Itse olen pidemmän aikaa kaivannut Rakentelulle omaa osiota. Onhan meillä toi talli jossa voi kysellä asioita mutta hakusessa olisi enemmän paikka jossa ei niinkään esitetä kysymyksiä vaan ihmiset voisivat muiden iloksi laittaa kuvilla varusteluita ehjoite ihan pikku asioistakin, esim xenonien asennut, punosletkujen asennus jne jne...
Sekä omia projektipäiväkirjojaan kuvineen. Itse ainakin tykkään seurata tällasia + saattaisi hyvin purkaa noita toistuvia kysymyksiä jos heti löytyisi ohjeet miten ne xenonit tosiaan pyörään asennetaan.
Itselläni tulossa talvella katteiden vaihto, xenonit jne pyörään niin ajattelin dokumentoida sen koska itse olen täysin käsi tekniikassa niin siitä voi olla jollekkin muulle hyötyä jatkossa.
Tiivistetysty:
Foorumi osio joka sisältää.
-Projektipäiväkirjat
-Tee-se-itse ohjeet
-Pyörien-esittely (Jos niille on tehty jotain)
-Mahdollisimman paljon hyvin dokumentoitua ja kuvitettua juttua eri projekteista.
-Muita ehdotuksia?
Buell XB12S -08
Menneet:Buell XB12S -04, KTM Super Duke 990 -08, Ducati Monster 1000DS -05, Honda CBR1000RR Fireblade -06 ,Honda CBR900RR Fireblade -99, Honda Shadow VT 750 -97
Tätä itekkin ihmettelin että kyseistä osioo ei ole. Olisi mukava pitää omastakin pyörästä jonkinlaista kertomusta.
![]()
![]()
2013 KTM 690 SMC-R
Vanhat:
2007 KTM 990 Superduke "R"
2003 KTM 640 SM
2008 KTM 690 Duke III
Apuja jos kaipaa niin hakuja vaan päälle, jossei täällä niin kokeilkaas vaikka noiden seuraamista / hakuja
http://81.17.195.212/modules.php?name=Forums
http://www.busanistit.org/foorumi/ikonboard.cgi
http://gixxer.fi/foorumi/index.php
http://yrc.fi/phpBB3/index.php
Muut voi jatkaa![]()
Onnistunut ohitus perustuu täydelliseen yllätykseen
Yamaha YZF R6R Vaimoke
Suzuki GSX600F Exä
Yamaha RD 125LC Nuoruuden ihastus
ei myöskään sovi unohtaa kaikkea mitä susukista olet ikinä tahtonut tietää.com tosin varauksella kun on jenkkiläinen foorumi mutta varmasti löytää hyvin vinkkejä ja juttuja
KooTeeÄm
Periaatteessa nykyinen talliosio ois noille se oikea paikka, osion kuvauksessakin lukee "keskustelua pyörien tekniikasta, ongelmista, virittämisestä, modifioinneista ym. Ja toivottavasti saamme kuvia ja kertomuksia myös aiheesta."
Osion perustamisessa ensimmäinen kysymys on aina se, että olisiko tai tulisiko siellä olemaan riittävästi sisältöä kokonaan oman osion tarpeiksi. Joku voisi ottaa urakan ja laskea, montako ketjua nykyisestä talliosiosta siirtyisi rakenteluosioon. Tulee tosta avauspostauksesta mieleen, että projektin tiimoilta ylläpidettävä blogi olisi kukaties soveltuvampi formaatti, ja mahdollisuus blogien kirjoitteluun on uuteen sivustoon joskus myöhemmin tarkoitus lisätä (ekassa versiossa sitä ei näillä näkymin vielä ole).
Mutta joka tapauksessa henki on se, että jos rakentelujuttuja halutaan kirjoitella mutta sivuston nykyinen toteutus ei siihen kannusta, niin toteutusta muutetaan.
1000
Olen samaa mieltä tosta että se ei tällähetkellä vaan yksinkertaisesti kannusta siihen. Eikö tällaista voisi kuitenkin kokeilla? Eihän siellä tarvi olla ku pari hyvää juttua niin se on jo paljon arvokkaampi kuin jokin paskanjauhanta, noin niinkuin sisällöltään.
On noita tosiaan varmasti useilla eri foorumeilla ja eri merkeillekkin omansa mutta tie sitte. En ainakaan ite selaile just muita pyörä foorumeita niin eipä oo tullu vastaankaan.
Buell XB12S -08
Menneet:Buell XB12S -04, KTM Super Duke 990 -08, Ducati Monster 1000DS -05, Honda CBR1000RR Fireblade -06 ,Honda CBR900RR Fireblade -99, Honda Shadow VT 750 -97
Hmm tätä komppaan, itse uutena "motoristina" todennut että osin aika sisäsiittosta sakkia motoristikansakin on osittain, tuijotetaan liikaa siihen "omaan"....ja "oikeaan". Itseä kuitenkin miellyttää moni pyörä ns eri kategorioista.
Omaa tullut/ja vielä tulossa talven aikana tuunailtua, niin pitäiskös niistä joku kevyt proggis tänne duunata, kiinnostaa muita tai eimut katotaan jos innostuis.
Niin eikait tämäkään etene jossei joku oo kusipottana![]()
Viimeksi muokannut: rikkov; 07.01.2012 klo 01:18.
Onnistunut ohitus perustuu täydelliseen yllätykseen
Yamaha YZF R6R Vaimoke
Suzuki GSX600F Exä
Yamaha RD 125LC Nuoruuden ihastus