Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 95:sta
  1. #61
    Tuupataan tuonne 8.1. Palailen yv:n muodossa tässä myöhemmin miksi.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  2. #62
    Mitäs tälle partylle kuuluu tänä vuonna?
    Aikansa kutakin...
  3. #63
    8.1. on ohjelmassa. Aloitetaan heti aamusta.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  4. #64
    OK, mää oon silloin töissä
    Aikansa kutakin...
  5. #65
    Noh, vaikea saada sopimaan kaikille. Sunnuntai olisi muuten ollut hyvä, mutta sukulaiset keksi alkaa taas lisääntymään ja on kastajaiset tuolloin...
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  6. #66
    Aina ei voi voittaa. Antoisaa lauantaita teille!
    Aikansa kutakin...
  7. #67
    Ja taas lähti yv:llä viestiä osallistumaan ilmoittautuneille.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  8. #68
    Lauantaina tavataan.
    Kuinka monta on tulossa?

    Pekka
    Pekka
  9. #69
    Lainaa (Pekkavee @ Tammi. 03 2011,21:46) kirjoitti
    Lauantaina tavataan.
    Kuinka monta on tulossa?

    Pekka
    Mukana ollaan.
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
  10. #70
    ^Kuten tuolta ylempää näet, en valitettavasti pääse paikalle
    Aikansa kutakin...
  11. #71
    Lainaa (ttdriver @ Tammi. 03 2011,21:53) kirjoitti
    ^Kuten tuolta ylempää näet, en valitettavasti pääse paikalle *
    Meni laskut sekaisin.
    Iaj varmaan tietää oikean vastauksen kysymykseeni

    Pekka
    Pekka
  12. #72
    Ekassa viestissä päivitetty lista tämän hetkisen tiedon mukaan.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  13. #73
    En pääse tilaisuuteen, mutta olisin kovasti kiinnostunut jarrunesteen vaihtoon liittyvistä ohjeista.

    Omassa pyörässä "vaihdoin" pari vuotta sitten etujarrunesteet
    kierrättämällä nesteet ohjaustangossa olevan tarkastusluukun kautta.
    Sen jälkeen on jarrukahva on ollut löysä ja sitä joutuu
    pumppailemaan aina välillä.

    Tänä talvena pitäis vaihtaa nesteen niin, että etujarrun sais
    samalla kuntoon.



    SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
  14. #74
    Ei tuossa mitään magiikkaa ole, miljoonasta paikasta vaan imetään tavaraa pois ja neljäään lisätään. Hommaa helpottaa tyhjiöimuri, jolla tuota nestettä sieltä imuroidaan.

    LT foorumilta napattujen ohjeiden mukaan sitä on itsekin edetty. Ja edetään viikonloppunakin.

    Katsotaan josko tästä saataisiin vähän videomatskua levitykseen.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  15. #75
    Lainaa (Prätkis @ Tammi. 04 2011,16:05) kirjoitti
    En pääse tilaisuuteen, mutta olisin kovasti kiinnostunut jarrunesteen vaihtoon liittyvistä ohjeista.

    Omassa pyörässä "vaihdoin" pari vuotta sitten etujarrunesteet
    kierrättämällä nesteet ohjaustangossa olevan tarkastusluukun kautta.
    Sen jälkeen on jarrukahva on ollut löysä ja sitä joutuu
    pumppailemaan aina välillä.

    Tänä talvena pitäis vaihtaa nesteen niin, että etujarrun sais
    samalla kuntoon.
    K1200LT-00 ?

    Kuten IAJ totesi, ei tuon jarrujen ilmauksessa magiaa ole. Ihan perinteiset ilmauskuviot, kun kyseessä ABS2.
    <p>2002-2014</p>
  16. #76
    Eli, ohjelmassa lauantaille:

    - Ilmansuodatin, bensasuodatin, bensaletkun liittimien vaihto
    - Jäähdytinneste, jarruneste, kytkineste vaihtoon
    - Moottoriöljy ja -suodatin, peräöljy, vaihdelaatikkoöljy
    - Tulpat
    - Perävälysten tsekkaus

    Ja kyllä, pyörä on tällä hetkellä aivan ajokunnossa eli purku hommilla aloitetaan.

    Voin myös demota mitä tuo GS-911 näyttää LT:n sielunelämästä aivan alkajaisiksi.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  17. #77
    No Höh, eihän tossa ole oikeita huoltohommia kuin muutama kohta.
    Ois edes venttiilien säätö. No ei kai niitä tuossa juuri säädellä.

    Koko aika menee katteiden purkuun, tankin irrotukseen ja yleiseen ihmettelyyn.
    On noi matkalaivat kanssa tommosia.
    No mä voin lämmittää niitä lihapiirakoita ja Frankfurtereita, niin ei porukka kuole ainakaan nälkään.

    Onko siellä se paineilmakäyttöinen jarrunesteimuri? Mä voin ottaa mukaan, jos tarvitaan. Siis sen imurin, mutta en paineilmaa.

    Nähdään siellä, hienoa tavata
    t. Pekka
    Pekka
  18. #78
    LT on aika huoltoystävällinen, venojakaan ei tarvitse säädellä turhan usein, 80-100tkm taitaa mennä säätöjen välillä. Ja säätöhän on kuppeja, ei ruuvaamista.

    Iso juttu tosiaan on nuo katteet, mutta sen verran useasti tuli tuo jo viimekin vuonna tehtyä että eiköhän siitä selvitä hyvinkin nopeasti.

    Imuri löytyy kyllä eli siihen ei tarvita mitään ylimääräistä.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  19. #79
    Eihän noi katteet mikään juttu ole - pelkkää ruuvaamista. Voin kuvitella, että jossain Hondassa (Pannari) perkeleet lentävät, kun yrität huonosti paikalleen sopivia katteita lukita erilaisilla hajoavilla muoviklipseillä. LoTjassahan kyse kuitenkin on vaan vinosta pinosta ruuveja. Ne irroitettuaan voi katteet nostella paikalleen/paikaltaan helposti.

    Sivu-katteet ovat kiinni (puskurit/kylkisuojat mukaanluettuna) 14 ruuvilla / kappale. Vilkut, +2 ruuvia... Alakatteet jos lisää joukkoon, niin tulee kymmenkunta lisää. Radiorausku irtoaa 6 ruuvilla etc... Eli lähinnä tuossa jännetupin tulehdus uhkaa. Tuosta syystä yleensä puran (en kasaa) oman sähköistä ruuvinväännintä apuna käyttäen.

    IAJ - onhan sulla kunnon kuusiokolohylsä / jatkovarsi vaihteiston öljypropun avaamiseksi. Saattaa (jos huollon jäljiltä on?) olla pirun kireällä.
    <p>2002-2014</p>
  20. #80
    Kyllä tarvittavat hilavitkuttimet löytyy, tämä vehje ei ole käytännössä ollut kuin tonnin huollossa *virallisessa* pajassa, muuten onkin kaikki tehty itse.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  21. #81
    Tämä ei ihan ehdi huomiseksi vaikka tänään UK:sta jo lähti tulemaan, mutta tarpeen vaatiessa käytetään itse tehtyä korviketta.

    Alkaa meinaan kilometrit olemaan jo sellaisissa lukemissa että tarvetta tuolle luulisi olevan... mutta saas nyt nähdä...
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  22. #82
    Voin tuoda tullessani kyseisen hylsyn jos tarvii.
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
  23. #83
    No ota varmuuden vuoksi, itsellä on kyllä tuollainen omatekoinen kyllä eli silläkin pärjätään jos oikeasti tarvitaan. Tarkoitus kuitenkin tarkistaa tämäkin kohta. Itsellä kun vähän huonoja kokemuksia tuosta...
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  24. #84
    Minä käytin 30mm lenkkiavainta ja kuusiokolohylsää, oli vain laakerin sisäkooli hapettunut niin lujasti kiinni tuohon tappiin, että piti porata pois. En uskaltanut vääntää niin lujaa, että olisi irronnut, kun pelkäsin swingin kierteiden korkkaavan. Uusi laakeritappi löytyi Ruotsista, Suomessa ei ollut ainuttakaan.
  25. #85
    Kiitokset IAJ tupperware party oli oikein onnistunut.
    aina sitä oppii jotain uutta.
  26. #86
    Kiitokset Ilpolle ja kaikille mukanaolijoille.
    Taas tuli koettua se, että porukassa on tietoa.
    Siellä opittiin kaikkea uutta, vaikka miten jäähdytysnesteet poistetaan LT pyörästä paineilmalla.
    Hieno homma. Kiitos.

    Pekka
    Pekka
  27. #87
    Toivottavasti videollekin tuli jotain ?
  28. #88
    Joo. Kyllä taas tuli opittua uutta (jopa tutuksikin jo tulleista asioista). Porukassa selvästi kyllä oppii aina niksejä. Tattis Ilpolle fasiliteeteista ja "harjoituskappaleesta" sekä muille seurasta.
    <p>2002-2014</p>
  29. #89
    Kiitokset järjestäjille ja mukanaolijoille mukavasta päivästä. Harmi ettei aika riittänyt illanviettoon.
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
  30.  
  31. #90
    Mukavaa oli ja vaikka näitä purkujuhlia on tullut pidettyä niin silti sitä vaan oppii uutta. Ihan hyvä porukalla miettiä välillä.

    Aikaa vaan palaa, loput hommat pitää tässä ensi viikolla tehdä, onneksi ei nyt mitään valtavia jäänyt enää jäljelle.

    Pitää katsoa mitä tuonne videolle tarttui, oli näköjään jossain vaiheessa jo kortti mennyt täyteen...
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen