Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    Käyttäjätunnuksen alle oli yllättäin ilmestyny lisäys:Polkupyöräilijä.
    Kukahan oli asialla ??
    Ei tuolla väliä mitä siellä lukee, itsetunto on kondiksessa.
    V.V.
    Eikös tuo nimike muutu sitä mukaa, kun kirjottelee foorumille... En viitti spoilata mitä sieltä seuraavaks tulee

Jossain vaiheessa sitä saa sitten itsekin muokata, joku paremmin tietävä voi kertoa varmaan tarkemmin.
    Onk tää hoitoainet, vai tulinkmää?

ex. CBR600F -93, SV1000S -03, CB1000R -09, 690 Duke R -11, CBR600RR -09, XLH1000 -71, ZX10R -06, R1200S -07, Sportster R -02

Nyt: Cb seven fifty
    niin, mistä tuo "lisänimi" tulee?
    voiko tuohon itse vaikutta, vai onko se mederaattorien vai viestien määrän määrittämä?
    Viestien määrä...
    Do you have premonitions of déjà vu?
    Lisänimi muuttuu viestien määrän mukaan...xxxviestiä niin saa ite muokata jos haluaa
    Onnistunut ohitus perustuu täydelliseen yllätykseen

Yamaha YZF R6R Vaimoke
    Suzuki GSX600F Exä
    Yamaha RD 125LC Nuoruuden ihastus
    Kuinka muutan titteliäni?
    Henkilökuvakkeen alapuolella oleva jäsenarvo muuttuu automaattisesti kirjoitetun viestien, eli jäsenen aktiivisuuden mukaan. Kun olet kirjoittanut 100 viestiä Ohjauspaneelisi Profiili kohtaan tulee automaattisesti paikka Muokattu jäsen nimi johon voit määritellä itse tittelisi. MotOrg ry:n jäsenet voivat vaihtaa ennen 100 viestin täyttymistä titteliään omat tiedot-sivulta.
    <p>Teknik sano ryssä kun saranan näki </p>
    Ok.
    Vaimo ilahtuisi kovasti, jos tallista löytyisi vain polkupyörä
    V.V.
    Lainaa (Fasu 1000 @ Joulu. 12 2011,22:45) kirjoitti
    Käyttäjätunnuksen alle oli yllättäin ilmestyny lisäys:Polkupyöräilijä.
    Kukahan oli asialla ??
    Ei tuolla väliä mitä siellä lukee, itsetunto on kondiksessa.
    http://www.moottoripyora.org/index.p...hl=1.2.5#1.2.5
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Kiitos!
    Liite palvelee myös muita epätietoisia.
    V.V.
    Ohjeessa "Kuinka muutan titteliäni?" kerrotaan: "Kun olet kirjoittanut 100 viestiä Ohjauspaneelisi Profiili kohtaan tulee automaattisesti paikka Muokattu jäsen nimi johon voit määritellä itse tittelisi."
    En löydä tuollaista.
    Olenko väärällä polulla, kun etsin tuota täältä:
    Ohjauspaneelisi -> Henkilökohtaiset tietosi -> Muokkaa profiiliasi
    Honda S65 -> Honda CB100 -> Honda XL250 ......... -> Kawasaki ER5 ->Yamaha XJ900S Diversion ->
    SUZUKI DL650A
    Lainaa (Kiertotiehuvitus @ Joulu. 19 2011,23:28) kirjoitti
    Ohjeessa "Kuinka muutan titteliäni?" kerrotaan: "Kun olet kirjoittanut 100 viestiä Ohjauspaneelisi Profiili kohtaan tulee automaattisesti paikka Muokattu jäsen nimi johon voit määritellä itse tittelisi."
    En löydä tuollaista.
    Olenko väärällä polulla, kun etsin tuota täältä:
    Ohjauspaneelisi -> Henkilökohtaiset tietosi -> Muokkaa profiiliasi
    pitäisi olla siellä ylimpänä?
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
    No nyt löytyi. Oli jo pelkästään tuon kysymysviestin laittamisesta hyötyä. Se oli 101 viesti. Siis 100 ei riitänyt - tarvittiin 101, että tuo ilmestyi näkyviin.
    Honda S65 -> Honda CB100 -> Honda XL250 ......... -> Kawasaki ER5 ->Yamaha XJ900S Diversion ->
    SUZUKI DL650A
    uudella foorumilla mun titteli on kaonnu. eikösse ollu joku vip-jäsen tms. no ei tuo haittaa. niin ja se rokkenrollkawiokärpiöpersiö on häipynny kans
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  14.  
    Lainaa kawabata kirjoitti Katso viesti
    uudella foorumilla mun titteli on kaonnu. eikösse ollu joku vip-jäsen tms. no ei tuo haittaa. niin ja se rokkenrollkawiokärpiöpersiö on häipynny kans
    Korjauksen alla, pitäis tulla takaisin tuo muokkausmahdollisuus!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi