Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 35:een 35:sta
  1. #31
    Lainaa kirjoitti
    Reilusti yli 10 vuotta erottaa näitä laitteita suunnittelumielessä, joten olisihan se ihme ja kumma, jollei uusi VFR olisi teknisesti etevämpi kuin 1100XX.
    Tähän on pakko kommentoida että onnistuivat bläkkärin suunnittelussa aikanaan erinomaisesti koska malli ei edes loppuvaiheessa ollut mitenkään erityisen vanhahtava.

    Prkl hyvä mopo, melkein tulee ikävä *
    XX -06 (2012 - 2014)
    Yamaha R1 -08 kilvetön (2010 - 2012)
    GSX-R 1000 k8 (2010)
    XX -08 (2008-2010)
    XX -05 (2005-2008)
    CBR 600 F4 -00 (2001-2005)
  2. #32
    Lainaa (jha @ Loka. 27 2010,18:32) kirjoitti
    Lisäksi VFR:ssä on ohjelmallisesti rajoitettu tehoa/vääntöä alle 6000 kierroksen 1- ja 2-vaihteilla.
    Onko näin ?
    Mieluummin varma tieto, kiitos!
    Pannaan haisemaan.
  3. #33
    Lainaa (Hercules @ Loka. 28 2010,08:19) kirjoitti
    Lainaa (jha @ Loka. 27 2010,18:32) kirjoitti
    Lisäksi VFR:ssä on ohjelmallisesti rajoitettu tehoa/vääntöä alle 6000 kierroksen 1- ja 2-vaihteilla.
    Onko näin ?
    Mieluummin varma tieto, kiitos!
    Täällä faktaa:VFR dyno
  4. #34
    Tuo kyllä selittää koeajolla tuntuneen nuhaisuuden.
    cb350 * fz6s * cbf1000
  5.  
  6. #35
    Lainaa (suzuki03 @ Loka. 20 2010,18:38) kirjoitti
    Lainaa (Jone76 @ Loka. 20 2010,14:17) kirjoitti
    XX:stä olen tykännyt paljon, mutta mikä isohko matkasportti seuraavaksi? Onko vfr:stä XX:n korvaajaksi?
    EI tule VFR meidän taloon IKINÄ.Joitain syitä:Hinta,näyttää pappamopolta ja kuulostaa skootterilta vs.XX jne...Tosin jokaisella on omat mielipiteensä *
    Vain astinlaudat puuttuu? V4 hieromasauva?



    www.sr-kp.com
    Iron Butt Association
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12