huutokauppamaista"
    Mikäs siinä ebayn huutokaupassa on niin huonoa?
    Onhan siellä huuto.netissäkin korotusautomaatti, surkea tosin.

Mielestäni huuto.net on ebayn rinnalla kökkötraktori.
    Lainaa (Geronimo @ Loka. 29 2010,19:16) kirjoitti
    Lainaa (Heksa @ Loka. 29 2010,12:26) kirjoitti
    Mikäs siinä ebayn huutokaupassa on niin huonoa?
    Onhan siellä huuto.netissäkin korotusautomaatti, surkea tosin.

Mielestäni huuto.net on ebayn rinnalla kökkötraktori.
    Kyllä mun mielestä 5 minuuttia viimeisen huudon jälkeen päättyvä huutokauppa lähentelee sitä "perinteistä" 1, 2 .3... Myyty tuolle herralle takarivissä. Siinä katsotaan kuka nostaa eniten.
    Kun taasen ebayssa huuto loppuu sillä sekunnilla kun aika on täysi. Eli viimeisillä sekunneilla alkaa hirveä myräkkä ja toivotaan kuka heittää koviman tarjouksen, taikka kenellä on alla kovin varaus. Lopputuloksena molemmissa hakusessa maksimaalinen tuotto myyjälle. Tuossapa jopa ebay on omalla tavallaan parempi... Jos jonkun tavaran haluaa, niin lompakkoa joutuu levittämään mahdollisimman paljon... Kun taasen perinteisessä huutokaupassa voi tehdä niitä "löytöjäkin" sopivaan hintaan. Ebay myyjälle hyvä, mutta ostajalle hanurista ja huuto.net toisinpäin.
    Itse kyllä pidän jälkimmäistä sivustoa mukavampana, on hetki aikaa harkita vieläkö pistäisi sen pikku korotuksen hatuksi...
    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

Lainaa (Heksa @ Loka. 29 2010,19:30) kirjoitti
    Ebay myyjälle hyvä, mutta ostajalle hanurista ja huuto.net toisinpäin.
    Ja kun sitten vielä vertaa millä hintaa saa niin Ebay on vaan erityisen lompakkoystävällinen. Siellä on paljon muutakin kuin huutokauppatavaraa ja monet tosi halpoja.
    Juuh eBay rules ja hauskaa on sekin, että euroopasta saa paketin tänne jokseenkin samalla hinnalla kun mitä posti ottaa kotimaan paketista ;)
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
    Otterbox tuli Amerikasta ja postimaksut oli 5 taalaa.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
    Ja pian on aukeemassa joku uus palvelu suomessa. Mielenkiinnolla odotan.Tässä
    Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
    Tulipas sitten tilattua Dual shock3- ohjain pleikkariin...puoleen hintaan vrt myyntihintoihin täällä *
    04 Buell xb12s

Ebaysta mahdollista tehdä todellisia löytöjä, esim. sain Kawan jarrusatulan 5 eurolla kun olin ainut huutaja, käypä hinta olisi ollut yli kymmenkertainen. Luulisin että syynä oli se että jos myyjä haluaa asettaa hintavarauksen tai korkean lähtöhinnan kaupalle, se maksaa jotain myyjälle, ja jotkut myyjät riskillä olettaa että huutajia tulee paljon kumminkin ja hinta nousee... Mutta en tiedä faktaksi, joku ebayssä itse myynyt voisi kertoa.
    Kawa ZXR750H1 (Green Meanie)
  12.  
    Eikö tuolla suomiebayllä voi hakea ko US, UK tai Saksa

Tuo global.ebay.com löytyy myös Suomeksi. Sekin tosin on suhteellisen karu mm. postikulut näkyy vähän mitenkuten ja EU haku ei sisällä UK:ta.

Lisäksi vaikka ebay.de:stä on mukava hakea tavaraa jota myyjä ei toimita kuin Saksaan. Aika monesti, varsinkin saksalaiset, lähettää kysymällä myös Suomeen, vaikka listaus ei sitä lupaisikaan.
    Isojen ja pienten poikien ero on lelujen hinnassa.